quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Zana het volgende:
In de kooi was ze er echt niet zo mee bezig, behalve toen ze Jaap een keertje opmaakte, is iemand ooit in haar salon voor een knipbeurt geweest, maar ze is zelf geen kapster of toch?
Ze is visagiste, volgens mij geen kapster.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire is al jaren kapster, haar vader is ook kapper, user littlemamita was in haar kapsalon
dat schreef ze tenminste.
Mijn God, wat loopt er toch een aantal mafkezen vrij rond.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef sunny16947 het volgende:
Een paar leuke tweets![]()
@bunkerbaas Iphone twitter kut?? Misschien moet je hem in de handen houden en niet in de kut van je prinses stoppen:)
about 12 hours ago from web in reply to bunkerbaas
Reply @Clairerecourt Het is dat ik weet dat je blond bent, omdat dat jij je kindje wil uitlaten. Pfff vast klem gezeten vroeger?
about 12 hours ago from web in reply to Clairerecourt
Reply @zomer2009 Moet je trots op zijn op die uitspraken? Misschien had een betere opvoeding van je dochter en het eerder loslaten meer geholpen:)
9:44 PM Oct 22nd from web
ook een goedenmorgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef sunny16947 het volgende:
Een paar leuke tweets![]()
@bunkerbaas Iphone twitter kut?? Misschien moet je hem in de handen houden en niet in de kut van je prinses stoppen:)
about 12 hours ago from web in reply to bunkerbaas
Reply @Clairerecourt Het is dat ik weet dat je blond bent, omdat dat jij je kindje wil uitlaten. Pfff vast klem gezeten vroeger?
about 12 hours ago from web in reply to Clairerecourt
Reply @zomer2009 Moet je trots op zijn op die uitspraken? Misschien had een betere opvoeding van je dochter en het eerder loslaten meer geholpen:)
9:44 PM Oct 22nd from web
Huh ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all...........
leuk ook claire heeft haar eigen glossyblad
Echt waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, wat loopt er toch een aantal mafkezen vrij rond.
dat ze ook in een blad een intervieuw heeft gegeven, ja ik denk vooruit he, zal best wat voor claire wezen, een eigen blad met ditjes&datjes en weetjes&wistjes en natuurlijk een rubriek over kinderen opvoeden, haar eigen levensverhaal etc.etc. en natuurlijk een lang intervieuw met vrouwen die ook op *foute mannen* vallenquote:
En ik vermoed dat degene die dit geschreven heeft zich ook hier bevindt. Of het een pro of anti is, weet ik niet, maar dat het een triest stuk vreten is, is overduidelijk.quote:
Ja, de adoratie van die kleine mishandelaar zit diep bij sommigenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook een goedenmorgenjemig echt wat een gestoord triest zooitje die dit zo neerzetten toch???
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de adoratie van die kleine mishandelaar zit diep bij sommigen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef Jian het volgende:
Hebben ze die "Berserker" nou nog niet van z'n bed gelicht vannacht en op een open kar,overdekt met pek en veren en met kaal geschoren kop, door de stad naar het gevang gereden![]()
Godsamme wat is dat OM toch traag
Intriest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat degene die dit geschreven heeft zich ook hier bevindt. Of het een pro of anti is, weet ik niet, maar dat het een triest stuk vreten is, is overduidelijk.
Ach, er staat hier ook genoeg waar de honden geen brood van lusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.
Ach, ze mogen van mij neerplempen wat ze willen, maar hou het hier of binnen ander fora maar richt het niet rechtstreeks aan mail- en twitteradressen van betrokkenenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.
De bladen van volgende week in de gaten houden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
Zodra het OM bevestigt dat er aangifte is gedaan en dat er een onderzoek is gestart, ga ik het wel een keer écht serieus nemen.
het OM weet er toch van, dat zei claire in dat intervieuw op rtl toch???? of loop ik achter of zoiets en haal de hele boel door elkaar, ja iedereen gaat scheiden kan dat allemaal niet meer bijhouden hoor, eerst jan dan paay dan de breukhoovjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het OM bevstigt dat er aangifte is gedaan en dat er een onderzoek is gestart, ga ik het wel een keer écht serieus nemen.
zegt claire. Moet nog bewezen worden he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Gert het volgende:
Huub heeft dus een paar keer geslagen. Mijn idool wat doe je
nou zelf zover als dat geschreven is gaan het hier gelukig niet zo toe, echt dan ben je echt van het padje af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ze mogen van mij neerplempen wat ze willen, maar hou het hier of binnen ander fora maar richt het niet rechtstreeks aan mail- en twitteradressen van betrokkenen
Vind ik een ander verhaal. Hier is het binnen onze eigen context. Maar om op zo'n lage manier de betrokkenen aan te gaan vallen, getuigt imo van zeer laag allooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ach, er staat hier ook genoeg waar de honden geen brood van lusten.
Dat zei Claire inderdaad ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het OM weet er toch van, dat zei claire in dat intervieuw op rtl toch????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |