Daarom zei ik al dat ik voortaan elke keer als ik een dergelijke belediging zie, dit ergens aangeef. Ik neem jou dan ook niets kwalijk, het kan soms erg lastig zijn om overzicht te houden binnen een actief forum als dit. Het lezen kan dan ook veel tijd in beslag nemen, vooral als de posts wat groter beginnen te worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. er word dan een balletje opgegooid.. en jij vangt die met 2 handen op, en dan hebben we de bekende poppen weer aan het dansen.
Ik kan niet overal alles lezen op ieder moment dat er word gepost, soms is het kwaad al geschied, soms kan ik het in de kiem smoren en soms kan ik het zelfs voorkomen maar ik ben geen robot.
Niet vooruit dit keer, achteruit. Ik begon vertrouwen te krijgen, maar na een aantal steken, is dat vertrouwen weer verdwenen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
OMFG you gots to be kidding me ! Zei hij dat nou echt ?![]()
Gooi er nog even eentje achteraan dat ik vooruit ga ofzo !
De moderator van TRU heeft gesproken!quote:
Had ik nog niet gezien, excuses.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De moderator van TRU heeft gesproken!
Die failplaatjes zijn vaak zooo goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
Zo'n bandje krijg ik ook om volgende week in mijn vakantieoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]![]()
DAAR STA JE DAN MET JE POLSBANDJE!!!!!!
http://failblog.org/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die failplaatjes zijn vaak zooo goed![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
"Fleshlight" dude, niet "flashlight"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zaklantaarn voor als de stoppen doorslaan. Ik dacht de meeste mensen wel toch?
En http://www.stuffonmycat.com/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ken ikDeze ook http://icanhascheezburger.com/
Donequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Fleshlight" dude, niet "flashlight"
Use google
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
Deze vind ik erg sneu.
http://www.skoften.net/index/video/vogel_vs_windmolen
Domme vogel is het wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
Deze vind ik erg sneu.
http://www.skoften.net/index/video/vogel_vs_windmolen
Ik moet ook goed lézen he, voordat ik postquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Handig als de stoppen doorslaan he, heeft iedereen wel in huis
Vond het lieflijk naiefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet ook goed lézen he, voordat ik post
Heb toch liever een echte vrouw als speeltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Darkwolf het volgende:
Als vrouwen speeltjes mogen dan mogen mannen dat ook! Puh!
Hij vraagt er zelf om.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Domme vogel is het wel een beetje.
Maar zie het resultaat.quote:
vrouwen zijn toch mannenspeeltjes ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als vrouwen speeltjes mogen dan mogen mannen dat ook! Puh!
"Ik heb liever een echt huisdier dan zo'n AIBO robot hond."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef R0N1N het volgende:
Heb toch liever een echte vrouw als speeltje
Met een fleshlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"Ik heb liever een echt huisdier dan zo'n AIBO robot hond."
Het punt is... een vrouw is niet altijd in bereik. Ook niet in alle gevallen als je er toevallig eentje hebt.
Het is geen vervanging, het is een alternatief!
Wel oppassen voor schokken als je 'm in je zaklamp stoptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met een flashlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.
True. Maar ze zijn veel meer dan dat hoor_LED_! Wees toch eens respectvol!quote:
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met een flashlight heb je ook nooit gezeik achteraf. Dat wil ook nog weleens rustgevend zijn.
Jij bent dan ook erg romantisch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.
I deliver
Wat vermoeiend !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vrouw ook nooit.
I deliver
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat vermoeiend !
ik heb 4cm, stamp 'm 40 seconden aan met 94 kilo en dan lig ik te slapen.
Bedankt voor het aangeven van de fout, ik heb het direct gewijzigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wel oppassen voor schokken als je 'm in je zaklamp stopt
Oh? Want?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij bent dan ook erg romantisch.
Nee hoor, uiteindelijk doet de vrouw dit na 9 maanden. En reken maar dat je dan WEL gezeik hebt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Dragorius het volgende:
Dat heb ik met een vrouw ook nooit, gezeik achteraf.
I deliver
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Wat vermoeiend !
ik heb 4cm, stamp 'm 40 seconden aan met 94 kilo en dan lig ik te slapen.
Seks heb je toch voor jezelf?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
True. Maar ze zijn veel meer dan dat hoor_LED_! Wees toch eens respectvol!![]()
Ze kunnen immers ook nog je eten koken, kleding wassen, strijken, het huis schoon poetsen, je kleding naaien, brood trommeltje maken...
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!quote:
Jij denkt dat sex er nog van komt na een hele dag trouwerij ? Wat schattig !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!
Ben ik single?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!![]()
Mannen...
Je weet waarom de meeste vrouwen, in tegenstelling tot mannen, 's nachts nooit uit bed hoeven voor de WC ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Darkwolf het volgende:
Nee hoor, uiteindelijk doet de vrouw dit na 9 maanden. En reken maar dat je dan WEL gezeik hebt!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
jaaawel.. of je hebt een LATTenminste dat schat ik ook zo in.
Vrijdagmiddagrel.. kom op!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Wat ontzettend boring zo trouwens....
Zeg media, nu je weer gekalmeerd bent zou het wel een goed moment zijn om je excuses aan te bieden !
quote:
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
owww.. aha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewherequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.
In the left corner we got our middleweight champion ... LEDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waar is bassos als je hem nodig hebt
Begin dan maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewhere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |