abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74198522
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Bastard het volgende:

(1 van de miljoen Salvia filmpjes op yutub, zitten echt coole tussen ook)
Salvia.dat lijk me nou nog eens apart om te proberen... compleet van de wereld voor enkele minuten.
Zou ik dus nooit durven. Voor geen goud
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:04:07 #62
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74199435
quote:
Wanneer er wordt gekeken naar de werking, dan is een middel een drug wanneer het de hersenen prikkelt en er daardoor geestelijke en lichamelijke effecten optreden. De effecten kunnen stimulerend zijn, verdovend of bewustzijnsveranderend.

Wanneer wordt uitgegaan van de werking van middelen, dan zijn alcohol, koffie en tabak ook drugs.

Bron: Trimbos instituut
Veel mensen maken de fout om te denken dat er met 'drugs' alleen maar de verboden middelen die vallen onder de opiumwet worden bedoelt. Niets is echter minder waar. Er zijn legale drugs & illegale drugs, die (in Nederland) weer zijn verdeelt in soft en hard. (& Alcohol valt onder de legale harddrugs)

Maar goed, voor die discussie bestaat al een topic : alcohol is een drug
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_74199840
Alcohol met mate deinken zorgt absoluut niet voor die voorbeelden
Die jij schetst media. Vechten, zomaar in bed duiken etc
Gebeurt alleen bij overmatig gebruik ook wel misbruik genoemd
Net zoals je met andere drugs ook een bad trip kan hebben.

Iedereen : geniet met mate! *hik*
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 29 oktober 2009 @ 20:40:39 #64
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74200960
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Dragorius het volgende:
Alcohol met mate deinken zorgt absoluut niet voor die voorbeelden
Die jij schetst media. Vechten, zomaar in bed duiken etc
Gebeurt alleen bij overmatig gebruik ook wel misbruik genoemd
Net zoals je met andere drugs ook een bad trip kan hebben.

Iedereen : geniet met mate! *hik*
Tja, is dat niet met alles (?)
"... met mate", "Als er te voor staat is het nooit goed", "overdaad schaad", en bla, bla, yada, yada ...
pi_74201203
Jup. In principe wel, al zijn er middelen die in de regel al schadelijk zijn.

Cyanide bijvoorbeeld
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:04:15 #66
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74201991
Dat is vrij snel overdadig ja

Maar zo 'exotisch' hoeft niet eens. Probeer maar eens 2 rauwe uien op te eten
pi_74202075
1 rauw ui gaat nog wel ja
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:57:58 #68
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74204216
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dus het maakt niet uit, alcohol of paddo's of andere drugs.
Dan is het dus vreemd dat je alleen maar zo afgeeft op alcohol. Ik begrijp dat niet.
Ik wel. Denk ik. Een beetje

Het maakt ten eerste wel degelijk uit, qua schadelijkheid, verslaving etc. maar goed, dat zegt op zichzelf ook niet alles. Het is ook maar net hoe je er als individu mee omgaat en door beinvloed wordt. (Is voor ieder anders)

Het vreemde in deze is het feit dat er niet met 1, niet met 2, maar bijna per "substantie" met een andere maat gemeten wordt.

1 dode toerist per jaar door Paddo's (gemixed met alcohol in bijna alle gevallen !!!) is voor Klink al genoeg om ze te verbieden.

1 dode per DAG, een veelvoud aan gewonden (vaak niet eens de "junk" in kwestie ) ontwrichte gezinnen, mishandelde vrouwen & kinderen etc. door Alcohol is dat blijkbaar niet.

DAT vind ik persoonlijk nogal ... "dubieus"
pi_74204426
In al die gevallen is alcohol ook niet de hoofdreden van ontwrichting hoor.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:11:10 #70
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74204817
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Dragorius het volgende:
In al die gevallen is alcohol ook niet de hoofdreden van ontwrichting hoor.
Ja & nee. Vaak is overmatig drank (of andere drugs) gebruik weer een symptoom van een dieper liggend probleem, maar goed ...
quote:
Het is ook maar net hoe je er als individu mee omgaat en door beinvloed wordt. (is voor ieder anders)
& dus ook de psychische gesteldheid van het individu is van (heel groot / doorslaggevend) belang

Het echte probleem zit 'm dus niet in de 'drug', maar in de 'misbruiker' ervan.
pi_74205012
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het maakt niet uit, alcohol of paddo's of andere drugs.
Dan is het dus vreemd dat je alleen maar zo afgeeft op alcohol. Ik begrijp dat niet.
Ik geef er niet op af, ook romantiseer ik het niet. Mijn mening over alcohol is erg duidelijk. Ik zal dan ook niemand drugs aan gaan raden, omdat het zo leuk of lekker is. Het is ieder zijn eigen zaak, ik vind dan ook dat ieder hier respect voor moet hebben, en dat er met alle middelen bewust omgegaan moet worden.

Het is mijns inziens ook erg lastig om iets over alcohol te zeggen, omdat je hiermee tegen het zere been van het grootste deel van de wereld trapt. Hierdoor is het dan ook erg lastig om juist daarmee bewust om te gaan, het mooie is dan ook dat er altijd een reden is om alcohol te drinken. Het is dan ook raar om te zien dat de mensen die af en toe wat alcohol drinken, vaak moeite hebben met mensen die af en toe een joint roken, of een keer in de zoveel tijd paddo's doen. Dit komt mijns inziens voort uit onbegrip.

Ik ben dan ook maar al te bekend met de risico's die het gebruik van drugs met zich mee kunnen brengen. Paddo's zijn bijvoorbeeld niet handig om te nemen als je niet goed in je vel zit, dan kan de trip erg zwaar worden. Het is dan ook niet iets wat je snel dagelijks zult doen, omdat het erg indrukwekkend kan zijn. Aan de andere kant kunnen dit soort middelen je dingen leren over hoe je lichaam werkt, en kan de ervaring iets toevoegen aan je leven. Tel daarbij op het feit dat het gros van de mensheid met regelmaat alcohol of andere middelen gebruikt, en je snapt dat alle informatie over dit onderwerp meegenomen is.

Het is dan ook apart om te zien dat sinds de laatste 2 jaar, waarin ik geen alcohol heb gedronken, ik ervaring op heb gedaan die ik niet bij veel mensen terug zie. Door mijn stap zijn een aantal vrienden van mij hier ook bewuster mee bezig gegaan, en heb ik meer respect gekregen dan ik verwachtte. De meeste mensen zeggen namelijk tegen mij dat ze dat niet zouden kunnen, en dat vind ik erg veel zeggen over een middel als alcohol, met name omdat ik het heb over normale mensen, die af en toe eens wat drinken. De behoefte blijft bestaan, net zoals bij een roker de behoefte bestaat om te roken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74205555
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja & nee. Vaak is overmatig drank (of andere drugs) gebruik weer een symptoom van een dieper liggend probleem, maar goed ...
Inderdaad, mensen gebruiken alcohol en drugs om een reden.
quote:
& dus ook de psychische gesteldheid van het individu is van (heel groot / doorslaggevend) belang

Het echte probleem zit 'm dus niet in de 'drug', maar in de 'misbruiker' ervan.
En dat is de reden, het is mijns inziens dan ook belangrijk om te kijken naar de oorzaak van deze mindere psychische gesteldheid. Erg frappant vind ik dan ook dat ik een aantal mensen heb gesproken die hersteld zijn van zware verslavingen, deze gesteldheid vaak fysiek verholpen werd. Oftewel dat ze door gezond leven hun behoeftepatroon onder controle kregen, en dit zijn weerslag had in deze psychische gesteldheid. Om deze reden denk ik dan ook dat de gezondheid voor dit verhaal de hoofdoorzaak is van een verslaving.

Een erg simpel voorbeeld hiervan is de verslaving aan pijnstillers. verslaafden hieraan zeggen dat ze dit gebruiken omdat ze er een rustig gevoel van krijgen. Dat is logisch, het hele lichaam wordt verdoofd, oftewel voel je het lichaam minder, en dat geeft rust. Waarom zou je dan je lichaam willen verdoven? Juist, het lichaam heeft moeite, en geeft tekenen af die in de geest als onprettig worden ervaren, daarvan word je onrustig. Oftewel het ongezonde lichaam geeft tekenen af dat het voedingsmiddelen nodig heeft, om te herstellen en weer fit te worden. Gezond en dus fit zijn is volgens mij de belangrijkste behoefte van de mens volgens mij.

Een fit lichaam zorgt er dan ook voor dat er meer actie kan plaatsvinden en dat slapen ook goed gaat. Tijdens het slapen gebruik je dan ook veel energie oftewel voedingsmiddelen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:35:04 #73
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74206079
Ik drink al 18 jaar (zo goed als) geen Alcohol. (gem. 1 wit biertje per jaar & 1 slok champagne )

& zeker de eerste 4 a 5 jaar was dat ELKE KEER een gevecht tegen m'n vrienden tijdens een avondje stappen. Alle standaard cliché's en opmerkingen zijn wel 100x voorbij gekomen, tot ik het helemaal zat was en ze stuk voor stuk verrot gescholden heb.

"wees een vent", "Ah joh, één bietje maar, ééntje", "Cola ?, ja die moet je zelf maar halen, ik haal alleen bier", of gewoon bier in je handen krijgen geduwd, terwijl je een cola gevraagd hebt etc.etc.etc.

De mate waarin het misbruik van Alcohol niet alleen maatschappelijk volledig is ingeburgerd, maar zelfs wordt opgedrongen is werkelijk ...

Gelukkig lopen ze nu (ze ouder & wijzer zijn (?)) allemaal te verkondigen dat ze daar juist veel respect voor hadden, dat ik toch bleef weigeren, maar goed ... vooral onder jongeren is het diep triest gesteld wat dat betreft.

... maar goed, een beetje meer objectiviteit omtrent "drugs" kan dus geen kwaad. Zeker bij Alcohol. imo.
pi_74206205
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Inderdaad, mensen gebruiken alcohol en drugs om een reden.
[..]

En dat is de reden, het is mijns inziens dan ook belangrijk om te kijken naar de oorzaak van deze mindere psychische gesteldheid. Erg frappant vind ik dan ook dat ik een aantal mensen heb gesproken die hersteld zijn van zware verslavingen, deze gesteldheid vaak fysiek verholpen werd. Oftewel dat ze door gezond leven hun behoeftepatroon onder controle kregen, en dit zijn weerslag had in deze psychische gesteldheid. Om deze reden denk ik dan ook dat de gezondheid voor dit verhaal de hoofdoorzaak is van een verslaving.

Een erg simpel voorbeeld hiervan is de verslaving aan pijnstillers. verslaafden hieraan zeggen dat ze dit gebruiken omdat ze er een rustig gevoel van krijgen. Dat is logisch, het hele lichaam wordt verdoofd, oftewel voel je het lichaam minder, en dat geeft rust. Waarom zou je dan je lichaam willen verdoven? Juist, het lichaam heeft moeite, en geeft tekenen af die in de geest als onprettig worden ervaren, daarvan word je onrustig. Oftewel het ongezonde lichaam geeft tekenen af dat het voedingsmiddelen nodig heeft, om te herstellen en weer fit te worden. Gezond en dus fit zijn is volgens mij de belangrijkste behoefte van de mens volgens mij.

Een fit lichaam zorgt er dan ook voor dat er meer actie kan plaatsvinden en dat slapen ook goed gaat. Tijdens het slapen gebruik je dan ook veel energie oftewel voedingsmiddelen.
Ik gebruik alcohol als ik in gezelschap ben van vrienden of familie, dus ik ben wat je noemt een sociale drinker. Als ik alleen ben drink ik niet, mis het ook niet, dan is een cola of een sapje genoeg.
Dus ik vind niet dat dat een verslaving is.
pi_74206341
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik gebruik alcohol als ik in gezelschap ben van vrienden of familie, dus ik ben wat je noemt een sociale drinker. Als ik alleen ben drink ik niet, mis het ook niet, dan is een cola of een sapje genoeg.
Dus ik vind niet dat dat een verslaving is.
Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, we hebben het namelijk over behoeften. Alles wat je doet, gaat mijns inziens naar aanleiding van een behoefte. Bij de een is dat sterker dan bij de ander. Volgens mij heb jij dan ook weleens momenten gehad dat je zin had om eens goed te drinken. Dat is dan ook niks ongewoons.
pi_74206444
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, we hebben het namelijk over behoeften. Alles wat je doet, gaat mijns inziens naar aanleiding van een behoefte. Bij de een is dat sterker dan bij de ander. Volgens mij heb jij dan ook weleens momenten gehad dat je zin had om eens goed te drinken. Dat is dan ook niks ongewoons.
Natuurlijk heb ik dat weleens gehad. Als er iets gebeurd was wat óf naar óf heel fijn was.
In het eerste geval om het verdriet te 'verdrinken' en in het tweede geval om het te vieren.
pi_74207216
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat weleens gehad. Als er iets gebeurd was wat óf naar óf heel fijn was.
In het eerste geval om het verdriet te 'verdrinken' en in het tweede geval om het te vieren.
Wat gebeurt er dan als je erg veel verdriet hebt, of erg veel te vieren hebt? Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat je verdriet hebt, of iets te vieren hebt? Hoe komt het dan dat jij die behoefte krijgt op dat soort momenten?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:22:25 #78
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74208183
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef mediaconsument het volgende:
Ik vind verslaving dan ook een woord dat verboden zou moeten worden, <snip>
Ik snap je, maar ...
Ik vind eerlijk gezegd dat het "alles maar verbieden" eens verboden moet worden
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:28:17 #79
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74208430
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
"Als er te voor staat, is het nooit goed."

pi_74208944
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

pi_74209037
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als je erg veel verdriet hebt, of erg veel te vieren hebt? Hoe vaak komt het eigenlijk voor dat je verdriet hebt, of iets te vieren hebt? Hoe komt het dan dat jij die behoefte krijgt op dat soort momenten?
Ja, hoe vaak gebeurt dat, geen idee.
Soms dus.
Dan nog zie ik er niets verkeerds in. Het is leuk om iets te vieren met een lekker glaasje wijn.
En soms is het ook fijn om even iets lekkers te drinken om een beetje te ontspannen en het verdriet een beetje dragelijker te maken, maar nogmaals, dat komt niet vaak voor.
pi_74209427
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, hoe vaak gebeurt dat, geen idee.
Soms dus.
Dan nog zie ik er niets verkeerds in. Het is leuk om iets te vieren met een lekker glaasje wijn.
En soms is het ook fijn om even iets lekkers te drinken om een beetje te ontspannen en het verdriet een beetje dragelijker te maken, maar nogmaals, dat komt niet vaak voor.
Je hoeft er ook niets verkeerds in te zien, ik zeg het om aan te duiden dat dit de reden is waarom ieder zijn manieren heeft daarvoor. De een drinkt, de ander rookt wiet, de ander eet weleens een paddo, de ander gaat naar de kerk, de ander zit de hele dag te gamen of tv te kijken, noem maar op. Het is daarom goed om met al deze zaken bewust bezig te zijn en niet proberen te bepalen wat goed en wat slecht is, maar hoeveel en wat je ervan kunt leren. Hierna kun je altijd nog bepalen of je dat wil leren of niet.
pi_74209549
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je hoeft er ook niets verkeerds in te zien, ik zeg het om aan te duiden dat dit de reden is waarom ieder zijn manieren heeft daarvoor. De een drinkt, de ander rookt wiet, de ander eet weleens een paddo, de ander gaat naar de kerk, de ander zit de hele dag te gamen of tv te kijken, noem maar op. Het is daarom goed om met al deze zaken bewust bezig te zijn en niet proberen te bepalen wat goed en wat slecht is, maar hoeveel en wat je ervan kunt leren. Hierna kun je altijd nog bepalen of je dat wil leren of niet.
OKee, ik begrijp je, geloof ik.
En nu naar bed.
Trusten
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:07:33 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213129
Ff wakker worden.. gisteren door al die praat over alcohol had ik zin in wijn.. vanmorgen bleken er ineens bijna 2 flessen doorheen te zijn
The truth was in here.
pi_74213221
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:07 schreef Bastard het volgende:
Ff wakker worden.. gisteren door al die praat over alcohol had ik zin in wijn.. vanmorgen bleken er ineens bijna 2 flessen doorheen te zijn
Rood of wit?

Je drinkt toch geen rode wijn he?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:23:47 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213309
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Rood of wit?

Je drinkt toch geen rode wijn he?
Witte wijn is voor kinderen ja
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:28:56 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213366
Zooo laatste dagje alweer ja!
The truth was in here.
pi_74213506
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Witte wijn is voor kinderen ja
Dan ben ik maar een kind
Hou al jaren niet meer van bier, heb het "sporadisch" wel eens gedronken, maar heb dan liever een glaasje wijn. Wit, zoet.

Psst...ik heb zojuist een sollicitatie uitgedaan naar Game Mania
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:45:00 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74213583
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef Bastard het volgende:
Zooo laatste dagje alweer ja!
Eindelijk.
Mis mijn lieverd verschrikkelijk daar ik haar vorige week niet heb gezien.
Dat je na bijna 12 jaar nog elkaar zo kan missen als je een weekje overslaat. Liefde kan zo mooi zijn.
Dus deze dag kan niet snel genoeg voorbij gaan wat mij betreft.

Maar...

Vanavond ga ik trouwens ook iets heel leuks doen en is ook zeker de moeite waard.
Ik ga met een vriendin naar Klaas van der Eerden! Zijn nieuwe try out show!

Dit is van zijn allereerste show genaamd "Extreem!"

En ook zijn dwarsfluit is een unieke trademark van hem.
Hij doet er de gekste dingen mee!

Ik ga naar dus naar "Schwalbe", wat zijn vijfde show is.
(Extreem! -> Mix -> Schaap -> Wortels -> Schwalbe)
pi_74213607
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Blame my dirty mind, maar hier heb ik echt heeeeeel vreemde gevoelens bij
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:58:27 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213789
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:45 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Eindelijk.
Mis mijn lieverd verschrikkelijk daar ik haar vorige week niet heb gezien.
Dat je na bijna 12 jaar nog elkaar zo kan missen als je een weekje overslaat. Liefde kan zo mooi zijn.
Dus deze dag kan niet snel genoeg voorbij gaan wat mij betreft.

Maar...

Vanavond ga ik trouwens ook iets heel leuks doen en is ook zeker de moeite waard.
Ik ga met een vriendin naar Klaas van der Eerden! Zijn nieuwe try out show!

Dit is van zijn allereerste show genaamd "Extreem!"

Ik ga naar dus naar "Schwalbe", wat zijn vijfde show is.
(Extreem! -> Mix -> Schaap -> Wortels -> Schwalbe)
Kan het ff niet checken op mn werk .. maar is het humor ofzo?
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:59:18 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213804
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zullen de hormonen wel zijn dan Hoe oud ben je eigenlijk?
The truth was in here.
pi_74213864
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zullen de hormonen wel zijn dan Hoe oud ben je eigenlijk?
Zie pm
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:06:54 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74213949
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zie pm
Durf je hier niet te zeggen dat je 16 bent dan?
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:10:16 #95
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74214011
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:46 schreef Dragorius het volgende:
Van jou had ik ook niets anders verwacht mijn beste Dragius.

Oh en maak je niet druk. Ben Dino echt niet vergeten, maar net als Bastard laat het soms even op zich wachten.
Wel kan ik je met gerust hart vertellen dat ik nog steeds bezig ben met het herintroduceren van actief communiceren met dieren in mijn leven.
En ben onlangs ook begonnen met astral healing live over de chat met een mens. Ook heel lang niet meer gedaan.
(Was een objectief en skeptisch meisje die achteraf toch wel onder de indruk was en zich fysiek daadwerkelijk beter voelde! Hoe skeptischer hoe beter in mijn geval wat dat betreft dit soort praktijken!)
Sowieso was er stiekum nog iemand voor je en na jou heb ik uit verschillende hoeken ook ineens verzoeken gehad. Toeval bestaat niet, zal ik maar zeggen.
pi_74214021
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Durf je hier niet te zeggen dat je 16 bent dan?
Nee ik sta liever niet openbaar met informatie als leeftijd etc. Beetje zelfbevlekking bescherming
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:11:03 #97
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74214029
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Daarom drink ik geen Tequila meer
zzz
pi_74214044
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Oh en maak je niet druk. Ben Dino echt niet vergeten, maar net als Bastard laat het soms even op zich wachten.
Wel kan ik je met gerust hart vertellen dat ik nog steeds bezig ben met het herintroduceren van actief communiceren met dieren in mijn leven.
En ben onlangs ook begonnen met astral healing live over de chat met een mens. Ook heel lang niet meer gedaan.
(Was een objectief en skeptisch meisje die achteraf toch wel onder de indruk was en zich fysiek daadwerkelijk beter voelde! Hoe skeptischer hoe beter in mijn geval wat dat betreft dit soort praktijken!)
Sowieso was er stiekum nog iemand voor je en na jou heb ik uit verschillende hoeken ook ineens verzoeken gehad. Toeval bestaat niet, zal ik maar zeggen.
Zeg dan ook even tegen Dino dat ie jou dan meteen vertelt waar hij de stylus van de DS heeft verstopt En waarom de decoratieheks per se dood moest
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:16:42 #99
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74214147
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:
Zeg dan ook even tegen Dino dat ie jou dan meteen vertelt waar hij de stylus van de DS heeft verstopt En waarom de decoratieheks per se dood moest
En dan zeker lief en onschuldig spinnen alsof hij totaal niet weet wat hij gedaan is en dat het stout is?
Daar is onze kleine doerak thuis zo goed in. Opeens extra lief gaan zitten doen enzo. Slijmbal.
Katten... soms...
pi_74214167
Dan schieten ze weer in een kopjes-bui..ineens kopjes geven, spinnen knorren alles..en dan na een tijdje is het abrupt voorbij
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:18:48 #101
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_74214194
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:17 schreef Dragorius het volgende:
Dan schieten ze weer in een kopjes-bui..ineens kopjes geven, spinnen knorren alles..en dan na een tijdje is het abrupt voorbij
Nou die van ons niet.
Dat is echt een aandachtshoer. Die gaat al spinnen als je tegen hem begint te praten en gaat dan languit tegen je voet(en) liggen. Best humor!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:20:09 #102
31101 _Led_
pi_74214227
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je weet nogsteeds niet of ik nu werk heb of niet. Het enige dat je weet, is dat ik een half jaar geleden een taaie tijd heb gehad, en dat ik toen werkeloos was.

Daarom de vraag of je eens een keer met je kinderachtige gedrag wil stoppen. Dat tussen de regels door beledigen heeft niks te maken met dit forum. Ik zit er dan ook niet op te wachten dat je dergelijke opmerkingen over mij plaatst, anders vroeg ik daar wel om.

Het is daarom ook vrij gemakkelijk, en ik neem aan dat binnen dit forum het beledigen van mensen op een dergelijke manier niet gewaardeerd word. Het is dan ook niet de eerste keer dat je mij op een dergelijke manier, zonder reden, persoonlijk loopt zwart te maken. Oftewel doe jezelf eens voor als een volwassene, en kap met die onzin. Begin er schoon genoeg van te krijgen.
Als je geen gezeik wilt over dat soort dingen moet je ook niet aankomen met je standaard belerende toontje, het generaliseren van mensen op basis van wat ze wel eens gebruiken, en gewoon over het algemeen doen alsof je o-zo-verheven boven anderen staat.

Beginnen over klaplopers terwijl je zelf kort geleden moest bedelen voor eten, zeggen dat mensen die dezelfde drugs als jij gebruiken 'zelfkennis hebben' en mensen die iets anders doen klaplopers zijn,
denken dat jij het gewicht achter je naam hebt om te mogen oordelen of iemand zogenaamd "vooruit" gaat - dat is niks anders dan een opgeblazen ego.

En er is maar ruimte voor 1 iemand met een opgeblazen ego hier
zzz
pi_74214244
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:24:10 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74214295
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Sorry man, je staat bovenaan.. heb er nog niet de tijd en moeite voor genomen.. op het moment, sporten gamen en mn gezin.. zelfs de communicatie met mn gidsen op een laag pitje.
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:25:12 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74214318
quote:

[..]

Als je geen gezeik wilt over dat soort dingen moet je ook niet aankomen met je standaard belerende toontje, het generaliseren van mensen op basis van wat ze wel eens gebruiken, en gewoon over het algemeen doen alsof je o-zo-verheven boven anderen staat.

Beginnen over klaplopers terwijl je zelf kort geleden moest bedelen voor eten, zeggen dat mensen die dezelfde drugs als jij gebruiken 'zelfkennis hebben' en mensen die iets anders doen klaplopers zijn,
denken dat jij het gewicht achter je naam hebt om te mogen oordelen of iemand zogenaamd "vooruit" gaat - dat is niks anders dan een opgeblazen ego.

Tis nog vroeg Led
Ik las vanmorgen trouwens dat mensen hoofdpijn krijgen van Led!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
pi_74214339
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tis nog vroeg Led
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal ik maar niet zeggen waar ik hoofdpijn van krijg
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:30:39 #107
31101 _Led_
pi_74214408
quote:

[..]

Tis nog vroeg Led
Ja maar het heeft meestal een paar uur nodig om op te starten
zzz
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:36:08 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_74214501
quote:

[..]

Tis nog vroeg Led
SPOILER
Morning!
Dat las ik ook net in de Spits, wel een giller he, eerst moeten we verplicht aan de Led-lamp, want het is zo goed voor het milieu, nu blijkt dat je er schele hoofdpijn van kunt krijgen. Ook treden er discolamp-achtige verschijnselen op waardoor we binnenkort waarschijnlijk hele gezinnen 's avonds door het huis zien swingen , hetgeen natuurlijk wel weer leuk is.

Minister Cramer, bedankt!!
pi_74215436
quote:

[..]

Jij bent dan ook degene met het opgeblazen ego, dit forum boeit jou namelijk niet, de onderwerpen ook niet, alleen het feit dat TRU voor jou een nieuw soort ONZ is boeit. Dat beeld wil je dan ook maar al te graag duidelijk krijgen.

Waar ik me aan erger bij jou is dat je iets over mij zegt, dat je niet kunt zeggen, omdat je het niet zeker weet. En je probeert mij hier telkens mee uit de tent te lokken. Oftewel vanaf nu ben je de pedofiel van TRU, omdat ik dit ergens gehoord heb. Je komt dan ook onder deze term uit als je op een normale manier praat over mensen.

Want, heb ik ooit iets over jouw persoonlijke leven gezegd anders dan dat jij je volgens mij meer met dit forum bezighoudt dan met je werk? Niks dus. Het is allemaal over de manier waarop jij hier de hele dag aan het beledigen bent. Het liefst opruien, zo hard mogelijk.

Oftewel totdat je daarmee stopt, ben jij de man die niet van kinderen af kan blijven, want dat heb ik ergens gehoord. Owja, je baas zal het vast leuk vinden als hij te weten komt dat je tijdens werktijd fulltime aan het forummen bent.

Dus de keus is simpel, je behandeld voortaan mensen op een normale manier, en zij behandelen jou ook op een normale manier terug.
Dit is het laatste bericht over dit onderwerp. Ik heb geen zin meer in jouw onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 30-10-2009 10:24:09 ]
pi_74215586
Ik houd er nu verder over op, mijn bericht is duidelijk lijkt mij.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:28:50 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74215758
Serieus.. ruzie maken via het internet op een forum.. nee ik wil en ga geen partij kiezen en probeer er omheen te lezen maar het slaat nergens op he?
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:30:20 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74215800
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 09:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Morning!
Dat las ik ook net in de Spits, wel een giller he, eerst moeten we verplicht aan de Led-lamp, want het is zo goed voor het milieu,
Maar het is geeneens goed voor het milieu dacht ik.. door de stoffen die er in zitten ofzo
Consumeren consumeren consumeren, daar zijn we schapen goed voor.
The truth was in here.
pi_74215847
En dan ook nog een ultimatum stellen, van de ene anonieme user naar de ander...

Fighting over the internet...
Mr. Prolapse 2009
pi_74215938
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:28 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ruzie maken via het internet op een forum.. nee ik wil en ga geen partij kiezen en probeer er omheen te lezen maar het slaat nergens op he?
Hij komt telkens als ik met een mening komt die hij niet kan hebben met persoonlijke zaken die niets met het onderwerp te maken hebben. Hij postte zo bijvoorbeeld een foto van mij, terwijl ik die niet publiekelijk verspreid heb, of blijft hij mij de hele tijd lastigvallen met dat bedel/werkeloosheidsverhaal, het ergste is dan ook dat hij voor je gaat bedenken welke psychische afwijking je hebt, op het moment dat hij je woorden niet begrijpt. Dat gaat mijns inziens wel ergens over, en moet dus snel stoppen.

Het is namelijk erg simpel, en ik neem aan dat dat ook in de regelementen van fok staat. Het beledigen, uitlokken of het wroeten in de privacy van een mede-user is niet zoals we hier met elkaar omgaan.
pi_74215961
Joh, doet dat lekker via PM dan ofzo. Dit is ouwehoer, niet oude-koeien-uit-de-sloot-blijven-halen

En ik wilde potdorie net een LED-lamp voor op de slaapkamer
Mr. Prolapse 2009
pi_74216027
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Joh, doet dat lekker via PM dan ofzo. Dit is ouwehoer, niet oude-koeien-uit-de-sloot-blijven-halen
Wat is er oude koe aan als het over een opmerking van 2 pagina's terug gaat? Jij schreef iets over spiritualisten en paddo's, ik schrijf iets over klaplopers en alcohol. En wat doet hij, hij gaat onzin lopen vertellen over bedelen en werkeloosheid mbt. mij. Wie is hier nu fout bezig?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:38:49 #117
31101 _Led_
pi_74216069
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij bent dan ook degene met het opgeblazen ego
My, you catch on pretty quick
quote:
Want, heb ik ooit iets over jouw persoonlijke leven gezegd anders dan dat jij je volgens mij meer met dit forum bezighoudt dan met je werk?
Wat is dat toch met jou en het woordje 'werk' ?
quote:
Oftewel totdat je daarmee stopt, ben jij de man die niet van kinderen af kan blijven, want dat heb ik ergens gehoord. Owja, je baas zal het vast leuk vinden als hij te weten komt dat je tijdens werktijd fulltime aan het forummen bent.
Het steekt nog steeds he, dat dat gewoon kan
quote:
Dus de keus is simpel, je behandeld voortaan mensen op een normale manier, en zij behandelen jou ook op een normale manier terug.
Je bent vergeten te vertellen wat de andere optie is !
Als ik een keuze wil maken wil ik wel alle mogelijkheden weten !
quote:
Dit is het laatste bericht over dit onderwerp. Ik heb geen zin meer in jouw onzin.
Ik ben benieuwd hoeveel 'laatste berichten' ik nog te zien krijg
zzz
pi_74216077
Het is internet. Ik ga er dus niet eens op in. Laat mensen lekker in hun eigen sop gaar koken zeg ik altijd maar
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:41:24 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74216167
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:34 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hij komt telkens als ik met een mening komt die hij niet kan hebben met persoonlijke zaken die niets met het onderwerp te maken hebben. Hij postte zo bijvoorbeeld een foto van mij, terwijl ik die niet publiekelijk verspreid heb, of blijft hij mij de hele tijd lastigvallen met dat bedel/werkeloosheidsverhaal, het ergste is dan ook dat hij voor je gaat bedenken welke psychische afwijking je hebt, op het moment dat hij je woorden niet begrijpt. Dat gaat mijns inziens wel ergens over, en moet dus snel stoppen.

Het is namelijk erg simpel, en ik neem aan dat dat ook in de regelementen van fok staat. Het beledigen, uitlokken of het wroeten in de privacy van een mede-user is niet zoals we hier met elkaar omgaan.
De foto of andere privacy dingen op FOK smijten kan inderdaad niet.. voor de rest boeit het me geen hol meer zo langzamerhand. Maakt niet uit wie wat zegt, als het topics verneukt word er genote.
Ik zeg het nog maar eens.. je kan er ook boven staan, je niet uit de tent laten lokken maar dat is hetzelfde als dat ik zeg aan Led "probeer die mensen nou eens niet op de kast te jagen" dat is als vragen aan een koe om geen melk te geven.
The truth was in here.
pi_74216204
eeeh..laat maar Het is vrijdag
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')