abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74184026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef Hobby het volgende:

[..]

Elise(Eline)
Oh was ik nog maar van die leeftijd, en had ik nog maar haar figuur, nee jammer geen eline.
pi_74184028
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

twitteren de recourtjes dit?
ja Brambo ....
pi_74184032
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

JEEtjuh!
bewijs maar dan zou ik zeggen als je mij zo openlijk beschuldigd!!!

en het is met 2 u's
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:13 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184048
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.
Dus Claire is een leugenaar??

Het gaat even niet om de schuldvraag... in juridische zin kunnen wij die toch niet vaststellen, dus dat laten we fijn aan de rechter over en godzijdank niet aan een jury.

Waar het wel om gaat, is dat Claire het kennelijk nodig vond dit verhaal openbaar te maken, maar omdat het een hoop mensen niet bevalt is het makkelijker om het maar niet te geloven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74184052
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen. Van die mysterieuze twitteraar vermoed ik het trouwens ook.
Oma Duck = mama Huub

Little maniac/Judge = Ratna (ze wist van de nieuwe vriendin, had met haar gesproken, vond haar pittige tante, wist van zwarte auto, boorde claire en haar familie de grond in, mooiii die in haar reet kroop, dit was allemaal voor het stuk in de party)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:45 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_74184077
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:55 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74184084
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze had het in Boulevard gezegd.....

Dus dan kan iedereen hier wel roepen "was jij erbij?" en dat is op zich best een aardig argument, maar dat valt natuurlijk als een baksteen als je degene die er wel bij was op voorhand al niet gelooft.
En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74184090
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Hobby het volgende:

[..]

ja Brambo ....
oke tnxx en die twitterd dit naar wie?
pi_74184094
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
+1
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:14:26 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184154
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.
Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.

Maar Huub heeft zich er (nog) niet over uitgesproken, dus hoezo wordt hij niet geloofd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:16:06 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74184214
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74184216
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
pi_74184220
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er zit toch wel verschil in hoor, beide is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
pi_74184243
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus Claire is een leugenaar??

Het gaat even niet om de schuldvraag... in juridische zin kunnen wij die toch niet vaststellen, dus dat laten we fijn aan de rechter over en godzijdank niet aan een jury.

Waar het wel om gaat, is dat Claire het kennelijk nodig vond dit verhaal openbaar te maken, maar omdat het een hoop mensen niet bevalt is het makkelijker om het maar niet te geloven?
Ik kan niet voor "een hoop mensen" spreken, maar wel voor mezelf en ik geloof het pas als er bewijs voor is.
En ik zeg hiermee niet dat Claire een leugenaar is, want er zijn vast en zeker dingen gedaan die niet door de beugel kunnen of voor Claire niet acceptabel zijn. (dit heeft natuurlijk met ieders normen en waarden te maken).
pi_74184257
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

oke tnxx en die twitterd dit naar wie?
dat weet ik niet ,ik ben geen twitteraar ontdekte het na de aanval de Bunkerbaas ...

Brambo
On Tuesday 27th October 2009, @bunkerbaas said:

reply
Zo en nu eerst een bafke! (bavaria) drink geen bier maar een leuk openingszin... Per 1 december in loosdrecht! Top!! Jacussi tuinhuisje grote tuin ligplaats voor een boot voor de deur! En .... Eindelijk samen met mijn prinses!! Kijk er naar uit!!! Mijn kantoortje inrichten en knallen!!! Ik zg god zij met u! Xb
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:17:55 #218
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74184294
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Gert het volgende:

[..]
ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt.
Huub hebben we anders zelden kunnen betrappen op het spreken van de waarheid. Die weet nog niet eens hoe je het woord waarheid schrijft.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74184322
Wat mij wel opvalt is dat alle vorige keren dat huub in het nieuws kwam met agressie na de kooi dat hij dat direkt in alle toonaarde ging ontkennen op internet.
Ik denk dat hij dus het advies gekregen om vooral niet te reageren op de fora's. Misschien wel zo verstandig van hem indeze.
Kan iemand dat commotie over Huub deel 1 nog ergens terug vinden dat mensen hem met claire in die steeg hadden gezien dat hij op haar lichaam sloeg.
Hij had daar toen een verklaring voor wat er gebeurd was. Claire was toen overstuur of zo omdat iemand Huub had lastig gevallen bij het verlaten van een tent in hilversum.
Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
pi_74184332
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.

Maar Huub heeft zich er (nog) niet over uitgesproken, dus hoezo wordt hij niet geloofd?
Waarom domme ganzen??
Omdat enkele user eerst bewijzen willen zien voor ze iemand veroordelen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:19:53 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184375
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:04 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184382
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??

Wees blij dat je er vanaf bent denk ik dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:11 #223
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74184386
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
Misschien wilde Huub zijn geïnvesteerde centjes wel terug uit die goedlopende zaak. Je weet het niet hé?

Ik laat het maar in het midden wat waar is en niet waar is.

Wat ik wel pijnlijk vind, is de uitspraak "wat dat voor Sophie doet over 10 jaar". Denk dat Claire (en familie) misschien niet zo goed nagedacht hebben wat dit moddergooien in de media over 10 jaar met Sophie doet.
Snooker is top!!!
pi_74184394
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:

Precies.!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:38 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184402
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
Maar door een letterlijke tik op de vingers ga je je niet bedreigd voelen....

Het vervelende in dit soort zaken is juist dat het niet die blauwe ogen en kaakfractuur zijn.... als het dat zou zijn dan zou iedereen het weten want dat kun je niet verborgen houden (believe me I know) maar al dat andere tussen die tik op de vingers en die blauwe ogen is nou net het probleem.

Het is niet zichtbaar en dus bestaat het niet of is het niet gebeurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:21:39 #226
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184449
Dagdag,

Ik heb even een vraagje. Misschien dat iemand het antwoord weet.
Is dit een apart Claire vs Huub draadje?
Hoe zit het met de rest?

Moet er dus nog een apart BB etc etc draadje geopend worden?
Het is maar een vraag hoor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:03 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184461
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt een edit
Het was een simpel voorbeeld om duidelijk te maken dat er gradaties zijn. Zelfs zonder slaan kan iemand zich al bedreigd voelen.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:48 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184499
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.

Wederom wil niet zeggen dat het niet gebeurt is alleen het valt heel moeilijk te bewijzen. Zie eerdere reactie

Ja het is me duidelijk welk punt je wilt maken

En die spreekt mijn punt niet tegen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74184508
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:

Mijn gezond verstand zegt dat ook. Het zegt tevens dat bewijsvoering natuurlijk zo goed als onmogelijk is en hij er gewoon mee wegkomt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:23:12 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184512
quote:

[..]

Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??
nee hoor, het kan haar domweg niets meer interesseren wat hij met zijn leven doet, aldus Claire
quote:
Wees blij dat je er vanaf bent denk ik dan.
pi_74184532
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Elisa1958 het volgende:

Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
Dat hebben we een tijdje geleden al weer naar boven gehaald. De getuigen vertellen voordat Huub online komt hun verhaal. Huub bevestigt later dan bijna het hele betoog behalve dan dat hij Claire geslagen zou hebben, de rest van het verhaal komt volledig overeen. De getuige was voor dat incident een fan van Huub, geen schopper.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:24:18 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184562
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was een simpel voorbeeld om duidelijk te maken dat er gradaties zijn. Zelfs zonder slaan kan iemand zich al bedreigd voelen.
Klopt, als er een telefoon langs mijn hoofd tegen de muur vliegt, voel ik me ook begreigd, maar dan is er niets gebeurd.

Net zoals er niets gebeurd is als iemand met een luchtbuks op je richt maar net mist.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74184571
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef pullup het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we geen juryrechtspraak hebben in Nederland als ik dit zo allemaal lees.
Een jury samenstellen uit dit gezelschap. Nou, dan kan Huub het wel schudden. Dat wordt de hoogste boom
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:24:38 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184572
quote:

[..]

Het vervelende in dit soort zaken is juist dat het niet die blauwe ogen en kaakfractuur zijn.... als het dat zou zijn dan zou iedereen het weten want dat kun je niet verborgen houden (believe me I know) maar al dat andere tussen die tik op de vingers en die blauwe ogen is nou net het probleem.

Het is niet zichtbaar en dus bestaat het niet of is het niet gebeurd.
Precies! En ook zonder slaan kan iemand zich bedreigd voelen. Neemt niet weg dat er gradaties zijn in het slaan, hoe fout het allemaal ook is.
pi_74184605
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het niet, als je dreigend met een revolver voor iemand gaat staan en je tikt op de handjes en verbaal voeg je er ook nog het nodige aan toe, dan schijt je vast wel bagger en voel je je bedreigd. Die tik op de handjes is dan nog niet eens nodig
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:25:15 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184609
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Huub hebben we anders zelden kunnen betrappen op het spreken van de waarheid. Die weet nog niet eens hoe je het woord waarheid schrijft.
Dat weet ie vast wel, maar het is net zoiets als wijwater op de antichrist, hij liegt dus dat ie barst.
pi_74184610
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat hebben we een tijdje geleden al weer naar boven gehaald. De getuigen vertellen voordat Huub online komt hun verhaal. Huub bevestigt later dan bijna het hele betoog behalve dan dat hij Claire geslagen zou hebben, de rest van het verhaal komt volledig overeen. De getuige was voor dat incident een fan van Huub, geen schopper.
oke
pi_74184614
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dagdag,

Hoe zit het met de rest?

Dit is idd het topic over Claire / Huub. Per 'gate' of nieuwsbericht omtrent de RLSdeelnemers kan een apart topic geopend worden, maar liever niet zonder nieuws. Voor de twitter / hyves roddels zal een apart topic geopend worden. In het FBtopic staat wat er verandert in RLS tov de oude situatie.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:26:14 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184651
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dagdag,

Hoe zit het met de rest?

Het ziet er ook úit als alleen maar een vraag hoor.

In deze post in de FB staat hoe we het op dit forum doen: [FB] Een soap op zich.

Voor nieuws uit de "echte" media mogen aparte topics geopend worden.
Daarom is er nu een apart H&C-topic, die zijn 'hot'.
Voor twitter./hyves gedoe is er een algemeen verzameltopic.
Of nog niet, maar dat moet er dan komen zodra er aanleiding toe is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74184654
Goed dan. We kunnen dus vaststellen dat:

-Huub schuldig ZOU KUNNEN ZIJN
-Claire ZOU KUNNEN LIEGEN

Heb ik het goed samen gevat????? Dus of je nu voor of tegen Huub bent, of dat je voor of tegen Claire bent, dat mag geen reden zijn om dat mee te laten wegen. Simpeler kan het volgens mij niet.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:26:39 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184662
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Misschien wilde Huub zijn geïnvesteerde centjes wel terug uit die goedlopende zaak. Je weet het niet hé?

Wat ik wel pijnlijk vind, is de uitspraak "wat dat voor Sophie doet over 10 jaar". Denk dat Claire (en familie) misschien niet zo goed nagedacht hebben wat dit moddergooien in de media over 10 jaar met Sophie doet.
Misschien zag hij meer brood in die andere vriendin, waar hij nu pas de relatie verdiept heeft. Zou je natuurlijk ook kunnen zeggen.
pi_74184670
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Buffy- Jan ( ) was dat.
Go hard or go home
pi_74184719
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Buffy- Jan ( ) was dat.
Een vriendin van BuffyJan.
pi_74184731
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:

Heb ik het goed samen gevat????? Dus of je nu voor of tegen Huub bent, of dat je voor of tegen Claire bent.
Jep, maar dat geldt voor iedere beschuldiging van persoon A tegen persoon B.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:28:46 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184741
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Het ziet er ook úit als alleen maar een vraag hoor.

In deze post in de FB staat hoe we het op dit forum doen: [FB] Een soap op zich.

Voor nieuws uit de "echte" media mogen aparte topics geopend worden.
Daarom is er nu een apart H&C-topic, die zijn 'hot'.
Voor twitter./hyves gedoe is er een algemeen verzameltopic.
Of nog niet, maar dat moet er dan komen zodra er aanleiding toe is.
Ja, .....nee dat begrijp ik, er is genoeg te doen om Claire en Huub, dus wat dat betreft is het gemakkelijk te vinden.
Wat ik bedoel is, vervalt nu de andere reeks?
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:30:44 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184808
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, .....nee dat begrijp ik, er is genoeg te doen om Claire en Huub, dus wat dat betreft is het gemakkelijk te vinden.
Wat ik bedoel is, vervalt nu de andere reeks?
Ja, de mediareeks vervalt.

Als er bijv. in de Telegraaf oid iets over Jaap staat, mag daar voortaan een apart topic voor geopend worden.
We hebben nu ruimte zat met een heel eigen forum, en hoeven geen toestemming aan Static te vragen.

En voor de andere "uitingen" op internet, dus niet in de "echte" media, is er nu dit topic:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:30:44 #247
241662 Jian
Well, well, well
pi_74184810
quote:

[..]

Claire is een domme gans, die nooit met Huub had moeten trouwen. Desnoods is Pa Recourt een lapzwans omdat ie, met medeweten van die domme gans, een dealtje heeft gemaakt met Sjon de Mol aangaande de trouwerij, de exposure van de de nieuwe onderneming zijn producten en 25 K (of meer) !
En zelfs de uitspraken van Claire aangaande Sophie kun je ter discussie stellen !

Maar dat alles geeft die laaf nog niet het recht om haar te mishandelen en dat is iets wat ik vooralsnog, gezien alle omstandigheden, voor waar aanneem of ie haar nou haar keel dicht geknepen heeft, haar in haar maag gestompt heeft of haar een kaakfractuur en 2 blauwe ogen heeft geslagen ...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:31:23 #248
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74184833
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Volgens mij draait ze er nu aardig omheen .
Ik denk dat Claire vooraf met haar advocaat heeft doorgenomen wat ze aan de media zou prijsgeven. De details komen wel tijdens de rechtszitting.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74184843
Enfin, ik ga zo werken. Prettig dag iedereen!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:31:59 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184846
quote:
[..]

Gelukkig voor Huub was hij, dankzij papa en mama Recourt, niet in gemeenschap van goederen getrouwd, dus als er nog centjes uit de zaak te halen zijn, dan komt dat wel op z'n pootjes terecht.

Het "wat het over 10 jaar met Sophie" doet slaat sowieso al nergens op.... noch de cover van de Party waarop Huub met een ander loopt, noch deze uitspraken van Claire.

Als Sophie namelijk op internet gaat zoeken naar berichten over haar ouders dan komen er heel andere dingen boven dan een paar roddelbladen uit 2009, en als dat kind de roddelbladen al te zien krijgt dan zal het wel zijn doordat een of anderen droeftoeter 10 jaar later nog steeds denkt dat Huub heilig is en zijn dochter "de waarheid" moet weten en uit de verstikkende indoctrinerende Recourt-omgeving gered moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74184850
TVP
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:33:24 #252
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74184903
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Elisa1958 het volgende:

Kan iemand dat commotie over Huub deel 1 nog ergens terug vinden dat mensen hem met
Claire in die steeg hadden gezien dat hij op haar lichaam sloeg.
Hij had daar toen een verklaring voor wat er gebeurd was.
Claire was toen overstuur of zo omdat iemand Huub had lastig gevallen bij het verlaten van
een tent in hilversum. Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
Vriendin van BuffyJan zag dit.

.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:

Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum.
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen
Beetje jammer
pi_74184925
Ze hebben het toch lang met elkaar uitgehouden..
Ook leeg
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:35:00 #254
241662 Jian
Well, well, well
pi_74184959
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:

Heb ik het goed samen gevat????? Dus of je nu voor of tegen Huub bent, of dat je voor of tegen Claire bent, dat mag geen reden zijn om dat mee te laten wegen. Simpeler kan het volgens mij niet.
In wel Fok-contract dat ik heb getekend staat dat ?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:35:19 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74184967
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:

Gelukkig voor Huub was hij, dankzij papa en mama Recourt, niet in gemeenschap van goederen getrouwd, dus als er nog centjes uit de zaak te halen zijn, dan komt dat wel op z'n pootjes terecht.

Het "wat het over 10 jaar met Sophie" doet slaat sowieso al nergens op.... noch de cover van de Party waarop Huub met een ander loopt, noch deze uitspraken van Claire.

Als Sophie namelijk op internet gaat zoeken naar berichten over haar ouders dan komen er heel andere dingen boven dan een paar roddelbladen uit 2009, en als dat kind de roddelbladen al te zien krijgt dan zal het wel zijn doordat een of anderen droeftoeter 10 jaar later nog steeds denkt dat Huub heilig is en zijn dochter "de waarheid" moet weten en uit de verstikkende indoctrinerende Recourt-omgeving gered moet worden.
Eens.

En welke centjes (...) zou Huub moeten hebben geïnvesteerd in Claire's zaak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:35:31 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184974
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, de mediareeks vervalt.

Als er bijv. in de Telegraaf oid iets over Jaap staat, mag daar voortaan een apart topic voor geopend worden.
We hebben nu ruimte zat met een heel eigen forum, en hoeven geen toestemming aan Static te vragen.

En voor de andere "uitingen" op internet, dus niet in de "echte" media, is er nu dit topic:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
Ok thanx, ik ga het allemaal dan nog wel even goed lezen, hoe het werkt.
Mooi dat er meer ruimte is.
Bedankt voor het antwoorden.
pi_74185021
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eens.

Het geld dat hij in DGK gewonn....o wacht
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:37:13 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185023
quote:
[..]
Eens.

Ja dat vroeg ik me ook al af, maar ik dacht "ach.... laat ik ff meegaan in de droom"

Moest hij toen hij tussendoor DGK uit was zelfs geen ¤ 100,= van iemand lenen??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:38:50 #259
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74185083
Zelfs getuigen zien soms dingen die ze willen zien. De een zegt hij had een rode muts, de ander zegt een blauwe, blijkt hij helemaal geen muts op gehad te hebben

Oké ruzie in het steegje en Huub zou Claire op haar lichaam hebben geslagen. Zou het kunnen?

H&C zijn samen stappen. Huub wordt belaagd door een stel snotapen of whatever. Huub kennende gaat hij daar wel even tegen te keer of zo. Claire staat maar hysterisch te roepen, Huub niet doen, en trekt hem uit alle macht weg. Huub boos op Claire en die gasten.

Huub wil toch nog wel even Claire uitleggen wat er was gebeurd.

Huub doet dus even voor (want Huub is nogal visueel makend ingesteld) wat die jongens bij hem deden en dat hij dat niet pikt en dat zij niet zo hysterisch moet doen en hem afvallen waar jan en alleman bij is.

Zou zomaar kunnen toch?
Snooker is top!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:40:22 #260
241662 Jian
Well, well, well
pi_74185143
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Zelfs getuigen zien soms dingen die ze willen zien. De een zegt hij had een rode muts, de ander zegt een blauwe, blijkt hij helemaal geen muts op gehad te hebben

Oké ruzie in het steegje en Huub zou Claire op haar lichaam hebben geslagen. Zou het kunnen?

H&C zijn samen stappen. Huub wordt belaagd door een stel snotapen of whatever. Huub kennende gaat hij daar wel even tegen te keer of zo. Claire staat maar hysterisch te roepen, Huub niet doen, en trekt hem uit alle macht weg. Huub boos op Claire en die gasten.

Huub doet dus even voor (want Huub is nogal visueel makend ingesteld) wat die jongens bij hem deden en dat hij dat niet pikt en dat zij niet zo hysterisch moet doen en hem afvallen waar jan en alleman bij is.

Zou zomaar kunnen toch?
De gebroeders Grimm en Oma Duck zijn er niks bij
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:40:35 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185153
Over het algemeen zien getuigen geen dingen van hun "idool" die het idool een negatief beeld geven.
Dit meisje was Huub-fan, en simpelweg geschokt door wat ze gezien had.

Damn, sommige mensen proberen ook alles wat krom is recht te lullen hè
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:40:43 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74185158
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het niet, als je dreigend met een revolver voor iemand gaat staan en je tikt op de handjes en verbaal voeg je er ook nog het nodige aan toe, dan schijt je vast wel bagger en voel je je bedreigd. Die tik op de handjes is dan nog niet eens nodig
Precies. Dus aannemen dat ie haar wel de tyfus heeft geschopt is nogal snel aangenomen. Ik denk niet dat de mishandelingen van dien aard zijn geweest.
pi_74185186
quote:

[..]

Eens.

Je denkt dat hij er niets aan heeft overgehouden?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:41:56 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74185199
quote:

Zou zomaar kunnen toch?
Ja. Maar ik geloof dat voorval in dat steegje wel.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:42:06 #265
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185206
quote:

Zou zomaar kunnen toch?
Je moet boeken gaan schrijven.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:42:25 #266
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74185222
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marrije het volgende:

quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:

Echt gebeurd. Ik heb het gezien.
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".

Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen.
Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.

Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn
vlakke hand tegen haar lijf.

Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen
liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen
als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.

Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:42:40 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185232
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vast wel, zeker met de gigs die hij daarna had, maar ik ben er niet van overtuigd dat het allemaal in Claire d'r zaak gestopt is
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:42:58 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185244
quote:

[..]

Maar dat wil nog niet zeggen dat hij maar iets heeft gestoken in haar zaak.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:43:05 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74185249
quote:

Niet veel, in ieder geval, gok ik. En ik denk ook niet dat hij die centjes heeft geïnvesteerd in deze zaak.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:43:49 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74185283
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marrije het volgende:

Ik ook. Niet in de laatste plaats omdat ik het uit naaste hoek bevestigd kreeg toentertijd.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:44:57 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185322
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel, in ieder geval, gok ik. En ik denk ook niet dat hij die centjes heeft geïnvesteerd in deze zaak.
Oeh, we zijn het wel heel erg eens vandaag

Ben je erg druk? Anders kan ik rustig even wat anders gaan doen, in de geruststellende wetenschap dat jij toch wel post wat ik vind
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74185342
quote:

[..]

Ik ook. Niet in de laatste plaats omdat ik het uit naaste hoek bevestigd kreeg toentertijd.
Dat is erg.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:46:14 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185388
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Leandra het volgende:
Over het algemeen zien getuigen geen dingen van hun "idool" die het idool een negatief beeld geven.
Dit meisje was Huub-fan, en simpelweg geschokt door wat ze gezien had.

Damn, sommige mensen proberen ook alles wat krom is recht te lullen hè
net als Huub.
pi_74185396
quote:

Zou zomaar kunnen toch?
Ze viel zomaar in mijn mes. Veertien keer
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:47:13 #275
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74185423
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het geld dat hij in DGK gewonn....o wacht
De centjes die Huub had verdiend met tv maken. De standaard onkostenvergoeding, die hij zonder huis etc niet nodig had. En die Joris keurig voor hem bijhield op een rekening. Hoe weet ik dat? Ik ving wel eens wat op als de regie te laat wegdraaide.
Snooker is top!!!
pi_74185439
quote:

[..]

Gokken kan iedereen Cc'tje.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:48:17 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185468
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

De centjes die Huub had verdiend met tv maken. De standaard onkostenvergoeding, die hij zonder huis etc niet nodig had. En die Joris keurig voor hem bijhield op een rekening. Hoe weet ik dat? Ik ving wel eens wat op als de regie te laat wegdraaide.
Net zoveel als iedereen, neem ik aan.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:48:19 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74185470
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef Dementor het volgende:

Gokken kan iedereen Cc'tje.
Jij hebt de harde feiten bij de hand, Dementorretje?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:48:22 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185473
Tsja.... dan hebben we dus al één steegje-incident dat door de meesten als "waar gebeurd" wordt aangemerkt.

Misschien zat Claire dan toch niet helemaal voor te lezen uit het grote sprookjesboek toen ze dat interview met Boulevard en Privé had.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:49:51 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185532
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMG ik las Demerolletje
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74185565
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG ik las Demerolletje
Daar ga ik nooit aan beginnen.
pi_74185590
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb wel feitjes maar die ga ik toch niet zo in dit topic spuien.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:51:37 #283
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185607
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat beweren ze allemaal.
pi_74185623
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat beweren ze allemaal.
Ja, ze beweren dat allemaal.
Kijk daar zitten ze!
pi_74185627
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze viel zomaar in mijn mes. Veertien keer
pi_74185655
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het er niet meer over zouden hebben, en nu begint hij ineens geld terug te vorderen van zijn ex.... misschien dat zij het dan ook niet meer zo nodig vind om die mishandeling in de privésfeer te houden.
Beetje offtopic allemaal, maar het was niet de eerste keer dat davids met justitie in aanraking kwam...
quote:
De twee zijn inmiddels anderhalf jaar uit elkaar, maar ze hebben nog regelmatig contact over de opvoeding van hun zoontje. Dat zou begin deze maand opnieuw hebben geleid tot gewelddadigheden. De ex van Davids heeft bij haar aangifte ook foto's aangeleverd van de kwetsuren die ze zou hebben opgelopen.
quote:
Aan de hand van doktersverklaringen, foto's en zogeheten 'de-auditu-getuigen' (bijvoorbeeld mensen die iets kunnen zeggen over de lichamelijke en geestelijke toestand van Sarah H. kort na de veronderstelde mishandelingen) probeerde de recherche tot een reconstructie te komen. In het onderzoek zoekt de politie vooral naar bewijzen van in totaal acht door de aangeefster beschreven geweldsincidenten die in één jaar tijd zouden hebben plaatsgevonden.

Volgens het OM is er niet genoeg bewijs om de zaak voor de rechter te brengen. Het ministerie liet weten in het twee jaar durende onderzoek voornamelijk bezig te zijn geweest met het verkrijgen van informatie uit Italië, waar het koppel woonde ten tijde van de mishandelingen.
Zelfs foto's van kwetsuren en doktersverklaringen hoeven geen bewijs te zijn
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:52:41 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74185656
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
Tsja.... dan hebben we dus al één steegje-incident dat door de meesten als "waar gebeurd" wordt aangemerkt.

Misschien zat Claire dan toch niet helemaal voor te lezen uit het grote sprookjesboek toen ze dat interview met Boulevard en Privé had.
en dan kun je er nog een schepje boven op doen door te zeggen dat Huub zich toen vast niet helemaal liet gaan omdat ze in het openbaar waren
pi_74185712
quote:

[..]

Je hebt vast verhalen, geen feiten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Huub z'n transacties via bankafschriften heeft laten zien of dat Bram daar bewijzen van getoond heeft.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:54:27 #289
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185725
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja, ze beweren dat allemaal.
Kijk daar zitten ze!
Waar? Jij beweert wel iets waarvan je zeker lijkt te weten hoe het zit.
pi_74185731
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt vast verhalen, geen feiten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Huub z'n transacties via bankafschriften heeft laten zien of dat Bram daar bewijzen van getoond heeft.
Verhalen worden hier ook voor feiten aangenomen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:54:57 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185750
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje offtopic allemaal, maar het was niet de eerste keer dat davids met justitie in aanraking kwam...
[..]
[..]
Het is toch te zot voor woorden hè.....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:55:01 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74185756
quote:

Zwart op wit of opgetekend uit de mond van?

Anyhood, mocht hij er wel een substantieel bedrag aan hebben overgehouden, dan nog betwijfel ik het ten zeerste dat Huub heeft geïnvesteerd in de zaak van Claire.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:55:08 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74185761
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mij om het even! Kom op Dementor, spit it out!
pi_74185783
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe dit zal aflopen?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:55:41 #295
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74185792
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daarom ook heel makkelijk er in te gooien. Zijn imago had hij al tegen.
Snooker is top!!!
pi_74185800
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zwart op wit of opgetekend uit de mond van?

Anyhood, mocht hij er wel een substantieel bedrag aan hebben overgehouden, dan nog betwijfel ik het ten zeerste dat Huub heeft geïnvesteerd in de zaak van Claire.
Ja dat betwijfel ik ook.
Ten zeerste nog wel.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:56:02 #297
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185810
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Verhalen worden hier ook voor feiten aangenomen.
Niet door iedereen hoor......
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:56:59 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74185846
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan kun je er nog een schepje boven op doen door te zeggen dat Huub zich toen vast niet helemaal liet gaan omdat ze in het openbaar waren
Mwah, ik hoef niet zo nodig die kant op te speculeren, het is natuurlijk wel makkelijk, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat iemand in de "eigen" omgeving meer, of ernstigere, dingen doet dan en plein pulblic.

Het ligt er maar aan of het gecalculeerde agressie is of niet, als iemand flipt dan doet hij dat in t openbaar ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:57:08 #299
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_74185851
Heeft het nog zin een tvp te plaatsen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:57:45 #300
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74185887
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Sanne het volgende:
Heeft het nog zin een tvp te plaatsen?

Niet meer.
pi_74185906
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:

Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')