quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
True. Maar ze zijn veel meer dan dat hoor_LED_! Wees toch eens respectvol!![]()
Ze kunnen immers ook nog je eten koken, kleding wassen, strijken, het huis schoon poetsen, je kleding naaien, brood trommeltje maken...
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!quote:
Jij denkt dat sex er nog van komt na een hele dag trouwerij ? Wat schattig !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige huwelijks nacht heeft ze dan gehad! Ik moet even een traantje weg pinken!
Ben ik single?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
En meneer vind het gek dat hij nog single is en niets te neuken heeft op het moment!![]()
Mannen...
Je weet waarom de meeste vrouwen, in tegenstelling tot mannen, 's nachts nooit uit bed hoeven voor de WC ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Darkwolf het volgende:
Nee hoor, uiteindelijk doet de vrouw dit na 9 maanden. En reken maar dat je dan WEL gezeik hebt!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
jaaawel.. of je hebt een LATTenminste dat schat ik ook zo in.
Vrijdagmiddagrel.. kom op!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Wat ontzettend boring zo trouwens....
Zeg media, nu je weer gekalmeerd bent zou het wel een goed moment zijn om je excuses aan te bieden !
quote:
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
owww.. aha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik woon samen !
Over de seks laat ik me niet uit![]()
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewherequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is TRU dan ook niet geschikt voor.
In the left corner we got our middleweight champion ... LEDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waar is bassos als je hem nodig hebt
Begin dan maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want the truth is out there..somewhere
Nee, ik probeer Fok! en privé waar mogelijk gescheiden te houden.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Wat ontzettend boring zo trouwens....
Zeg media, nu je weer gekalmeerd bent zou het wel een goed moment zijn om je excuses aan te bieden !
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je weet waarom de meeste vrouwen, in tegenstelling tot mannen, 's nachts nooit uit bed hoeven voor de WC ?
Ze zeiken de hele dag door al
In de Pijp lekker aan een bakkie koffiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waar is bassos als je hem nodig hebt
Een lekker mannetje pijpen in zijn kloffie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de Pijp lekker aan een bakkie koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |