Laat hem, hij vindt het zo lekker.quote:
De eerste de beste vrouw die mijn biefstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Laat hem, hij vindt het zo lekker.
Ik heb me er iets meer in verdiept.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze waren gaan eten ofzo? Heb me er niet echt in verdiept.
Stil maar, jij krijgt van mij een lekkere zachte biefstuk...... ik spaar telefoons.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste de beste vrouw die mijn befstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!
Ik heb nog zo'n zware bakkelieten liggen ..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stil maar, jij krijgt van mij een lekkere zachte biefstuk...... ik spaar telefoons.
Oja, dat heb ik redelijk meegekregen, maar aan het eind wilde men een soort van verzoening.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb me er iets meer in verdiept.
Jaap stelde als bemiddelaar voor dat Huub en Sly samen een keer zouden gaan eten om zaken uit te praten. Sly had er echter weinig zin meer in toen Huub weigerde een berichtje van zijn blog te halen waarin werd gesuggereerd dat Sly zijn stiefkinderen zou misbruiken.
ouch!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n zware bakkelieten liggen ..
Ach was al blij dat je over mijn typo heenlasquote:
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je "je laat vertellen".quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Denk het niet of het moet van een olifant zijn dat duurt 9 jaar heb ik me laten vertellen.
Wat was het dan????quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach was al blij dat je over mijn typo heenlas
Misschien een nederlandse weer anders.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je je "laat vertellen".
De zwangerschap van een olifant duurt 22 maanden (Afrikaanse) of 21 maanden als het om een Aziatische olifant gaat.
Dat zal het zijn, ik ga het even vragen daar waar de Nederlandse olifant in het wild voorkomtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien een nederlandse weer anders.
Ja, tot die kwestie over die posting op huub's blogquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik redelijk meegekregen, maar aan het eind wilde men een soort van verzoening.
Jij wilt zwanger worden van Jaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik door een olifant word bevrucht, heb ik toch gewoon een menselijke draagtijd?
Oh en Huub 27 ... Geen goede leeftijd voor idolen...
Van Dumbo!quote:
Ligt er natuurlijk aan of de dna een beetje zou mengen, ik kan me voorstellen als het eindroduct net zo groot zou zijn als bij olifanten, je iets langer zwanger zult zijn ivm de ontwikkeling van de kroost-to-be.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:
Maar als ik door een olifant word bevrucht, heb ik toch gewoon een menselijke draagtijd?
Oh en Huub 27 ... Geen goede leeftijd voor idolen...
Ja ja.....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Dumbo!
Neehee. Puur hypothetisch. Heus!
Oh mên.... je moet er toch niet aan denken dat je daar van moet bevallenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan of de dna een beetje zou mengen, ik kan me voorstellen als het eindroduct net zo groot zou zijn als bij olifanten, je iets langer zwanger zult zijn ivm de ontwikkeling van de kroost-to-be.
Het was maar een uitdrukking hoor. Van voor jouw tijd sak maar segge. Maar ben blij dat jij het exact weet. Weer wat bij geleerd. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je je wat meer op feiten baseren dan op wat je "je laat vertellen".
De zwangerschap van een olifant duurt 22 maanden (Afrikaanse) of 21 maanden als het om een Aziatische olifant gaat.
ONtplofte egel? Nee een zwerend paardenoog.. als dat kopje zichtbaar is en je kijkt dat kruis in.. is dat wat je ziet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh mên.... je moet er toch niet aan denken dat je daar van moet bevallen![]()
Dan gaat het wel wat verder dan de door Daphne geïntroduceerde "ontplofte egel"
Voor mijn tijd?? Alsof ik 23 benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het was maar een uitdrukking hoor. Van voor jouw tijd sak maar segge. Maar ben blij dat jij het exact weet. Weer wat bij geleerd. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren.
En by the way er zijn "daar" toch wel weer wat pro-huperts en/of objectieve userts van het balkon gekomen. En het blijft allemaal staan. Zou dat door Johan met zijn tv plannen komen.
jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
Die in die porseleinwinkel?
Die met die muis aan het stampen is op de brug?
Ik wil ook weten over welke olifantenuitdrukking we het hebben!
Ja! Zoals het klokje thuis tikt, tikt het niet in de Hema!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Toverheks het volgende:
misschien kan Sunny, na het speuren over nieuws H&C ook een leuke gezellige rubriek openen met uitdrukkingen&gezegdes uit de oude doos............ ja ik roep oook maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |