Ow, je zult mij zelden betrappen op nieuws e.d. Daar heb ik mijn mannetjes/vrouwtjes voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja hallo waar blijf je met je nieuws als we je nodig hebben. Dan ga je je er nog maar eens even goed in verdiepen waar, wat en hoe.
En dat fan zijn van Huub, en nu anti was dat een zelfde gevalletje. Ik krijg mijn zin niet dus ben ik nu anti?
Waaruit kan je dat opmaken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Totdat hij wijzer werd? Geen idee, ben ook niet zo'n fan van Sly...... hij was bij mij al door de mand gevallen met al die misselijke acties voor Huub en tegenacties voor anderen.
Wat mij betreft mogen ze elkaar opvreten. Ik denk overigens dat Huub toenadering heeft gezocht.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bram was ooit ook fan van Huub.
Nou ja zeg. En dan toch zo'n uitgesproken mening die gebaseerd is op wat die mannetjes/vrouwtjes aanbrengen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, je zult mij zelden betrappen op nieuws e.d. Daar heb ik mijn mannetjes/vrouwtjes voor.![]()
Ik weet ook weinig over dat gevalletje Sly/Huub en ergens Bram, want het interesseerde me niet zoveel.
Ik doe het dan met wat ter tafel komt.
dat was een 1 april grap van eric via twitter geplaatst. Nee ze is dus niet zwanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ff een offtopic vraagje
Was Sylvia nu wel of niet zwanger?
Denk het niet of het moet van een olifant zijn dat duurt 9 jaar heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
ff een offtopic vraagje
Was Sylvia nu wel of niet zwanger?
oke tnxxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
dat was een 1 april grap van eric via twitter geplaatst. Nee ze is dus niet zwanger.
Ik hou me alleen bezig met waar het om gaat en wat er toe doet, ik post over DGK, en dat heb ik gevolgd, en dat vind ik voldoende. Ik stalk ze niet, en ik gebruik me eigen gezond verstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En dan toch zo'n uitgesproken mening die gebaseerd is op wat die mannetjes/vrouwtjes aanbrengen.
En aan het posten zou je toch niet zeggen dat het je weinig interesseerd.
Nou schiet mij maar lek, of doe toch maar niet geeft zo'n rommel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hou me alleen bezig met waar het om gaat en wat er toe doet, ik post over DGK, en dat heb ik gevolgd, en dat vind ik voldoende. Ik stalk ze niet, en ik gebruik me eigen gezond verstand.
No problem, met jou hou ik erg veel rekening, dus no sweat. Ik sta nog met beide benen op de grond, dus ik ben in het voordeel, ik weet 't.quote:
hahhaa lijkt nu wel of ik het Michael Jackson topic lees, daar hadden ze ook iets met cijfertjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Suikeroom het volgende:
Sunny ik heb een aanwijzing voor je gevonden, Claire kwam de kooi binnen op 5 januari DGK stopte op 22 mei, 22+5=27 .. Huub is 27
succes!
Die is trouwens ook flink van het potje..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:18 schreef judge666 het volgende:
[..]
je zou het haar kunnen vragen via hyves http://biglittleratna.hyves.nl/
maar denk niet dat je daar de ballen voor hebt!
ja hoor doe er nog maar 1.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef Suikeroom het volgende:
Sunny wil je al een nieuwe aanwijzing?
Wie nu al te positief over Huub post vliegt eraf op Nowlive. De liefde voor Huub is "enigszins" bekoeld op Nowlive en m.n. bij Sly. Waarschijnlijk is Sly ook nooit fan van Huub geweest, maar vond hij hem een handig instrument om zijn forum groot te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hoe vind Sly dit alles , die was toch de diehard fan van Huub.
Blasfemie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval mag de biefstuk wel wat langer dan 10 minuten
Laat hem, hij vindt het zo lekker.quote:
De eerste de beste vrouw die mijn biefstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Laat hem, hij vindt het zo lekker.
Ik heb me er iets meer in verdiept.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze waren gaan eten ofzo? Heb me er niet echt in verdiept.
Stil maar, jij krijgt van mij een lekkere zachte biefstuk...... ik spaar telefoons.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
De eerste de beste vrouw die mijn befstuk zo lafhartig laat aanbranden die zal de toorn van mijn iphone voelen... en ik heb geeneens een iphone!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |