Niks voor mij. Al heeft die film wel mijn interesse gewekt, dat verhaal is zo gruwelijk dat het bijna grappig is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef _Led_ het volgende:
Ga je nog naar Tuschinski zaterdag ?
http://www.horrorshow.nl/
En die compositietekening klopt niet, hij heeft heul geen kuiltje in zijn kinquote:"Al is deze aanhouding niet louter verricht op basis van 'Het Zesde Zintuig', maar was er sprake van een combinatie van factoren."
Natuurlijk een combinatie, ze kunnen je toch niet voorleiden aan de rechter op basis van een compositie van een paragnost.. dan moet er eerst de man worden gevonden en die moet verhoord worden en toen is gebleken dat er gaten in zijn alibi zatenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef _Led_ het volgende:
Suggestieve krantenkop
[..]
En die compositietekening klopt niet, hij heeft heul geen kuiltje in zijn kin
Ook met een tekening van een paragnost en gaten in je alibi kunnen ze niks hoor, ze hebben toch echt wat meer nodigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk een combinatie, ze kunnen je toch niet voorleiden aan de rechter op basis van een compositie van een paragnost.. dan moet er eerst de man worden gevonden en die moet verhoord worden en toen is gebleken dat er gaten in zijn alibi zaten
Ja als hij toevallig nog een smoking gun heeft liggen is het handig jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ook met een tekening van een paragnost en gaten in je alibi kunnen ze niks hoor, ze hebben toch echt wat meer nodig
Nee, dat is eerder opmerkelijk bij een moord door messtekenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja als hij toevallig nog een smoking gun heeft liggen is het handig ja
Het is gewoon iets wat mij opvalt. Meer niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Ticker het volgende:
Wat moet de link dan zijn?
Alsof sceptische mensen voornamelijk geen drugs gebruiken ofzo?
Correlatie is niet hetzelfde als causatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Ik schop nu vast wat mensen tegen het zere been (sorry alvast) maar waarom is elke spiritualist die ik ken verwoven met geestverruimende middelen?
Echt, als ik ergens een causaal verband moet kunnen zien.....
Komt eerder omdat die mensen het vaak op elkaar betrekken, en jij het dus zo hoort.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat mij opvalt. Meer niet.
Tis heeeel kort door de bocht drugsgebruik kan deuren openen die anders gesloten zouden zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Ik schop nu vast wat mensen tegen het zere been (sorry alvast) maar waarom is elke spiritualist die ik ken verwoven met geestverruimende middelen?
Drugsgebruik kan het geloof van mensen in irrationele zaken versterkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis heeeel kort door de bocht drugsgebruik kan deuren openen die anders gesloten zouden zijn.
In mijn beleving welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef Bastard het volgende:
Overigens ken ik meer 'spirituele' mensen die geen drugs gebruiken dan wel hoor.. dus je vlieger gaat niet op.
Dat zou ik eerder zeggen van drankgebruikers, die maken graag van een mug een olifant en worden onverschillig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Drugsgebruik kan het geloof van mensen in irrationele zaken versterken
Dat is niet enkel voorbehouden aan alcoholquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder zeggen van drankgebruikers, die maken graag van een mug een olifant en worden onverschillig.
Nee dat zeg ik ook niet.. maar 'ze' blazen dingen graag op ... of geloven ineens iets (Godver zie je wel die man heeft een oogje op mn vrouw, hij zat weer te kijken) en stapt er op af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is niet enkel voorbehouden aan alcohol
alcohol valt toch onder drugs ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder zeggen van drankgebruikers, die maken graag van een mug een olifant en worden onverschillig.
Dat heb ik ook vaak zat gezien met de simpelstje blowtjes, met x, met vanalles eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.. maar 'ze' blazen dingen graag op ... of geloven ineens iets (Godver zie je wel die man heeft een oogje op mn vrouw, hij zat weer te kijken) en stapt er op af.
Coke & Speed zijn daar ook uitblinkers in hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.. maar 'ze' blazen dingen graag op ... of geloven ineens iets (Godver zie je wel die man heeft een oogje op mn vrouw, hij zat weer te kijken) en stapt er op af.
Van die sos-heldjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Coke & Speed zijn daar ook uitblinkers in hoor.
klinkt alsof je het hebt zien gebeuren ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die sos-heldjesEn dan met de klauwen door een glazen wand vallen, hallo EHBO-post
Hehe och zo zie je nog wel eens zaken gebeurenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
klinkt alsof je het hebt zien gebeuren ?
Op maatschappelijk geaccepteerd vlak? Bedoel je dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik maak daar wel een onderscheid in eigenlijk.
True.. meestal als het uitwerktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Coke & Speed zijn daar ook uitblinkers in hoor.
Lastig, ik denk over het geheel wel omdat er meer alcohol wordt gebruikt dan andere drugs, maar veel drugs worden ook niet altijd geconstateerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
True.. meestal als het uitwerkt
Maar door de mand genomen, je hebt meer problemen met mensen die drinken dan mensen die drugs gebruiken (als we dat onderscheidt ertussen even mogen maken)
Dat was niet toevallig in Club Arena in Amsterdam he ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
Hehe och zo zie je nog wel eens zaken gebeuren
Dat weet ik wel zeker ja, maar dat zal misschien juist liggen aan het feit dat alcohol gaccepteerd en goed verkrijgbaar is. Leg coke, speed, dmt en lsd in de supermarkt en er zullen vast wel wat meer rare dingen gebeurenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Bastard het volgende:
Maar door de mand genomen, je hebt meer problemen met mensen die drinken dan mensen die drugs gebruiken (als we dat onderscheidt ertussen even mogen maken)
Krijg je in ieder geval zeer lastig arrestanten, die lopen door met 2 kogelgaten in hun lijf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja, maar dat zal misschien juist liggen aan het feit dat alcohol gaccepteerd en goed verkrijgbaar is. Leg coke, speed, dmt en lsd in de supermarkt en er zullen vast wel wat meer rare dingen gebeuren
Haha nee, andere kant van Nederland, en dat was ook 4 jaar geleden ondertussen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat was niet toevallig in Club Arena in Amsterdam he ?
Yup, van die lui die weigeren dood te gaan omdat ze nog genoeg speed/sos op hebben om de komende 3 weken door te zombie'enquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval zeer lastig arrestanten, die lopen door met 2 kogelgaten in hun lijf.
Ik vraag me dan ook af waarom zowat elke klaploper verwoven is met alcohol.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
Is dat zo? Dan lopen er wel heel veel klaplopers rond, nietwaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af waarom zowat elke klaploper verwoven is met alcohol.
Wat zijn paddo's en cannabis dan?quote:Daarbij is het denk ik iets van zelfkennis, hoe meer zelfkennis er bestaat, hoe minder er naar zaken als alcohol en harddrugs gegrepen wordt, en hoe meer cannabis en paddo's er in het spel komen.
Dat is echter niet enkel voorbehouden aan alcohol.quote:Van alcohol ga je dan ook minder ruim denken, en ontstaat er een soort van tunnel visie, mijns inziens.
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je dronk en hoevaak.quote:Daarom ben ik iig blij dat ik met het grootste deel van de middelen, waaronder alcohol ervaring heb opgedaan. Dit heeft er dan ook toe geleid dat ik al 2 jaar geen alcohol meer drink. Dat voelt nogsteeds elke dag beter aan, ben dan ook veel bewuster bezig met mijn leven.
Bewhehehe, daar hebben we meneertje "Alcohol is slecht, iedereen moet aan de paddo's" weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af waarom zowat elke klaploper verwoven is met alcohol.
Daarbij is het denk ik iets van zelfkennis, hoe meer zelfkennis er bestaat, hoe minder er naar zaken als alcohol en harddrugs gegrepen wordt, en hoe meer cannabis en paddo's er in het spel komen.
Van alcohol ga je dan ook minder ruim denken, en ontstaat er een soort van tunnel visie, mijns inziens.
Daarom ben ik iig blij dat ik met het grootste deel van de middelen, waaronder alcohol ervaring heb opgedaan. Dit heeft er dan ook toe geleid dat ik al 2 jaar geen alcohol meer drink. Dat voelt nogsteeds elke dag beter aan, ben dan ook veel bewuster bezig met mijn leven.
Kom op, die is weer totaal onnodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:53 schreef _Led_ het volgende:
PS. Van paddo's en blowen gaan mensen online om geld bedelen omdat ze hun eten niet meer kunnen betalen !
Och, hij begon over klaplopers, niet ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op, die is weer totaal onnodig.
Ja hoor, helemaal paranoïde door de coke. Elk weekend raak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Van die sos-heldjesEn dan met de klauwen door een glazen wand vallen, hallo EHBO-post
Ja, ongevoelig voor pijn. Helemaal doorgedraaid.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg je in ieder geval zeer lastig arrestanten, die lopen door met 2 kogelgaten in hun lijf.
Lekker hoor!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och, hij begon over klaplopers, niet ik
Jij drinkt toch ook wel eens een biertje of een wijntje ?
Je weet dat Mediaconsument je dan ziet als een minderwaardig persoon he ?
Lekker een weekend van 9 dagen voor de boeg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Dragorius het volgende:
Dat komt goed uit, want zie TT, het weekend staat voor de deur
Wil wel met je mee...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker een weekend van 9 dagen voor de boeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |