abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:42:53 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_74216215
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Joh, doet dat lekker via PM dan ofzo. Dit is ouwehoer, niet oude-koeien-uit-de-sloot-blijven-halen

En ik wilde potdorie net een LED-lamp voor op de slaapkamer
Moet je doen!
Krijg je dit effect:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=45AD6A19335FBC20&playnext=1&playnext_from=PL&v=A_sY2rjxq6M

pi_74216251
Da's wel leuk voor in de badkamer, moet je wel een bad hebben en geen douche natuurlijk
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:45:07 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74216292
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef Dragorius het volgende:
eeeh..laat maar Het is vrijdag
Oh.. nou in reactie op je eerste bericht.. prima.. is toch SC
The truth was in here.
pi_74216316

Bij deze
Mr. Prolapse 2009
pi_74216385
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

De foto of andere privacy dingen op FOK smijten kan inderdaad niet.. voor de rest boeit het me geen hol meer zo langzamerhand. Maakt niet uit wie wat zegt, als het topics verneukt word er genote.
Ik zeg het nog maar eens.. je kan er ook boven staan, je niet uit de tent laten lokken maar dat is hetzelfde als dat ik zeg aan Led "probeer die mensen nou eens niet op de kast te jagen" dat is als vragen aan een koe om geen melk te geven.
Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan? Dat is haast hetzelfde als drugshandel aanpakken dmv. het straffen van de gebruikers, dat werkt niet.

Mjah, het is eigenlijk een feedback discussie. Ben het nu iig weer kwijt. Ik vind het namelijk niet tof dat ik met regelmaat dergelijke taal moet slikken. Het zou mijns inziens dan ook te ver gaan als ik moet gaan betalen om deze user te gaan negeren.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:48:07 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74216391
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef _Led_ het volgende:
Daarom drink ik geen Tequila meer
Dat deed mij (18 jaar geleden) ook de das om ja

Na niet meer te kunnen lopen (na nutigen (slammen ) van bijna een halve liter in nog geen 2 uur tijd), midden in een oefening (militaire dienst), 's nachts, in een duits dorpje ... na een uurtje of 3 zoeken hadden we het bivak terug gevonden 3 uur later moesten we weer het veld in... niet dus - Alcohol vergiftiging, Wachtmeesters & Kapitein 'giftig' etc.

Dat was m'n laatste keer. 6 Juni 1991
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_74216529
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan? Dat is haast hetzelfde als drugshandel aanpakken dmv. het straffen van de gebruikers, dat werkt niet.

Mjah, het is eigenlijk een feedback discussie. Ben het nu iig weer kwijt. Ik vind het namelijk niet tof dat ik met regelmaat dergelijke taal moet slikken. Het zou mijns inziens dan ook te ver gaan als ik moet gaan betalen om deze user te gaan negeren.
Het....is.....internet.....

Je wil niet weten wat ik van users om de oren geslingerd krijg, ook per PM
Mr. Prolapse 2009
pi_74216733
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook dat dat persoonlijke geneuzel ophoud, omdat het internet is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74216768
Laat maar, je snapt niet hoe ik het bedoel .. geloof me, de dingen die ik om de oren krijg zijn nog "niks" vergeleken bij dit gekietel naar elkaar toe

Kunnen we nu weer lekker ouwehoeren met z'n allen?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:58:21 #130
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74216789
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

zzz
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:59:10 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_74216816
quote:

[..]

Nou nou, Media, wat stel je je aan zeg.
Je doet zelf niet anders dan anderen er op wijzen dat ze moeten leren en nog eens leren.
Je zet mensen die weleens wat drinken weg als alcoholisten, en prijst paddo's de hemel in. Geeft niet, maar dan kun je wat tegenwerk verwachten.
En daar kun je moeilijk mee omgaan, zo blijkt.
Als je nu eens zou proberen wat minder betweterig te doen en ook eens te LEZEN wat andere mensen schrijven, misschien kun je van die mensen dan zélf wat leren en wordt het er-ook voor jou- een stuk gezelliger op.

*nu weer snel aan het werk gaat *
pi_74216830
Mr. Prolapse 2009
pi_74216850
Ik blijf stuk gaan om die I'm from the Internet dingen
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:03:05 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74216972
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen.. hard!
The truth was in here.
pi_74216982
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Laat maar, je snapt niet hoe ik het bedoel .. geloof me, de dingen die ik om de oren krijg zijn nog "niks" vergeleken bij dit gekietel naar elkaar toe

Kunnen we nu weer lekker ouwehoeren met z'n allen?
Het frappante van het verhaal is dan ook dat ik in meerdere delen van dit forum post, en ook met meerdere mensen felle discussies heb. Er is echter maar een paar mensen op het hele forum die me telkens compleet aan het uitlokken is, met een dergelijke toon. Helaas zitten kom ik deze mensen met regelmaat tegen binnen dit forum, een forum waar ik eigenlijk van verwacht dat er op een normale manier gediscussieerd kan worden over de zaken die wat verder buiten ons bed staan.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:03:46 #136
31101 _Led_
pi_74216996
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom wil ik ook dat dat persoonlijke geneuzel ophoud, omdat het internet is.
Er is geen persoonlijk geneuzel.
Er staat geen pic van je online - die heeft er welgeteld 3 seconden gestaan als parodie op het "Son, I am dissapoint" plaatje dat je postte. Ik noem je niet bij je naam, nada.
Ik leg alleen wat uitspraken van je naast elkaar die je zelf gedaan hebt met een paar maanden ertussen, om te laten zien dat ze soms nogal contrasteren

Ik hoor een hoop geklaag, maar ik zie je niet ingaan op tegenstellingen als mensen klaplopers noemen maar zelf moeten bedelen, egotrippende uitspraken als "mensen die hetzelfde gebruiken als ik hebben zelfkennis, de rest niet" etcetera.
En dan dat gedoe met voortdurend tegen mensen zeggen "je gaat vooruit"...
zzz
pi_74217000
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik moest lachen.. hard!
Dit jaar maken we zelf de kerstkaarten..doen we kerstmutsjes op bij de katten
Het resultaat zal ik tegen die tijd wel hier posten dan
Mr. Prolapse 2009
pi_74217049
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het frappante van het verhaal is dan ook dat ik in meerdere delen van dit forum post, en ook met meerdere mensen felle discussies heb. Er is echter maar een paar mensen op het hele forum die me telkens compleet aan het uitlokken is, met een dergelijke toon. Helaas zitten kom ik deze mensen met regelmaat tegen binnen dit forum, een forum waar ik eigenlijk van verwacht dat er op een normale manier gediscussieerd kan worden over de zaken die wat verder buiten ons bed staan.
Dat gebeurt toch ook in TRU? Wat dat betreft doen Bastard en Jogy dat gewoon goed hoor. Maar waar 2 "vechten" hebben 2 schuld als je het mij vraagt.

En kom op, ik zeg het nogmaals.. it's the internet....! Je moet ook niet verwachten dat mensen ineens hun leven omgooien op basis van posts die mensen maken op Fok!, zo mooi en simpel is het leven helaas niet
Mr. Prolapse 2009
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:06:34 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_74217079
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dit jaar maken we zelf de kerstkaarten..doen we kerstmutsjes op bij de katten
Het resultaat zal ik tegen die tijd wel hier posten dan
Dierenmishandeling foei
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:06:43 #140
31101 _Led_
pi_74217085
Het is wat met al die laatste posts he
zzz
pi_74217103
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dierenmishandeling foei
Nietus
Mr. Prolapse 2009
pi_74217106
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou nou, Media, wat stel je je aan zeg.
Je doet zelf niet anders dan anderen er op wijzen dat ze moeten leren en nog eens leren.
Je zet mensen die weleens wat drinken weg als alcoholisten, en prijst paddo's de hemel in. Geeft niet, maar dan kun je wat tegenwerk verwachten.
En daar kun je moeilijk mee omgaan, zo blijkt.
Als je nu eens zou proberen wat minder betweterig te doen en ook eens te LEZEN wat andere mensen schrijven, misschien kun je van die mensen dan zélf wat leren en wordt het er-ook voor jou- een stuk gezelliger op.

*nu weer snel aan het werk gaat *
Dat doe ik niet, en daarom dat dit soort laster ook snel moet verdwijnen. Ik geef dan ook duidelijk aan dat ik nooit en te nimmer op een dergelijke persoonlijke manier te werk ga, ik kan echter wel duidelijk zijn op het moment dat ik op deze manier aangepakt word. Daarbij is en blijft het een feit dat veel mensen in plaats van vragen te stellen, liever conclusies trekken, en zo bij dit soort onzin terecht komen, omdat ik als een van de weinige duidelijk ben over alcohol. De mensen die op een dergelijke manier conclusies trekken zijn mijns inziens dan ook niet meer dan kleine kinderen.

Oftewel die negativiteit kun je beter in je werk stoppen meid.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:07:50 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74217125
quote:

[..]

Wil je dat mensen hier anderen op de kast jagen? Het is vrij veel wat je mij vraagt namelijk, continu blijft die gast me lastigvallen met persoonlijk geneuzel waar ik niet op zit te wachten, en ik moet dan de ijzeren mentaliteit tonen om er niet op in te gaan?
Je stelt je lichtelijk aan.. zolang het speldeprikken zijn en jij er zo heftig op kan reageren kan ik er niet eens serieus naar kijken. Het verpest topics en sfeer, nogmaals het intresseert me niet eens meer maar het is vervelend om te lezen voor de anderen dus ik verwijder het.
The truth was in here.
pi_74217140
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Oftewel die negativiteit kun je beter in je werk stoppen meid.
Als je dit soort dingen weglaat he, dan zou dat al een stuk schelen, roep het nou niet over jezelf af ..... En noem het ook geen laster, het zijn notabene je eigen uitspraken waar mensen mee komen.
Ja het is vervelend als mensen je erop aanspreken, dat vind ik ook nog altijd, zal de eerste zijn die dat toegeeft, maar laat je niet kennen. Als je erop ingaat dan gaat het juist door Net als vroeger op de basisschool, de pesters gaan door tot de gepeste stopt...zo moet je het zien.

Sorry Bastard
Mr. Prolapse 2009
pi_74217174
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch ook in TRU? Wat dat betreft doen Bastard en Jogy dat gewoon goed hoor. Maar waar 2 "vechten" hebben 2 schuld als je het mij vraagt.

En kom op, ik zeg het nogmaals.. it's the internet....! Je moet ook niet verwachten dat mensen ineens hun leven omgooien op basis van posts die mensen maken op Fok!, zo mooi en simpel is het leven helaas niet
Jij wil hem niet snappen. Er is namelijk een degelijk verschil tussen mensen die beledigen, en mensen die vechten omdat ze het niet eens zijn in een discussie. Tijdens een gevecht bestaat er dan ook wel degelijk eer, oftewel zaken die je simpelweg niet doet om deze eer te behouden. Bij een discussie is dit hetzelfde.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:09:33 #146
31101 _Led_
pi_74217177
Welke "persoonlijke manier" ?
Tuurlijk, als je dingen vertelt kan daar later aan gerefereerd worden, welcome to the internets.

Je blijft huilen over een foto die als parodie welgeteld 3 seconden online heeft gestaan.
Als jij er niet telkens over zou beginnen zouden ongeveer 4 mensen er vanaf weten.

zzz
pi_74217218
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij wil hem niet snappen. Er is namelijk een degelijk verschil tussen mensen die beledigen, en mensen die vechten omdat ze het niet eens zijn in een discussie. Tijdens een gevecht bestaat er dan ook wel degelijk eer, oftewel zaken die je simpelweg niet doet om deze eer te behouden. Bij een discussie is dit hetzelfde.
Jij beledigt Lavenderr toch ook, met "stop je negativiteit maar in je werk, meid" ?

Kom, laten we elkaar geen mietje noemen, Led is iemand die gewoon goed kan prikken met spelden, weet precies de pijnpunten te raken, en jij reageert gewoon erg fel daarop.

Meer niet.

Now kiss and make up boys
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:11:15 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74217241
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als je dit soort dingen weglaat he, dan zou dat al een stuk schelen, roep het nou niet over jezelf af ..... En noem het ook geen laster, het zijn notabene je eigen uitspraken waar mensen mee komen.
Ja het is vervelend als mensen je erop aanspreken, dat vind ik ook nog altijd, zal de eerste zijn die dat toegeeft, maar laat je niet kennen. Als je erop ingaat dan gaat het juist door Net als vroeger op de basisschool, de pesters gaan door tot de gepeste stopt...zo moet je het zien.

Sorry Bastard
Nee klopt.. ik lees ook gewoon als user hier, en vind media intressant en goed discusseren maar destemeer jammer dat hij ingaat op speldeprikken en dat soort zinnetje moet gebruiken.
Net als Led trouwens die kan dat ook goed.
The truth was in here.
pi_74217245
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:09 schreef _Led_ het volgende:
Welke "persoonlijke manier" ?
Tuurlijk, als je dingen vertelt kan daar later aan gerefereerd worden, welcome to the internets.
Note to self: Binnenkort maar eens een kloonaccount aanmaken ja Ik ben soms iets te open, in [SEX]
Mr. Prolapse 2009
pi_74217284
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je stelt je lichtelijk aan.. zolang het speldeprikken zijn en jij er zo heftig op kan reageren kan ik er niet eens serieus naar kijken. Het verpest topics en sfeer, nogmaals het intresseert me niet eens meer maar het is vervelend om te lezen voor de anderen dus ik verwijder het.
Dan zal ik voortaan maar weer alle beledigende posts in feedback linken, dan hoeven jullie ook niet zoveel moeite te doen om te zien wat er aan de hand is. Zeg daarbij ook eens eerlijk tegen jezelf wat je met dit forum wil bereiken. Het onderwerp is hier al in tijden niet meer de baas namelijk, het ego van een stel mensen die veel verveling ervaren op hun werk is dat.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:13:54 #151
31101 _Led_
pi_74217349
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan zal ik voortaan maar weer alle beledigende posts in feedback linken, dan hoeven jullie ook niet zoveel moeite te doen om te zien wat er aan de hand is. Zeg daarbij ook eens eerlijk tegen jezelf wat je met dit forum wil bereiken. Het onderwerp is hier al in tijden niet meer de baas namelijk, het ego van een stel mensen die veel verveling ervaren op hun werk is dat.
Dan komt nu zeker weer het punt waarop je ons gaat vertellen wat het onderwerp van Tru Ouwehoer is ?
En wat we wel en niet mogen posten ?
zzz
pi_74217384
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Da's dus echt onzin, alleen hier in ouwehoer wordt er nu heen en weer geprikt, de andere topics zitten juist bomvol relevante zaken

De 2012 topics, de spookhuizen topics zelfs dat moord-topic. Allemaal goed en wel hoor.
Mr. Prolapse 2009
pi_74217415
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee klopt.. ik lees ook gewoon als user hier, en vind media intressant en goed discusseren maar destemeer jammer dat hij ingaat op speldeprikken en dat soort zinnetje moet gebruiken.
Net als Led trouwens die kan dat ook goed.
Dat zinnetje geeft erg duidelijk aan dat ik niet zit te wachten op dergelijk gebruik van wishful thinking. Dat mijn verhaal over drugs en alcohol duidelijk is, wil niet zeggen dat de ene soort drugs ophemel en bijvoorbeeld alcohol tot op het bot afkraak. Echter is dat wel erg lastig binnen deze maatschappij, negatief over alcohol spreken.
Ik mag dan hopelijk ook verwachten dat mensen hun best doen om mijn posts te begrijpen en niet mij met regelmaat lastigvallen met zulke opmerkingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 30-10-2009 11:22:40 ]
pi_74217436
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Da's dus echt onzin, alleen hier in ouwehoer wordt er nu heen en weer geprikt, de andere topics zitten juist bomvol relevante zaken

De 2012 topics, de spookhuizen topics zelfs dat moord-topic. Allemaal goed en wel hoor.
Dan gaan we maar niet praten over het groupstalking topic bijvoorbeeld.
pi_74217462
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan gaan we maar niet praten over het groupstalking topic.
Oude koeien, dat zei ik al eerder.
Laat het verleden los.

Of denk je dat we in BNW alles "strak" houden? Dat is ook niet des Fok!s... en moderators zijn ook niet 24/7 aanwezig, zelfs ik heb een leven buiten Fok!
Mr. Prolapse 2009
pi_74217614
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Oude koeien, dat zei ik al eerder.
Laat het verleden los.
Dat laat ik los, zodra ik het geaccepteerd heb. Misschien ben ik raar, maar dat soort gedrag accepteer ik niet. Dit forum heeft teveel potentie namelijk, om op een dergelijke manier te verzanden. Ik vind het dan ook vreemd om te zien dat in andere fora het onderwerp wel streng bewaakt word, ik hoef WFL, ouders of sport maar op te noemen. Ik bedoel wat is er aan de onderwerpen van TRU minder dan aan de onderwerpen in WFL? Waarom kan er daar wel serieus gediscussieerd worden, en waarom zijn er hier veel topics die niet verder komen dan een welles-nietes spelletje, gecombineerd met beledigingen?
pi_74217686
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat laat ik los, zodra ik het geaccepteerd heb. Misschien ben ik raar, maar dat soort gedrag accepteer ik niet. Dit forum heeft teveel potentie namelijk, om op een dergelijke manier te verzanden. Ik vind het dan ook vreemd om te zien dat in andere fora het onderwerp wel streng bewaakt word, ik hoef WFL, ouders of sport maar op te noemen. Ik bedoel wat is er aan de onderwerpen van TRU minder dan aan de onderwerpen in WFL? Waarom kan er daar wel serieus gediscussieerd worden, en waarom zijn er hier veel topics die niet verder komen dan een welles-nietes spelletje, gecombineerd met beledigingen?
Daar ga je weer, TRU is helemaal niet "verslonsd" in een welles-nietes spelletje.

De topics die er nu zijn daar wordt juist ontzettend inhoudelijk gediscussieerd. En af en toe heb je een lolbroek die niet serieus is, en dan halen Bastard en Jogy die weg.

Om het even in TRU-termen te zeggen > Je ziet spoken
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:22:58 #158
31101 _Led_
pi_74217698
zzz
pi_74217729
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:22 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zou je je ziel ook weer kunnen terugkopen?
Mr. Prolapse 2009
pi_74217756
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Daar ga je weer, TRU is helemaal niet "verslonsd" in een welles-nietes spelletje.

De topics die er nu zijn daar wordt juist ontzettend inhoudelijk gediscussieerd. En af en toe heb je een lolbroek die niet serieus is, en dan halen Bastard en Jogy die weg.

Om het even in TRU-termen te zeggen > Je ziet spoken
Dan ben jij blind.

Onee wacht, jij bent de romanticus. Dat was ik vergeten. Het is dan ook het fijnste om alles onder de mantel der liefde te bedekken.
pi_74217830
Bastard, zie edit
Mr. Prolapse 2009
pi_74217862
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
edit : laat maar... Bastard, mag de post hierboven en daarna deze weg? Slaat weer nergens op namelijk
Dan mag die opmerking dat jij aangeeft dat ik spoken zie, ook weg. Ofnee, dat bedoelde jij goed.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:28:22 #163
31101 _Led_
pi_74217881
Ja, vooral wild om je heen blijven schoppen, gaat lekker zo

Lavenderrrr beledigen, Dragorius is blind, who's next ? Bastard ?

zzz
pi_74217913
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:27 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan mag die opmerking dat jij aangeeft dat ik spoken zie, ook weg.
Je ziet de knipoog hoop ik wel he...

Trek het je allemaal eens niet zo persoonlijk aan, je roept hier dat TRU een welles-nietes forum is geworden. Dat is gewoon klinklare onzin.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:29:53 #165
31101 _Led_
pi_74217934
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je ziet de knipoog hoop ik wel he...

Trek het je allemaal eens niet zo persoonlijk aan, je roept hier dat TRU een welles-nietes forum is geworden. Dat is gewoon klinklare onzin.
"nietus!"
zzz
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:30:08 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74217944
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik hoop dat je beseft dat je ZELF 1 van users bent die de toon maken in topics he? Je kan wel iedereen aanwijzen waarom je vind dat TRU niet is zoals je het graag zou willen zien maar je bent ZELF een actieve deelnemer er aan die de boel inkleurt.
The truth was in here.
pi_74217945
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:

[ afbeelding ]
Dat plaatje, WTF!!!!

Doet me hieraan denken

Mr. Prolapse 2009
pi_74217979
quote:
Ja, vooral wild om je heen blijven schoppen, gaat lekker zo

[ afbeelding ]
Ik werk erg simpel, iemand probeert mij in een beeld te duwen, en ik bijt. Iemand beledigd mij, en ik bijt. Dat ik er dan iets over zeg is dan niet een teken dat ik ze wil schoppen. Nee, het is een teken dat ik duidelijk wil maken dat ze zelf ook net zo hard schoppen, dus schop ik terug.

Het is dan ook weer pure zwakte van jou om mij weer in een beeld te willen duwen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:31:30 #169
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74217990
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
Sorry man, je staat bovenaan.. heb er nog niet de tijd en moeite voor genomen.. op het moment, sporten gamen en mn gezin.. zelfs de communicatie met mn gidsen op een laag pitje.
Jij de hele tijd met je sorry!
Het was -wederom- geen stille hint, want ik leg juist uit dat ik het heel goed begrijp omdat ik nu ook een stapeltje heb liggen.
Boeiend... het is immers geen tweede baan!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
Ja maar het heeft meestal een paar uur nodig om op te starten
Idem. Dat krijg je ervan als je een nacht dier bent!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]

Bij deze
Sjips... je was mij voor!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Note to self: Binnenkort maar eens een kloonaccount aanmaken ja Ik ben soms iets te open, in [SEX]
Ik ook. En dat heeft mij enigzins in de problemen geholpen hier en daar. "Wat las ik nou? Heb jij een FleshLight?!"
...CRAP!...
pi_74218009
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik werk erg simpel, iemand probeert mij in een beeld te duwen, en ik bijt. Iemand beledigd mij, en ik bijt. Dat ik er dan iets over zeg is dan niet een teken dat ik ze wil schoppen. Nee, het is een teken dat ik duidelijk wil maken dat ze zelf ook net zo hard schoppen, dus schop ik terug.

Het is dan ook weer pure zwakte van jou om mij weer in een beeld te willen duwen.
Als je mijn post al "schoppen en beledigen" vindt, dan is een internetforum misschien niet helemaal je ding ...
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:32:03 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74218012
quote:

Ik heb een dikke huid en kan goed relativeren, glijdt allemaal zo van me af
The truth was in here.
pi_74218028
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Darkwolf het volgende:

Ik ook. En dat heeft mij enigzins in de problemen geholpen hier en daar. "Wat las ik nou? Heb jij een FleshLight?!"
...CRAP!...
En daar gaat mijn chocomel
Mr. Prolapse 2009
pi_74218039
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb een dikke huid en kan goed relativeren, glijdt allemaal zo van me af
Ik ben een binnenvetter
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:33:47 #174
31101 _Led_
pi_74218063
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Jij de hele tijd met je sorry!
Het was -wederom- geen stille hint, want ik leg juist uit dat ik het heel goed begrijp omdat ik nu ook een stapeltje heb liggen.
Boeiend... het is immers geen tweede baan!
[..]

Idem. Dat krijg je ervan als je een nacht dier bent!
[..]

Sjips... je was mij voor!
[..]

...CRAP!...
HEB JIJ EEN FLESHLIGHT ???

zzz
pi_74218090
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hoop dat je beseft dat je ZELF 1 van users bent die de toon maken in topics he? Je kan wel iedereen aanwijzen waarom je vind dat TRU niet is zoals je het graag zou willen zien maar je bent ZELF een actieve deelnemer er aan die de boel inkleurt.
Wie begint er telkens? Denk daar maar eens over na. Als ik ergens een duidelijke mening over een onderwerp zet, krijg ik er dan ook als cadeau vaak een paar beledigingen voor terug van een aantal personen. Dat ik er dan iets over zeg, is niet bedoeld om de sfeer te bederven. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik hoop dat mijn verhaal dan ook duidelijk is.

Mjah, zoals ik al zei, ik zal het voortaan in FB posten, word een beetje simpel van deze situatie.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:36:35 #176
31101 _Led_
pi_74218138
Altijd naar anderen wijzen maar nooit de hand in eigen boezem steken
zzz
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:37:20 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74218159
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wie begint er telkens? Denk daar maar eens over na. Als ik ergens een duidelijke mening over een onderwerp zet, krijg ik er dan ook als cadeau vaak een paar beledigingen voor terug van een aantal personen. Dat ik er dan iets over zeg, is niet bedoeld om de sfeer te bederven. Als dat zo overkomt, mijn excuses. Ik hoop dat mijn verhaal dan ook duidelijk is.

Mjah, zoals ik al zei, ik zal het voortaan in FB posten, word een beetje simpel van deze blindheid. Sorry dat ik het zeg.
Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.

Ik kan niet overal alles lezen op ieder moment dat er word gepost, soms is het kwaad al geschied, soms kan ik het in de kiem smoren en soms kan ik het zelfs voorkomen maar ik ben geen robot.
The truth was in here.
pi_74218180
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef _Led_ het volgende:
Altijd naar anderen wijzen maar nooit de hand in eigen boezem steken
Ik ben juist de eerste om toe te geven als ik iets verkeerds heb gezegd. Daar kun jij nog veel van leren.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:38:02 #179
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74218185
Ander onderwerp please
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:38:41 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74218213
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende: