Nee helaas voor jou ,ik snap helemaal niks van dat twitteren , jammer he dat ik het niet ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraar.
Ik gok dat haar advocaat haar dit heeft geadviseerd. In algemeenheden blijven praten en niet in details treden, Kan me zo maar voorstellen dat dat usance is, met het oog op de komende rechtsgang.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Volgens mij draait ze er nu aardig omheen .
Kamp Lieke !!!!quote:
Ontkennen heeft geen zin, Twitteraar!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nee helaas voor jou ,ik snap helemaal niks van dat twitteren , jammer he dat ik het niet ben.
Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.
Als ik iemand vermoord maar ik word niet gepakt, ben ik dan ook onschuldig?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
Evenals met dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Berga niet iedereen geloofd claire op voorhand hoor.
Ik ben het iig niet, ik twitter alleen op eigen naamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraar.
Bij sophie zijn ze geweest, huub twitterde dat, niet claire.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Volgens mij draait ze er nu aardig omheen .
Het beeld van Huub werkt tegen hem, maar Claire is niet getrouwd met het beeld van Huub, maar met Huub zelf, en het verhaal van die situatie in dat steegje (dat was immers vlak na het einde van DGK) komt nu wel in een ander daglicht te staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het ging mij meer om het beeld van Huub. Je kunt iemand die een keer een klap heeft uitgedeeld nog zien als een fout iemand die zn leven nog kan beteren, iemand die zn vrouw tig keer de tyfus slaat al een stuk minder.
Het was geen bewering, maar een belofte. Dus beloftes worden net zo makkelijk verbroken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit teruggekomen op een eerdere bewering die je gedaan hebt.
Dat is geen liegen, dat is iets waar ze van overtuigd was, toen ze huub leerde kennen in de kooi en ook zijn andere kant meemaakte is ze verliefd op hem geworden. En kreeg toen net zoals bijna iedereen die verliefd wordt, oogkleppen op.
Mee eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het beeld van Huub werkt tegen hem, maar Claire is niet getrouwd met het beeld van Huub, maar met Huub zelf, en het verhaal van die situatie in dat steegje (dat was immers vlak na het einde van DGK) komt nu wel in een ander daglicht te staan.
Maar goed, ze zal best reden hebben gehad om te vertrekken, en misschien zelfs om aangifte te doen, maar ik zie de reden niet om dit de media in te slingeren, behalve dan misschien die zwakbegaafden die haar het leven zuurmaken omdat ze het gewaagd heeft Huub te verlaten, terwijl niemand weet wat er daar thuis gebeurd is.
Ik heb het helemaal niet over de familie van Huub gehad maar over dat Huub Sophie amper tot niet ziet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.
En waar haal jij het vandaan dat sophie geen contact met huub zijn familie heeft. Waar staat dat en waar basseer jij dat op. Dat Huub sophie nu weinig ziet, dat heb ik gelezen, dat verteld claire zelf in dat blad, maar niet dat zijn familie haar niet mag zien. Dat staat nergens.
Ook al word je gepakt....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik iemand vermoord maar ik word niet gepakt, ben ik dan ook onschuldig?
Als jij iemand niét vermoord hebt maar iedereen roept het, ben je dan schuldig?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.
Maar ik ben ervan overtuigd dat claire niet uit heimwee naar tilburg is gegaan maar dat er wel degelijk dingen zijn gebeurd die te ver zijn gegaan om nog bij huub te kunnen blijven wonen. Anders neem je niet de benen met een baby van 3 maanden. Maarja je zult wel weer zeggen dat claire een postnatale depressie heeft of zo. Ohnee haar familie is overal de schuld van.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja en huub beloofde na de incidenten waar claire het over heeft steeds weer dat het anders zou worden. Nou dat blijkt die belofte heeft hij dus ook gebroken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het was geen bewering, maar een belofte. Dus beloftes worden net zo makkelijk verbroken.
Zomaar een greep uit zijn/haar twittervrindjes...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit is 'm.
http://twitter.com/jupke1
Was jij daar bij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ja en huub beloofde na de incidenten waar claire het over heeft steeds weer dat het anders zou worden. Nou dat blijkt die belofte heeft hij dus ook gebroken.
Al Capone is slechts veroordeeld voor belastingfraude voor de rest was ie onschuldig want de aanklagers konden andere delicten/misdaden niet keihard bewijzen .............quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, want Claire kan helemaal niets zelf beslissen....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de recourt kliek heeft hier een super groot aandeel in.
En als hij vrijgesproken wordt wil het niet zeggen dat het niet gebeurd is want huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Als hij haar bijvoorbeeld een klap in het gezicht heeft gegeven en er was niemand bij, dan is dat moeilijk te bewijzen. Dan is het meer een kwestie haar woord tegen het zijne.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij iemand niét vermoord hebt maar iedereen roept het, ben je dan schuldig?
Dus daarom hebben we afgesproken dat je schuldig bent zodra de rechter dat heeft uitgesproken, niet eerder.
als jij dat wilt geloven .........quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin, Twitteraar!
JEEtjuh!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zomaar een greep uit zijn/haar twittervrindjes...
We weten dus wel weer uit welke hoek de wind waait.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Een gevalletje van; wat jij kan, kan ik beter...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef sunny16947 het volgende:
Gisteravond in Shownieuws:
Edgar Davids heeft een zaak lopen tegen zijn ex omdat hij zijn geleende centen terug wil.
De ex van Edgar Davids heeft aangifte gedaan wegens mishandeling.
OMG... bel Rouvoet, hier moet het ministerie van Gezinszaken direct wat aan doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Beloftes die gebroken worden. Het moet toch niet gekker worden in Nederland.
Straks gaan mensen ook nog de huwelijksbelofte breken.
http://www.parnassia.nl/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was altijd overal haar zin in te krijgen. Ze werd verliefd of een knaap die haar licht bekakte familie niet zo zag zitten, want zelfs het allerbeste was natuurlijk nog niet genoeg geweest voor de verwende prinses. Vooral haar paps zag het niet zo zitten en probeerde het prinsesje er van te overtuigen dat ze een grote fout beging en dat haar prins haar niet gelukkig zou kunnen maken. Hij noemde alle negatieve eigenschappen op die haar prins bezat, en hoewel hij daar wel gelijk in had vergat hij voor het gemak maar even dat hij zelf ook niet zo'n hele braverik was en dat ook hij niet altijd even trouw was (en is). Maar zoals het verwende prinsesjes betaamt dreef zij haar zin door, ze moest en zou trouwen met haar prins. Ze betrokken een huisje, hij kreeg een baan waarin hij zijn creativiteit kwijt kon en zij begon een kap- annex schoonheidssalon en alles leek koek en ei, ondanks het feit dat haar familie maar tegen haar aan bleef praten dat haar prins niet goed genoeg voor haar was. Maar langzaam verschenen er donkere wolken aan de hemel: haar prins ging naar haar zin teveel op in zijn werk en maakte soms lange dagen, terwijl haar grote droom van een eigen salon langzaam maar zeker als een zeepbel uit elkaar spatte. Er kwamen steeds minder klanten, de zaak kostte meer dan hij opbracht. Dat alles plus het feit dat ze haar familie maar aan haar bleef trekken zorgde ervoor dat de verwende prinses alsmaar chagrijniger en verveelder werd, zo zeer dat zelfs de komst van hun eigen kleine prinsesje daar geen verandering in kon brengen. De prinses raakte verveeld en verbitterd, ze had verwacht dat haar prins haar altijd op handen zou dragen en al haar wensen zou vervullen. Dat hijzelf ook wensen en verwachtingen zou kunnen hebben kwam niet eens bij haar op. De prinses ging steeds meer klagen en zeuren, en haar prins kreeg daar steeds meer genoeg van en het gebeurde af en toe zelfs dat hij zo boos werd dat hij uit pure onmacht en frustratie zijn telefoon dwars door de kamer smeet, of hard tegen een deur trapte. De prinses besloot de prins een lesje te leren: ze zou bij haar ouders gaan logeren, dan zou hij haar vast zo gaan missen dat hij haar zou smeken terug te komen en haar zou beloven voortaan al haar wensen van haar lippen af te lezen. Maar het liep anders, want de prins deed niet aan smeken en eenmaal bij haar ouders werd er zo op haar ingepraat dat ze uiteindelijk zelf ook geloofde dat de prins toch niet de ware voor haar was. Haar familie had gewonnen: ze ging de scheiding aanvragen. De prins zag wel in dat het vechten tegen de bierkaai was en stemde met pijn in het hart in, want hij hield nog altijd van de verwende prinses. Maar het was beter voor hun eigen kleine prinsesje om ouders te hebben die niet samen zijn maar wel als volwassenen met elkaar omgaan, dacht hij. Even leek alles weer rustig zijn gangetje te gaan en ieder van hen pakte zo goed en kwaad als het ging zijn leven weer op, los van elkaar. Tot de prins op een kwade dag met een goede vriendin een hapje ging eten en dit de verwende prinses ter ore kwam. Zij ontstak daarop zo in woede dat "haar" prins het in zijn hoofd haalde om een hapje te gaan eten met "een ander" en nog wel in "hun" restaurant, dat zij meteen de pers optrommelde en aan hen en ieder die het verder maar horen wilde luidkeels verkondigde dat haar ex-prins een bruut was, hij had haar meermaals geslagen en het was zo vreselijk dat ze niet eens precies kon vertellen wat er allemaal gebeurd was, want het was echt te erg. Zo, dat zou de prins leren om met iemand anders te gaan eten, wat dacht hij wel niet! Het prinsesje was vast besloten hem het leven zo zuur mogelijk te maken, en haar familie moedigde haar juichend aan. Heel Nederland zou de prins verguizen en nooit zou hij zijn eigen kleine prinsesje nog mogen bezoeken. Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
Jupke, doe nou niet liegen!quote:
Jij hebt gewoon een vreemde kronkel. Zou jij het niet voor je dochter opnemen dan als je weet wat er met haar is gebeurt. Zou jij je eigen dochter dan maar links laten liggen en zo reageren als jij doet. Nee ieder gezond denkend mens neemt een kind in bescherming hoe oud of jong die persoon ook is. Dat heet ouder liefde. En ik denk dat iedereen dan die vriend, man of wat dan ook van je kind het licht in zijn ogen niet gunt. Weet wel zeker dat wij ook er alles aan zouden doen na zulke incidenten om ons kind te beschermen voor een fout om eventueel terug te gaan naar die partner. En als ze zou besluiten om weer bij die persoon te gaan wonen zou ik weer mijn kind steunen is alles, je staat in zo een situatie altijd voor je kind klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
de recourt kliek heeft hier een super groot aandeel in.
En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Een gevalletje van; wat jij kan, kan ik beter...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, want Claire kan helemaal niets zelf beslissen....
Maar goed, ook dat wist Huub toen hij met haar trouwde, en hij heeft dat risico genomen.
Net zoals zij een risico nam door met een driftkikkertje te trouwen.
Klopt, is heel goed mogelijk. En het is ook goed mogelijk dat daar wél iets gebeurd is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het er niet meer over zouden hebben, en nu begint hij ineens geld terug te vorderen van zijn ex.... misschien dat zij het dan ook niet meer zo nodig vind om die mishandeling in de privésfeer te houden.
Nog handiger is het om het gelijk naar /dev/null te sturenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow, dat zijn veel letters. Echt leesbaar is het niet. Misschien is het handig om het wat aan te passen.
Dus dan is het waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Nee dat schrijft claire in de prive of weekend.
En dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef pullup het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we geen juryrechtspraak hebben in Nederland als ik dit zo allemaal lees.
Reply Iphone twitter is kut!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vreemde kronkel. Zou jij het niet voor je dochter opnemen dan als je weet wat er met haar is gebeurt. Zou jij je eigen dochter dan maar links laten liggen en zo reageren als jij doet. Nee ieder gezond denkend mens neemt een kind in bescherming hoe oud of jong die persoon ook is. Dat heet ouder liefde. En ik denk dat iedereen dan die vriend, man of wat dan ook van je kind het licht in zijn ogen niet gunt. Weet wel zeker dat wij ook er alles aan zouden doen na zulke incidenten om ons kind te beschermen voor een fout om eventueel terug te gaan naar die partner. En als ze zou besluiten om weer bij die persoon te gaan wonen zou ik weer mijn kind steunen is alles, je staat in zo een situatie altijd voor je kind klaar.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
En ze had het in Boulevard gezegd.....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij iemand niét vermoord hebt maar iedereen roept het, ben je dan schuldig?
Dus daarom hebben we afgesproken dat je schuldig bent zodra de rechter dat heeft uitgesproken, niet eerder.
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat we moeten oppassen met het als een "feit" te zien dat Huub Claire mishandeld heeft. Dat je gelóóft dat hij dat gedaan heeft, OK, dat is je goed recht. Evenals dat je er je twijfels bij hebt. Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.
Zou me niets verbazen. Van die mysterieuze twitteraar vermoed ik het trouwens ook.quote:
Waar of niet waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Klopt, is heel goed mogelijk. En het is ook goed mogelijk dat daar wél iets gebeurd is.
Maar, als er 1 met modder gaat gooien, gooit de ander de beerput ook open...
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Het kan goed zijn dat Huub haar dingen heeft geflikt die veel te ver zijn gegaan en afzonderlijk al een reden om te vertrekken. Kan best dat ze door een postnatale depressie of gepush van familie uiteindelijk de knoop heeft door gehakt. Hoeft niet. Kan wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.
Maar ik ben ervan overtuigd dat claire niet uit heimwee naar tilburg is gegaan maar dat er wel degelijk dingen zijn gebeurd die te ver zijn gegaan om nog bij huub te kunnen blijven wonen. Anders neem je niet de benen met een baby van 3 maanden. Maarja je zult wel weer zeggen dat claire een postnatale depressie heeft of zo. Ohnee haar familie is overal de schuld van.
Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had het in Boulevard gezegd.....
Dus dan kan iedereen hier wel roepen "was jij erbij?" en dat is op zich best een aardig argument, maar dat valt natuurlijk als een baksteen als je degene die er wel bij was op voorhand al niet gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |