Dat is wel een "open deur"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op ging dwars door de deur van de zaak van Claire.
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
Dat is nog wel de vraag, HAD ie maar open gestaan, dan was Claire er niet tegenaan gevlogen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een "open deur"
Dat weet ik niet, maar iedereen heeft het steeds over paps dit en paps dat, misschien paps wel.... of Claire heeft nu een schuld bij de bank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Misschien moet je dat dan laten rusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zit nog steeds met de vraag waarom Esmeralda de invalster niet inviel. Achterstallig loon, of getuige van de ruzies?
En Sharon die na 3 maanden nagelstudio het dichter bij huis ging zoeken, maar met klem schreef dat dat echt niet aan H&C lag en ze beide ontzettend dankbaar was voor de begeleiding en advies.
De statistieken wijzen uit dat veel scheidingen het gevolg zijn van onenigheid over geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Ten koste van "wat dan ook" moet er aan Huub een positieve draai gegeven wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Nee, absoluut niet ouderwetsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Neuh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |