twitteren de recourtjes dit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef Hobby het volgende:
[..]
Reply Iphone twitter is kut!
11:01 PM Oct 26th from web
Reply Me so happy wezen @ home met claire en sophie gaat alles ok!
11:00 PM Oct 26th from web
Reply o... ff nog wat... woon binnenkort in loosdrecht.. dichter bij de bron
10:48 PM Oct 25th from web
Reply so fucking lang geleden.. een heel verhaal... tis zoals het is... komt allemaal goed.. en ben zo gelukkig met mijn prinsesje.Eline Recourt!
10:47 PM Oct 25th from web
Reply @home brainstorm weekend en voorstel aan t maken voor nieuwe partner
3:38 PM Jun 15th from web
Reply
Elise(Eline)
Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.
bewijs maar dan zou ik zeggen als je mij zo openlijk beschuldigd!!!quote:
Dus Claire is een leugenaar??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.
Oma Duck = mama Huubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Van die mysterieuze twitteraar vermoed ik het trouwens ook.
En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had het in Boulevard gezegd.....
Dus dan kan iedereen hier wel roepen "was jij erbij?" en dat is op zich best een aardig argument, maar dat valt natuurlijk als een baksteen als je degene die er wel bij was op voorhand al niet gelooft.
oke tnxx en die twitterd dit naar wie?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zit toch wel verschil in hoor, beide is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Ik kan niet voor "een hoop mensen" spreken, maar wel voor mezelf en ik geloof het pas als er bewijs voor is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus Claire is een leugenaar??
Het gaat even niet om de schuldvraag... in juridische zin kunnen wij die toch niet vaststellen, dus dat laten we fijn aan de rechter over en godzijdank niet aan een jury.
Waar het wel om gaat, is dat Claire het kennelijk nodig vond dit verhaal openbaar te maken, maar omdat het een hoop mensen niet bevalt is het makkelijker om het maar niet te geloven?
dat weet ik niet ,ik ben geen twitteraar ontdekte het na de aanval de Bunkerbaas ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oke tnxx en die twitterd dit naar wie?
Huub hebben we anders zelden kunnen betrappen op het spreken van de waarheid. Die weet nog niet eens hoe je het woord waarheid schrijft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt.
Waarom domme ganzen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.
Maar Huub heeft zich er (nog) niet over uitgesproken, dus hoezo wordt hij niet geloofd?
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.
En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Misschien wilde Huub zijn geïnvesteerde centjes wel terug uit die goedlopende zaak. Je weet het niet hé?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
Precies.!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.
En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Maar door een letterlijke tik op de vingers ga je je niet bedreigd voelen....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |