Huub!quote:
jullie .jullie .jullie..en je dwarsboomt mij niet..hoewel je dat denkt te weten.opschepper van gebakken luchtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub!
Ik schep niet op, ik dwarsboom alleen jullie armetierige argument dat mijn kinderen me ooit wel eens zouden kunnen lezen... Ik heet geen Huub heur!
Ontopic graag... Huub is een vrouwenmishandelaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
jullie .jullie .jullie..en je dwarsboomt mij niet..hoewel je dat denkt te weten.opschepper van gebakken lucht
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ontopic graag... Huub is een vrouwenmishandelaar
En een kraakprostituee! ;Dquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.
Ik zeg men kan niet vaak genoeg gewaarschuwd worden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig Bommie, nu weten we het wel hoor.
Een ouwehoerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is er een kraak prostituee?
Met een voorliefde voor scheuren!quote:
C&H, wat toevallig die letters. Volgens mij kun je daar ook leuke banwaardige woorden mee spellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
nou was ik ff uurtje bankhangen, maar nog geen nieuw nieuws dus, wat een saai stelletje zijn die H&C.
Fantastisch!!!!!!!quote:
huh leg ff uit, want deze snap ik niet, misschien omdat het al beetje laat is??? er is toch niks mis mee met H&C elke keer die namen typen gaat ook vervelen hoor, ja en ik ben niet eens blond. maar snap het ff nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
C&H, wat toevallig die letters. Volgens mij kun je daar ook leuke banwaardige woorden mee spellen.
Toch wel grappig dat jij iedereen, die Huub schuldig vinden, aan hun tand voelt en dat je het zo schandalig vindt. Jij doet hetzelfde bij Claire, of denk jij dat iedereen zo dom is hier dat ze dat niet zien??? Wat maakt jou dan beter dan de rest? Volgens mij zeg jij alles met droge ogen en ben jij heeeeeeeeeel wat dommer dan Claire naar mijn inziens. Blijf vooral Huub sparen (ook al zou je gelijk hebben) en doe vooral Claire veroordelen (dat doe je zooooooo graag).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |