Dus dat! (om in Huub's termen te blijven). Een klein beetje compassie met die griet is dan misschien wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die laaf is echt te ver gegaan dit keer
Ik zou zeggen doe je best.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! (om in Huub's termen te blijven). Een klein beetje compassie met die griet is dan misschien wel op z'n plaats.![]()
Er zou een apart topic voor moeten komen "Betuig hier je medeleven voor Claire", 't zou wel fideel zijn
wie zijn deze twitteraars?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef sunny16947 het volgende:
Een paar leuke tweets![]()
@bunkerbaas Iphone twitter kut?? Misschien moet je hem in de handen houden en niet in de kut van je prinses stoppen:)
about 12 hours ago from web in reply to bunkerbaas
Reply @Clairerecourt Het is dat ik weet dat je blond bent, omdat dat jij je kindje wil uitlaten. Pfff vast klem gezeten vroeger?
about 12 hours ago from web in reply to Clairerecourt
Reply @zomer2009 Moet je trots op zijn op die uitspraken? Misschien had een betere opvoeding van je dochter en het eerder loslaten meer geholpen:)
9:44 PM Oct 22nd from web
"De gebeten hond"... we wéten het gewoon niet. En ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt. En ze heeft niet "haar verhaal voor één keer gedaan". Ze loopt de deur nog net niet plat bij de roddelbladen én ze nodigt RTL Boulevard op de koffie uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook hier blijft het maar doorgaan. Het is heel plausibel dat Huub ongewenst contact met Claire heeft gehad, zo kennen we hem, Zowel voor, tijdens als na DGK is daar genoeg over geschreven en ook bewezen.
Maar Claire is bij aardig wat mensen de gebeten hond omdat ze haar verhaal voor één keer gedaan heeft, sterker nog, er zijn mensen die haar verhaal in twijfel trekken![]()
Laat 'r dommig en naïef zijn, niets rechtvaardigd agressief gedrag in haar richting.
Als die bovenste ps in de OP van de Weekend is dan heb ik niet het idee dat ze haar gesproken hebben, maar gewoon een verhaaltje om het Boulevard-interview gebouwd hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet de weekend niet. pro claire
Mensen die zo dom zijn dat het verbazingwekkend is dat ze überhaupt weten hoe ze moeten twitteren.quote:
Scheelt weer een hoop typwerk. +1quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"De gebeten hond"... we wéten het gewoon niet. En ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt. En ze heeft niet "haar verhaal voor één keer gedaan". Ze loopt de deur nog net niet plat bij de roddelbladen én ze nodigt RTL Boulevard op de koffie uit.
Ik wantrouw dat.
p.s. Ik zeg ook niet dat er niks is gebeurd, dat zat niet goed daar in Hilversum. Maar jumping to conclusions vanwege wat artikelen in de roddelbladen, zonder dat er ook nog maar iéts van het OM is vernomen, nee.
Een klein beetje dan, als ze geslagen is dan is het terecht dat ze aangifte doet. Blijft er genoeg ruimte over om haar af te zeiken, domme blonde gans dat ze isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat! (om in Huub's termen te blijven). Een klein beetje compassie met die griet is dan misschien wel op z'n plaats.![]()
Bovendien maakt Huub veel meer grammaticale fouten dan Oma Duck.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Huub weet wel wat interpunctie is
Ja. En dat meisje in Boulevard was een redactrice met een blonde pruik op, dat was heul Claire nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die bovenste ps in de OP van de Weekend is dan heb ik niet het idee dat ze haar gesproken hebben, maar gewoon een verhaaltje om het Boulevard-interview gebouwd hebben
Ik geloof best dat er eea gebeurd is, en het zou zomaar kunnen dat ze reden heeft om aangifte te doen, maar ik vind het wel triest dat het hele verhaal vervolgens de media ingeslingerd moet worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook hier blijft het maar doorgaan. Het is heel plausibel dat Huub ongewenst contact met Claire heeft gehad, zo kennen we hem, Zowel voor, tijdens als na DGK is daar genoeg over geschreven en ook bewezen.
Maar Claire is bij aardig wat mensen de gebeten hond omdat ze haar verhaal voor één keer gedaan heeft, sterker nog, er zijn mensen die haar verhaal in twijfel trekken![]()
Laat 'r dommig en naïef zijn, niets rechtvaardigd agressief gedrag in haar richting.
Nieuw bloedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Altijd welkom hier , ook wanneer je in de PMS zit.
Ech wel, ik hoorde het an haar zachte gquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. En dat meisje in Boulevard was een redactrice met een blonde pruik op, dat was heul Claire niet
Als je dat wat je wel weet over Huub en Claire naast elkaar legt, dan heb je veel en veel meer reden om aan te nemen dat Claire absoluut niet agressief is en niet leugenachtig en dat bij Huub het tegenovergestelde aan de hand is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
"De gebeten hond"... we wéten het gewoon niet. En ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt. En ze heeft niet "haar verhaal voor één keer gedaan". Ze loopt de deur nog net niet plat bij de roddelbladen én ze nodigt RTL Boulevard op de koffie uit.
Ik wantrouw dat.
p.s. Ik zeg ook niet dat er niks is gebeurd, dat zat niet goed daar in Hilversum. Maar jumping to conclusions vanwege wat artikelen in de roddelbladen, zonder dat er ook nog maar iéts van het OM is vernomen, nee.
Die kut-brabanders zitten tegenwoordig overal. Zelfs bij de televisie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ech wel, ik hoorde het an haar zachte g
Maar je hebt wel gradaties in slaan en je bedreigd voelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom op, Claire liegt niet, dat geloof je toch zeker zelf niet
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die zo dom zijn dat het verbazingwekkend is dat ze überhaupt weten hoe ze moeten twitteren.
Ja, triest is het, maar daar kunnen wij hier dan wel weer wat meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er eea gebeurd is, en het zou zomaar kunnen dat ze reden heeft om aangifte te doen, maar ik vind het wel triest dat het hele verhaal vervolgens de media ingeslingerd moet worden.
Prima als ze aangifte heeft gedaan omdat ze mishandeld is, maar ik snap echt niet waarom dit soort dingen in de bladen moeten?
Zeker niet als je op dat moment bezig bent een omgangsregeling rond te krijgen.
Maar goed, als ze zich "genoodzaakt" voelt om het naar buiten te brengen omdat er kennelijk mensen zijn die allerlei trieste twitters en krabbels achterlaten en haar op voorhand de schuld maar geven, maakt dat het allemaal nog triester.
Ja, zachtjes slaan en een beetje bedreigen mag best!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gradaties in slaan en je bedreigd voelen.
Nee, geen enkele wat mij betreft, vooral als het bedreigd voelen gaat. Je hebt niet twee kilo of een pond gevoel. Je voelt het of je voelt het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:28 schreef controlaltdelete het volgende:
als die kabouter losse handjes heeft gehad (wat ik me best kan voorstellen van die ransaap) vind ik dat Claire het juist goed heeft aangepakt. Vrouwenmeppers worden met de nek aangekeken, wellicht durft hij de straat niet eens meer op vanwege vergeldingsacties door sjonnies die nu zeker een reden hebben om hem aan te pakken en eens goed ervan langs te geven. Vandaar zijn mediastilte, tegen vrouwen durft ie wel de held op sokken. Net goed voor klein duimpje.
Precies. Af en toe midden in de nacht bovenop je slapende vrouw springen met een mes tussen je tanden, daar zou je best mee weg mogen komen, toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zachtjes slaan en een beetje bedreigen mag best!
Weinig effectiefquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil het eerst nog maar eens allemaal zien wat er van klopt.quote:
en de klanten voor een gesloten deur liet staan zonder enig bericht of wat dan ook.dom wicht dat ze is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarna ze jammerlijk faalde met haar eigen salon.
Er zit toch wel verschil in hoor, beide is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, geen enkele wat mij betreft, vooral als het bedreigd voelen gaat. Je hebt niet twee kilo of een pond gevoel. Je voelt het of je voelt het niet.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
juist en daar gaat geen week overheen maar wel enkele weken tot maanden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies.
Een melding is nog geen aangifte, en een aangifte moet ook eerst door de OvJ bekeken worden, die bepaalt uiteindelijk of er een zaak is.
Ik ken een taxi-klant die er ook zo over dachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zit toch wel verschil in hoor, beiden is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Dat is waar, als je je bedreigd voelt dan voel je je bedreigd, klaar, end of story.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook als je bang bent voor een paar klappen is het tijd om te gaan. Dat is gewoon not donequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zit toch wel verschil in hoor, beide is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Dus Claire moet Huub maar dankbaar zijn hij het bij klappen liet en haar niet vermoord heeft, de schatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zit toch wel verschil in hoor, beiden is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Ik vind het allebei erg, je zal toch maar bang dat je man je gaat slaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was altijd overal haar zin in te krijgen. Ze werd verliefd of een knaap die haar licht bekakte familie niet zo zag zitten, want zelfs het allerbeste was natuurlijk nog niet genoeg geweest voor de verwende prinses. Vooral haar paps zag het niet zo zitten en probeerde het prinsesje er van te overtuigen dat ze een grote fout beging en dat haar prins haar niet gelukkig zou kunnen maken. Hij noemde alle negatieve eigenschappen op die haar prins bezat, en hoewel hij daar wel gelijk in had vergat hij voor het gemak maar even dat hij zelf ook niet zo'n hele braverik was en dat ook hij niet altijd even trouw was (en is). Maar zoals het verwende prinsesjes betaamt dreef zij haar zin door, ze moest en zou trouwen met haar prins. Ze betrokken een huisje, hij kreeg een baan waarin hij zijn creativiteit kwijt kon en zij begon een kap- annex schoonheidssalon en alles leek koek en ei, ondanks het feit dat haar familie maar tegen haar aan bleef praten dat haar prins niet goed genoeg voor haar was. Maar langzaam verschenen er donkere wolken aan de hemel: haar prins ging naar haar zin teveel op in zijn werk en maakte soms lange dagen, terwijl haar grote droom van een eigen salon langzaam maar zeker als een zeepbel uit elkaar spatte. Er kwamen steeds minder klanten, de zaak kostte meer dan hij opbracht. Dat alles plus het feit dat ze haar familie maar aan haar bleef trekken zorgde ervoor dat de verwende prinses alsmaar chagrijniger en verveelder werd, zo zeer dat zelfs de komst van hun eigen kleine prinsesje daar geen verandering in kon brengen. De prinses raakte verveeld en verbitterd, ze had verwacht dat haar prins haar altijd op handen zou dragen en al haar wensen zou vervullen. Dat hijzelf ook wensen en verwachtingen zou kunnen hebben kwam niet eens bij haar op. De prinses ging steeds meer klagen en zeuren, en haar prins kreeg daar steeds meer genoeg van en het gebeurde af en toe zelfs dat hij zo boos werd dat hij uit pure onmacht en frustratie zijn telefoon dwars door de kamer smeet, of hard tegen een deur trapte. De prinses besloot de prins een lesje te leren: ze zou bij haar ouders gaan logeren, dan zou hij haar vast zo gaan missen dat hij haar zou smeken terug te komen en haar zou beloven voortaan al haar wensen van haar lippen af te lezen. Maar het liep anders, want de prins deed niet aan smeken en eenmaal bij haar ouders werd er zo op haar ingepraat dat ze uiteindelijk zelf ook geloofde dat de prins toch niet de ware voor haar was. Haar familie had gewonnen: ze ging de scheiding aanvragen. De prins zag wel in dat het vechten tegen de bierkaai was en stemde met pijn in het hart in, want hij hield nog altijd van de verwende prinses. Maar het was beter voor hun eigen kleine prinsesje om ouders te hebben die niet samen zijn maar wel als volwassenen met elkaar omgaan, dacht hij. Even leek alles weer rustig zijn gangetje te gaan en ieder van hen pakte zo goed en kwaad als het ging zijn leven weer op, los van elkaar. Tot de prins op een kwade dag met een goede vriendin een hapje ging eten en dit de verwende prinses ter ore kwam. Zij ontstak daarop zo in woede dat "haar" prins het in zijn hoofd haalde om een hapje te gaan eten met "een ander" en nog wel in "hun" restaurant, dat zij meteen de pers optrommelde en aan hen en ieder die het verder maar horen wilde luidkeels verkondigde dat haar ex-prins een bruut was, hij had haar meermaals geslagen en het was zo vreselijk dat ze niet eens precies kon vertellen wat er allemaal gebeurd was, want het was echt te erg. Zo, dat zou de prins leren om met iemand anders te gaan eten, wat dacht hij wel niet! Het prinsesje was vast besloten hem het leven zo zuur mogelijk te maken, en haar familie moedigde haar juichend aan. Heel Nederland zou de prins verguizen en nooit zou hij zijn eigen kleine prinsesje nog mogen bezoeken. Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
Nou maak je me nieuwsgierig.. Linkje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, er staat hier ook genoeg waar de honden geen brood van lusten.
Nou zo komt het over op mij, die post. En je latere posts.quote:
Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
en de klanten voor een gesloten deur liet staan zonder enig bericht of wat dan ook.dom wicht dat ze is.
Ze verkondigde met droge ogen en vol overtuiging dat ze niet met Huub zou aanpappenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat wat je wel weet over Huub en Claire naast elkaar legt, dan heb je veel en veel meer reden om aan te nemen dat Claire absoluut niet agressief is en niet leugenachtig en dat bij Huub het tegenovergestelde aan de hand is.
En dat rechtvaardigd dan niet het gebash in haar richting en het in een kwaad daglicht stellen van 'r.
Vreemd genoeg is zij hier nogal de gebeten hond en wordt Huub redelijk in bescherming genomen door redelijk wat mensen die maar blijven roepen om bewijzen. Kijk gewoon op Youtube, kijk gewoon de artikels die in de kranten geschreven zijn.
Het lijkt voor jou al volkomen vast te liggen allemaal, voor mij nog niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat wat je wel weet over Huub en Claire naast elkaar legt, dan heb je veel en veel meer reden om aan te nemen dat Claire absoluut niet agressief is en niet leugenachtig en dat bij Huub het tegenovergestelde aan de hand is.
En dat rechtvaardigd dan niet het gebash in haar richting en het in een kwaad daglicht stellen van 'r.
Vreemd genoeg is zij hier nogal de gebeten hond en wordt Huub redelijk in bescherming genomen door redelijk wat mensen die maar blijven roepen om bewijzen. Kijk gewoon op Youtube, kijk gewoon de artikels die in de kranten geschreven zijn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Elisa1958 het volgende:
@ oma duck wat jij wil, soms zijn er mensen waarvan je weet dat je er maar niet meer op moet reageren vanwege hun domheid, jij bent er een van.
Of je zal maar bang zijn dat je vrouw je vals beschuldigd van mishandeling. Dat is ook heel laag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het allebei erg, je zal toch maar bang dat je man je gaat slaan
Mee eens. Maar het ging mij meer om het beeld van Huub. Je kunt iemand die een keer een klap heeft uitgedeeld nog zien als een fout iemand die zn leven nog kan beteren, iemand die zn vrouw tig keer de tyfus slaat al een stuk minder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als je bang bent voor een paar klappen is het tijd om te gaan. Dat is gewoon not done
Mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zo komt het over op mij, die post. En je latere posts.
Er zijn gradaties? Nee, er is 1 gradatie, namelijk NIET.
Niet door mannen en niet door vrouwen. Klaar.
Ben jij nog nooit teruggekomen op een eerdere bewering die je gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze verkondigde met droge ogen en vol overtuiging dat ze niet met Huub zou aanpappen
Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
Berga niet iedereen geloofd claire op voorhand hoor.
Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt voor jou al volkomen vast te liggen allemaal, voor mij nog niet.
En nogmaals, ik vind het écht naïef om te denken dat Claire de waarheid en niets dan de waarheid vertelt. Gewoon omdat ze het even kwijt moest, aan de Weekend, Story, RTL Boulevard etc. Ik vind het maar een vreemde zaak om het op die manier te spelen. En het zou me ook niet verbazen als er krachten achter Claire bezig zijn die haar hiertoe aanzetten.
En ik wil eerst nog weleens bevestigd zien dat het OM inderdáád een onderzoek is gestart. We weten niet eens of er wel daadwerkelijk aangifte is gedaan!
En ga nou niet doen alsof Claire hier maar voortdurend wordt aangevallen en Huub schoongepraat. Met evenveel gemak is het tegendeel te beweren en te "bewijzen". Het is hier een gemeleerd gezelschap van meningen, en daarom zijn we al bij topic zeventig en nog wat.
Ja, als je het zwart wit bekijkt wel. Ik bekijk het iets genuanceerder, maar daar is bij de meeste mensen hier geen ruimte voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zo komt het over op mij, die post. En je latere posts.
Er zijn gradaties? Nee, er is 1 gradatie, namelijk NIET.
Niet door mannen en niet door vrouwen. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |