Komt omdat je geen / te weinig paddo's gebruikt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Ik ben zwaaaarrr geminderd met alcohol.. kan niet zeggen dat het mijn leven nu anders beinvloed. Ja ik hou geld over maar deed nog steeds verantwoordelijk mijn ding ook al dronk ik dagelijks genoeg om een gemiddelde nederlander te laten kotsen.
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloedenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Komt omdat je geen / te weinig paddo's gebruikt!
Minstens 4 doosjes per dag wegkoppen, dan ben je geen klaploper meer en heb je zelfkennis
Is it that bad, Mr. Anderson?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloeden
Nou ik kan niet werken terwijl ik de kabouters van mn bureau moet afmeppen hequote:
Neeejjj drugs nooit combineren (nogmaals alcohol vind ik geen drugs)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Ja maar je moet er dan ook nog veel bij blowen natuurlijk !
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik kan niet werken terwijl ik de kabouters van mn bureau moet afmeppen he
Ik zou die dingen niet eens wíllen proberen. Heb er een gruwelijke hekel aan. En ik vind mensen die paddo's promoten echt fout bezig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloeden
Je leert wel van jezelf hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]Kan het zo erg zijn ja?
Dat is niet bepaald de sleutel tot zelfkennis dan, lijkt me?![]()
Dan zie ik serieus niet in hoe dat bijdraagt aan zelfkennisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leert wel van jezelf hoor
Maar ik zag veel dingen die er niet waren.. mensen met een gezicht vol rode puisten, of als ik keek naar mn broek dat ik toch zeker in mn broek had gepist.
En ik was niet de enige, al de deelnemers (9) zagen dingen, 2 meiden wilde niet meer van het toilet afkomen omdat de kabouters daar het grappigste waren.
Ik zag paarse bomen, klok waar de wijzers doordraaide, mensen die achter elkaar binnen kwamen (zeer vermoeiend) .. en dat ging uuuren door
Toch gebeurt dat vaker dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef _Led_ het volgende:
nah, dat valt best mee.
Tuurlijk moet je labiele mensen niet vol paddo's stoppen, maar om te zeggen dat je er zo van in een psychose schiet is zwaar overdreven.
Hangt er ook vanaf welke paddo's je neemt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat vaker dan je denkt hoor.
Hahaha, mietje, in tussentijd wel keihard persoonlijk durven beledigen. Owja, wacht, dan zit er het internet tussen, dan hoef je niet bang te zijn. Je lijkt wel een klein kind!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf welke paddo's je neemt.
Ik heb nooit Hawaiiaanse gedaan, die vind ik eng
Alcohol is wel drugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:[..]Neeejjj drugs nooit combineren (nogmaals alcohol vind ik geen drugs)
Jij hebt lef om over werk te beginnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hahaha, mietje, in tussentijd wel keihard persoonlijk durven beledigen. Owja, wacht, dan zit er het internet tussen, dan hoef je niet bang te zijn. Je lijkt wel een klein kind!
Je kunt beter met je werk bezig gaan, dan zo slap te ouwehoeren. Dat kun je namelijk als de beste.![]()
Daarom nog bedankt overigens voor deze post. Truth Ouwehoer #223 weekend voor de deur
Het is niet mogelijk om met een dergelijke klapmongool te praten, die doet toch wat hij zelf wil, en dat is in dit geval beledigen.
Ik ga er verder niet over door, moest het even kwijt. Meneertje ik beledig liever mensen dan ik vrienden maak, zal een keer moeten stoppen met zijn onzin namelijk.
Als je in het algemeen in Amsterdam zit kunnen we aanstaande zaterdag of zondag wel een kopje koffie in de pijp gaan drinken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als MC zich er prettiger bij voelt wil ik 't ook best in z'n gezicht zeggen hoor, zonder internet ertussen![]()
Ik zit nu in Amsterdam-Zuid dus dat zou binnen 10 minuten moeten kunnen.
Wat ie ermee opschiet weet ik alleen niet maar het schijnt zwaar te wegen
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef bassos het volgende:
[..]
Als je in het algemeen in Amsterdam zit kunnen we aanstaande zaterdag of zondag wel een kopje koffie in de pijp gaan drinken.
Onzin.quote:
Ah heet dat tegenwoordig *koffie drinken*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ben zo'n feelgood happy-go-lucky treehugging, bunny-loving hufter.
Dat zal je vast kunnen waarderen.
Het doet misschien even pijn, maar daarna voelt het zooo goeeedd.
(aldus Bubba)
Het hangt ervan af waar je de nadruk op hebt gedaan toen je het las.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Dragorius het volgende:[..]Ah heet dat tegenwoordig *koffie drinken*
Net als bij een zenuwbehandeling?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ben zo'n feelgood happy-go-lucky treehugging, bunny-loving hufter.
Dat zal je vast kunnen waarderen.
Het doet misschien even pijn, maar daarna voelt het zooo goeeedd.
(aldus Bubba)
Ik denk eerder dat we moeten vrezen voor led zijn anale veiligheidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als bij een zenuwbehandeling?
Je weet nogsteeds niet of ik nu werk heb of niet. Het enige dat je weet, is dat ik een half jaar geleden een taaie tijd heb gehad, en dat ik toen werkeloos was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij hebt lef om over werk te beginnen![]()
Dan krijgt dat koffiedrinken in 'de Pijp' een geheel andere ladingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we moeten vrezen voor led zijn anale veiligheid
Die was makkelijker, maar toch chapeau.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef Lavenderr het volgende:[..]Dan krijgt dat koffiedrinken in 'de Pijp' een geheel andere lading
Jij bent een heel stuk enger, voor mij ben je dan ook niets meer dan een vieze stalker. Respect heb je namelijk niet. Of je moet zeggen dat het niet respecteren van iemands privacy, of het beledigen, hier onder vallen. Dan begrijpen we tenminste met wat voor psychologisch geschaad figuur wij hier te maken hebben.quote:
Vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef bassos het volgende:
[..]
Die was makkelijker, maar toch chapeau.
Wat vind je van een dergelijke gekantelde invalshoek ?
Tempting, maar ik ga zaterdag(nacht) op vakantie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Zin om aanstaande zaterdag of zondag een kopje koffie te doen met led en mij in de pijp ?
Gast je betwijfeld maar wat je wil hoor MAAR IK WEET WAT IK HEB GEZIENquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
Dat waren dan heel bijzondere paddestoelen
Maar kabouters zien lopen die er niet zijn bij paddo's ? Voor het eerst dat ik daar van hoor.
Goed.. je mag het op een lijst zetten met allerlei drugs.. maar dan nog vind ik het geen drug.. ik zou cafiene nog aan de drugslijst geven inderdaad, nootmuskaat en verder vanaf de in de volksmondbekende softdrugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef bassos het volgende:
[..]
Alcohol is wel drugs.
Net als cafeine.
En suiker.
En voedsel.
En de meest verraderlijke van allemaal :
(tromgeroffel)
"i accept your apology"
Het kan zijn dat je de dagen ervoor tv hebt gekeken, of iets hebt gezien dat op een kabouter leek.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast je betwijfeld maar wat je wil hoor MAAR IK WEET WAT IK HEB GEZIEN![]()
![]()
Ik meen het, er waren inderdaad andere kleuren, heck zelfs mensen hadden wit en rode stippen zoals een paddestoel, maar ik zag shit lopen.. en als ik dan weer keek was het weer weg. Kortom supervaag!
Waarom alcohol dan niet? Het hallucineert anders akelig goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed.. je mag het op een lijst zetten met allerlei drugs.. maar dan nog vind ik het geen drug.. ik zou cafiene nog aan de drugslijst geven inderdaad, nootmuskaat en verder vanaf de in de volksmondbekende softdrugs.
Hallucineert alcohol? Nou doe mij die dan eens.. ik zie alleen maar wazig en dubbel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom alcohol dan niet? Het hallucineert anders akelig goed.
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar er gebeurde inderdaad dingen die van te voren als mogelijkheid naar voren kwamen.. kan er mee te maken hebben dan inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je de dagen ervoor tv hebt gekeken, of iets hebt gezien dat op een kabouter leek.
Je neemt de werkelijkheid anders waar dan dat hij is. Je mist ook veel informatie, omdat je hersens dermate verdoofd zijn, dat ze dit niet kunnen opvangen/verwerken. Ook vallen je remmingen weg, oftewel ook de beoordelingen van je situatie. Het is dan ook bekend dat vrouwen er beter uitzien als je onder invloed bent van alcohol.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hallucineert alcohol? Nou doe mij die dan eens.. ik zie alleen maar wazig en dubbel.
Heb ik net nog op mijn spruitjes gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed.. je mag het op een lijst zetten met allerlei drugs.. maar dan nog vind ik het geen drug.. ik zou cafiene nog aan de drugslijst geven inderdaad, nootmuskaat en verder vanaf de in de volksmondbekende softdrugs.
Daar word je high van, als je er grote hoeveelheden van gebruikt. Kruidnagel is ook zoiets.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik net nog op mijn spruitjes gedaan![]()
Wat is er met nootmuskaat?
Nootmuskaat kan je laten hallucineren.. gevangenisdrugsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik net nog op mijn spruitjes gedaan![]()
Wat is er met nootmuskaat?
Een paar jaar terug, in mijn wow tijd had ik dan ook iets vreemds tijdens de paddotrip, daarom dat dit me zo bekend voorkwam. Ik zag namelijk een horde raptors op mij afkomen, oftewel de mount van mijn character. Daar kijk je dan ook erg vaak tegenaan als je wow speelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar er gebeurde inderdaad dingen die van te voren als mogelijkheid naar voren kwamen.. kan er mee te maken hebben dan inderdaad.
En dan nog wat alcohol erbij om de bloed te verdunnen. Moet goed geweest zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
Een maat van me onlangs dus ook gehad.. gehaktballen gemaakt .. zij kruidde het gehakt flink, en hij daarna per ongeluk nog eens.. flink wat nootmuskaat toen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Een paar jaar terug, in mijn wow tijd had ik dan ook iets vreemds tijdens de paddotrip, daarom dat dit me zo bekend voorkwam. Ik zag namelijk een horde raptors op mij afkomen, oftewel de mount van mijn character. Daar kijk je dan ook erg vaak tegenaan als je wow speelt.
Dit is anders ook indrukwekkende taal overigens. http://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/alcohol.htmlquote:onthouding
Tekenen van alcoholonthouding zijn: hyperactiviteit van het autonome zenuwstelsel (zweten, hartkloppingen), trillen van de handen, slapeloosheid, misselijkheid en braken, waarnemingsstoornissen (hallucinaties), onrust en epileptische aanvallen. De meeste van deze verschijnselen spreken voor zich. De trillerigheid is het klassieke verschijnsel waar de onthouding vaak mee begint. Hallucinaties zijn waarnemingen van dingen die er niet zijn. De patiënt kan beestjes zien of voelen. Meestal begint dit 8 tot 12 uur na de laatste inname van alcohol. Epileptische aanvallen ontwikkelen zich meestal binnen 24 uur terwijl een delier zich drie dagen tot een week na het begin van de onthoudingsverschijnselen kan ontwikkelen.
Het alcoholonthoudingsdelier wordt gekenmerkt door (wisselende) bewustzijnsstoornissen, desoriëntatie, zweten, trillen, hartkloppingen en andere verschijnselen van hyperactiviteit van het autonome zenuwstelsel, verstoorde waarnemingen (hallucinaties) met bewegingsonrust. Het ontwikkelt zich in aansluiting op het plotseling stoppen met alcoholgebruik. Het delirium tremens of alcoholonthoudingsdelier is een zeer gevaarlijke toestand. De patiënten vormen een gevaar voor zichzelf en anderen doordat zij zeer impulsief kunnen zijn, zelfmoordpogingen kunnen doen. Op grond van hun verstoorde waarnemingen en gedachten kunnen zij zich zo bedreigd voelen dat zij agressief worden. De patiënt weet vaak niet waar hij is. Hoewel er van tevoren epileptische aanvallen opgetreden kunnen zijn kan het onthoudingsdelier ook zonder die voortekenen ontstaan. Mensen die een alcoholonthoudingsdelier ontwikkelen na stoppen met drinken zijn gewoonlijk al vijf jaar of langer aan de drank. Vooral mensen die af en toe heel grote hoeveelheden drinken en dan weer een tijd niet of minder, kunnen een verhoogd risico hebben op het uiteindelijk ontwikkelen van een delier na stoppen.
En wat gebeurde er toen? Werden ze high? Had geen idee dat nootmuskaat ook al een drug was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Bastard het volgende:
Een maat van me onlangs dus ook gehad.. gehaktballen gemaakt .. zij kruidde het gehakt flink, en hij daarna per ongeluk nog eens.. flink wat nootmuskaat toen
Ja wel meer huis tuin en keuken spul of wat in een bos te vinden is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen? Werden ze high? Had geen idee dat nootmuskaat ook al een drug was.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, hallucinaties van alcohol. Denk ook dat als je alcohol met mate gebruikt je daar geen last van hebt. Alleen als je een keer ipv 3 glaasjes een hele fles wijn op hebt, kun je een fikse kater verwachten de andere dag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom alcohol dan niet? Het hallucineert anders akelig goed.
Alles dat je binnenkrijgt via de mond of longen beïnvloed jou op een bepaalde manier. Neem bijvoorbeeld suiker, een der ergste drugs imo, dat geeft je een gevoel van voldoening, je voelt je dan ook goed als je snoep eet. Het is dan ook erg moeilijk om jezelf van snoep te onthouden, omdat het zo lekker is, je voelt je er goed door.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen? Werden ze high? Had geen idee dat nootmuskaat ook al een drug was.
Wat is een hallucinatie dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, hallucinaties van alcohol. Denk ook dat als je alcohol met mate gebruikt je daar geen last van hebt. Alleen als je een keer ipv 3 glaasjes een hele fles wijn op hebt, kun je een fikse kater verwachten de andere dag.
Maar even een serieuze vraag. Je neemt geen alcohol omdat je er van gaat hallucineren, maar je neemt wel paddo's omdat je er zo fijn van gaat hallucineren. Wat is het verschil?
En daarover kwam Trippii met een erg goede opmerking. Namelijk kijk uit. Op die manier zijn paddo's namelijk nog redelijk soft. Dan ben je er zelf nog bij tot op een zekere hoogte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:
(1 van de miljoen Salvia filmpjes op yutub, zitten echt coole tussen ook)
Salvia.dat lijk me nou nog eens apart om te proberen... compleet van de wereld voor enkele minuten.
Ach ik ben vader van 2 en half, dan doe je dat soort dingen ook niet zo gauw meer hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En daarover kwam Trippii met een erg goede opmerking. Namelijk kijk uit. Op die manier zijn paddo's namelijk nog redelijk soft. Dan ben je er zelf nog bij tot op een zekere hoogte.
Dus het maakt niet uit, alcohol of paddo's of andere drugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is een hallucinatie dan volgens jou?
Het verschil is mijns inziens, dat paddo's je direct laat hallucineren, en alcohol indirect. Bij paddo's is het overduidelijk, bij alcohol merk je er niks van. Je beslissingen worden anders, je interpreteert je omgeving anders, oftewel heb je een verstoorde waarneming van de werkelijkheid.
Veel mensen maken dan ook fouten tijden hun alcohol roes, ze duiken met de verkeerde mensen het bed in, vechten met mensen waar ze niks mee van doen hebben, of pissen tegen een agent aan. Als ze rekening hielden met de werkelijkheid, dan zou dit niet gebeuren. Oftewel de alcohol heeft hier invloed op.
Het is dan ook allemaal 1 pot nat, ieder heeft zijn drugs op deze manier.
Vandale zegt: hal·lu·ci·na·tie de; v -s bedrieglijke waarneming
Die jongen die er ineens leuker uitzag, dat is ook vrij bedriegelijk.
Zou ik dus nooit durven. Voor geen goudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:
(1 van de miljoen Salvia filmpjes op yutub, zitten echt coole tussen ook)
Salvia.dat lijk me nou nog eens apart om te proberen... compleet van de wereld voor enkele minuten.
Veel mensen maken de fout om te denken dat er met 'drugs' alleen maar de verboden middelen die vallen onder de opiumwet worden bedoelt. Niets is echter minder waar. Er zijn legale drugs & illegale drugs, die (in Nederland) weer zijn verdeelt in soft en hard. (& Alcohol valt onder de legale harddrugs)quote:Wanneer er wordt gekeken naar de werking, dan is een middel een drug wanneer het de hersenen prikkelt en er daardoor geestelijke en lichamelijke effecten optreden. De effecten kunnen stimulerend zijn, verdovend of bewustzijnsveranderend.
Wanneer wordt uitgegaan van de werking van middelen, dan zijn alcohol, koffie en tabak ook drugs.
Bron: Trimbos instituut
Tja, is dat niet met alles (?)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Dragorius het volgende:
Alcohol met mate deinken zorgt absoluut niet voor die voorbeelden
Die jij schetst media. Vechten, zomaar in bed duiken etc
Gebeurt alleen bij overmatig gebruik ook wel misbruik genoemd
Net zoals je met andere drugs ook een bad trip kan hebben.
Iedereen : geniet met mate! *hik*
Ik wel. Denk ik. Een beetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dus het maakt niet uit, alcohol of paddo's of andere drugs.
Dan is het dus vreemd dat je alleen maar zo afgeeft op alcohol. Ik begrijp dat niet.
Ja & nee. Vaak is overmatig drank (of andere drugs) gebruik weer een symptoom van een dieper liggend probleem, maar goed ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Dragorius het volgende:
In al die gevallen is alcohol ook niet de hoofdreden van ontwrichting hoor.
& dus ook de psychische gesteldheid van het individu is van (heel groot / doorslaggevend) belangquote:Het is ook maar net hoe je er als individu mee omgaat en door beinvloed wordt. (is voor ieder anders)
Ik geef er niet op af, ook romantiseer ik het niet. Mijn mening over alcohol is erg duidelijk. Ik zal dan ook niemand drugs aan gaan raden, omdat het zo leuk of lekker is. Het is ieder zijn eigen zaak, ik vind dan ook dat ieder hier respect voor moet hebben, en dat er met alle middelen bewust omgegaan moet worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het maakt niet uit, alcohol of paddo's of andere drugs.
Dan is het dus vreemd dat je alleen maar zo afgeeft op alcohol. Ik begrijp dat niet.
Inderdaad, mensen gebruiken alcohol en drugs om een reden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja & nee. Vaak is overmatig drank (of andere drugs) gebruik weer een symptoom van een dieper liggend probleem, maar goed ...
En dat is de reden, het is mijns inziens dan ook belangrijk om te kijken naar de oorzaak van deze mindere psychische gesteldheid. Erg frappant vind ik dan ook dat ik een aantal mensen heb gesproken die hersteld zijn van zware verslavingen, deze gesteldheid vaak fysiek verholpen werd. Oftewel dat ze door gezond leven hun behoeftepatroon onder controle kregen, en dit zijn weerslag had in deze psychische gesteldheid. Om deze reden denk ik dan ook dat de gezondheid voor dit verhaal de hoofdoorzaak is van een verslaving.quote:& dus ook de psychische gesteldheid van het individu is van (heel groot / doorslaggevend) belang![]()
Het echte probleem zit 'm dus niet in de 'drug', maar in de 'misbruiker' ervan.
Ik gebruik alcohol als ik in gezelschap ben van vrienden of familie, dus ik ben wat je noemt een sociale drinker. Als ik alleen ben drink ik niet, mis het ook niet, dan is een cola of een sapje genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen gebruiken alcohol en drugs om een reden.
[..]
En dat is de reden, het is mijns inziens dan ook belangrijk om te kijken naar de oorzaak van deze mindere psychische gesteldheid. Erg frappant vind ik dan ook dat ik een aantal mensen heb gesproken die hersteld zijn van zware verslavingen, deze gesteldheid vaak fysiek verholpen werd. Oftewel dat ze door gezond leven hun behoeftepatroon onder controle kregen, en dit zijn weerslag had in deze psychische gesteldheid. Om deze reden denk ik dan ook dat de gezondheid voor dit verhaal de hoofdoorzaak is van een verslaving.
Een erg simpel voorbeeld hiervan is de verslaving aan pijnstillers. verslaafden hieraan zeggen dat ze dit gebruiken omdat ze er een rustig gevoel van krijgen. Dat is logisch, het hele lichaam wordt verdoofd, oftewel voel je het lichaam minder, en dat geeft rust. Waarom zou je dan je lichaam willen verdoven? Juist, het lichaam heeft moeite, en geeft tekenen af die in de geest als onprettig worden ervaren, daarvan word je onrustig. Oftewel het ongezonde lichaam geeft tekenen af dat het voedingsmiddelen nodig heeft, om te herstellen en weer fit te worden. Gezond en dus fit zijn is volgens mij de belangrijkste behoefte van de mens volgens mij.
Een fit lichaam zorgt er dan ook voor dat er meer actie kan plaatsvinden en dat slapen ook goed gaat. Tijdens het slapen gebruik je dan ook veel energie oftewel voedingsmiddelen.
Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, we hebben het namelijk over behoeften. Alles wat je doet, gaat mijns inziens naar aanleiding van een behoefte. Bij de een is dat sterker dan bij de ander. Volgens mij heb jij dan ook weleens momenten gehad dat je zin had om eens goed te drinken. Dat is dan ook niks ongewoons.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik gebruik alcohol als ik in gezelschap ben van vrienden of familie, dus ik ben wat je noemt een sociale drinker. Als ik alleen ben drink ik niet, mis het ook niet, dan is een cola of een sapje genoeg.
Dus ik vind niet dat dat een verslaving is.
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad. Als er iets gebeurd was wat óf naar óf heel fijn was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, we hebben het namelijk over behoeften. Alles wat je doet, gaat mijns inziens naar aanleiding van een behoefte. Bij de een is dat sterker dan bij de ander. Volgens mij heb jij dan ook weleens momenten gehad dat je zin had om eens goed te drinken. Dat is dan ook niks ongewoons.
Wat gebeurt er dan als je erg veel verdriet hebt, of erg veel te vieren hebt? Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat je verdriet hebt, of iets te vieren hebt? Hoe komt het dan dat jij die behoefte krijgt op dat soort momenten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad. Als er iets gebeurd was wat óf naar óf heel fijn was.
In het eerste geval om het verdriet te 'verdrinken' en in het tweede geval om het te vieren.
Ik snap je, maar ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef mediaconsument het volgende:
Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, <snip>
"Als er te voor staat, is het nooit goed."quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad. Als er iets gebeurd was wat óf naar óf heel fijn was.
In het eerste geval om het verdriet te 'verdrinken' en in het tweede geval om het te vieren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Als er te voor staat, is het nooit goed."
Ja, hoe vaak gebeurt dat, geen idee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je erg veel verdriet hebt, of erg veel te vieren hebt? Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat je verdriet hebt, of iets te vieren hebt? Hoe komt het dan dat jij die behoefte krijgt op dat soort momenten?
Je hoeft er ook niets verkeerds in te zien, ik zeg het om aan te duiden dat dit de reden is waarom ieder zijn manieren heeft daarvoor. De een drinkt, de ander rookt wiet, de ander eet weleens een paddo, de ander gaat naar de kerk, de ander zit de hele dag te gamen of tv te kijken, noem maar op. Het is daarom goed om met al deze zaken bewust bezig te zijn en niet proberen te bepalen wat goed en wat slecht is, maar hoeveel en wat je ervan kunt leren. Hierna kun je altijd nog bepalen of je dat wil leren of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak gebeurt dat, geen idee.
Soms dus.
Dan nog zie ik er niets verkeerds in. Het is leuk om iets te vieren met een lekker glaasje wijn.
En soms is het ook fijn om even iets lekkers te drinken om een beetje te ontspannen en het verdriet een beetje dragelijker te maken, maar nogmaals, dat komt niet vaak voor.
OKee, ik begrijp je, geloof ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niets verkeerds in te zien, ik zeg het om aan te duiden dat dit de reden is waarom ieder zijn manieren heeft daarvoor. De een drinkt, de ander rookt wiet, de ander eet weleens een paddo, de ander gaat naar de kerk, de ander zit de hele dag te gamen of tv te kijken, noem maar op. Het is daarom goed om met al deze zaken bewust bezig te zijn en niet proberen te bepalen wat goed en wat slecht is, maar hoeveel en wat je ervan kunt leren. Hierna kun je altijd nog bepalen of je dat wil leren of niet.
Rood of wit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:07 schreef Bastard het volgende:
Ff wakker worden.. gisteren door al die praat over alcohol had ik zin in wijn.. vanmorgen bleken er ineens bijna 2 flessen doorheen te zijn
Witte wijn is voor kinderen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Rood of wit?
Je drinkt toch geen rode wijn he?![]()
Dan ben ik maar een kindquote:
Eindelijk.quote:
Blame my dirty mind, maar hier heb ik echt heeeeeel vreemde gevoelens bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En ook zijn dwarsfluit is een unieke trademark van hem.
Hij doet er de gekste dingen mee!
Kan het ff niet checken op mn werk .. maar is het humor ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Eindelijk.
Mis mijn lieverd verschrikkelijk daar ik haar vorige week niet heb gezien.
Dat je na bijna 12 jaar nog elkaar zo kan missen als je een weekje overslaat. Liefde kan zo mooi zijn.
Dus deze dag kan niet snel genoeg voorbij gaan wat mij betreft.![]()
Maar...
Vanavond ga ik trouwens ook iets heel leuks doen en is ook zeker de moeite waard.
Ik ga met een vriendin naar Klaas van der Eerden! Zijn nieuwe try out show!
Dit is van zijn allereerste show genaamd "Extreem!"
En ook zijn dwarsfluit is een unieke trademark van hem.
Hij doet er de gekste dingen mee!
Ik ga naar dus naar "Schwalbe", wat zijn vijfde show is.
(Extreem! -> Mix -> Schaap -> Wortels -> Schwalbe)
Zullen de hormonen wel zijn danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Blame my dirty mind, maar hier heb ik echt heeeeeel vreemde gevoelens bij![]()
Zie pmquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zullen de hormonen wel zijn danHoe oud ben je eigenlijk?
Van jou had ik ook niets anders verwacht mijn beste Dragius.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
Blame my dirty mind, maar hier heb ik echt heeeeeel vreemde gevoelens bij![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Durf je hier niet te zeggen dat je 16 bent dan?
Daarom drink ik geen Tequila meerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Als er te voor staat, is het nooit goed."
Zeg dan ook even tegen Dino dat ie jou dan meteen vertelt waar hij de stylus van de DS heeft verstoptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niets anders verwacht mijn beste Dragius.![]()
Oh en maak je niet druk. Ben Dino echt niet vergeten, maar net als Bastard laat het soms even op zich wachten.
Wel kan ik je met gerust hart vertellen dat ik nog steeds bezig ben met het herintroduceren van actief communiceren met dieren in mijn leven.
En ben onlangs ook begonnen met astral healing live over de chat met een mens. Ook heel lang niet meer gedaan.
(Was een objectief en skeptisch meisje die achteraf toch wel onder de indruk was en zich fysiek daadwerkelijk beter voelde! Hoe skeptischer hoe beter in mijn geval wat dat betreft dit soort praktijken!)
Sowieso was er stiekum nog iemand voor je en na jou heb ik uit verschillende hoeken ook ineens verzoeken gehad. Toeval bestaat niet, zal ik maar zeggen.
En dan zeker lief en onschuldig spinnen alsof hij totaal niet weet wat hij gedaan is en dat het stout is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Zeg dan ook even tegen Dino dat ie jou dan meteen vertelt waar hij de stylus van de DS heeft verstoptEn waarom de decoratieheks per se dood moest
Nou die van ons niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:17 schreef Dragorius het volgende:
Dan schieten ze weer in een kopjes-bui..ineens kopjes geven, spinnen knorren alles..en dan na een tijdje is het abrupt voorbij![]()
Als je geen gezeik wilt over dat soort dingen moet je ook niet aankomen met je standaard belerende toontje, het generaliseren van mensen op basis van wat ze wel eens gebruiken, en gewoon over het algemeen doen alsof je o-zo-verheven boven anderen staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je weet nogsteeds niet of ik nu werk heb of niet. Het enige dat je weet, is dat ik een half jaar geleden een taaie tijd heb gehad, en dat ik toen werkeloos was.
Daarom de vraag of je eens een keer met je kinderachtige gedrag wil stoppen. Dat tussen de regels door beledigen heeft niks te maken met dit forum. Ik zit er dan ook niet op te wachten dat je dergelijke opmerkingen over mij plaatst, anders vroeg ik daar wel om.
Het is daarom ook vrij gemakkelijk, en ik neem aan dat binnen dit forum het beledigen van mensen op een dergelijke manier niet gewaardeerd word. Het is dan ook niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier, zonder reden, persoonlijk loopt zwart te maken. Oftewel doe jezelf eens voor als een volwassene, en kap met die onzin. Begin er schoon genoeg van te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En er is maar ruimte voor 1 iemand met een opgeblazen ego hier
Sorry man, je staat bovenaan.. heb er nog niet de tijd en moeite voor genomen.. op het moment, sporten gamen en mn gezin.. zelfs de communicatie met mn gidsen op een laag pitje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niets anders verwacht mijn beste Dragius.![]()
Oh en maak je niet druk. Ben Dino echt niet vergeten, maar net als Bastard laat het soms even op zich wachten.
Tis nog vroeg Ledquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je geen gezeik wilt over dat soort dingen moet je ook niet aankomen met je standaard belerende toontje, het generaliseren van mensen op basis van wat ze wel eens gebruiken, en gewoon over het algemeen doen alsof je o-zo-verheven boven anderen staat.
Beginnen over klaplopers terwijl je zelf kort geleden moest bedelen voor eten, zeggen dat mensen die dezelfde drugs als jij gebruiken 'zelfkennis hebben' en mensen die iets anders doen klaplopers zijn,
denken dat jij het gewicht achter je naam hebt om te mogen oordelen of iemand zogenaamd "vooruit" gaat - dat is niks anders dan een opgeblazen ego.
En er is maar ruimte voor 1 iemand met een opgeblazen ego hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog vroeg Led![]()
Ik las vanmorgen trouwens dat mensen hoofdpijn krijgen van Led!Dan zal ik maar niet zeggen waar ik hoofdpijn van krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog vroeg Led![]()
Ik las vanmorgen trouwens dat mensen hoofdpijn krijgen van Led!Morning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat las ik ook net in de Spits, wel een giller he, eerst moeten we verplicht aan de Led-lamp, want het is zo goed voor het milieu, nu blijkt dat je er schele hoofdpijn van kunt krijgen. Ook treden er discolamp-achtige verschijnselen op waardoor we binnenkort waarschijnlijk hele gezinnen 's avonds door het huis zien swingen, hetgeen natuurlijk wel weer leuk is.
Minister Cramer, bedankt!!
Jij bent dan ook degene met het opgeblazen ego, dit forum boeit jou namelijk niet, de onderwerpen ook niet, alleen het feit dat TRU voor jou een nieuw soort ONZ is boeit. Dat beeld wil je dan ook maar al te graag duidelijk krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je geen gezeik wilt over dat soort dingen moet je ook niet aankomen met je standaard belerende toontje, het generaliseren van mensen op basis van wat ze wel eens gebruiken, en gewoon over het algemeen doen alsof je o-zo-verheven boven anderen staat.
Beginnen over klaplopers terwijl je zelf kort geleden moest bedelen voor eten, zeggen dat mensen die dezelfde drugs als jij gebruiken 'zelfkennis hebben' en mensen die iets anders doen klaplopers zijn,
denken dat jij het gewicht achter je naam hebt om te mogen oordelen of iemand zogenaamd "vooruit" gaat - dat is niks anders dan een opgeblazen ego.
En er is maar ruimte voor 1 iemand met een opgeblazen ego hier![]()
Maar het is geeneens goed voor het milieu dacht ik.. door de stoffen die er in zitten ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning!
Dat las ik ook net in de Spits, wel een giller he, eerst moeten we verplicht aan de Led-lamp, want het is zo goed voor het milieu,
Hij komt telkens als ik met een mening komt die hij niet kan hebben met persoonlijke zaken die niets met het onderwerp te maken hebben. Hij postte zo bijvoorbeeld een foto van mij, terwijl ik die niet publiekelijk verspreid heb, of blijft hij mij de hele tijd lastigvallen met dat bedel/werkeloosheidsverhaal, het ergste is dan ook dat hij voor je gaat bedenken welke psychische afwijking je hebt, op het moment dat hij je woorden niet begrijpt. Dat gaat mijns inziens wel ergens over, en moet dus snel stoppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:28 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ruzie maken via het internet op een forum.. nee ik wil en ga geen partij kiezen en probeer er omheen te lezen maar het slaat nergens op he?
Wat is er oude koe aan als het over een opmerking van 2 pagina's terug gaat? Jij schreef iets over spiritualisten en paddo's, ik schrijf iets over klaplopers en alcohol. En wat doet hij, hij gaat onzin lopen vertellen over bedelen en werkeloosheid mbt. mij. Wie is hier nu fout bezig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Joh, doet dat lekker via PM dan ofzo. Dit is ouwehoer, niet oude-koeien-uit-de-sloot-blijven-halen
My, you catch on pretty quickquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij bent dan ook degene met het opgeblazen ego
Wat is dat toch met jou en het woordje 'werk' ?quote:Want, heb ik ooit iets over jouw persoonlijke leven gezegd anders dan dat jij je volgens mij meer met dit forum bezighoudt dan met je werk?
Het steekt nog steeds he, dat dat gewoon kanquote:Oftewel totdat je daarmee stopt, ben jij de man die niet van kinderen af kan blijven, want dat heb ik ergens gehoord. Owja, je baas zal het vast leuk vinden als hij te weten komt dat je tijdens werktijd fulltime aan het forummen bent.
Je bent vergeten te vertellen wat de andere optie is !quote:Dus de keus is simpel, je behandeld voortaan mensen op een normale manier, en zij behandelen jou ook op een normale manier terug.
Ik ben benieuwd hoeveel 'laatste berichten' ik nog te zien krijgquote:Dit is het laatste bericht over dit onderwerp. Ik heb geen zin meer in jouw onzin.
De foto of andere privacy dingen op FOK smijten kan inderdaad niet.. voor de rest boeit het me geen hol meer zo langzamerhand. Maakt niet uit wie wat zegt, als het topics verneukt word er genote.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij komt telkens als ik met een mening komt die hij niet kan hebben met persoonlijke zaken die niets met het onderwerp te maken hebben. Hij postte zo bijvoorbeeld een foto van mij, terwijl ik die niet publiekelijk verspreid heb, of blijft hij mij de hele tijd lastigvallen met dat bedel/werkeloosheidsverhaal, het ergste is dan ook dat hij voor je gaat bedenken welke psychische afwijking je hebt, op het moment dat hij je woorden niet begrijpt. Dat gaat mijns inziens wel ergens over, en moet dus snel stoppen.
Het is namelijk erg simpel, en ik neem aan dat dat ook in de regelementen van fok staat. Het beledigen, uitlokken of het wroeten in de privacy van een mede-user is niet zoals we hier met elkaar omgaan.
Moet je doen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Joh, doet dat lekker via PM dan ofzo. Dit is ouwehoer, niet oude-koeien-uit-de-sloot-blijven-halen
En ik wilde potdorie net een LED-lamp voor op de slaapkamer
Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan? Dat is haast hetzelfde als drugshandel aanpakken dmv. het straffen van de gebruikers, dat werkt niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
De foto of andere privacy dingen op FOK smijten kan inderdaad niet.. voor de rest boeit het me geen hol meer zo langzamerhand. Maakt niet uit wie wat zegt, als het topics verneukt word er genote.
Ik zeg het nog maar eens.. je kan er ook boven staan, je niet uit de tent laten lokken maar dat is hetzelfde als dat ik zeg aan Led "probeer die mensen nou eens niet op de kast te jagen" dat is als vragen aan een koe om geen melk te geven.
quote:
Het....is.....internet.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan? Dat is haast hetzelfde als drugshandel aanpakken dmv. het straffen van de gebruikers, dat werkt niet.
Mjah, het is eigenlijk een feedback discussie. Ben het nu iig weer kwijt. Ik vind het namelijk niet tof dat ik met regelmaat dergelijke taal moet slikken. Het zou mijns inziens dan ook te ver gaan als ik moet gaan betalen om deze user te gaan negeren.
Daarom wil ik ook dat dat persoonlijke geneuzel ophoud, omdat het internet is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het....is.....internet.....
Je wil niet weten wat ik van users om de oren geslingerd krijg, ook per PM
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het....is.....internet.....
Je wil niet weten wat ik van users om de oren geslingerd krijg, ook per PM
Nou nou, Media, wat stel je je aan zeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan? Dat is haast hetzelfde als drugshandel aanpakken dmv. het straffen van de gebruikers, dat werkt niet.
Mjah, het is eigenlijk een feedback discussie. Ben het nu iig weer kwijt. Ik vind het namelijk niet tof dat ik met regelmaat dergelijke taal moet slikken. Het zou mijns inziens dan ook te ver gaan als ik moet gaan betalen om deze user te gaan negeren.
Het frappante van het verhaal is dan ook dat ik in meerdere delen van dit forum post, en ook met meerdere mensen felle discussies heb. Er is echter maar een paar mensen op het hele forum die me telkens compleet aan het uitlokken is, met een dergelijke toon. Helaas zitten kom ik deze mensen met regelmaat tegen binnen dit forum, een forum waar ik eigenlijk van verwacht dat er op een normale manier gediscussieerd kan worden over de zaken die wat verder buiten ons bed staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Laat maar, je snapt niet hoe ik het bedoel.. geloof me, de dingen die ik om de oren krijg zijn nog "niks" vergeleken bij dit gekietel naar elkaar toe
Kunnen we nu weer lekker ouwehoeren met z'n allen?
Er is geen persoonlijk geneuzel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook dat dat persoonlijke geneuzel ophoud, omdat het internet is.
Dit jaar maken we zelf de kerstkaarten..doen we kerstmutsjes op bij de kattenquote:
Dat gebeurt toch ook in TRU? Wat dat betreft doen Bastard en Jogy dat gewoon goed hoor. Maar waar 2 "vechten" hebben 2 schuld als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het frappante van het verhaal is dan ook dat ik in meerdere delen van dit forum post, en ook met meerdere mensen felle discussies heb. Er is echter maar een paar mensen op het hele forum die me telkens compleet aan het uitlokken is, met een dergelijke toon. Helaas zitten kom ik deze mensen met regelmaat tegen binnen dit forum, een forum waar ik eigenlijk van verwacht dat er op een normale manier gediscussieerd kan worden over de zaken die wat verder buiten ons bed staan.
Dierenmishandeling foeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit jaar maken we zelf de kerstkaarten..doen we kerstmutsjes op bij de katten![]()
Het resultaat zal ik tegen die tijd wel hier posten dan
Dat doe ik niet, en daarom dat dit soort laster ook snel moet verdwijnen. Ik geef dan ook duidelijk aan dat ik nooit en te nimmer op een dergelijke persoonlijke manier te werk ga, ik kan echter wel duidelijk zijn op het moment dat ik op deze manier aangepakt word. Daarbij is en blijft het een feit dat veel mensen in plaats van vragen te stellen, liever conclusies trekken, en zo bij dit soort onzin terecht komen, omdat ik als een van de weinige duidelijk ben over alcohol. De mensen die op een dergelijke manier conclusies trekken zijn mijns inziens dan ook niet meer dan kleine kinderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, Media, wat stel je je aan zeg.
Je doet zelf niet anders dan anderen er op wijzen dat ze moeten leren en nog eens leren.
Je zet mensen die weleens wat drinken weg als alcoholisten, en prijst paddo's de hemel in. Geeft niet, maar dan kun je wat tegenwerk verwachten.
En daar kun je moeilijk mee omgaan, zo blijkt.
Als je nu eens zou proberen wat minder betweterig te doen en ook eens te LEZEN wat andere mensen schrijven, misschien kun je van die mensen dan zélf wat leren en wordt het er-ook voor jou- een stuk gezelliger op.
*nu weer snel aan het werk gaat*
Je stelt je lichtelijk aan.. zolang het speldeprikken zijn en jij er zo heftig op kan reageren kan ik er niet eens serieus naar kijken. Het verpest topics en sfeer, nogmaals het intresseert me niet eens meer maar het is vervelend om te lezen voor de anderen dus ik verwijder het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan?
Als je dit soort dingen weglaat he, dan zou dat al een stuk schelen, roep het nou niet over jezelf af ..... En noem het ook geen laster, het zijn notabene je eigen uitspraken waar mensen mee komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oftewel die negativiteit kun je beter in je werk stoppen meid.
Jij wil hem niet snappen. Er is namelijk een degelijk verschil tussen mensen die beledigen, en mensen die vechten omdat ze het niet eens zijn in een discussie. Tijdens een gevecht bestaat er dan ook wel degelijk eer, oftewel zaken die je simpelweg niet doet om deze eer te behouden. Bij een discussie is dit hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook in TRU? Wat dat betreft doen Bastard en Jogy dat gewoon goed hoor. Maar waar 2 "vechten" hebben 2 schuld als je het mij vraagt.
En kom op, ik zeg het nogmaals.. it's the internet....! Je moet ook niet verwachten dat mensen ineens hun leven omgooien op basis van posts die mensen maken op Fok!, zo mooi en simpel is het leven helaas niet
Jij beledigt Lavenderr toch ook, met "stop je negativiteit maar in je werk, meid" ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij wil hem niet snappen. Er is namelijk een degelijk verschil tussen mensen die beledigen, en mensen die vechten omdat ze het niet eens zijn in een discussie. Tijdens een gevecht bestaat er dan ook wel degelijk eer, oftewel zaken die je simpelweg niet doet om deze eer te behouden. Bij een discussie is dit hetzelfde.
Nee klopt.. ik lees ook gewoon als user hier, en vind media intressant en goed discusseren maar destemeer jammer dat hij ingaat op speldeprikken en dat soort zinnetje moet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen weglaat he, dan zou dat al een stuk schelen, roep het nou niet over jezelf af ..... En noem het ook geen laster, het zijn notabene je eigen uitspraken waar mensen mee komen.
Ja het is vervelend als mensen je erop aanspreken, dat vind ik ook nog altijd, zal de eerste zijn die dat toegeeft, maar laat je niet kennen. Als je erop ingaat dan gaat het juist doorNet als vroeger op de basisschool, de pesters gaan door tot de gepeste stopt...zo moet je het zien.
Sorry Bastard
Note to self: Binnenkort maar eens een kloonaccount aanmaken jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef _Led_ het volgende:
Welke "persoonlijke manier" ?
Tuurlijk, als je dingen vertelt kan daar later aan gerefereerd worden, welcome to the internets.
Dan zal ik voortaan maar weer alle beledigende posts in feedback linken, dan hoeven jullie ook niet zoveel moeite te doen om te zien wat er aan de hand is. Zeg daarbij ook eens eerlijk tegen jezelf wat je met dit forum wil bereiken. Het onderwerp is hier al in tijden niet meer de baas namelijk, het ego van een stel mensen die veel verveling ervaren op hun werk is dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je stelt je lichtelijk aan.. zolang het speldeprikken zijn en jij er zo heftig op kan reageren kan ik er niet eens serieus naar kijken. Het verpest topics en sfeer, nogmaals het intresseert me niet eens meer maar het is vervelend om te lezen voor de anderen dus ik verwijder het.
Dan komt nu zeker weer het punt waarop je ons gaat vertellen wat het onderwerp van Tru Ouwehoer is ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan maar weer alle beledigende posts in feedback linken, dan hoeven jullie ook niet zoveel moeite te doen om te zien wat er aan de hand is. Zeg daarbij ook eens eerlijk tegen jezelf wat je met dit forum wil bereiken. Het onderwerp is hier al in tijden niet meer de baas namelijk, het ego van een stel mensen die veel verveling ervaren op hun werk is dat.
Da's dus echt onzin, alleen hier in ouwehoer wordt er nu heen en weer geprikt, de andere topics zitten juist bomvol relevante zakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan zal ik voortaan maar weer alle beledigende posts in feedback linken, dan hoeven jullie ook niet zoveel moeite te doen om te zien wat er aan de hand is. Zeg daarbij ook eens eerlijk tegen jezelf wat je met dit forum wil bereiken. Het onderwerp is hier al in tijden niet meer de baas namelijk, het ego van een stel mensen die veel verveling ervaren op hun werk is dat.
Dat zinnetje geeft erg duidelijk aan dat ik niet zit te wachten op dergelijk gebruik van wishful thinking. Dat mijn verhaal over drugs en alcohol duidelijk is, wil niet zeggen dat de ene soort drugs ophemel en bijvoorbeeld alcohol tot op het bot afkraak. Echter is dat wel erg lastig binnen deze maatschappij, negatief over alcohol spreken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt.. ik lees ook gewoon als user hier, en vind media intressant en goed discusseren maar destemeer jammer dat hij ingaat op speldeprikken en dat soort zinnetje moet gebruiken.
Net als Led trouwens die kan dat ook goed.
Dan gaan we maar niet praten over het groupstalking topic bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Da's dus echt onzin, alleen hier in ouwehoer wordt er nu heen en weer geprikt, de andere topics zitten juist bomvol relevante zaken
De 2012 topics, de spookhuizen topics zelfs dat moord-topic. Allemaal goed en wel hoor.
Oude koeien, dat zei ik al eerder.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan gaan we maar niet praten over het groupstalking topic.![]()
Dat laat ik los, zodra ik het geaccepteerd heb. Misschien ben ik raar, maar dat soort gedrag accepteer ik niet. Dit forum heeft teveel potentie namelijk, om op een dergelijke manier te verzanden. Ik vind het dan ook vreemd om te zien dat in andere fora het onderwerp wel streng bewaakt word, ik hoef WFL, ouders of sport maar op te noemen. Ik bedoel wat is er aan de onderwerpen van TRU minder dan aan de onderwerpen in WFL? Waarom kan er daar wel serieus gediscussieerd worden, en waarom zijn er hier veel topics die niet verder komen dan een welles-nietes spelletje, gecombineerd met beledigingen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oude koeien, dat zei ik al eerder.
Laat het verleden los.
Daar ga je weer, TRU is helemaal niet "verslonsd" in een welles-nietes spelletje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat laat ik los, zodra ik het geaccepteerd heb. Misschien ben ik raar, maar dat soort gedrag accepteer ik niet. Dit forum heeft teveel potentie namelijk, om op een dergelijke manier te verzanden. Ik vind het dan ook vreemd om te zien dat in andere fora het onderwerp wel streng bewaakt word, ik hoef WFL, ouders of sport maar op te noemen. Ik bedoel wat is er aan de onderwerpen van TRU minder dan aan de onderwerpen in WFL? Waarom kan er daar wel serieus gediscussieerd worden, en waarom zijn er hier veel topics die niet verder komen dan een welles-nietes spelletje, gecombineerd met beledigingen?
quote:
Dan ben jij blind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daar ga je weer, TRU is helemaal niet "verslonsd" in een welles-nietes spelletje.
De topics die er nu zijn daar wordt juist ontzettend inhoudelijk gediscussieerd. En af en toe heb je een lolbroek die niet serieus is, en dan halen Bastard en Jogy die weg.
Om het even in TRU-termen te zeggen > Je ziet spoken
Dan mag die opmerking dat jij aangeeft dat ik spoken zie, ook weg. Ofnee, dat bedoelde jij goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
edit : laat maar... Bastard, mag de post hierboven en daarna deze weg? Slaat weer nergens op namelijk
Je ziet de knipoog hoop ik wel he...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan mag die opmerking dat jij aangeeft dat ik spoken zie, ook weg.
"nietus!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je ziet de knipoog hoop ik wel he...![]()
Trek het je allemaal eens niet zo persoonlijk aan, je roept hier dat TRU een welles-nietes forum is geworden. Dat is gewoon klinklare onzin.
Ik hoop dat je beseft dat je ZELF 1 van users bent die de toon maken in topics he? Je kan wel iedereen aanwijzen waarom je vind dat TRU niet is zoals je het graag zou willen zien maar je bent ZELF een actieve deelnemer er aan die de boel inkleurt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat laat ik los, zodra ik het geaccepteerd heb. Misschien ben ik raar, maar dat soort gedrag accepteer ik niet. Dit forum heeft teveel potentie namelijk, om op een dergelijke manier te verzanden. Ik vind het dan ook vreemd om te zien dat in andere fora het onderwerp wel streng bewaakt word, ik hoef WFL, ouders of sport maar op te noemen. Ik bedoel wat is er aan de onderwerpen van TRU minder dan aan de onderwerpen in WFL? Waarom kan er daar wel serieus gediscussieerd worden, en waarom zijn er hier veel topics die niet verder komen dan een welles-nietes spelletje, gecombineerd met beledigingen?
Dat plaatje, WTF!!!!quote:
Ik werk erg simpel, iemand probeert mij in een beeld te duwen, en ik bijt. Iemand beledigd mij, en ik bijt. Dat ik er dan iets over zeg is dan niet een teken dat ik ze wil schoppen. Nee, het is een teken dat ik duidelijk wil maken dat ze zelf ook net zo hard schoppen, dus schop ik terug.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:
Ja, vooral wild om je heen blijven schoppen, gaat lekker zo
Lavenderrrr beledigen, Dragorius is blind, who's next ? Bastard ?
[ afbeelding ]
Jij de hele tijd met je sorry!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
Sorry man, je staat bovenaan.. heb er nog niet de tijd en moeite voor genomen.. op het moment, sporten gamen en mn gezin.. zelfs de communicatie met mn gidsen op een laag pitje.
Idem. Dat krijg je ervan als je een nacht dier bent!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
Ja maar het heeft meestal een paar uur nodig om op te starten
Sjips... je was mij voor!quote:
Ik ook. En dat heeft mij enigzins in de problemen geholpen hier en daar. "Wat las ik nou? Heb jij een FleshLight?!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Note to self: Binnenkort maar eens een kloonaccount aanmaken jaIk ben soms iets te open, in [SEX]
Als je mijn post al "schoppen en beledigen" vindt, dan is een internetforum misschien niet helemaal je ding ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik werk erg simpel, iemand probeert mij in een beeld te duwen, en ik bijt. Iemand beledigd mij, en ik bijt. Dat ik er dan iets over zeg is dan niet een teken dat ik ze wil schoppen. Nee, het is een teken dat ik duidelijk wil maken dat ze zelf ook net zo hard schoppen, dus schop ik terug.
Het is dan ook weer pure zwakte van jou om mij weer in een beeld te willen duwen.
Ik heb een dikke huid en kan goed relativeren, glijdt allemaal zo van me afquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:
Lavenderrrr beledigen, Dragorius is blind, who's next ? Bastard ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ook. En dat heeft mij enigzins in de problemen geholpen hier en daar. "Wat las ik nou? Heb jij een FleshLight?!"
...CRAP!...
Ik ben een binnenvetterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huid en kan goed relativeren, glijdt allemaal zo van me af
HEB JIJ EEN FLESHLIGHT ???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij de hele tijd met je sorry!
Het was -wederom- geen stille hint, want ik leg juist uit dat ik het heel goed begrijp omdat ik nu ook een stapeltje heb liggen.
Boeiend... het is immers geen tweede baan!
[..]
Idem. Dat krijg je ervan als je een nacht dier bent!
[..]
Sjips... je was mij voor!
[..]
Ik ook. En dat heeft mij enigzins in de problemen geholpen hier en daar. "Wat las ik nou? Heb jij een FleshLight?!"
...CRAP!...
Wie begint er telkens? Denk daar maar eens over na. Als ik ergens een duidelijke mening over een onderwerp zet, krijg ik er dan ook als cadeau vaak een paar beledigingen voor terug van een aantal personen. Dat ik er dan iets over zeg, is niet bedoeld om de sfeer te bederven. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik hoop dat mijn verhaal dan ook duidelijk is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beseft dat je ZELF 1 van users bent die de toon maken in topics he? Je kan wel iedereen aanwijzen waarom je vind dat TRU niet is zoals je het graag zou willen zien maar je bent ZELF een actieve deelnemer er aan die de boel inkleurt.
Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wie begint er telkens? Denk daar maar eens over na. Als ik ergens een duidelijke mening over een onderwerp zet, krijg ik er dan ook als cadeau vaak een paar beledigingen voor terug van een aantal personen. Dat ik er dan iets over zeg, is niet bedoeld om de sfeer te bederven. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik hoop dat mijn verhaal dan ook duidelijk is.
Mjah, zoals ik al zei, ik zal het voortaan in FB posten, word een beetje simpel van deze blindheid. Sorry dat ik het zeg.
Ik ben juist de eerste om toe te geven als ik iets verkeerds heb gezegd. Daar kun jij nog veel van leren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef _Led_ het volgende:
Altijd naar anderen wijzen maar nooit de hand in eigen boezem steken
Daarom zei ik al dat ik voortaan elke keer als ik een dergelijke belediging zie, dit ergens aangeef. Ik neem jou dan ook niets kwalijk, het kan soms erg lastig zijn om overzicht te houden binnen een actief forum als dit. Het lezen kan dan ook veel tijd in beslag nemen, vooral als de posts wat groter beginnen te worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.
Ik kan niet overal alles lezen op ieder moment dat er word gepost, soms is het kwaad al geschied, soms kan ik het in de kiem smoren en soms kan ik het zelfs voorkomen maar ik ben geen robot.
Niet vooruit dit keer, achteruit. Ik begon vertrouwen te krijgen, maar na een aantal steken, is dat vertrouwen weer verdwenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
OMFG you gots to be kidding me ! Zei hij dat nou echt ?![]()
Gooi er nog even eentje achteraan dat ik vooruit ga ofzo !
De moderator van TRU heeft gesproken!quote:
Had ik nog niet gezien, excuses.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De moderator van TRU heeft gesproken!
Die failplaatjes zijn vaak zooo goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
Zo'n bandje krijg ik ook om volgende week in mijn vakantieoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
http://failblog.org/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die failplaatjes zijn vaak zooo goed![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
"Fleshlight" dude, niet "flashlight"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
En http://www.stuffonmycat.com/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ken ikDeze ook http://icanhascheezburger.com/
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Fleshlight" dude, niet "flashlight"
Use google
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
Deze vind ik erg sneu.
http://www.skoften.net/index/video/vogel_vs_windmolen
Domme vogel is het wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
Deze vind ik erg sneu.
http://www.skoften.net/index/video/vogel_vs_windmolen
Ik moet ook goed lézen he, voordat ik postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig als de stoppen doorslaan he, heeft iedereen wel in huis
Vond het lieflijk naiefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet ook goed lézen he, voordat ik post
Heb toch liever een echte vrouw als speeltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Darkwolf het volgende:
Als vrouwen speeltjes mogen dan mogen mannen dat ook! Puh!
Hij vraagt er zelf om.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Domme vogel is het wel een beetje.
Maar zie het resultaat.quote:
vrouwen zijn toch mannenspeeltjes ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als vrouwen speeltjes mogen dan mogen mannen dat ook! Puh!
"Ik heb liever een echt huisdier dan zo'n AIBO robot hond."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef R0N1N het volgende:
Heb toch liever een echte vrouw als speeltje
Met een fleshlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"Ik heb liever een echt huisdier dan zo'n AIBO robot hond."
Het punt is... een vrouw is niet altijd in bereik. Ook niet in alle gevallen als je er toevallig eentje hebt.
Het is geen vervanging, het is een alternatief!
Wel oppassen voor schokken als je 'm in je zaklamp stoptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met een flashlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.
True. Maar ze zijn veel meer dan dat hoor_LED_! Wees toch eens respectvol!quote:
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met een flashlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.
Jij bent dan ook erg romantisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.
I deliver
Wat vermoeiend !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vrouw ook nooit.
I deliver
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat vermoeiend !
ik heb 4cm, stamp 'm 40 seconden aan met 94 kilo en dan lig ik te slapen.
Bedankt voor het aangeven van de fout, ik heb het direct gewijzigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wel oppassen voor schokken als je 'm in je zaklamp stopt
Oh? Want?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij bent dan ook erg romantisch.
Nee hoor, uiteindelijk doet de vrouw dit na 9 maanden. En reken maar dat je dan WEL gezeik hebt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.
I deliver
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Wat vermoeiend !
ik heb 4cm, stamp 'm 40 seconden aan met 94 kilo en dan lig ik te slapen.
Seks heb je toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
True. Maar ze zijn veel meer dan dat hoor_LED_! Wees toch eens respectvol!![]()
Ze kunnen immers ook nog je eten koken, kleding wassen, strijken, het huis schoon poetsen, je kleding naaien, brood trommeltje maken...
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!quote:
Jij denkt dat sex er nog van komt na een hele dag trouwerij ? Wat schattig !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!
Ben ik single?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!![]()
Mannen...
Je weet waarom de meeste vrouwen, in tegenstelling tot mannen, 's nachts nooit uit bed hoeven voor de WC ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Darkwolf het volgende:
Nee hoor, uiteindelijk doet de vrouw dit na 9 maanden. En reken maar dat je dan WEL gezeik hebt!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
jaaawel.. of je hebt een LATTenminste dat schat ik ook zo in.
Vrijdagmiddagrel.. kom op!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Wat ontzettend boring zo trouwens....
Zeg media, nu je weer gekalmeerd bent zou het wel een goed moment zijn om je excuses aan te bieden !
quote:
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
owww.. aha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewherequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.
In the left corner we got our middleweight champion ... LEDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waar is bassos als je hem nodig hebt
Begin dan maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewhere
Nee, ik probeer Fok! en privé waar mogelijk gescheiden te houden.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Wat ontzettend boring zo trouwens....
Zeg media, nu je weer gekalmeerd bent zou het wel een goed moment zijn om je excuses aan te bieden !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je weet waarom de meeste vrouwen, in tegenstelling tot mannen, 's nachts nooit uit bed hoeven voor de WC ?
Ze zeiken de hele dag door al
In de Pijp lekker aan een bakkie koffiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waar is bassos als je hem nodig hebt
Een lekker mannetje pijpen in zijn kloffie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de Pijp lekker aan een bakkie koffie
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit zal gaan trouwen, de kans op een echtscheiding is mij te groot.
Ja, als je al zo begint zal trouwen er idd niet van komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef mediaconsument het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit zal gaan trouwen, de kans op een echtscheiding is mij te groot.
En ja hoor, meneer gaat iedereen weer vertellen wat ze van hem wel en niet mogen postenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.
Nou ja, ik geef 'm wel gelijk eerlijk gezegd, bij hem is de kans dat het goed gaat statistisch verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee met zo'n instelling/verwachting lijkt me dat niet het verstandigst
Mag ik vragen waarom je dat denkt?
Vind het vastleggen voor de wet ook niet echt iets dat met liefde te maken heeft, eerder met de centen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee met zo'n instelling/verwachting lijkt me dat niet het verstandigst
Mag ik vragen waarom je dat denkt?
Je kunt in veel gemeenten trouwen zonder kosten op bepaalde dagen, het geeft soms net dat extra gevoel dat je elkaar wettig man/vrouw mag noemen, je kan ook trouwen voor de kerk (of een andere religie).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vind het vastleggen voor de wet ook niet echt iets dat met liefde te maken heeft, eerder met de centen.
Als je van elkaar houdt, kun je dat op genoeg manieren laten zien. Mijn ouders zijn dan ook gescheiden, en ik heb een aantal ooms die met opzet niet zijn getrouwd, wat mij laat zien dat trouwen niet nodig is.
En jij pakt mijn mening gelijk aan om te beledigen, oftewel deze post gaat naar feedback.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef 'm wel gelijk eerlijk gezegd, bij hem is de kans dat het goed gaat statistisch verwaarloosbaar
Ik geef slechts mijn mening, en ik geef je notabene gelijk !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En jij pakt mijn mening gelijk aan om te beledigen, oftewel deze post gaat naar feedback.
Waarom ga je er dan ook hier op in...dat wil ie alleen maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En jij pakt mijn mening gelijk aan om te beledigen, oftewel deze post gaat naar feedback.
Het heeft niets te maken met de kosten van de trouwerij zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt in veel gemeenten trouwen zonder kosten op bepaalde dagen, het geeft soms net dat extra gevoel dat je elkaar wettig man/vrouw mag noemen, je kan ook trouwen voor de kerk (of een andere religie).
Dat in jouw omgeving dat niet gebeurt is geen graadmeter voor de rest en dat het fout zal gaan natuurlijk he
Als iemand jou op deze manier zou behandelen de hele dag. Wat zou jij dan doen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook hier op in...dat wil ie alleen maar
Buiten dat, hij herhaalt wat je zelf zegt, maar dan iets anders geformuleerd
Die kun je zo groot of zo klein houden als je zelf wil, persoonlijk zou ik het graag met familie en vrienden vieren, zoiets. Een verzegeling van elkaars liefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met de kosten van de trouwerij zelf.
idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je kunt in veel gemeenten trouwen zonder kosten op bepaalde dagen, het geeft soms net dat extra gevoel dat je elkaar wettig man/vrouw mag noemen, je kan ook trouwen voor de kerk (of een andere religie).
Dat in jouw omgeving dat niet gebeurt is geen graadmeter voor de rest en dat het fout zal gaan natuurlijk he
Welke "manier" ... het zijn speldenprikjes, op tekst die je zelf geeftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als iemand jou op deze manier zou behandelen de hele dag. Wat zou jij dan doen?
Ik denk dat je dan notes zou gaan uitschrijven.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
Ron1n komt over als een getrouwd iemand
En als het dan misgaat, dan verzand je in een administratieve sores, of rechtzaken waar je niet goed van wordt. Als je dan ook nog kinderen hebt, omdat dat wel een erg mooi symbool is voor jullie liefde, zijn zij de klos.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
idd.
Trouwen heeft geen enkele invloed op of je wel of niet bij elkaar blijft. Het staat er los van.
Ik vind 't een mooi symbool, een speciale dag en het staat in ieder geval voor je intenties.
Jeetje man, stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Niet zo negatief, uitgaan van wat er fout kan gaan heeft geen zin, je houdt er rekening mee maar da's wat anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En als het dan misgaat, dan verzand je in een administratieve sores, of rechtzaken waar je niet goed van wordt. Als je dan ook nog kinderen hebt, omdat dat wel een erg mooi symbool is voor jullie liefde, zijn zij de klos.
Als het goed is ga je er in een relatie altijd vanuit dat het niet mis gaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En als het dan misgaat, dan verzand je in een administratieve sores, of rechtzaken waar je niet goed van wordt. Als je dan ook nog kinderen hebt, omdat dat wel een erg mooi symbool is voor jullie liefde, zijn zij de klos.
Tevens liegt ie dat ie barst, ik zie helemaal niks in feedbackquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje man, stel je niet zo aan.
Op deze manier kan niemand een geintje meer maken.
Zelfs dat hoeft nog niet eens, ook in een relatie zonder samenwonen of kinderen kan de boel flink escaleren met een zure afloop en nasleep. Dat is nooit een garantie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als het goed is ga je er in een relatie altijd vanuit dat het niet mis gaat.
En die sores krijg je ook als je niet getrouwd bent maar samen woont en/of kinderen hebt hoor.
Daarom geef ik mijn mening, liefde heeft bar weinig met het vastleggen van zaken te maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo negatief, uitgaan van wat er fout kan gaan heeft geen zin, je houdt er rekening mee maar da's wat anders.
Oh en daarvoor heb je nou eenmaal een notaris waar je zaken vastlegt, ook bij scheiding.
Dat "vastleggen" is maar een klein onderdeel van die dag. Verder is het feest, genieten, samenzijn etc.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom geef ik mijn mening, liefde heeft bar weinig met het vastleggen van zaken te maken.
Het vastleggen van zaken is dan ook wat anders.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom geef ik mijn mening, liefde heeft bar weinig met het vastleggen van zaken te maken.
Toch is het beter om dat wel te doen, dingen vastleggen als je samen verder wilt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom is dat dan beter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch is het beter om dat wel te doen, dingen vastleggen als je samen verder wilt.
Trouwen of even naar de notaris. Uiteindelijk het beste voor beide partijen.
Maar goed, jij krijgt daar niets mee te maken, jij trouwt niet.
Die flauwe grap maakten mijn vriendin vrouw en ik altijd als mensen vroegen of we wilden gaan trouwen : "Jawel hoor, maar we zijn er nog niet uit met wie !"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
Noem mij een sentimentele dwaas, maar ik zie mezelf ooit nog wel trouwen![]()
Met wie? Dat is tegen die tijd nog te bezien natuurlijk...de ander moet het ook willen
Ben je voor de wet, of voor de kerk getrouwd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het vastleggen van zaken is dan ook wat anders.
Trouwen is een gelofte die je aan elkaar aflegt, omdat je het wil, er symbolische waarde aan hecht en je relatie de moeite waard vind om een feestje voor te vieren
Stel/als het dan toch niet meer gaat, dan is er geen nasleep achteraf maar staat alles op papier. En is er dus geen gezeur en administratieve rompslomp die eeuwig duurt.quote:
Hoezo? Als je voor de wet trouwt kan dat net zo romantisch en symbolisch zijn. Of zijn atheisten niet romantisch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben je voor de wet, of voor de kerk getrouwd?
Als dat eerste van toepassing is, dan klopt je uitleg niet. Is het 2de van toepassing, dan geef ik je gelijk.
Het is beter dat dingen zwart op wit staan, voorkomt een heleboel narigheid, het is al naar genoeg als een relatie spaak loopt.quote:
Voor de wet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben je voor de wet, of voor de kerk getrouwd?
Als dat eerste van toepassing is, dan klopt je uitleg niet. Is het 2de van toepassing, dan geef ik je gelijk.
Je legt het vast. Ok, er is dan nog zoiets als huwelijkse voorwaarden waardoor dit verhaal wat minder vastgelegd wordt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoezo? Als je voor de wet trouwt kan dat net zo romantisch en symbolisch zijn. Of zijn atheisten niet romantisch?
Huh? Kun je dit even toelichten? Ik volg je even niet meer nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je legt het vast. Ok, er is dan nog zoiets als huwelijkse voorwaarden waardoor dit verhaal wat minder vastgelegd wordt.
Gast hij zit je te stangenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met notabene zijn eigen woorden..hij zegt zelf dat de kans (te) groot is dat het fout gaat.. Dat bedoel ik dus, iedereen chillllll...het is vrijdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Brouwerij? Hmm...dubieus gekozen woord, Led...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef _Led_ het volgende:
Gelukkig is er weer wat leven in de brouwerij !
Mja, 'leven in de champignonkwekerij' klinkt wat minderquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Brouwerij? Hmm...dubieus gekozen woord, Led...
Ik hoopte meer op " Leven in de trouwerij "quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, 'leven in de champignonkwekerij' klinkt wat minder
Voor de wet kun je trouwen in gemeenschap van goederen, en op huwelijkse voorwaarden. Bij de een worden er meer zaken vastgelegd dan de ander. In de kerk wordt het vastgelegd in de gemeenschap, dat 2 mensen hun liefde aan elkaar hebben getoond op een dergelijke manier, daar zitten verder ook weinig gevolgen aan vast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Huh? Kun je dit even toelichten? Ik volg je even niet meer nuIn de kerk leg je het ook vast namelijk, dus ik zie het verschil niet.
Ik trouw niet in de kerk, ben niet gelovig. Maar dat maakt voor mij de symbolische waarde van trouwen niet minder sterk hoor.
Bestaat zoiets danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
Ik hoopte meer op " Leven in de trouwerij "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |