Was het maar waar hé.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]Voor mijn tijd?? Alsof ik 23 ben![]()
en/of is niet gelijk aan.quote:Fijn dat pro-Huub gelijk gesteld wordt aan objectief![]()
En ik mag ze allemaal. Ik ben in de positie om van de leuke dingen/momenten te genieten en de foute/negatieve dingen daar heb ik geen boodschap aan. Ik heb geen omgang met ze en Ik hoef niet met ze samen te leven.quote:Ik ben niet eens anti-Huub, ik mag hem zelfs wel, en ach, iedereen heeft wel een negatief kantje, maar dit oeverloze schoonpraten wat een paar Huubfanaten doen maakt het wel verdomd moeilijk geen hekel aan hem te krijgen.
Dat past toch helemaal niet, gek!quote:
Nee?!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet, gek!
dat slaat als een lul op een olifant, of was het nou drumstel hahahaa wordt er lacherig van, die sunny maakt me hele dag weer goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!
Wie een kuil graaft voor een ander likt me reet (sorry)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!
Kijk ook weer een verschil. Wij zeggen als een lul op een gebakkie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat slaat als een lul op een olifant, of was het nou drumstel hahahaa wordt er lacherig van, die sunny maakt me hele dag weer goed.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander likt me reet (sorry)
Oh en de uitdrukking even uitleggen.....Als iemand zwanger is over de geplande datum zeiden ze dus (hier althans) komt het nog of heb je een olifantendracht van 9 jaar.
Nou slagroomgebakkie. En bommie weet wel het vervolg daarvan is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh bedoel je die, ja zeg dat dan eerder, moest al een paracetemolletje nemen omdat ik barstende koppijn kreeg van het nadenken.maar die van lik me reet, nee sunny die ken ik nog niet leg eens uit???
Mwoah ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
Maar goed hou d'r mee op, want zit hier mijn hele imago te verknallen.
ik blijf je lief vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou slagroomgebakkie. En bommie weet wel het vervolg daarvan is.
Maar goed hou d'r mee op, want zit hier mijn hele imago te verknallen.
Jouw 'Echt hè?' is elke keer weer een engelenkoor in mijn oor.quote:
gelukkig pfffffffffffffffquote:
oke tnx voor de info , ik wist niet dat nowlive nog bestond oid , ik weet alleen dat sly toen hij pas begon geld ging vragen aan de leden omdat hij het iet meer kon bolwerken toen ben ik daar afgehaakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie nu al te positief over Huub post vliegt eraf op Nowlive. De liefde voor Huub is "enigszins" bekoeld op Nowlive en m.n. bij Sly. Waarschijnlijk is Sly ook nooit fan van Huub geweest, maar vond hij hem een handig instrument om zijn forum groot te maken.
Wat dat betreft passen ze goed bij elkaar. Allebei zo rot als een mispel.
Kan ie nu wel gebruiken, dus wie weetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog eens in de kooi geweest daar en hij zou toch na de kooi de beveiliger van Huub worden werd door sly toen vermeld.
Ik weet nog dat deze t-shirt van Eric was, die de kooi in kwam. Huub moest er weer de sier mee maken.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubbaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kijkt vol verlangen uit naar nieuw vlees.
[ afbeelding ]
ow bah bah bahquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk t-shirt, moet ie meenemen naar de bajes, kweet zeker dat Bubba dat wel kan waarderen
Haha, ja, wie wat bewaart, heeft wat. Ook die van Huub met zijn streepjespak, ik dacht dat ik die weggegooid had, maar gelukkig had ik hem nog.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Whaaaaaa, die ken ik nog, die gebruikte ik ook altijd als Bubba
Humor man, wat zal die grootbek kabouter gillen als die zo'n zwarte jonko in zijn aars voelt persen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Jian het volgende:
Was Huub dat niet die ooit minachtend zei dat Brian vooral veel stemmen kreeg vanuit de bak
Ja, ik kan me zoiets wel herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen de soppers hem alvast grote potten vaseline opsturen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Jian het volgende:
Was Huub dat niet die ooit minachtend zei dat Brian vooral veel stemmen kreeg vanuit de bak
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
huub vind van alles, alleen als het hem overkomt, had zijn zus niet in een blijf van mijn lijf huis gezeten??? nou dan weet en wist hij toch ook dat ie met zijn klauwen van claire moest afblijven. en wat huiselijk geweld inhoud.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?
Polletje hoe lang ie het daar volhoudt ? ............. doe maar in urenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehe... Huub vond gevangenen toch verwijfde kastnichten?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was altijd overal haar zin in te krijgen. Ze werd verliefd of een knaap die haar licht bekakte familie niet zo zag zitten, want zelfs het allerbeste was natuurlijk nog niet genoeg geweest voor de verwende prinses. Vooral haar paps zag het niet zo zitten en probeerde het prinsesje er van te overtuigen dat ze een grote fout beging en dat haar prins haar niet gelukkig zou kunnen maken. Hij noemde alle negatieve eigenschappen op die haar prins bezat, en hoewel hij daar wel gelijk in had vergat hij voor het gemak maar even dat hij zelf ook niet zo'n hele braverik was en dat ook hij niet altijd even trouw was (en is). Maar zoals het verwende prinsesjes betaamt dreef zij haar zin door, ze moest en zou trouwen met haar prins. Ze betrokken een huisje, hij kreeg een baan waarin hij zijn creativiteit kwijt kon en zij begon een kap- annex schoonheidssalon en alles leek koek en ei, ondanks het feit dat haar familie maar tegen haar aan bleef praten dat haar prins niet goed genoeg voor haar was. Maar langzaam verschenen er donkere wolken aan de hemel: haar prins ging naar haar zin teveel op in zijn werk en maakte soms lange dagen, terwijl haar grote droom van een eigen salon langzaam maar zeker als een zeepbel uit elkaar spatte. Er kwamen steeds minder klanten, de zaak kostte meer dan hij opbracht. Dat alles plus het feit dat ze haar familie maar aan haar bleef trekken zorgde ervoor dat de verwende prinses alsmaar chagrijniger en verveelder werd, zo zeer dat zelfs de komst van hun eigen kleine prinsesje daar geen verandering in kon brengen. De prinses raakte verveeld en verbitterd, ze had verwacht dat haar prins haar altijd op handen zou dragen en al haar wensen zou vervullen. Dat hijzelf ook wensen en verwachtingen zou kunnen hebben kwam niet eens bij haar op. De prinses ging steeds meer klagen en zeuren, en haar prins kreeg daar steeds meer genoeg van en het gebeurde af en toe zelfs dat hij zo boos werd dat hij uit pure onmacht en frustratie zijn telefoon dwars door de kamer smeet, of hard tegen een deur trapte. De prinses besloot de prins een lesje te leren: ze zou bij haar ouders gaan logeren, dan zou hij haar vast zo gaan missen dat hij haar zou smeken terug te komen en haar zou beloven voortaan al haar wensen van haar lippen af te lezen. Maar het liep anders, want de prins deed niet aan smeken en eenmaal bij haar ouders werd er zo op haar ingepraat dat ze uiteindelijk zelf ook geloofde dat de prins toch niet de ware voor haar was. Haar familie had gewonnen: ze ging de scheiding aanvragen. De prins zag wel in dat het vechten tegen de bierkaai was en stemde met pijn in het hart in, want hij hield nog altijd van de verwende prinses. Maar het was beter voor hun eigen kleine prinsesje om ouders te hebben die niet samen zijn maar wel als volwassenen met elkaar omgaan, dacht hij. Even leek alles weer rustig zijn gangetje te gaan en ieder van hen pakte zo goed en kwaad als het ging zijn leven weer op, los van elkaar. Tot de prins op een kwade dag met een goede vriendin een hapje ging eten en dit de verwende prinses ter ore kwam. Zij ontstak daarop zo in woede dat "haar" prins het in zijn hoofd haalde om een hapje te gaan eten met "een ander" en nog wel in "hun" restaurant, dat zij meteen de pers optrommelde en aan hen en ieder die het verder maar horen wilde luidkeels verkondigde dat haar ex-prins een bruut was, hij had haar meermaals geslagen en het was zo vreselijk dat ze niet eens precies kon vertellen wat er allemaal gebeurd was, want het was echt te erg. Zo, dat zou de prins leren om met iemand anders te gaan eten, wat dacht hij wel niet! Het prinsesje was vast besloten hem het leven zo zuur mogelijk te maken, en haar familie moedigde haar juichend aan. Heel Nederland zou de prins verguizen en nooit zou hij zijn eigen kleine prinsesje nog mogen bezoeken. Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
Als ze nou de link neerzet waar ze die vandaan heeft, dan kan ik het eventueel daar gaan lezen, want dan is de lay-out waarschijnlijk zoals het hoort.quote:
Wat een griezel zeg, en dan zo'n schraal kontje bleghquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als hij de gevangenispoort al ziet rent ie huilend naar zijn moeder, echt die houd het nog geen dag vol, want daar kan je geen grote bek opzetten hoor, en drank vloeit er ook weinig, alleen met kerst en koningendag dus wordt zeer zeer zwaar voor hem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Polletje hoe lang ie het daar volhoudt ? ............. doe maar in uren
Whoeha ha ,ik heb nog niet eens alles gelezen maar pies nu al in m'n tena ha ha haquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef judge666 het volgende:
Er was eens een arme houthakker, die heette Parihuana. Hij had een hele bazige vrouw, die Marihuana heette. Ze hadden twee kinderen, die Hash en Wietje waren gedoped. Wietje speelde met haar Barbituraten en Hash speelde met Stuffie, zijn hond, en zijn kat, Morfientje. Marihuana zei: "We moeten iets doen." Parihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk niets meer te eten.
Marihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in z'n broekzak. De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde die high waren.
's Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Maar Hash had met z'n mesje lijntjes getrokken in de sneeuw, dus konden ze makkelijk de weg naar het dorp terugvinden. Ze durfden echter niet naar huis, dus gingen ze naar opium en omium. Zij zaten vredig op hun canabee naar de LSD-speler te luisteren, waar de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar 's zondags niet
's Zondags rookt zij heroine
Met een snuifje cocaine
Altijd rookt Kortjakje Wiet
Midden in de week maar 's zondags niet.
Toen opium en omium de kinderen zagen begroetten ze hen uitbundig: "High!" riepen opium en omium, en "High!" riepen Hash en Wietje terug. Ze kregen een cracker aangeboden. "Hebben jullie honger?" vroeg opium. "Jaa! riepen Hash en Wietje, "laten we chinezen". "Goed" zei omium, "ik coke wel".
De volgende dag werden Hash en Wietje weer naar huis gebracht. Parihuana was blij, maar Marihuana niet. Toen ze weer tripje in het bos gingen maken, lette Marihuana extra goed op Hash, zodat hij geen kans zag lijntjes te trekken. Toen werden ze weer alleen achtergelaten en ze waren erg verdwaald, maar toen zagen ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewiet". Ze volgden het en kwamen bij een huisje dat helemaal van coke gemaakt was.
Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien. Ze begonnen meteen te snuiven, maar terwijl ze zo heerlijk snoven werden ze bespeed door de boze H-XTC die in het huisje woonde. Ze hoorden een kraakstem: "Sniffel, snaffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" "Het is de wind, de wind", riepen Hash en Wietje in koor. Dit herhaalde zich een paar maal. Maar toen kreeg de H-XTC argwaan en ze kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar mee naar binnen, daar heb ik lekkere spacecake voor jullie". Maar eigenlijk had de boze H-XTC maar al te veel zin in die Hash en Wietje.
Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij de H-XTC aan tafel. Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in haar drooghok en Hash samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Nu konden ze niet meer ontkomen. "Hennep!" riep Hash, "Hennep!" riep Wietje. Ze waren bang om opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging nu zelf kijken en Wietje duwde de H-XTC in het drooghok en deed de deur dicht. De H-XTC begon te schreeuwen: "Hennep!".
Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje groene blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel drugs mee als ze maar konden houden. Hun zakken puilden uit van de heroine, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC. Ze staken het huisje in brand. "CRACK!" zei het huisje. Het wiedewiedewiet-vogeltje wees hun de weg. Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje nog tegen. Toen ze thuis kwamen was Parihuana heel blij. Marihuana was dood door een overdosis en de rest van de familie leefde samen nog high en gelukkig.
ik snap het ook niet, en ik ken dat verhaal geloof ik al, iets staat me bij heb het al ergens eens gelezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vehaal vond ik grappig toen ik 16 was.
Wat heeft het met Huub en Claire te maken precies?
nou sorry, moet dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat vehaal vond ik grappig toen ik 16 was.
Wat heeft het met Huub en Claire te maken precies?
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef judge666 het volgende:
[..]
nou sorry, moet dat dan?
wou ff een geintje tussendoor plaatsen.
mijn geheugen laat me in de steek, te stoned oid??!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweer
Ik kende het niet en moest wel hard lachen,wel jammer dat het een bestaand verhaaltje is..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
judge dat verhaal kon ik al, waar stond dat ook alweer
Ja, heel leuk, die ken ik, maar wat heeft dat met Claire vs Huub te maken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef judge666 het volgende:
knip--
Al gauw bleef er niet veel meer over dan een sissend hoopje groene blubber. Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel drugs mee als ze maar konden houden. Hun zakken puilden uit van de heroine, morfine, methadon, hash, wiet, coke en vooral XTC. Ze staken het huisje in brand. "CRACK!" zei het huisje. Het wiedewiedewiet-vogeltje wees hun de weg. Onderweg kwamen ze Rookkapje en Sneeuwwietje nog tegen. Toen ze thuis kwamen was Parihuana heel blij. Marihuana was dood door een overdosis en de rest van de familie leefde samen nog high en gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |