Komt omdat je geen / te weinig paddo's gebruikt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Ik ben zwaaaarrr geminderd met alcohol.. kan niet zeggen dat het mijn leven nu anders beinvloed. Ja ik hou geld over maar deed nog steeds verantwoordelijk mijn ding ook al dronk ik dagelijks genoeg om een gemiddelde nederlander te laten kotsen.
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloedenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Komt omdat je geen / te weinig paddo's gebruikt!
Minstens 4 doosjes per dag wegkoppen, dan ben je geen klaploper meer en heb je zelfkennis
Is it that bad, Mr. Anderson?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloeden
Nou ik kan niet werken terwijl ik de kabouters van mn bureau moet afmeppen hequote:
Neeejjj drugs nooit combineren (nogmaals alcohol vind ik geen drugs)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Ja maar je moet er dan ook nog veel bij blowen natuurlijk !
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik kan niet werken terwijl ik de kabouters van mn bureau moet afmeppen he
Ik zou die dingen niet eens wíllen proberen. Heb er een gruwelijke hekel aan. En ik vind mensen die paddo's promoten echt fout bezig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. paddo's gebruik zou mijn dagelijks leven wel degelijk beinvloeden
Je leert wel van jezelf hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]Kan het zo erg zijn ja?
Dat is niet bepaald de sleutel tot zelfkennis dan, lijkt me?![]()
Dan zie ik serieus niet in hoe dat bijdraagt aan zelfkennisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je leert wel van jezelf hoor
Maar ik zag veel dingen die er niet waren.. mensen met een gezicht vol rode puisten, of als ik keek naar mn broek dat ik toch zeker in mn broek had gepist.
En ik was niet de enige, al de deelnemers (9) zagen dingen, 2 meiden wilde niet meer van het toilet afkomen omdat de kabouters daar het grappigste waren.
Ik zag paarse bomen, klok waar de wijzers doordraaide, mensen die achter elkaar binnen kwamen (zeer vermoeiend) .. en dat ging uuuren door
Toch gebeurt dat vaker dan je denkt hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef _Led_ het volgende:
nah, dat valt best mee.
Tuurlijk moet je labiele mensen niet vol paddo's stoppen, maar om te zeggen dat je er zo van in een psychose schiet is zwaar overdreven.
Hangt er ook vanaf welke paddo's je neemt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat vaker dan je denkt hoor.
Hahaha, mietje, in tussentijd wel keihard persoonlijk durven beledigen. Owja, wacht, dan zit er het internet tussen, dan hoef je niet bang te zijn. Je lijkt wel een klein kind!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf welke paddo's je neemt.
Ik heb nooit Hawaiiaanse gedaan, die vind ik eng
Alcohol is wel drugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:25 schreef Bastard het volgende:[..]Neeejjj drugs nooit combineren (nogmaals alcohol vind ik geen drugs)
Jij hebt lef om over werk te beginnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hahaha, mietje, in tussentijd wel keihard persoonlijk durven beledigen. Owja, wacht, dan zit er het internet tussen, dan hoef je niet bang te zijn. Je lijkt wel een klein kind!
Je kunt beter met je werk bezig gaan, dan zo slap te ouwehoeren. Dat kun je namelijk als de beste.![]()
Daarom nog bedankt overigens voor deze post. Truth Ouwehoer #223 weekend voor de deur
Het is niet mogelijk om met een dergelijke klapmongool te praten, die doet toch wat hij zelf wil, en dat is in dit geval beledigen.
Ik ga er verder niet over door, moest het even kwijt. Meneertje ik beledig liever mensen dan ik vrienden maak, zal een keer moeten stoppen met zijn onzin namelijk.
Als je in het algemeen in Amsterdam zit kunnen we aanstaande zaterdag of zondag wel een kopje koffie in de pijp gaan drinken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, als MC zich er prettiger bij voelt wil ik 't ook best in z'n gezicht zeggen hoor, zonder internet ertussen![]()
Ik zit nu in Amsterdam-Zuid dus dat zou binnen 10 minuten moeten kunnen.
Wat ie ermee opschiet weet ik alleen niet maar het schijnt zwaar te wegen
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef bassos het volgende:
[..]
Als je in het algemeen in Amsterdam zit kunnen we aanstaande zaterdag of zondag wel een kopje koffie in de pijp gaan drinken.
Onzin.quote:
Ah heet dat tegenwoordig *koffie drinken*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ben zo'n feelgood happy-go-lucky treehugging, bunny-loving hufter.
Dat zal je vast kunnen waarderen.
Het doet misschien even pijn, maar daarna voelt het zooo goeeedd.
(aldus Bubba)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |