Vind je die rancune dan echt zo vreemd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Nieuwe gezichten, wat leuk![]()
Claire heeft dus al eerder aangifte gedaan dan dat ze woest werd om de cover van de Party. Maar toch, ik blijf erbij: het siert haar niet dit aan de grote klok te hangen. Rancuneus wijf.
Een strijd die je met je soon to be ex hebt in de media over de rug van je kind uitvechten vind ik bijzonder raar, en enorm sneu.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je die rancune dan echt zo vreemd?
Ik ga met je mee dat dit via de media uitspelen niet echt een slimme zet is of een schoonheidsprijs verdient. Maar die rancune vind ik niet raar.
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef UncleErnie het volgende:
Een strijd die je met je soon to be ex hebt in de media over de rug van je kind uitvechten vind ik bijzonder raar, en enorm sneu.
Áls het waar is wat ze zegt, dan zou ik een beetje van die rancune kunnen begrijpen. Ik denk persoonlijk dat er vast wel wat gebeurd is, maar dat dit toch wel behoorlijk overdreven is. Maar ze heeft eerst een hele tijd in de gouden kooi kunnen zien hoe Huub is, en als je dan niet weet dat het een agressief mannetje is, ben je ook gewoon dom. Eigen schuld dikke bult verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef UncleErnie het volgende:
Maar zelfs als alle rancune geheel en al terecht is, dan nog moet je dit niet zo aanpakken.
Claire zegt in dat tweede artikel 'Wat Huub nu verder met zijn leven doet, interesseert me botweg niet meer', en dat is zo niet waar, tis een rancuneus wijfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...
Zij laten misschien alle morele regels los, vrouwen gaan nog steeds eerst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef Marrije het volgende:
En die TT, ik vind Huub vs Claire beter
dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Áls het waar is wat ze zegt, dan zou ik een beetje van die rancune kunnen begrijpen. Ik denk persoonlijk dat er vast wel wat gebeurd is, maar dat dit toch wel behoorlijk overdreven is.
Dat ben ik wel met je eens maar de algehele visie, ook die van Claire, is dat ze het NIET had kunnen weten. Ze was namelijk verliefd toen zich dat onder haar ogen afspeelde. En liefde maakt blindquote:Maar ze heeft eerst een hele tijd in de gouden kooi kunnen zien hoe Huub is, en als je dan niet weet dat het een agressief mannetje is, ben je ook gewoon dom. Eigen schuld dikke bult verhaal.
Het betreft hier dan ook geen vrouw maar een domme gans.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zij laten misschien alle morele regels los, vrouwen gaan nog steeds eerst.
Inderdaad, liefde maakt blind, maar niet achterlijk. Hoe vaak heeft ze Huub al wel niet gezien dat hij iemand het liefst het ziekenhuis in had getrapt? Als je dna niet doorhebt dat het een agressieve pad is, dan ben je ook echt achterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar de algehele visie, ook die van Claire, is dat ze het NIET had kunnen weten. Ze was namelijk verliefd toen zich dat onder haar ogen afspeelde. En liefde maakt blindIk vind ook, blind ok, maar niet achterlijk, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
De bovenste scan is van Mylenequote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eef999 is oké!![]()
Hier gaan we het over Claire en Huub hebben. Doe normaal en hou het leuk.
Media/nieuws van andere ex-RLS-ers kunnen in het mediatopic. Is Jaap op Joran gaan zitten en is Joran sindsdien vermist? Dat is een eigen topic waard.
Plezier!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Zana het volgende:
In de kooi was ze er echt niet zo mee bezig, behalve toen ze Jaap een keertje opmaakte, is iemand ooit in haar salon voor een knipbeurt geweest, maar ze is zelf geen kapster of toch?
Ze is visagiste, volgens mij geen kapster.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire is al jaren kapster, haar vader is ook kapper, user littlemamita was in haar kapsalon
dat schreef ze tenminste.
Mijn God, wat loopt er toch een aantal mafkezen vrij rond.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef sunny16947 het volgende:
Een paar leuke tweets![]()
@bunkerbaas Iphone twitter kut?? Misschien moet je hem in de handen houden en niet in de kut van je prinses stoppen:)
about 12 hours ago from web in reply to bunkerbaas
Reply @Clairerecourt Het is dat ik weet dat je blond bent, omdat dat jij je kindje wil uitlaten. Pfff vast klem gezeten vroeger?
about 12 hours ago from web in reply to Clairerecourt
Reply @zomer2009 Moet je trots op zijn op die uitspraken? Misschien had een betere opvoeding van je dochter en het eerder loslaten meer geholpen:)
9:44 PM Oct 22nd from web
ook een goedenmorgenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef sunny16947 het volgende:
Een paar leuke tweets![]()
@bunkerbaas Iphone twitter kut?? Misschien moet je hem in de handen houden en niet in de kut van je prinses stoppen:)
about 12 hours ago from web in reply to bunkerbaas
Reply @Clairerecourt Het is dat ik weet dat je blond bent, omdat dat jij je kindje wil uitlaten. Pfff vast klem gezeten vroeger?
about 12 hours ago from web in reply to Clairerecourt
Reply @zomer2009 Moet je trots op zijn op die uitspraken? Misschien had een betere opvoeding van je dochter en het eerder loslaten meer geholpen:)
9:44 PM Oct 22nd from web
Huh ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all...........
leuk ook claire heeft haar eigen glossyblad
Echt waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God, wat loopt er toch een aantal mafkezen vrij rond.
dat ze ook in een blad een intervieuw heeft gegeven, ja ik denk vooruit he, zal best wat voor claire wezen, een eigen blad met ditjes&datjes en weetjes&wistjes en natuurlijk een rubriek over kinderen opvoeden, haar eigen levensverhaal etc.etc. en natuurlijk een lang intervieuw met vrouwen die ook op *foute mannen* vallenquote:
En ik vermoed dat degene die dit geschreven heeft zich ook hier bevindt. Of het een pro of anti is, weet ik niet, maar dat het een triest stuk vreten is, is overduidelijk.quote:
Ja, de adoratie van die kleine mishandelaar zit diep bij sommigenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook een goedenmorgenjemig echt wat een gestoord triest zooitje die dit zo neerzetten toch???
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, de adoratie van die kleine mishandelaar zit diep bij sommigen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:19 schreef Jian het volgende:
Hebben ze die "Berserker" nou nog niet van z'n bed gelicht vannacht en op een open kar,overdekt met pek en veren en met kaal geschoren kop, door de stad naar het gevang gereden![]()
Godsamme wat is dat OM toch traag
Intriest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat degene die dit geschreven heeft zich ook hier bevindt. Of het een pro of anti is, weet ik niet, maar dat het een triest stuk vreten is, is overduidelijk.
Ach, er staat hier ook genoeg waar de honden geen brood van lusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.
Ach, ze mogen van mij neerplempen wat ze willen, maar hou het hier of binnen ander fora maar richt het niet rechtstreeks aan mail- en twitteradressen van betrokkenenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch echt niet normaal zoiets, je kan voor H wezen of voor C maar dan nog, je gaat dat niet zo neerplempen, dan zit er echt iets niet goed in het bovenkamertje.
De bladen van volgende week in de gaten houden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
Zodra het OM bevestigt dat er aangifte is gedaan en dat er een onderzoek is gestart, ga ik het wel een keer écht serieus nemen.
het OM weet er toch van, dat zei claire in dat intervieuw op rtl toch???? of loop ik achter of zoiets en haal de hele boel door elkaar, ja iedereen gaat scheiden kan dat allemaal niet meer bijhouden hoor, eerst jan dan paay dan de breukhoovjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het OM bevstigt dat er aangifte is gedaan en dat er een onderzoek is gestart, ga ik het wel een keer écht serieus nemen.
zegt claire. Moet nog bewezen worden he.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Gert het volgende:
Huub heeft dus een paar keer geslagen. Mijn idool wat doe je
nou zelf zover als dat geschreven is gaan het hier gelukig niet zo toe, echt dan ben je echt van het padje af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ze mogen van mij neerplempen wat ze willen, maar hou het hier of binnen ander fora maar richt het niet rechtstreeks aan mail- en twitteradressen van betrokkenen
Vind ik een ander verhaal. Hier is het binnen onze eigen context. Maar om op zo'n lage manier de betrokkenen aan te gaan vallen, getuigt imo van zeer laag allooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ach, er staat hier ook genoeg waar de honden geen brood van lusten.
Dat zei Claire inderdaad ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het OM weet er toch van, dat zei claire in dat intervieuw op rtl toch????
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Burdie het volgende:
Ze is visagiste, volgens mij geen kapster.
Dan alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra het OM bevestigt dat er aangifte is gedaan en dat er een onderzoek is gestart, ga ik het wel een keer écht serieus nemen.
Dus datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarna ze jammerlijk faalde met haar eigen salon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire is haarstyliste, visagiste,
Haar vader werkt al zo lang in de kappersbranche en vele jaren mocht ze mee naar beauty
en coiffurebeurzen.
Na de kappersschool, waardoor Claire onder meer stage heb mogen lopen
bij John Beerens (Hollands next topmodel) en in de studio’s van Wella professional
begon Claire ook aan de opleiding visagie in Breda en al na een maand deze opleiding hebben
gevolgd, stond ik op de set van een ware tv-commercial.
koffielikeurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bladen van volgende week in de gaten houden!
OvJ: Claire's aangifte zat onder de koffievlekken!
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
zegt claire. Moet nog bewezen worden he.
ja is toch wel triest, misschien hoopte ze dat al haar fans kwamen en die fans van huub dan he, misschien is alles misgelopen en dat dat ook meespeelt in het strande van het sprookjes huwelijk, wie zal het zeggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarna ze jammerlijk faalde met haar eigen salon.
Mwah, dat begrijp ik ondertussen toch een stuk beter .......quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sunny schijnt het allemaal nogal vermakelijk te vinden. Volkomen krankjorum, mensen die dit schrijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Vind ik een ander verhaal. Hier is het binnen onze eigen context. Maar om op zo'n lage manier de betrokkenen aan te gaan vallen, getuigt imo van zeer laag allooi.
Dit is 'mquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vermoed dat degene die dit geschreven heeft zich ook hier bevindt. Of het een pro of anti is, weet ik niet, maar dat het een triest stuk vreten is, is overduidelijk.
Bridget en Pepijn ook al (hoewel ze zegt tijdelijk). Wel goed dat ze dat zelf even bij BV mocht melden in nette bewoordingen. Scheelt een hoop modder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het OM weet er toch van, dat zei claire in dat intervieuw op rtl toch???? of loop ik achter of zoiets en haal de hele boel door elkaar, ja iedereen gaat scheiden kan dat allemaal niet meer bijhouden hoor, eerst jan dan paay dan de breukhoovjes(als ik een stelletje heb overgeslagen mijn excuus daarvoor)
Nou das niet zo heel gek in deze tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik mag er toch hopelijk van uitgaan dat die opgestoken duimpjes sarcastisch waren bedoeld !?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sunny schijnt het allemaal nogal vermakelijk te vinden. Volkomen krankjorum, mensen die dit schrijven.
Huub schreef al twee keer eerder dat de verdiensten van de kapsalon maar langzaam binnendruppelen,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Twee keer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub schreef al twee keer eerder dat de verdiensten van de kapsalon maar langzaam binnendruppelen,
en logisch je kan geen drie honderd euro per uur vragen omdat je Claire van DGK bent.
Vraag het even. Ik kan je daar geen antwoord op geven.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef Jian het volgende:
Ik mag er toch hopelijk van uitgaan dat die opgestoken duimpjes sarcastisch waren bedoeld !?
Het scheelt je weer lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk. Door gebrek aan witregels onleesbare blablabla-posts.
de tyfus slaat? Naaah, dat weet ik niet hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou das niet zo heel gek in deze tijd.
En met een man die je de tyfus slaat
Wow, dat zijn veel letters. Echt leesbaar is het niet. Misschien is het handig om het wat aan te passen.quote:
ja die vind ik niet belangrijk genoeg in mijn lijstje, dat vind ik toch zo een stomme blonde overhetpaardgetilde doos.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bridget en Pepijn ook al (hoewel ze zegt tijdelijk). Wel goed dat ze dat zelf even bij BV mocht melden in nette bewoordingen. Scheelt een hoop modder.
Plus dat het een enorme jankpost is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk. Door gebrek aan witregels onleesbare blablabla-posts.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub schreef al twee keer eerder dat de verdiensten van de kapsalon maar langzaam binnendruppelen,
en logisch je kan geen drie honderd euro per uur vragen omdat je Claire van DGK bent.
Zij zouden het zelfs nog vaker gedacht kunnen hebben, maar ze was niet de enigequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:52 schreef Dementor het volgende:
Twee keer?
Weet je dat echt heel erg zeker?
Was zeker te lang om rechtstreeks aan haar te twitterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was
(knip)
Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
Lang leve het scrollwieltje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
Wow, dat zijn veel letters. Echt leesbaar is het niet. Misschien is het handig om het wat aan te passen.
Ik grap maar wat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij zouden het zelfs nog vaker gedacht kunnen hebben, maar ze was niet de enige
kapster in het gooi.
quote:
over stomme blonde overhetpaardgetilde dozen gesprokenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die vind ik niet belangrijk genoeg in mijn lijstje, dat vind ik toch zo een stomme blonde overhetpaardgetilde doos.![]()
nee ik hou het bij H&C, heb ik me handen al vol aan, want dit wordt nog groter en groter en meer bagger en vuilspuiterij.
Denk het wel, vies venijnig opvliegend mannetjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
de tyfus slaat? Naaah, dat weet ik niet hoor.
En zelfs niet in dezelfde straat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Zij zouden het zelfs nog vaker gedacht kunnen hebben, maar ze was niet de enige
kapster in het gooi.
ik ben niet blond hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
over stomme blonde overhetpaardgetilde dozen gesproken
Vind het zo leuk om je hier eens te zien, ook al moet je kotsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:59 schreef CarOnline het volgende:
Denk het wel, vies venijnig opvliegend mannetje
Welnee, stuur het door naar 10 vrienden en je wordt rijk.quote:
Hoi Fluitert!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het zo leuk om je hier eens te zien, ook al moet je kotsen.
Ben het zowaar met je eens. Ieks!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook hier blijft het maar doorgaan. Het is heel plausibel dat Huub ongewenst contact met Claire heeft gehad, zo kennen we hem, Zowel voor, tijdens als na DGK is daar genoeg over geschreven en ook bewezen.
Maar Claire is bij aardig wat mensen de gebeten hond omdat ze haar verhaal voor één keer gedaan heeft, sterker nog, er zijn mensen die haar verhaal in twijfel trekken![]()
Laat 'r dommig en naïef zijn, niets rechtvaardigd agressief gedrag in haar richting.
weet je dat wel zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?oke hahahha dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
vergeet de weekend niet. pro clairequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:03 schreef Leandra het volgende:
Oh, deze moet ik nog wel even bijlezen, maar als ik de opmaak van de plaatjes in de OP bekijk dan heeft Claire haar verhaal in de Privé gedaan??
Dus dan is Party pro Huub en Privé pro Claire?
Je hebt gelijk, die laaf is echt te ver gegaan dit keerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ook hier blijft het maar doorgaan. Het is heel plausibel dat Huub ongewenst contact met Claire heeft gehad, zo kennen we hem, Zowel voor, tijdens als na DGK is daar genoeg over geschreven en ook bewezen.
Maar Claire is bij aardig wat mensen de gebeten hond omdat ze haar verhaal voor één keer gedaan heeft, sterker nog, er zijn mensen die haar verhaal in twijfel trekken![]()
Laat 'r dommig en naïef zijn, niets rechtvaardigd agressief gedrag in haar richting.
en de story dan, heeft die nog niks geplaatst over dit sprookjeshuwelijk dat geen sprookjeshuwelijk bleek te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
vergeet de weekend niet. pro claire
nou ja, je zei erbij dat het leuk was, toen fronste ik ook wel even mijn wenkbrauwen, maar goed, dit is de SHO RLS en dan kan datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:04 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vond het wel een leuk sprookje. Dacht alleen dat sprookjes altijd goed afliepen.
Oh en de tweets...was gewoon FYI. Zou het kunnen, om aan te geven dat er zulke mensen zijn? Had die van Bommie er natuurlijk ook bij kunnen plaatsen
Altijd welkom hier , ook wanneer je in de PMS zit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:02 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Fluitert!
Sorry, zal het niet weer doen
Dus dat! (om in Huub's termen te blijven). Een klein beetje compassie met die griet is dan misschien wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die laaf is echt te ver gegaan dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |