Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wie begint er telkens? Denk daar maar eens over na. Als ik ergens een duidelijke mening over een onderwerp zet, krijg ik er dan ook als cadeau vaak een paar beledigingen voor terug van een aantal personen. Dat ik er dan iets over zeg, is niet bedoeld om de sfeer te bederven. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik hoop dat mijn verhaal dan ook duidelijk is.
Mjah, zoals ik al zei, ik zal het voortaan in FB posten, word een beetje simpel van deze blindheid. Sorry dat ik het zeg.
Ik ben juist de eerste om toe te geven als ik iets verkeerds heb gezegd. Daar kun jij nog veel van leren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef _Led_ het volgende:
Altijd naar anderen wijzen maar nooit de hand in eigen boezem steken
Daarom zei ik al dat ik voortaan elke keer als ik een dergelijke belediging zie, dit ergens aangeef. Ik neem jou dan ook niets kwalijk, het kan soms erg lastig zijn om overzicht te houden binnen een actief forum als dit. Het lezen kan dan ook veel tijd in beslag nemen, vooral als de posts wat groter beginnen te worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.
Ik kan niet overal alles lezen op ieder moment dat er word gepost, soms is het kwaad al geschied, soms kan ik het in de kiem smoren en soms kan ik het zelfs voorkomen maar ik ben geen robot.
Niet vooruit dit keer, achteruit. Ik begon vertrouwen te krijgen, maar na een aantal steken, is dat vertrouwen weer verdwenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
OMFG you gots to be kidding me ! Zei hij dat nou echt ?![]()
Gooi er nog even eentje achteraan dat ik vooruit ga ofzo !
De moderator van TRU heeft gesproken!quote:
Had ik nog niet gezien, excuses.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De moderator van TRU heeft gesproken!
Die failplaatjes zijn vaak zooo goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
Zo'n bandje krijg ik ook om volgende week in mijn vakantieoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
http://failblog.org/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die failplaatjes zijn vaak zooo goed![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
"Fleshlight" dude, niet "flashlight"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
En http://www.stuffonmycat.com/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ken ikDeze ook http://icanhascheezburger.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |