abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:19:53 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184375
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:04 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184382
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??

Wees blij dat je er vanaf bent denk ik dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:11 #223
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74184386
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
Misschien wilde Huub zijn geïnvesteerde centjes wel terug uit die goedlopende zaak. Je weet het niet hé?

Ik laat het maar in het midden wat waar is en niet waar is.

Wat ik wel pijnlijk vind, is de uitspraak "wat dat voor Sophie doet over 10 jaar". Denk dat Claire (en familie) misschien niet zo goed nagedacht hebben wat dit moddergooien in de media over 10 jaar met Sophie doet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74184394
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Precies.!!!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:38 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184402
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
Maar door een letterlijke tik op de vingers ga je je niet bedreigd voelen....

Het vervelende in dit soort zaken is juist dat het niet die blauwe ogen en kaakfractuur zijn.... als het dat zou zijn dan zou iedereen het weten want dat kun je niet verborgen houden (believe me I know) maar al dat andere tussen die tik op de vingers en die blauwe ogen is nou net het probleem.

Het is niet zichtbaar en dus bestaat het niet of is het niet gebeurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:21:39 #226
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184449
Dagdag,

Ik heb even een vraagje. Misschien dat iemand het antwoord weet.
Is dit een apart Claire vs Huub draadje?
Hoe zit het met de rest?

Moet er dus nog een apart BB etc etc draadje geopend worden?
Het is maar een vraag hoor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:03 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184461
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt een edit
Het was een simpel voorbeeld om duidelijk te maken dat er gradaties zijn. Zelfs zonder slaan kan iemand zich al bedreigd voelen.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:48 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184499
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.

Wederom wil niet zeggen dat het niet gebeurt is alleen het valt heel moeilijk te bewijzen. Zie eerdere reactie

Ja het is me duidelijk welk punt je wilt maken

En die spreekt mijn punt niet tegen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74184508
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:

Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
Mijn gezond verstand zegt dat ook. Het zegt tevens dat bewijsvoering natuurlijk zo goed als onmogelijk is en hij er gewoon mee wegkomt.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:23:12 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184512
quote:

[..]

Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??
nee hoor, het kan haar domweg niets meer interesseren wat hij met zijn leven doet, aldus Claire
quote:
Wees blij dat je er vanaf bent denk ik dan.
pi_74184532
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Elisa1958 het volgende:

Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
Dat hebben we een tijdje geleden al weer naar boven gehaald. De getuigen vertellen voordat Huub online komt hun verhaal. Huub bevestigt later dan bijna het hele betoog behalve dan dat hij Claire geslagen zou hebben, de rest van het verhaal komt volledig overeen. De getuige was voor dat incident een fan van Huub, geen schopper.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:24:18 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184562
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was een simpel voorbeeld om duidelijk te maken dat er gradaties zijn. Zelfs zonder slaan kan iemand zich al bedreigd voelen.
Klopt, als er een telefoon langs mijn hoofd tegen de muur vliegt, voel ik me ook begreigd, maar dan is er niets gebeurd.

Net zoals er niets gebeurd is als iemand met een luchtbuks op je richt maar net mist.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74184571
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef pullup het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we geen juryrechtspraak hebben in Nederland als ik dit zo allemaal lees.
Een jury samenstellen uit dit gezelschap. Nou, dan kan Huub het wel schudden. Dat wordt de hoogste boom
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:24:38 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184572
quote:

[..]

Het vervelende in dit soort zaken is juist dat het niet die blauwe ogen en kaakfractuur zijn.... als het dat zou zijn dan zou iedereen het weten want dat kun je niet verborgen houden (believe me I know) maar al dat andere tussen die tik op de vingers en die blauwe ogen is nou net het probleem.

Het is niet zichtbaar en dus bestaat het niet of is het niet gebeurd.
Precies! En ook zonder slaan kan iemand zich bedreigd voelen. Neemt niet weg dat er gradaties zijn in het slaan, hoe fout het allemaal ook is.
pi_74184605
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het niet, als je dreigend met een revolver voor iemand gaat staan en je tikt op de handjes en verbaal voeg je er ook nog het nodige aan toe, dan schijt je vast wel bagger en voel je je bedreigd. Die tik op de handjes is dan nog niet eens nodig
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:25:15 #236
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184609
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Huub hebben we anders zelden kunnen betrappen op het spreken van de waarheid. Die weet nog niet eens hoe je het woord waarheid schrijft.
Dat weet ie vast wel, maar het is net zoiets als wijwater op de antichrist, hij liegt dus dat ie barst.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_74184610
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat hebben we een tijdje geleden al weer naar boven gehaald. De getuigen vertellen voordat Huub online komt hun verhaal. Huub bevestigt later dan bijna het hele betoog behalve dan dat hij Claire geslagen zou hebben, de rest van het verhaal komt volledig overeen. De getuige was voor dat incident een fan van Huub, geen schopper.
oke
pi_74184614
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dagdag,

Hoe zit het met de rest?

Dit is idd het topic over Claire / Huub. Per 'gate' of nieuwsbericht omtrent de RLSdeelnemers kan een apart topic geopend worden, maar liever niet zonder nieuws. Voor de twitter / hyves roddels zal een apart topic geopend worden. In het FBtopic staat wat er verandert in RLS tov de oude situatie.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:26:14 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184651
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Dagdag,

Hoe zit het met de rest?

Het ziet er ook úit als alleen maar een vraag hoor.

In deze post in de FB staat hoe we het op dit forum doen: [FB] Een soap op zich.

Voor nieuws uit de "echte" media mogen aparte topics geopend worden.
Daarom is er nu een apart H&C-topic, die zijn 'hot'.
Voor twitter./hyves gedoe is er een algemeen verzameltopic.
Of nog niet, maar dat moet er dan komen zodra er aanleiding toe is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74184654
Goed dan. We kunnen dus vaststellen dat:

-Huub schuldig ZOU KUNNEN ZIJN
-Claire ZOU KUNNEN LIEGEN

Heb ik het goed samen gevat????? Dus of je nu voor of tegen Huub bent, of dat je voor of tegen Claire bent, dat mag geen reden zijn om dat mee te laten wegen. Simpeler kan het volgens mij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')