Dat is wel een "open deur"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op ging dwars door de deur van de zaak van Claire.
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
Dat is nog wel de vraag, HAD ie maar open gestaan, dan was Claire er niet tegenaan gevlogen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een "open deur"
Dat weet ik niet, maar iedereen heeft het steeds over paps dit en paps dat, misschien paps wel.... of Claire heeft nu een schuld bij de bank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Misschien moet je dat dan laten rusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zit nog steeds met de vraag waarom Esmeralda de invalster niet inviel. Achterstallig loon, of getuige van de ruzies?
En Sharon die na 3 maanden nagelstudio het dichter bij huis ging zoeken, maar met klem schreef dat dat echt niet aan H&C lag en ze beide ontzettend dankbaar was voor de begeleiding en advies.
De statistieken wijzen uit dat veel scheidingen het gevolg zijn van onenigheid over geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Ten koste van "wat dan ook" moet er aan Huub een positieve draai gegeven wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Nee, absoluut niet ouderwetsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Neuh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De schuldeisers, papa Recourt, en misschien aan het eind van het verhaal zelfs de WSNP.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Of misschien kunnen die hun verhaal wel aan de bladen verkopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan laten rusten.
Nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, alleen wel mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Be careful what you wish for.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Of misschien kunnen die hun verhaal wel aan de bladen verkopen.
Ja! Kap eens!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.
Exact!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dju, al die mensen die vinden dat het achter gesloten deuren moet, willen die dan nu dit subforum verlaten?
Ja daahaag ik ga niet nog een keer in zo'n verhuisdoos zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dju, al die mensen die vinden dat het achter gesloten deuren moet, willen die dan nu dit subforum verlaten?
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De schuldeisers, papa Recourt, en misschien aan het eind van het verhaal zelfs de WSNP.
Ik gok overigens dat papa en mama Recourt het niet zover zullen laten komen, en zo wel dan moet Huub ze weer op zijn blote knieën danken dat hij niet in gemeenschap van goederen getrouwd is.
En bovendien partypooperigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, de statieken wijzen ook uit dat de meeste huwelijken het wat langer uithouden dan tot 3 maanden na de geboorte van het eerste kind....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat veel scheidingen het gevolg zijn van onenigheid over geld.
I wish the truth and nothing but the truthquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.
Menutje oorzaak en gevolg, doorspekt met de geur van consequent zijn en opgediend op een bord "Ik lieg niet en ben jullie steun waardig".quote:
Ja! Bloot op de brandstapel aan de schandpaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.
..So Help You God.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
I wish the truth and nothing but the truth
Waren die er nog maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja! Bloot op de brandstapel aan de schandpaal!
Oh dus eigenlijk is het net zo'n gevalletje als Lieke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Menutje oorzaak en gevolg, doorspekt met de geur van consequent zijn en opgediend op een bord "Ik lieg niet en ben jullie steun waardig".
Oh ja, nu is het ineens niet meer de inzet van de ouders Recourt geweest dat er huwelijkse voorwaarden zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.
Je draait er wel de drukstbezochte reeks van je forum mee om zeepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja klopt ik ben een "homosapiens" Goh je begint het licht te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de statieken wijzen ook uit dat de meeste huwelijken het wat langer uithouden dan tot 3 maanden na de geboorte van het eerste kind....
Mens hou toch eens op, waarschijnlijk is Huub idd slachtoffer van die geldverslindende, op hun luie reet zittende, Recourt-bende. Heeft Claire hem er ingeluisd door stiekem de pil niet meer te slikken en gaat ze hem nu de komende 12 jaar krom laten liggen om de partneralimentatie (wel aftrekbaar) en kinderalimentatie te laten ophoesten, en doet ze zelf al helemaal niets tot Sophie 18 is.
Oh, en Berga heeft het allemaal zo bedacht, die heeft zelfs haar Microgynon 30 vervangen voor smarties
Dat betwijfel ik, sommige mensen herkennen de waarheid nog niet als hij in hun gezicht schijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
I wish the truth and nothing but the truth
Ja, ik zou er ook vanuit gaan dat Huub nog wel ergens voor een vermogen aan barrekeningen open had staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Leandra het volgende:
Overigens kan ik me zo voorstellen dat de familie Recourt er nogal wat belang bij had dat Claire niet in gemeenschap van goederen zou trouwen.
Ja klopt, zit hier ook met een dubbel gevoel mee te lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef PC eend het volgende:
Je draait er wel de drukstbezochte reeks van je forum mee om zeep
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben een "homosapiens" Goh je begint het licht te zien
Eerlijk gezegd, dat dacht ik ook. Ik heb hem zoiets horen zeggen, maar we weten ook dat die goser soms leugens uitsprak om dingen een bepaalde draai te geven, dus zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.
Daar ging mijn koffie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Leandra het volgende:
![]()
Als ik hetzelfde licht begin te zien als jij dan flikker ik mezelf direct voor de TGV.
Ik gok dat het het zaklampje van de arts is, die controleert of er nog enige hersenactiviteit is.
Ja, 't liefst zou je dit soort topics sluiten, geef het maar toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, zit hier ook met een dubbel gevoel mee te lezen.
Neeeeeeeeeeeeeee trek het je niet zo aan. Straks heb ik een zelfmoord op mijn geweten. Het weer is hier toch al zo triest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als ik hetzelfde licht begin te zien als jij dan flikker ik mezelf direct voor de TGV.
Ik gok dat het het zaklampje van de arts is, die controleert of er nog enige hersenactiviteit is.
Deze moet je uitleggen, want wat dit met Lieke te maken heeft,................quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk is het net zo'n gevalletje als Lieke.
Wat je zo mooi formuleerde is ook op Lieke van toepassing.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze moet je uitleggen, want wat dit met Lieke te maken heeft,................
Neuh, jou tergen doordat er 0 info naar buiten komt en alles smooth wordt opgelost door 2 "volwassen" mensen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, 't liefst zou je dit soort topics sluiten, geef het maar toe.
Echt, geen zorgen, ik heb al zoveel zelfmoordwaardige shit meegemaakt dat een gevalletje 'beton voor de kop' van een FOK!ker me echt niet over de rand drijft hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee trek het je niet zo aan. Straks heb ik een zelfmoord op mijn geweten. Het weer is hier toch al zo triest.
't Maakt mij niet uit Piet, ga dan gewoon door met vertellen dat jij voor het eerst van je leven gedate hebt. en dat 't allemaal niet luktequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, jou tergen doordat er 0 info naar buiten komt en alles smooth wordt opgelost door 2 "volwassen" mensen.
Was het met Claire??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Maakt mij niet uit Piet, ga dan gewoon door met vertellen dat jij voor het eerst van je leven gedate hebt. en dat 't allemaal niet lukte
Nee hoor, heeft er niets mee van doen. Lieke heeft geen rechtzaak die er behoorlijk aan zat te komen, waar de huubsoppers uit alle spelonken van rlNederland tevoorschijn zouden kruipen, om een mooiprater (leugenachtig persoon, genaamd Huub) met hand en tand bij te staan en alle gevoel voor realiteit te vergeten, al is het ten koste van een vrouw (Claire dus) die ook een soort Huubsopper was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat je zo mooi formuleerde is ook op Lieke van toepassing.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze hebben het toch lang met elkaar uitgehouden..
Mooie reactie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft er niets mee van doen. Lieke heeft geen rechtzaak die er behoorlijk aan zat te komen, waar de huubsoppers uit alle spelonken van rlNederland tevoorschijn zouden kruipen, om een mooiprater (leugenachtig persoon) met hand en tand bij te staan en alle gevoel voor realiteit te vergeten, al is het ten koste van een vrouw die ook een soort Huubsopper was.
Echter zelfs hier trekken ze geen lering uit. Claire was immer de grootste huubsopper, want ze had beter kunnen weten.
Maar goed, we dwalen af.
Huub is in ieder geval media- en camerageil, dus het zou erg tegenstrijdig zijn om nu te zeggen dat na het DGK-huwelijk waar we van mochten genieten, de scheiding ineens taboe is (na de twitterbaby).
IK maak me meer zorgen om jou, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee trek het je niet zo aan. Straks heb ik een zelfmoord op mijn geweten. Het weer is hier toch al zo triest.
Pa Recourt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
Sunny ik heb een aanwijzing voor je gevonden, Claire kwam de kooi binnen op 5 januari DGK stopte op 22 mei, 22+5=27 .. Huub is 27
succes!
Ja..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooie reactie.
Daar ging het mij om.
quote:Nee hoor, heeft er niets mee van doen. Lieke heeft geen rechtzaak die er behoorlijk aan zat te komen, waar de huubsoppers uit alle spelonken van rlNederland tevoorschijn zouden kruipen, om een mooiprater (leugenachtig persoon, genaamd Huub) met hand en tand bij te staan en alle gevoel voor realiteit te vergeten, al is het ten koste van een vrouw (Claire dus) die ook een soort Huubsopper was.
Echter zelfs hier trekken ze geen lering uit. Claire was immer de grootste huubsopper, want ze had beter kunnen weten. Huub is een vrouwonvriendelijke versie van een man en wil dat ook blijven, alleen moeten wij denken dat hij anders is.![]()
Maar goed, we dwalen af.
Huub is in ieder geval media- en camerageil, dus het zou erg tegenstrijdig zijn om nu te zeggen dat na het DGK-huwelijk waar we van mochten genieten, de scheiding ineens taboe is (na de twitterbaby).
Juist, jij en TB voldoen precies aan de eisenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja..
Ik zeg: we moeten weer terug naar de volksgerichten, tricoteuses en schandpalen!!!![]()
Het ging mij meer om de reactie an sich.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de zekerheid iets verduidelijkt, ik hoop dat je het nog steeds een mooie reactie vind.![]()
[..]
Nou stel je me wel erg teleur. Ik wilde graag klaarstaan met de bijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist, jij en TB voldoen precies aan de eisen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
I wish the my truth and nothing but the my truth
Dan ben ik blij dat ik je kon verblijden, maar ik kan je geluk niet delen, simpelweg omdat ik het niet snap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de reactie an sich.
Nee, jij mag alleen maar breienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou stel je me wel erg teleur. Ik wilde graag klaarstaan met de bijl.
Ik kan het niet goed, en ik hou van aktie, dat wil je me toch niet aandoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jij mag alleen maar breien
Jij moet nog maar eens een paar nachtjes gaan Youtuben, want jij hebt het programma niet echt begrepen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat je zo mooi formuleerde is ook op Lieke van toepassing.
Ah daar is nummer twee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij moet nog maar eens een paar nachtjes gaan Youtuben, want jij hebt het programma niet echt begrepen..
Wat wil jij weten, ik ben de nieuwe Madame Defarge!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist, jij en TB voldoen precies aan de eisen
Whahahaha....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aardige reclame voor Huub
[ afbeelding ]
In dat geval mag de biefstuk wel wat langer dan 10 minutenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whahahaha....
Als ik zeker wist dat een kerel altijd thuis zou komen eten, dan mocht hij elke dag vrouwtjes kijken, want reken maar dat hij grote honger zou hebben, en ik hou van lekker eten en dan kook ik graag.
Mooie placement.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Aardige reclame voor Huub
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval mag de biefstuk wel wat langer dan 10 minuten
Madame Defarge kan nog een puntje aan jou zuigenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wil jij weten, ik ben de nieuwe Madame Defarge!
je zou het haar kunnen vragen via hyves http://biglittleratna.hyves.nl/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:11 schreef Suikeroom het volgende:
ben benieuwd wat de zus van Huub hier van vindt, Huub ging toen nog huilen in de kooi dat Ze in een blijf van mn lijf huis had gezeten en ondertussen wel zelf vrouwen slaan![]()
oh sorry moest ik daar om lachen
Hoeft niet hoor. Laat dat maar aan mijn eigenste over.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
IK maak me meer zorgen om jou, eerlijk gezegd.
Waarom op hyves nu je zelf al hier bent?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef judge666 het volgende:
[..]
je zou het haar kunnen vragen via hyves http://biglittleratna.hyves.nl/
maar denk niet dat je daar de ballen voor hebt!
nou daarom moest er nu geld bij in de zaak omdat de telefoon van huub op de naam van de zaak stond.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Stond die dan niet op naam van Talpa zodat ze hem konden bellen als de koffie rond gebracht kon worden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
nou daarom moest er nu geld bij in de zaak omdat de telefoon van huub op de naam van de zaak stond.
En dat geld er bij moest kwam uit de party (achterban huub).
Je kent Huub, die vond ie niet kek genoeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Stond die dan niet op naam van Talpa zodat ze hem konden bellen als de koffie rond gebracht kon worden?
Totdat hij wijzer werd? Geen idee, ben ook niet zo'n fan van Sly...... hij was bij mij al door de mand gevallen met al die misselijke acties voor Huub en tegenacties voor anderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe vind Sly dit alles , die was toch de diehard fan van Huub.
Die is nu fan van Johan en Bramquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Bram was ooit ook fan van Huub.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Die is nu fan van Johan en Bram
Toen of nu? Dat zou een stunt zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat Huub toenadering heeft gezocht.
Ik las iets dat ze waren gaan eten ofzo? Heb me er niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toen of nu? Dat zou een stunt zijn.
Ja hallo waar blijf je met je nieuws als we je nodig hebben. Dan ga je je er nog maar eens even goed in verdiepen waar, wat en hoe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze waren gaan eten ofzo? Heb me er niet echt in verdiept.
Ow, je zult mij zelden betrappen op nieuws e.d. Daar heb ik mijn mannetjes/vrouwtjes voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja hallo waar blijf je met je nieuws als we je nodig hebben. Dan ga je je er nog maar eens even goed in verdiepen waar, wat en hoe.
En dat fan zijn van Huub, en nu anti was dat een zelfde gevalletje. Ik krijg mijn zin niet dus ben ik nu anti?
Waaruit kan je dat opmaken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Totdat hij wijzer werd? Geen idee, ben ook niet zo'n fan van Sly...... hij was bij mij al door de mand gevallen met al die misselijke acties voor Huub en tegenacties voor anderen.
Wat mij betreft mogen ze elkaar opvreten. Ik denk overigens dat Huub toenadering heeft gezocht.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bram was ooit ook fan van Huub.
Nou ja zeg. En dan toch zo'n uitgesproken mening die gebaseerd is op wat die mannetjes/vrouwtjes aanbrengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, je zult mij zelden betrappen op nieuws e.d. Daar heb ik mijn mannetjes/vrouwtjes voor.![]()
Ik weet ook weinig over dat gevalletje Sly/Huub en ergens Bram, want het interesseerde me niet zoveel.
Ik doe het dan met wat ter tafel komt.
dat was een 1 april grap van eric via twitter geplaatst. Nee ze is dus niet zwanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ff een offtopic vraagje
Was Sylvia nu wel of niet zwanger?
Denk het niet of het moet van een olifant zijn dat duurt 9 jaar heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ff een offtopic vraagje
Was Sylvia nu wel of niet zwanger?
oke tnxxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
dat was een 1 april grap van eric via twitter geplaatst. Nee ze is dus niet zwanger.
Ik hou me alleen bezig met waar het om gaat en wat er toe doet, ik post over DGK, en dat heb ik gevolgd, en dat vind ik voldoende. Ik stalk ze niet, en ik gebruik me eigen gezond verstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En dan toch zo'n uitgesproken mening die gebaseerd is op wat die mannetjes/vrouwtjes aanbrengen.
En aan het posten zou je toch niet zeggen dat het je weinig interesseerd.
Nou schiet mij maar lek, of doe toch maar niet geeft zo'n rommel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hou me alleen bezig met waar het om gaat en wat er toe doet, ik post over DGK, en dat heb ik gevolgd, en dat vind ik voldoende. Ik stalk ze niet, en ik gebruik me eigen gezond verstand.
No problem, met jou hou ik erg veel rekening, dus no sweat. Ik sta nog met beide benen op de grond, dus ik ben in het voordeel, ik weet 't.quote:
hahhaa lijkt nu wel of ik het Michael Jackson topic lees, daar hadden ze ook iets met cijfertjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
Sunny ik heb een aanwijzing voor je gevonden, Claire kwam de kooi binnen op 5 januari DGK stopte op 22 mei, 22+5=27 .. Huub is 27
succes!
Die is trouwens ook flink van het potje..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef judge666 het volgende:
[..]
je zou het haar kunnen vragen via hyves http://biglittleratna.hyves.nl/
maar denk niet dat je daar de ballen voor hebt!
ja hoor doe er nog maar 1.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
Sunny wil je al een nieuwe aanwijzing?
Wie nu al te positief over Huub post vliegt eraf op Nowlive. De liefde voor Huub is "enigszins" bekoeld op Nowlive en m.n. bij Sly. Waarschijnlijk is Sly ook nooit fan van Huub geweest, maar vond hij hem een handig instrument om zijn forum groot te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Blasfemie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval mag de biefstuk wel wat langer dan 10 minuten
Laat hem, hij vindt het zo lekker.quote:
De eerste de beste vrouw die mijn biefstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Laat hem, hij vindt het zo lekker.
Ik heb me er iets meer in verdiept.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze waren gaan eten ofzo? Heb me er niet echt in verdiept.
Stil maar, jij krijgt van mij een lekkere zachte biefstuk...... ik spaar telefoons.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste de beste vrouw die mijn befstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!
Ik heb nog zo'n zware bakkelieten liggen ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stil maar, jij krijgt van mij een lekkere zachte biefstuk...... ik spaar telefoons.
Oja, dat heb ik redelijk meegekregen, maar aan het eind wilde men een soort van verzoening.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb me er iets meer in verdiept.
Jaap stelde als bemiddelaar voor dat Huub en Sly samen een keer zouden gaan eten om zaken uit te praten. Sly had er echter weinig zin meer in toen Huub weigerde een berichtje van zijn blog te halen waarin werd gesuggereerd dat Sly zijn stiefkinderen zou misbruiken.
ouch!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n zware bakkelieten liggen ..
Ach was al blij dat je over mijn typo heenlasquote:
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je "je laat vertellen".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Denk het niet of het moet van een olifant zijn dat duurt 9 jaar heb ik me laten vertellen.
Wat was het dan????quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach was al blij dat je over mijn typo heenlas
Misschien een nederlandse weer anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je je "laat vertellen".
De zwangerschap van een olifant duurt 22 maanden (Afrikaanse) of 21 maanden als het om een Aziatische olifant gaat.
Dat zal het zijn, ik ga het even vragen daar waar de Nederlandse olifant in het wild voorkomtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een nederlandse weer anders.
Ja, tot die kwestie over die posting op huub's blogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik redelijk meegekregen, maar aan het eind wilde men een soort van verzoening.
Jij wilt zwanger worden van Jaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik door een olifant word bevrucht, heb ik toch gewoon een menselijke draagtijd?
Oh en Huub 27 ... Geen goede leeftijd voor idolen...
Van Dumbo!quote:
Ligt er natuurlijk aan of de dna een beetje zou mengen, ik kan me voorstellen als het eindroduct net zo groot zou zijn als bij olifanten, je iets langer zwanger zult zijn ivm de ontwikkeling van de kroost-to-be.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik door een olifant word bevrucht, heb ik toch gewoon een menselijke draagtijd?
Oh en Huub 27 ... Geen goede leeftijd voor idolen...
Ja ja.....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Dumbo!
Neehee. Puur hypothetisch. Heus!
Oh mên.... je moet er toch niet aan denken dat je daar van moet bevallenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of de dna een beetje zou mengen, ik kan me voorstellen als het eindroduct net zo groot zou zijn als bij olifanten, je iets langer zwanger zult zijn ivm de ontwikkeling van de kroost-to-be.
Het was maar een uitdrukking hoor. Van voor jouw tijd sak maar segge. Maar ben blij dat jij het exact weet. Weer wat bij geleerd. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je "je laat vertellen".
De zwangerschap van een olifant duurt 22 maanden (Afrikaanse) of 21 maanden als het om een Aziatische olifant gaat.
ONtplofte egel? Nee een zwerend paardenoog.. als dat kopje zichtbaar is en je kijkt dat kruis in.. is dat wat je ziet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh mên.... je moet er toch niet aan denken dat je daar van moet bevallen![]()
Dan gaat het wel wat verder dan de door Daphne geïntroduceerde "ontplofte egel"
Voor mijn tijd?? Alsof ik 23 benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het was maar een uitdrukking hoor. Van voor jouw tijd sak maar segge. Maar ben blij dat jij het exact weet. Weer wat bij geleerd. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren.
En by the way er zijn "daar" toch wel weer wat pro-huperts en/of objectieve userts van het balkon gekomen. En het blijft allemaal staan. Zou dat door Johan met zijn tv plannen komen.
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
Die in die porseleinwinkel?
Die met die muis aan het stampen is op de brug?
Ik wil ook weten over welke olifantenuitdrukking we het hebben!
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Toverheks het volgende:
misschien kan Sunny, na het speuren over nieuws H&C ook een leuke gezellige rubriek openen met uitdrukkingen&gezegdes uit de oude doos............ ja ik roep oook maar wat
Was het maar waar hé.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]Voor mijn tijd?? Alsof ik 23 ben![]()
en/of is niet gelijk aan.quote:Fijn dat pro-Huub gelijk gesteld wordt aan objectief![]()
En ik mag ze allemaal. Ik ben in de positie om van de leuke dingen/momenten te genieten en de foute/negatieve dingen daar heb ik geen boodschap aan. Ik heb geen omgang met ze en Ik hoef niet met ze samen te leven.quote:Ik ben niet eens anti-Huub, ik mag hem zelfs wel, en ach, iedereen heeft wel een negatief kantje, maar dit oeverloze schoonpraten wat een paar Huubfanaten doen maakt het wel verdomd moeilijk geen hekel aan hem te krijgen.
Dat past toch helemaal niet, gek!quote:
Nee?!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet, gek!
dat slaat als een lul op een olifant, of was het nou drumstel hahahaa wordt er lacherig van, die sunny maakt me hele dag weer goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!
Wie een kuil graaft voor een ander likt me reet (sorry)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!
Kijk ook weer een verschil. Wij zeggen als een lul op een gebakkie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat slaat als een lul op een olifant, of was het nou drumstel hahahaa wordt er lacherig van, die sunny maakt me hele dag weer goed.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander likt me reet (sorry)
Oh en de uitdrukking even uitleggen.....Als iemand zwanger is over de geplande datum zeiden ze dus (hier althans) komt het nog of heb je een olifantendracht van 9 jaar.
Nou slagroomgebakkie. En bommie weet wel het vervolg daarvan is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh bedoel je die, ja zeg dat dan eerder, moest al een paracetemolletje nemen omdat ik barstende koppijn kreeg van het nadenken.maar die van lik me reet, nee sunny die ken ik nog niet leg eens uit???
Mwoah ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Maar goed hou d'r mee op, want zit hier mijn hele imago te verknallen.
ik blijf je lief vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou slagroomgebakkie. En bommie weet wel het vervolg daarvan is.
Maar goed hou d'r mee op, want zit hier mijn hele imago te verknallen.
Jouw 'Echt hè?' is elke keer weer een engelenkoor in mijn oor.quote:
gelukkig pfffffffffffffffquote:
oke tnx voor de info , ik wist niet dat nowlive nog bestond oid , ik weet alleen dat sly toen hij pas begon geld ging vragen aan de leden omdat hij het iet meer kon bolwerken toen ben ik daar afgehaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie nu al te positief over Huub post vliegt eraf op Nowlive. De liefde voor Huub is "enigszins" bekoeld op Nowlive en m.n. bij Sly. Waarschijnlijk is Sly ook nooit fan van Huub geweest, maar vond hij hem een handig instrument om zijn forum groot te maken.
Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Allebei zo rot als een mispel.
Kan ie nu wel gebruiken, dus wie weetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog eens in de kooi geweest daar en hij zou toch na de kooi de beveiliger van Huub worden werd door sly toen vermeld.
Ik weet nog dat deze t-shirt van Eric was, die de kooi in kwam. Huub moest er weer de sier mee maken.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubbaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt vol verlangen uit naar nieuw vlees.
[ afbeelding ]
ow bah bah bahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Haha, ja, wie wat bewaart, heeft wat. Ook die van Huub met zijn streepjespak, ik dacht dat ik die weggegooid had, maar gelukkig had ik hem nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubba
Humor man, wat zal die grootbek kabouter gillen als die zo'n zwarte jonko in zijn aars voelt persen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Jian het volgende:
Was Huub dat niet die ooit minachtend zei dat Brian vooral veel stemmen kreeg vanuit de bak
Ja, ik kan me zoiets wel herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen de soppers hem alvast grote potten vaseline opsturen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Jian het volgende:
Was Huub dat niet die ooit minachtend zei dat Brian vooral veel stemmen kreeg vanuit de bak
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
huub vind van alles, alleen als het hem overkomt, had zijn zus niet in een blijf van mijn lijf huis gezeten??? nou dan weet en wist hij toch ook dat ie met zijn klauwen van claire moest afblijven. en wat huiselijk geweld inhoud.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?
Polletje hoe lang ie het daar volhoudt ? ............. doe maar in urenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was altijd overal haar zin in te krijgen. Ze werd verliefd of een knaap die haar licht bekakte familie niet zo zag zitten, want zelfs het allerbeste was natuurlijk nog niet genoeg geweest voor de verwende prinses. Vooral haar paps zag het niet zo zitten en probeerde het prinsesje er van te overtuigen dat ze een grote fout beging en dat haar prins haar niet gelukkig zou kunnen maken. Hij noemde alle negatieve eigenschappen op die haar prins bezat, en hoewel hij daar wel gelijk in had vergat hij voor het gemak maar even dat hij zelf ook niet zo'n hele braverik was en dat ook hij niet altijd even trouw was (en is). Maar zoals het verwende prinsesjes betaamt dreef zij haar zin door, ze moest en zou trouwen met haar prins. Ze betrokken een huisje, hij kreeg een baan waarin hij zijn creativiteit kwijt kon en zij begon een kap- annex schoonheidssalon en alles leek koek en ei, ondanks het feit dat haar familie maar tegen haar aan bleef praten dat haar prins niet goed genoeg voor haar was. Maar langzaam verschenen er donkere wolken aan de hemel: haar prins ging naar haar zin teveel op in zijn werk en maakte soms lange dagen, terwijl haar grote droom van een eigen salon langzaam maar zeker als een zeepbel uit elkaar spatte. Er kwamen steeds minder klanten, de zaak kostte meer dan hij opbracht. Dat alles plus het feit dat ze haar familie maar aan haar bleef trekken zorgde ervoor dat de verwende prinses alsmaar chagrijniger en verveelder werd, zo zeer dat zelfs de komst van hun eigen kleine prinsesje daar geen verandering in kon brengen. De prinses raakte verveeld en verbitterd, ze had verwacht dat haar prins haar altijd op handen zou dragen en al haar wensen zou vervullen. Dat hijzelf ook wensen en verwachtingen zou kunnen hebben kwam niet eens bij haar op. De prinses ging steeds meer klagen en zeuren, en haar prins kreeg daar steeds meer genoeg van en het gebeurde af en toe zelfs dat hij zo boos werd dat hij uit pure onmacht en frustratie zijn telefoon dwars door de kamer smeet, of hard tegen een deur trapte. De prinses besloot de prins een lesje te leren: ze zou bij haar ouders gaan logeren, dan zou hij haar vast zo gaan missen dat hij haar zou smeken terug te komen en haar zou beloven voortaan al haar wensen van haar lippen af te lezen. Maar het liep anders, want de prins deed niet aan smeken en eenmaal bij haar ouders werd er zo op haar ingepraat dat ze uiteindelijk zelf ook geloofde dat de prins toch niet de ware voor haar was. Haar familie had gewonnen: ze ging de scheiding aanvragen. De prins zag wel in dat het vechten tegen de bierkaai was en stemde met pijn in het hart in, want hij hield nog altijd van de verwende prinses. Maar het was beter voor hun eigen kleine prinsesje om ouders te hebben die niet samen zijn maar wel als volwassenen met elkaar omgaan, dacht hij. Even leek alles weer rustig zijn gangetje te gaan en ieder van hen pakte zo goed en kwaad als het ging zijn leven weer op, los van elkaar. Tot de prins op een kwade dag met een goede vriendin een hapje ging eten en dit de verwende prinses ter ore kwam. Zij ontstak daarop zo in woede dat "haar" prins het in zijn hoofd haalde om een hapje te gaan eten met "een ander" en nog wel in "hun" restaurant, dat zij meteen de pers optrommelde en aan hen en ieder die het verder maar horen wilde luidkeels verkondigde dat haar ex-prins een bruut was, hij had haar meermaals geslagen en het was zo vreselijk dat ze niet eens precies kon vertellen wat er allemaal gebeurd was, want het was echt te erg. Zo, dat zou de prins leren om met iemand anders te gaan eten, wat dacht hij wel niet! Het prinsesje was vast besloten hem het leven zo zuur mogelijk te maken, en haar familie moedigde haar juichend aan. Heel Nederland zou de prins verguizen en nooit zou hij zijn eigen kleine prinsesje nog mogen bezoeken. Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
Als ze nou de link neerzet waar ze die vandaan heeft, dan kan ik het eventueel daar gaan lezen, want dan is de lay-out waarschijnlijk zoals het hoort.quote:
Wat een griezel zeg, en dan zo'n schraal kontje bleghquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hij de gevangenispoort al ziet rent ie huilend naar zijn moeder, echt die houd het nog geen dag vol, want daar kan je geen grote bek opzetten hoor, en drank vloeit er ook weinig, alleen met kerst en koningendag dus wordt zeer zeer zwaar voor hem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Polletje hoe lang ie het daar volhoudt ? ............. doe maar in uren
Whoeha ha ,ik heb nog niet eens alles gelezen maar pies nu al in m'n tena ha ha haquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef judge666 het volgende:
Er was eens een arme houthakker, die heette Parihuana. Hij had een hele bazige vrouw, die Marihuana heette. Ze hadden twee kinderen, die Hash en Wietje waren gedoped. Wietje speelde met haar Barbituraten en Hash speelde met Stuffie, zijn hond, en zijn kat, Morfientje. Marihuana zei: "We moeten iets doen." Parihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk niets meer te eten.
Marihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in z'n broekzak. De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde die high waren.
's Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Maar Hash had met z'n mesje lijntjes getrokken in de sneeuw, dus konden ze makkelijk de weg naar het dorp terugvinden. Ze durfden echter niet naar huis, dus gingen ze naar opium en omium. Zij zaten vredig op hun canabee naar de LSD-speler te luisteren, waar de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar 's zondags niet
's Zondags rookt zij heroine
Met een snuifje cocaine
Altijd rookt Kortjakje Wiet
Midden in de week maar 's zondags niet.
Toen opium en omium de kinderen zagen begroetten ze hen uitbundig: "High!" riepen opium en omium, en "High!" riepen Hash en Wietje terug. Ze kregen een cracker aangeboden. "Hebben jullie honger?" vroeg opium. "Jaa! riepen Hash en Wietje, "laten we chinezen". "Goed" zei omium, "ik coke wel".
De volgende dag werden Hash en Wietje weer naar huis gebracht. Parihuana was blij, maar Marihuana niet. Toen ze weer tripje in het bos gingen maken, lette Marihuana extra goed op Hash, zodat hij geen kans zag lijntjes te trekken. Toen werden ze weer alleen achtergelaten en ze waren erg verdwaald, maar toen zagen ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewiet". Ze volgden het en kwamen bij een huisje dat helemaal van coke gemaakt was.
Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien. Ze begonnen meteen te snuiven, maar terwijl ze zo heerlijk snoven werden ze bespeed door de boze H-XTC die in het huisje woonde. Ze hoorden een kraakstem: "Sniffel, snaffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" "Het is de wind, de wind", riepen Hash en Wietje in koor. Dit herhaalde zich een paar maal. Maar toen kreeg de H-XTC argwaan en ze kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar mee naar binnen, daar heb ik lekkere spacecake voor jullie". Maar eigenlijk had de boze H-XTC maar al te veel zin in die Hash en Wietje.
Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij de H-XTC aan tafel. Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in haar drooghok en Hash samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Nu konden ze niet meer ontkomen. "Hennep!" riep Hash, "Hennep!" riep Wietje. Ze waren bang om opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging nu zelf kijken en Wietje duwde de H-XTC in het drooghok en deed de deur dicht. De H-XTC begon te schreeuwen: "Hennep!".
Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje groene blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel drugs mee als ze maar konden houden. Hun zakken puilden uit van de heroine, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC. Ze staken het huisje in brand. "CRACK!" zei het huisje. Het wiedewiedewiet-vogeltje wees hun de weg. Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje nog tegen. Toen ze thuis kwamen was Parihuana heel blij. Marihuana was dood door een overdosis en de rest van de familie leefde samen nog high en gelukkig.
ik snap het ook niet, en ik ken dat verhaal geloof ik al, iets staat me bij heb het al ergens eens gelezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vehaal vond ik grappig toen ik 16 was.
Wat heeft het met Huub en Claire te maken precies?
nou sorry, moet dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vehaal vond ik grappig toen ik 16 was.
Wat heeft het met Huub en Claire te maken precies?
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef judge666 het volgende:
[..]
nou sorry, moet dat dan?
wou ff een geintje tussendoor plaatsen.
mijn geheugen laat me in de steek, te stoned oid??!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweer
Ik kende het niet en moest wel hard lachen,wel jammer dat het een bestaand verhaaltje is..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweer
Ja, heel leuk, die ken ik, maar wat heeft dat met Claire vs Huub te maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef judge666 het volgende:
knip--
Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje groene blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel drugs mee als ze maar konden houden. Hun zakken puilden uit van de heroine, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC. Ze staken het huisje in brand. "CRACK!" zei het huisje. Het wiedewiedewiet-vogeltje wees hun de weg. Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje nog tegen. Toen ze thuis kwamen was Parihuana heel blij. Marihuana was dood door een overdosis en de rest van de familie leefde samen nog high en gelukkig.
Je zou bijna zeggen, zo dochter, zo vader. Maar ik weet niet of dat mag op FOK!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Mag ik hier zeggen dat Huub een Crackhoer gaat worden? Of ligt daar de grens?
Nou, eigenlijk niet, maar nu het al staat, let it bequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Daar ligt ie nu, laat 'm daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
nah slecht hoor zelf niet kokenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een snackhoer, want koken doet ie vast niet?
Ha fijn, eindelijk een bekende grens!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ligt ie nu, laat 'm daar.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik las vandaag goede verhalen van je
En twitter lekker verder met je favo modquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha fijn, eindelijk een bekende grens!Mensen hebben grenzen nodig en nu ligt de grens ongeveer bij crackhoer! Goeie moderatie Pietje! Hulde!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En twitter lekker verder met je favo mod
Word er al met modem's gegooid ? Of firewalls ingetraptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En twitter lekker verder met je favo mod
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo Mobiel!
Mooiiii is trouwens een uitzondering, die mag wél geslagen worden door mannenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo debiel!
geen mod, nee,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo debiel!
Dit topic is trouwens geen slowchat, de 'in de media' reeks was dat op een bepaald moment bijna maar de "gate" topics zoals deze gaan ergens over (in dit geval Huub en Claire).quote:
Wel prettig zit nu net ff te kijken wat ik allemaal kan gaan blockenquote:
Eeen schatje.. Hij moest alleen carbid lusten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja ,echt zon lieverd die huub !
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zoiets wel herinneren.
Kunnen de soppers hem alvast grote potten vaseline opsturen.
Maar wel elke dag fanmail, bloemen en cadeaus van zijn soppers!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als hij de gevangenispoort al ziet rent ie huilend naar zijn moeder, echt die houd het nog geen dag vol, want daar kan je geen grote bek opzetten hoor, en drank vloeit er ook weinig, alleen met kerst en koningendag dus wordt zeer zeer zwaar voor hem.
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, is er al nieuw nieuws of hoe zit het, heeft iemand al iets opgespoord??? gelezen???gehoord???? gewoon een vette roddel
Die kregen wij op school al als voorlichtingsmateriaal over drugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Whoeha ha ,ik heb nog niet eens alles gelezen maar pies nu al in m'n tena ha ha ha![]()
sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit topic is trouwens geen slowchat, de 'in de media' reeks was dat op een bepaald moment bijna maar de "gate" topics zoals deze gaan ergens over (in dit geval Huub en Claire).
Je bent van harte welkom in [RLS SC # 338]Jointje of lachgas
Ja.. teken aan de wand dat het aantal mongolen in nederland gestaag groeit!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmmm even een kijkje genomen op de hyves en wat valt op sinds de openbaring in de bladen. Huub krijgt er alleen maar vriendjes bij, krijgt, oppeppers. Wordt samen met Claire uitgenodigd om een avondje te stappen. En in zijn profiel staat dat zijn grootste hobby zijn allerliefste vrouw Claire is. Bij Claire blijven de steunbetuigingen vandaag uit. Teken aan de wand?
Is dat zo, komen er zoveel mensen met down syndroom bij. Ach die zijn misschien wel beter af. Die weten niet hoe rot de wereld in elkaar zit. En wat voor mensen die wereldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. teken aan de wand dat het aantal mongolen in nederland gestaag groeit!
Nee god behoede de echte mensen met een verstandelijke handicap voor mensen zoals Huub, geteisem die alleen de zwakkeren in deze wereld pijn doen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is dat zo, komen er zoveel mensen met down syndroom bij. Ach die zijn misschien wel beter af. Die weten niet hoe rot de wereld in elkaar zit. En wat voor mensen die wereldherbergt
Dat is niet zo erg, maar ze lopen gewoon vrij rond en hebben godver ook nog een meningquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jeetje ,je weet meer dan ik.Stalken van mij valt toch wel mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef sunny16947 het volgende:
Hmmmmmmm even een kijkje genomen op de hyves en wat valt op sinds de openbaring in de bladen. Huub krijgt er alleen maar vriendjes bij, krijgt, oppeppers. Wordt samen met Claire uitgenodigd om een avondje te stappen. En in zijn profiel staat dat zijn grootste hobby zijn allerliefste vrouw Claire is. Bij Claire blijven de steunbetuigingen vandaag uit. Teken aan de wand?
En stemrecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, maar ze lopen gewoon vrij rond en hebben godver ook nog een mening
Zie twitter @maximeverhagenquote:
Nah, dan weten we waar we deze regering aan te danken hebben en begrijp ik ook die twee jaar langer werken wel. Wie anders moet ze onderhouden.quote:
Foutje..,door enthousiasmequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ontopic: Huub is een vrouwenmishandelaar, en vrouwen die daarmee sympathiseren doodziek!
Zijn "profiel" bij het OMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waar in zijn profiel.ik zie het niet
Ik lees het daar niet,kijk ik er overheen,op zijn profiel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:11 schreef sunny16947 het volgende:
Mag jij gewoon werken met al die medicatie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan weten we waar we deze regering aan te danken hebben en begrijp ik ook die twee jaar langer werken wel. Wie anders moet ze onderhouden.
Je graast me het gras voor de mond weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ken die hele Esmee niet, maar gezien zijn verleden kan ik me voorstellen dat zij hem er in getrokken heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je graast me het gras voor de mond weg.![]()
OT: is Huub al bij Esmée ingetrokken?
Je zou misschien ook eens op je taalgebruik kunnen letten en wat nadenken voor je post. Iets van splinter en balk weet je wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ontopic: Huub is een vrouwenmishandelaar, en vrouwen die daarmee sympathiseren doodziek!
Heb mezelf enorm gegoogled, ben 3 kkeer doorgelicht door de aivd ivm werk, de siod heeft me doorgelicht ivm werk en niemand maar dan ook niemand kon wat vinden.. Denk niet dat mijn kinderen later wat vinden .. ergo... waarom zou ik dus geen mongolen mogen zeggen? Mijn definitie van mongolen is een stuk frisser dan de jouwe. Splinter, balk...!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je zou misschien ook eens op je taalgebruik kunnen letten en wat nadenken voor je post. Iets van splinter en balk weet je wel?
Tja die vind rust voor haar kind belangrijker dan in de schijnwerpers staan. In de schijnwerpers staan ook al is het zo enorm negatief.. dat is ziek!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Elisa1958 het volgende:
Als ik zo kijk bij huub op zijn hyves is die al weer lekker aan het reageren via hyves en heeft hij ook weer mensen toegevoegd.
Bij claire is er niets meer verandert aan haar hyves sinds afgelopen maandag.
Ook weer zo'n kutopmerking die nergens op slaat ,te walgelijk is voor woordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen, zo dochter, zo vader. Maar ik weet niet of dat mag op FOK!.
jij zal wel heel belangrijk werk doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb mezelf enorm gegoogled, ben 3 kkeer doorgelicht door de aivd ivm werk, de siod heeft me doorgelicht ivm werk en niemand maar dan ook niemand kon wat vinden.. Denk niet dat mijn kinderen later wat vinden .. ergo... waarom zou ik dus geen mongolen mogen zeggen? Mijn definitie van mongolen is een stuk frisser dan de jouwe. Splinter, balk...!
Putjesschepperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij zal wel heel belangrijk werk doen
Huub!quote:
jullie .jullie .jullie..en je dwarsboomt mij niet..hoewel je dat denkt te weten.opschepper van gebakken luchtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub!
Ik schep niet op, ik dwarsboom alleen jullie armetierige argument dat mijn kinderen me ooit wel eens zouden kunnen lezen... Ik heet geen Huub heur!
Ontopic graag... Huub is een vrouwenmishandelaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
jullie .jullie .jullie..en je dwarsboomt mij niet..hoewel je dat denkt te weten.opschepper van gebakken lucht
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ontopic graag... Huub is een vrouwenmishandelaar
En een kraakprostituee! ;Dquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.
Ik zeg men kan niet vaak genoeg gewaarschuwd worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.
Een ouwehoerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is er een kraak prostituee?
Met een voorliefde voor scheuren!quote:
C&H, wat toevallig die letters. Volgens mij kun je daar ook leuke banwaardige woorden mee spellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
nou was ik ff uurtje bankhangen, maar nog geen nieuw nieuws dus, wat een saai stelletje zijn die H&C.
Fantastisch!!!!!!!quote:
huh leg ff uit, want deze snap ik niet, misschien omdat het al beetje laat is??? er is toch niks mis mee met H&C elke keer die namen typen gaat ook vervelen hoor, ja en ik ben niet eens blond. maar snap het ff nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
C&H, wat toevallig die letters. Volgens mij kun je daar ook leuke banwaardige woorden mee spellen.
Toch wel grappig dat jij iedereen, die Huub schuldig vinden, aan hun tand voelt en dat je het zo schandalig vindt. Jij doet hetzelfde bij Claire, of denk jij dat iedereen zo dom is hier dat ze dat niet zien??? Wat maakt jou dan beter dan de rest? Volgens mij zeg jij alles met droge ogen en ben jij heeeeeeeeeel wat dommer dan Claire naar mijn inziens. Blijf vooral Huub sparen (ook al zou je gelijk hebben) en doe vooral Claire veroordelen (dat doe je zooooooo graag).quote:
nee. een pumps............. ( ik heb het altijd al gedacht.......quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Heeft Huub nou een verbandje om z'n voet?
quote:
Huub is het type dat zichzelf altijd door z'n voet zal schieten, dus het verbaast me niks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Heeft Huub nou een verbandje om z'n voet?
Anders vraag die dynamars gewoon ff hoe het zit en of ie 'het' al wist?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:26 schreef Elske6 het volgende:
Huub's Hyves
DynaMars R.I.P. Chano (687)
gisteren, 18:15
Nou goed om te horen joh
Ik zag net die leuke pics van je klein ziet er echt cute uit mooi afgewerkt
Doe claire dikke zoen
en als jullie weers gaan stappuh laat dat dan effe weten dan doen we een drankje
Dit is echt een hele trouwe fan !!!!!!! die heeft er het volste vertrouwen in dat het weer goed komt denk.......
Post je nou echt twee keer het zelfde bericht, inclusief miskwoot?quote:
Ging iets fout blijkbaar.Zal jou nooit gebeurenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Post je nou echt twee keer het zelfde bericht, inclusief miskwoot?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ging iets fout blijkbaar.Zal jou nooit gebeuren
Ik ook ,maar deze keer niet Einsteinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:54 schreef Desii het volgende:
[..]
(sommigen kunnen wel quoten en de wijzig-knop vinden)
Die heeft een vocabulaire waar je u tegen zegt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef Wijnneus het volgende:
En kan Amanda dat ZELF zo schrijven??????![]()
Er zal wel het eea geredigeerd zijn. Alhoewel er nog wel wat foutjes zijn blijven staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef Wijnneus het volgende:
En kan Amanda dat ZELF zo schrijven??????![]()
Weer een leugen van Huub, ze stapelen zich op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
En Amanda en Huub waren zo close en belden zo vaak.
Amanda heeft een hoop gewelddadige vriendjes gehad, dus misschien belde Huub haar om inspiratie op te doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
Volgens Amanda is er al zowat een jaar geen contact geweest ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Amanda heeft een hoop gewelddadige vriendjes gehad, dus misschien belde Huub haar om inspiratie op te doen.
dat zei Huub dus.................. leugentje nummer zoveel.........quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |