ik blijf je lief vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou slagroomgebakkie. En bommie weet wel het vervolg daarvan is.
Maar goed hou d'r mee op, want zit hier mijn hele imago te verknallen.
Jouw 'Echt hè?' is elke keer weer een engelenkoor in mijn oor.quote:
gelukkig pfffffffffffffffquote:
oke tnx voor de info , ik wist niet dat nowlive nog bestond oid , ik weet alleen dat sly toen hij pas begon geld ging vragen aan de leden omdat hij het iet meer kon bolwerken toen ben ik daar afgehaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie nu al te positief over Huub post vliegt eraf op Nowlive. De liefde voor Huub is "enigszins" bekoeld op Nowlive en m.n. bij Sly. Waarschijnlijk is Sly ook nooit fan van Huub geweest, maar vond hij hem een handig instrument om zijn forum groot te maken.
Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Allebei zo rot als een mispel.
Kan ie nu wel gebruiken, dus wie weetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog eens in de kooi geweest daar en hij zou toch na de kooi de beveiliger van Huub worden werd door sly toen vermeld.
Ik weet nog dat deze t-shirt van Eric was, die de kooi in kwam. Huub moest er weer de sier mee maken.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubbaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt vol verlangen uit naar nieuw vlees.
[ afbeelding ]
ow bah bah bahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt vol verlangen uit naar nieuw vlees.
[ afbeelding ]
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Haha, ja, wie wat bewaart, heeft wat. Ook die van Huub met zijn streepjespak, ik dacht dat ik die weggegooid had, maar gelukkig had ik hem nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubba
Humor man, wat zal die grootbek kabouter gillen als die zo'n zwarte jonko in zijn aars voelt persen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |