Vind je die rancune dan echt zo vreemd?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef Marrije het volgende:
Nieuwe gezichten, wat leuk![]()
Claire heeft dus al eerder aangifte gedaan dan dat ze woest werd om de cover van de Party. Maar toch, ik blijf erbij: het siert haar niet dit aan de grote klok te hangen. Rancuneus wijf.
Een strijd die je met je soon to be ex hebt in de media over de rug van je kind uitvechten vind ik bijzonder raar, en enorm sneu.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je die rancune dan echt zo vreemd?
Ik ga met je mee dat dit via de media uitspelen niet echt een slimme zet is of een schoonheidsprijs verdient. Maar die rancune vind ik niet raar.
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:06 schreef UncleErnie het volgende:
Een strijd die je met je soon to be ex hebt in de media over de rug van je kind uitvechten vind ik bijzonder raar, en enorm sneu.
Áls het waar is wat ze zegt, dan zou ik een beetje van die rancune kunnen begrijpen. Ik denk persoonlijk dat er vast wel wat gebeurd is, maar dat dit toch wel behoorlijk overdreven is. Maar ze heeft eerst een hele tijd in de gouden kooi kunnen zien hoe Huub is, en als je dan niet weet dat het een agressief mannetje is, ben je ook gewoon dom. Eigen schuld dikke bult verhaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...
Dat zeg ik dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef UncleErnie het volgende:
Maar zelfs als alle rancune geheel en al terecht is, dan nog moet je dit niet zo aanpakken.
Claire zegt in dat tweede artikel 'Wat Huub nu verder met zijn leven doet, interesseert me botweg niet meer', en dat is zo niet waar, tis een rancuneus wijfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over de rancune die ik wel kan begrijpen ...
Zij laten misschien alle morele regels los, vrouwen gaan nog steeds eerst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:03 schreef Marrije het volgende:
En die TT, ik vind Huub vs Claire beter
dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Áls het waar is wat ze zegt, dan zou ik een beetje van die rancune kunnen begrijpen. Ik denk persoonlijk dat er vast wel wat gebeurd is, maar dat dit toch wel behoorlijk overdreven is.
Dat ben ik wel met je eens maar de algehele visie, ook die van Claire, is dat ze het NIET had kunnen weten. Ze was namelijk verliefd toen zich dat onder haar ogen afspeelde. En liefde maakt blindquote:Maar ze heeft eerst een hele tijd in de gouden kooi kunnen zien hoe Huub is, en als je dan niet weet dat het een agressief mannetje is, ben je ook gewoon dom. Eigen schuld dikke bult verhaal.
Het betreft hier dan ook geen vrouw maar een domme gans.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zij laten misschien alle morele regels los, vrouwen gaan nog steeds eerst.
Inderdaad, liefde maakt blind, maar niet achterlijk. Hoe vaak heeft ze Huub al wel niet gezien dat hij iemand het liefst het ziekenhuis in had getrapt? Als je dna niet doorhebt dat het een agressieve pad is, dan ben je ook echt achterlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook
[..]
Dat ben ik wel met je eens maar de algehele visie, ook die van Claire, is dat ze het NIET had kunnen weten. Ze was namelijk verliefd toen zich dat onder haar ogen afspeelde. En liefde maakt blindIk vind ook, blind ok, maar niet achterlijk, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
De bovenste scan is van Mylenequote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eef999 is oké!![]()
Hier gaan we het over Claire en Huub hebben. Doe normaal en hou het leuk.
Media/nieuws van andere ex-RLS-ers kunnen in het mediatopic. Is Jaap op Joran gaan zitten en is Joran sindsdien vermist? Dat is een eigen topic waard.
Plezier!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Zana het volgende:
In de kooi was ze er echt niet zo mee bezig, behalve toen ze Jaap een keertje opmaakte, is iemand ooit in haar salon voor een knipbeurt geweest, maar ze is zelf geen kapster of toch?
Ze is visagiste, volgens mij geen kapster.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Claire is al jaren kapster, haar vader is ook kapper, user littlemamita was in haar kapsalon
dat schreef ze tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |