abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:48:40 #153
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183182
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef CarOnline het volgende:
Kamp Claire want Huub is een lul
Kamp Lieke !!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:48:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183186
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nee helaas voor jou ,ik snap helemaal niks van dat twitteren , jammer he dat ik het niet ben.
Ontkennen heeft geen zin, Twitteraar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:49:17 #155
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183203
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.
Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74183238
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens.
Evenals met dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Als ik iemand vermoord maar ik word niet gepakt, ben ik dan ook onschuldig?
pi_74183253
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Berga niet iedereen geloofd claire op voorhand hoor.
Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.
Maar ik ben ervan overtuigd dat claire niet uit heimwee naar tilburg is gegaan maar dat er wel degelijk dingen zijn gebeurd die te ver zijn gegaan om nog bij huub te kunnen blijven wonen. Anders neem je niet de benen met een baby van 3 maanden. Maarja je zult wel weer zeggen dat claire een postnatale depressie heeft of zo. Ohnee haar familie is overal de schuld van.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:51:15 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74183268
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraar .
Ik ben het iig niet, ik twitter alleen op eigen naam
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74183282
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.
Bij sophie zijn ze geweest, huub twitterde dat, niet claire.
pi_74183300
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Volgens mij draait ze er nu aardig omheen .
dat geeft weer heerlijk ruimte voor muggen die ri. olifanten transformeren
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:52:20 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183305
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het ging mij meer om het beeld van Huub. Je kunt iemand die een keer een klap heeft uitgedeeld nog zien als een fout iemand die zn leven nog kan beteren, iemand die zn vrouw tig keer de tyfus slaat al een stuk minder.
Het beeld van Huub werkt tegen hem, maar Claire is niet getrouwd met het beeld van Huub, maar met Huub zelf, en het verhaal van die situatie in dat steegje (dat was immers vlak na het einde van DGK) komt nu wel in een ander daglicht te staan.

Maar goed, ze zal best reden hebben gehad om te vertrekken, en misschien zelfs om aangifte te doen, maar ik zie de reden niet om dit de media in te slingeren, behalve dan misschien die zwakbegaafden die haar het leven zuurmaken omdat ze het gewaagd heeft Huub te verlaten, terwijl niemand weet wat er daar thuis gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:52:37 #162
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183316
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Ben jij nog nooit teruggekomen op een eerdere bewering die je gedaan hebt.
Dat is geen liegen, dat is iets waar ze van overtuigd was, toen ze huub leerde kennen in de kooi en ook zijn andere kant meemaakte is ze verliefd op hem geworden. En kreeg toen net zoals bijna iedereen die verliefd wordt, oogkleppen op.
Het was geen bewering, maar een belofte. Dus beloftes worden net zo makkelijk verbroken.
Snooker is top!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:54:05 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74183367
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het beeld van Huub werkt tegen hem, maar Claire is niet getrouwd met het beeld van Huub, maar met Huub zelf, en het verhaal van die situatie in dat steegje (dat was immers vlak na het einde van DGK) komt nu wel in een ander daglicht te staan.

Maar goed, ze zal best reden hebben gehad om te vertrekken, en misschien zelfs om aangifte te doen, maar ik zie de reden niet om dit de media in te slingeren, behalve dan misschien die zwakbegaafden die haar het leven zuurmaken omdat ze het gewaagd heeft Huub te verlaten, terwijl niemand weet wat er daar thuis gebeurd is.
Mee eens.
pi_74183386
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.
En waar haal jij het vandaan dat sophie geen contact met huub zijn familie heeft. Waar staat dat en waar basseer jij dat op. Dat Huub sophie nu weinig ziet, dat heb ik gelezen, dat verteld claire zelf in dat blad, maar niet dat zijn familie haar niet mag zien. Dat staat nergens.
Ik heb het helemaal niet over de familie van Huub gehad maar over dat Huub Sophie amper tot niet ziet.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_74183396
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ook al word je gepakt....

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 12:55:49 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74183437
quote:

[..]

Als jij iemand niét vermoord hebt maar iedereen roept het, ben je dan schuldig?
Dus daarom hebben we afgesproken dat je schuldig bent zodra de rechter dat heeft uitgesproken, niet eerder.

Ik wil er alleen maar mee aangeven dat we moeten oppassen met het als een "feit" te zien dat Huub Claire mishandeld heeft. Dat je gelóóft dat hij dat gedaan heeft, OK, dat is je goed recht. Evenals dat je er je twijfels bij hebt. Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74183474
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.
Maar ik ben ervan overtuigd dat claire niet uit heimwee naar tilburg is gegaan maar dat er wel degelijk dingen zijn gebeurd die te ver zijn gegaan om nog bij huub te kunnen blijven wonen. Anders neem je niet de benen met een baby van 3 maanden. Maarja je zult wel weer zeggen dat claire een postnatale depressie heeft of zo. Ohnee haar familie is overal de schuld van.
de recourt kliek heeft hier een super groot aandeel in.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:56:54 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183481
quote:
[..]

Dan heb je je sporen iig wel goed verborgen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74183500
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:52 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het was geen bewering, maar een belofte. Dus beloftes worden net zo makkelijk verbroken.
Ja en huub beloofde na de incidenten waar claire het over heeft steeds weer dat het anders zou worden. Nou dat blijkt die belofte heeft hij dus ook gebroken.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:57:39 #170
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183520
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dit is 'm .
http://twitter.com/jupke1
Zomaar een greep uit zijn/haar twittervrindjes...
We weten dus wel weer uit welke hoek de wind waait.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74183541
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Ja en huub beloofde na de incidenten waar claire het over heeft steeds weer dat het anders zou worden. Nou dat blijkt die belofte heeft hij dus ook gebroken.
Was jij daar bij?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:58:16 #172
241662 Jian
Well, well, well
pi_74183544
quote:

[..]

Al Capone is slechts veroordeeld voor belastingfraude voor de rest was ie onschuldig want de aanklagers konden andere delicten/misdaden niet keihard bewijzen .............
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:58:25 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183551
Beloftes die gebroken worden. Het moet toch niet gekker worden in Nederland.
Straks gaan mensen ook nog de huwelijksbelofte breken.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:59:09 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183580
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, want Claire kan helemaal niets zelf beslissen....

Maar goed, ook dat wist Huub toen hij met haar trouwde, en hij heeft dat risico genomen.
Net zoals zij een risico nam door met een driftkikkertje te trouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:59:14 #175
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183585
Gisteravond in Shownieuws:
Edgar Davids heeft een zaak lopen tegen zijn ex omdat hij zijn geleende centen terug wil.
De ex van Edgar Davids heeft aangifte gedaan wegens mishandeling.
Snooker is top!!!
pi_74183595
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus daarom hebben we afgesproken dat je schuldig bent zodra de rechter dat heeft uitgesproken, niet eerder.
En als hij vrijgesproken wordt wil het niet zeggen dat het niet gebeurd is want huiselijk geweld is heel moeilijk te bewijzen. Als hij haar bijvoorbeeld een klap in het gezicht heeft gegeven en er was niemand bij, dan is dat moeilijk te bewijzen. Dan is het meer een kwestie haar woord tegen het zijne.

Dus eerlijk gezegd hecht ik geen waarde aan de uitspraak in deze gevallen. Het kan wel degelijk gebeurd zijn maar zoals ik al eerder zei moeilijk te bewijzen.
pi_74183597
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ontkennen heeft geen zin, Twitteraar!
als jij dat wilt geloven .........
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:59:52 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183607
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zomaar een greep uit zijn/haar twittervrindjes...
We weten dus wel weer uit welke hoek de wind waait.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
JEEtjuh!
pi_74183613
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef sunny16947 het volgende:
Gisteravond in Shownieuws:
Edgar Davids heeft een zaak lopen tegen zijn ex omdat hij zijn geleende centen terug wil.
De ex van Edgar Davids heeft aangifte gedaan wegens mishandeling.
Een gevalletje van; wat jij kan, kan ik beter...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:00:50 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183644
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Beloftes die gebroken worden. Het moet toch niet gekker worden in Nederland.
Straks gaan mensen ook nog de huwelijksbelofte breken.
OMG... bel Rouvoet, hier moet het ministerie van Gezinszaken direct wat aan doen

Er zullen in dat huwelijk wel meer beloftes gebroken zijn, dus om nu Claire te verwijten dat ze zich niet aan haar belofte heeft gehouden niets met Huub te beginnen is te triest voor woorden
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:01:05 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183652
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:51 schreef omaduck het volgende:
Er was eens een heel verwend en oh zo dom prinsesje, dat gewend was altijd overal haar zin in te krijgen. Ze werd verliefd of een knaap die haar licht bekakte familie niet zo zag zitten, want zelfs het allerbeste was natuurlijk nog niet genoeg geweest voor de verwende prinses. Vooral haar paps zag het niet zo zitten en probeerde het prinsesje er van te overtuigen dat ze een grote fout beging en dat haar prins haar niet gelukkig zou kunnen maken. Hij noemde alle negatieve eigenschappen op die haar prins bezat, en hoewel hij daar wel gelijk in had vergat hij voor het gemak maar even dat hij zelf ook niet zo'n hele braverik was en dat ook hij niet altijd even trouw was (en is). Maar zoals het verwende prinsesjes betaamt dreef zij haar zin door, ze moest en zou trouwen met haar prins. Ze betrokken een huisje, hij kreeg een baan waarin hij zijn creativiteit kwijt kon en zij begon een kap- annex schoonheidssalon en alles leek koek en ei, ondanks het feit dat haar familie maar tegen haar aan bleef praten dat haar prins niet goed genoeg voor haar was. Maar langzaam verschenen er donkere wolken aan de hemel: haar prins ging naar haar zin teveel op in zijn werk en maakte soms lange dagen, terwijl haar grote droom van een eigen salon langzaam maar zeker als een zeepbel uit elkaar spatte. Er kwamen steeds minder klanten, de zaak kostte meer dan hij opbracht. Dat alles plus het feit dat ze haar familie maar aan haar bleef trekken zorgde ervoor dat de verwende prinses alsmaar chagrijniger en verveelder werd, zo zeer dat zelfs de komst van hun eigen kleine prinsesje daar geen verandering in kon brengen. De prinses raakte verveeld en verbitterd, ze had verwacht dat haar prins haar altijd op handen zou dragen en al haar wensen zou vervullen. Dat hijzelf ook wensen en verwachtingen zou kunnen hebben kwam niet eens bij haar op. De prinses ging steeds meer klagen en zeuren, en haar prins kreeg daar steeds meer genoeg van en het gebeurde af en toe zelfs dat hij zo boos werd dat hij uit pure onmacht en frustratie zijn telefoon dwars door de kamer smeet, of hard tegen een deur trapte. De prinses besloot de prins een lesje te leren: ze zou bij haar ouders gaan logeren, dan zou hij haar vast zo gaan missen dat hij haar zou smeken terug te komen en haar zou beloven voortaan al haar wensen van haar lippen af te lezen. Maar het liep anders, want de prins deed niet aan smeken en eenmaal bij haar ouders werd er zo op haar ingepraat dat ze uiteindelijk zelf ook geloofde dat de prins toch niet de ware voor haar was. Haar familie had gewonnen: ze ging de scheiding aanvragen. De prins zag wel in dat het vechten tegen de bierkaai was en stemde met pijn in het hart in, want hij hield nog altijd van de verwende prinses. Maar het was beter voor hun eigen kleine prinsesje om ouders te hebben die niet samen zijn maar wel als volwassenen met elkaar omgaan, dacht hij. Even leek alles weer rustig zijn gangetje te gaan en ieder van hen pakte zo goed en kwaad als het ging zijn leven weer op, los van elkaar. Tot de prins op een kwade dag met een goede vriendin een hapje ging eten en dit de verwende prinses ter ore kwam. Zij ontstak daarop zo in woede dat "haar" prins het in zijn hoofd haalde om een hapje te gaan eten met "een ander" en nog wel in "hun" restaurant, dat zij meteen de pers optrommelde en aan hen en ieder die het verder maar horen wilde luidkeels verkondigde dat haar ex-prins een bruut was, hij had haar meermaals geslagen en het was zo vreselijk dat ze niet eens precies kon vertellen wat er allemaal gebeurd was, want het was echt te erg. Zo, dat zou de prins leren om met iemand anders te gaan eten, wat dacht hij wel niet! Het prinsesje was vast besloten hem het leven zo zuur mogelijk te maken, en haar familie moedigde haar juichend aan. Heel Nederland zou de prins verguizen en nooit zou hij zijn eigen kleine prinsesje nog mogen bezoeken. Helaas vergat de prinses dat sprookjes niet bestaan, en dat de waarheid altijd zal zegevieren..........
http://www.parnassia.nl/

Tip: vraag gelijk een urgentieverklaring voor de isoleer.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:01:16 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183662
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef JEEtjuuh het volgende:

als jij dat wilt geloven .........
Jupke, doe nou niet liegen!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:01:26 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74183667
snap niet dat er nog mensen achter huub staan. Al had ie Claire niet op haar bek getimmerd blijft het evengoed nog een galbak. Ik kan me totaal niet voorstellen dan vrouwen daar sex mee willen hebben. Sowieso als dat nieuwe paard aan zijn zijde alleen een vriendin zou zijn waarom lopen ze dan innig gearmd en omhelst over straat? Ik hoop dat hij binnenkort zijn kop op straat laat zien en een tokkie tegen het lijf loopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74183673
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:56 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een vreemde kronkel. Zou jij het niet voor je dochter opnemen dan als je weet wat er met haar is gebeurt. Zou jij je eigen dochter dan maar links laten liggen en zo reageren als jij doet. Nee ieder gezond denkend mens neemt een kind in bescherming hoe oud of jong die persoon ook is. Dat heet ouder liefde. En ik denk dat iedereen dan die vriend, man of wat dan ook van je kind het licht in zijn ogen niet gunt. Weet wel zeker dat wij ook er alles aan zouden doen na zulke incidenten om ons kind te beschermen voor een fout om eventueel terug te gaan naar die partner. En als ze zou besluiten om weer bij die persoon te gaan wonen zou ik weer mijn kind steunen is alles, je staat in zo een situatie altijd voor je kind klaar.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:03:53 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183747
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:00 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Een gevalletje van; wat jij kan, kan ik beter...
En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het er niet meer over zouden hebben, en nu begint hij ineens geld terug te vorderen van zijn ex.... misschien dat zij het dan ook niet meer zo nodig vind om die mishandeling in de privésfeer te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74183773
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, want Claire kan helemaal niets zelf beslissen....

Maar goed, ook dat wist Huub toen hij met haar trouwde, en hij heeft dat risico genomen.
Net zoals zij een risico nam door met een driftkikkertje te trouwen.
Klopt heb je helemaal gelijk in.
pi_74183788
Ik ben in ieder geval blij dat we geen juryrechtspraak hebben in Nederland als ik dit zo allemaal lees.
There are three kinds of men.
Those who learn by reading.
Some who learn by observation.
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
pi_74183810
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het er niet meer over zouden hebben, en nu begint hij ineens geld terug te vorderen van zijn ex.... misschien dat zij het dan ook niet meer zo nodig vind om die mishandeling in de privésfeer te houden.
Klopt, is heel goed mogelijk. En het is ook goed mogelijk dat daar wél iets gebeurd is.
Maar, als er 1 met modder gaat gooien, gooit de ander de beerput ook open...
pi_74183813
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Was jij daar bij?
Nee dat schrijft claire in de prive of weekend.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:06:54 #190
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183844
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Wow, dat zijn veel letters. Echt leesbaar is het niet. Misschien is het handig om het wat aan te passen.
Nog handiger is het om het gelijk naar /dev/null te sturen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74183854
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Dus dan is het waar?
pi_74183867
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef pullup het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we geen juryrechtspraak hebben in Nederland als ik dit zo allemaal lees.
En dat is ook weer waar.
Wow, grijs!
Go hard or go home
pi_74183874
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:01 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een vreemde kronkel. Zou jij het niet voor je dochter opnemen dan als je weet wat er met haar is gebeurt. Zou jij je eigen dochter dan maar links laten liggen en zo reageren als jij doet. Nee ieder gezond denkend mens neemt een kind in bescherming hoe oud of jong die persoon ook is. Dat heet ouder liefde. En ik denk dat iedereen dan die vriend, man of wat dan ook van je kind het licht in zijn ogen niet gunt. Weet wel zeker dat wij ook er alles aan zouden doen na zulke incidenten om ons kind te beschermen voor een fout om eventueel terug te gaan naar die partner. En als ze zou besluiten om weer bij die persoon te gaan wonen zou ik weer mijn kind steunen is alles, je staat in zo een situatie altijd voor je kind klaar.
Reply Iphone twitter is kut!
11:01 PM Oct 26th from web
Reply Me so happy wezen @ home met claire en sophie gaat alles ok!
11:00 PM Oct 26th from web
Reply o... ff nog wat... woon binnenkort in loosdrecht.. dichter bij de bron
10:48 PM Oct 25th from web
Reply so fucking lang geleden.. een heel verhaal... tis zoals het is... komt allemaal goed.. en ben zo gelukkig met mijn prinsesje.Eline Recourt!
10:47 PM Oct 25th from web
Reply @home brainstorm weekend en voorstel aan t maken voor nieuwe partner
3:38 PM Jun 15th from web
Reply

Elise(Eline)
pi_74183885
quote:

[..]

Dus wat de roddelbladen schrijven geloof jij allemaal????????
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:08:22 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74183900
quote:
[..]
En ze had het in Boulevard gezegd.....

Dus dan kan iedereen hier wel roepen "was jij erbij?" en dat is op zich best een aardig argument, maar dat valt natuurlijk als een baksteen als je degene die er wel bij was op voorhand al niet gelooft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74183902
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wil er alleen maar mee aangeven dat we moeten oppassen met het als een "feit" te zien dat Huub Claire mishandeld heeft. Dat je gelóóft dat hij dat gedaan heeft, OK, dat is je goed recht. Evenals dat je er je twijfels bij hebt. Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.
Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.

Wederom wil niet zeggen dat het niet gebeurt is alleen het valt heel moeilijk te bewijzen. Zie eerdere reactie
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:08:41 #197
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183908
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
Omaduck is Huub?
Zou me niets verbazen. Van die mysterieuze twitteraar vermoed ik het trouwens ook.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:09:27 #198
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183937
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:05 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Klopt, is heel goed mogelijk. En het is ook goed mogelijk dat daar wél iets gebeurd is.
Maar, als er 1 met modder gaat gooien, gooit de ander de beerput ook open...
Waar of niet waar Het geeft aan dat rancune een goed motief is om modder naar buiten te gooien.
Snooker is top!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:09:35 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74183943
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:50 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Het kan goed zijn dat Huub haar dingen heeft geflikt die veel te ver zijn gegaan en afzonderlijk al een reden om te vertrekken. Kan best dat ze door een postnatale depressie of gepush van familie uiteindelijk de knoop heeft door gehakt. Hoeft niet. Kan wel.
pi_74183956
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus dan kan iedereen hier wel roepen "was jij erbij?" en dat is op zich best een aardig argument, maar dat valt natuurlijk als een baksteen als je degene die er wel bij was op voorhand al niet gelooft.
Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.
pi_74183976
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef Hobby het volgende:

[..]

Reply Iphone twitter is kut!
11:01 PM Oct 26th from web
Reply Me so happy wezen @ home met claire en sophie gaat alles ok!
11:00 PM Oct 26th from web
Reply o... ff nog wat... woon binnenkort in loosdrecht.. dichter bij de bron
10:48 PM Oct 25th from web
Reply so fucking lang geleden.. een heel verhaal... tis zoals het is... komt allemaal goed.. en ben zo gelukkig met mijn prinsesje.Eline Recourt!
10:47 PM Oct 25th from web
Reply @home brainstorm weekend en voorstel aan t maken voor nieuwe partner
3:38 PM Jun 15th from web
Reply

Elise(Eline)
twitteren de recourtjes dit?
pi_74184013
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Tja, daar zou je ook een punt kunnen hebben. Maar zoals Gert al zei; je bent pas schuldig als de bewijzen op tafel liggen.
Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
pi_74184026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:07 schreef Hobby het volgende:

[..]

Elise(Eline)
Oh was ik nog maar van die leeftijd, en had ik nog maar haar figuur, nee jammer geen eline.
pi_74184028
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

twitteren de recourtjes dit?
ja Brambo ....
pi_74184032
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

JEEtjuh!
bewijs maar dan zou ik zeggen als je mij zo openlijk beschuldigd!!!

en het is met 2 u's
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:13 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184048
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:09 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Dus Claire is een leugenaar??

Het gaat even niet om de schuldvraag... in juridische zin kunnen wij die toch niet vaststellen, dus dat laten we fijn aan de rechter over en godzijdank niet aan een jury.

Waar het wel om gaat, is dat Claire het kennelijk nodig vond dit verhaal openbaar te maken, maar omdat het een hoop mensen niet bevalt is het makkelijker om het maar niet te geloven?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_74184052
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen. Van die mysterieuze twitteraar vermoed ik het trouwens ook.
Oma Duck = mama Huub

Little maniac/Judge = Ratna (ze wist van de nieuwe vriendin, had met haar gesproken, vond haar pittige tante, wist van zwarte auto, boorde claire en haar familie de grond in, mooiii die in haar reet kroop, dit was allemaal voor het stuk in de party)
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:45 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_74184077
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:12:55 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74184084
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.
Snooker is top!!!
pi_74184090
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Hobby het volgende:

[..]

ja Brambo ....
oke tnxx en die twitterd dit naar wie?
pi_74184094
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, je bent schuldig als je iets gedaan hebt. Je kunt pas bestraft worden als het bewezen is. Dat is een wezenlijk verschil.
+1
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:14:26 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184154
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En diegene die er ook bij was wordt ook nooit geloofd.
Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.

Maar Huub heeft zich er (nog) niet over uitgesproken, dus hoezo wordt hij niet geloofd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:16:06 #213
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74184214
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74184216
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

pi_74184220
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er zit toch wel verschil in hoor, beide is kut natuurlijk, maar ik ben liever bang voor een paar klappen dan dat ik echt voor mn leven vrees. Om maar wat te noemen.
Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
pi_74184243
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus Claire is een leugenaar??

Het gaat even niet om de schuldvraag... in juridische zin kunnen wij die toch niet vaststellen, dus dat laten we fijn aan de rechter over en godzijdank niet aan een jury.

Waar het wel om gaat, is dat Claire het kennelijk nodig vond dit verhaal openbaar te maken, maar omdat het een hoop mensen niet bevalt is het makkelijker om het maar niet te geloven?
Ik kan niet voor "een hoop mensen" spreken, maar wel voor mezelf en ik geloof het pas als er bewijs voor is.
En ik zeg hiermee niet dat Claire een leugenaar is, want er zijn vast en zeker dingen gedaan die niet door de beugel kunnen of voor Claire niet acceptabel zijn. (dit heeft natuurlijk met ieders normen en waarden te maken).
pi_74184257
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:13 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

oke tnxx en die twitterd dit naar wie?
dat weet ik niet ,ik ben geen twitteraar ontdekte het na de aanval de Bunkerbaas ...

Brambo
On Tuesday 27th October 2009, @bunkerbaas said:

reply
Zo en nu eerst een bafke! (bavaria) drink geen bier maar een leuk openingszin... Per 1 december in loosdrecht! Top!! Jacussi tuinhuisje grote tuin ligplaats voor een boot voor de deur! En .... Eindelijk samen met mijn prinses!! Kijk er naar uit!!! Mijn kantoortje inrichten en knallen!!! Ik zg god zij met u! Xb
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:17:55 #218
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74184294
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Gert het volgende:

[..]
ik vind het ook "dommig en naïef" om voetstoots aan te nemen dat Claire de waarheid spreekt.
Huub hebben we anders zelden kunnen betrappen op het spreken van de waarheid. Die weet nog niet eens hoe je het woord waarheid schrijft.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_74184322
Wat mij wel opvalt is dat alle vorige keren dat huub in het nieuws kwam met agressie na de kooi dat hij dat direkt in alle toonaarde ging ontkennen op internet.
Ik denk dat hij dus het advies gekregen om vooral niet te reageren op de fora's. Misschien wel zo verstandig van hem indeze.
Kan iemand dat commotie over Huub deel 1 nog ergens terug vinden dat mensen hem met claire in die steeg hadden gezien dat hij op haar lichaam sloeg.
Hij had daar toen een verklaring voor wat er gebeurd was. Claire was toen overstuur of zo omdat iemand Huub had lastig gevallen bij het verlaten van een tent in hilversum.
Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
pi_74184332
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Door een hele voorraad domme ganzen wordt hij al vrijgesproken voor hij überhaupt wat zegt.

Maar Huub heeft zich er (nog) niet over uitgesproken, dus hoezo wordt hij niet geloofd?
Waarom domme ganzen??
Omdat enkele user eerst bewijzen willen zien voor ze iemand veroordelen.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:19:53 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184375
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij kun je dat als slachtoffer en vooraf echt niet inschatten, één klap kan ook fataal zijn
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:04 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184382
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:
Het zou ook zomaar kunnen dat Claire tegen Huub had gezegd, dat als hij in de bladen zou komen te staan, met een nieuw liefje. Dat zij dan wraak zal nemen, door hem te beschuldigen van huiselijk geweld.

En aangezien hij al een slecht imago had door de Gouden Kooi, zou hij waarschijnlijk bij voorbaat al berecht en veroordeeld worden door 'de hysterische massa'.
Nou, dat snap ik dus niet zo aan het klaagzang van Claire... drama over mishandeling en andere ellende, maar het is wel pijnlijk om hem met een ander te zien??

Wees blij dat je er vanaf bent denk ik dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:11 #223
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74184386
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:12 schreef Jian het volgende:
Huub heeft geen zaak tegen Claire lopen, dus Claire heeft ook geen reden om daarom zelf een zaak aan te spannen. Ze kan iets de media inslingeren uit emotie en wraak omdat Huub zo snel met een ander wordt gesignaleerd, tot zover voor mij nog plausibel !
Maar met weer nieuwe berichtgeving in verschillende bladen, de hardere uitspraken aangaande fysieke mishandeling wordt dit toch wel een iets ander verhaal. Als het klinkklare leugens zouden zijn, dan loopt ze grote risico's en waarom, om het vermogen van Huub te bemachtigen ????? En zou haar advocaat in dat geval niet beslist tegen haar zeggen, niet doen Clairtje !
Nee, mijn gezond verstand zegt dat die kleine molesteerder het heeft gedaan ! ... of de Rechter hem nu veroordeelt of moet vrijspreken bij gebrek aan bewijs. !
Misschien wilde Huub zijn geïnvesteerde centjes wel terug uit die goedlopende zaak. Je weet het niet hé?

Ik laat het maar in het midden wat waar is en niet waar is.

Wat ik wel pijnlijk vind, is de uitspraak "wat dat voor Sophie doet over 10 jaar". Denk dat Claire (en familie) misschien niet zo goed nagedacht hebben wat dit moddergooien in de media over 10 jaar met Sophie doet.
Snooker is top!!!
pi_74184394
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef mazaru het volgende:

Precies.!!!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:20:38 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74184402
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, simpel voorbeeld: een tik op je hand is van heel ander kaliber dan iemand 2 blauwe ogen en een dubbele kaakfractuur slaan.
Maar door een letterlijke tik op de vingers ga je je niet bedreigd voelen....

Het vervelende in dit soort zaken is juist dat het niet die blauwe ogen en kaakfractuur zijn.... als het dat zou zijn dan zou iedereen het weten want dat kun je niet verborgen houden (believe me I know) maar al dat andere tussen die tik op de vingers en die blauwe ogen is nou net het probleem.

Het is niet zichtbaar en dus bestaat het niet of is het niet gebeurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:21:39 #226
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_74184449
Dagdag,

Ik heb even een vraagje. Misschien dat iemand het antwoord weet.
Is dit een apart Claire vs Huub draadje?
Hoe zit het met de rest?

Moet er dus nog een apart BB etc etc draadje geopend worden?
Het is maar een vraag hoor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:03 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74184461
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar door een letterlijke tik op de vingers ga je je niet bedreigd voelen....

Komt een edit
Het was een simpel voorbeeld om duidelijk te maken dat er gradaties zijn. Zelfs zonder slaan kan iemand zich al bedreigd voelen.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 13:22:48 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74184499
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef sandra17 het volgende:

[..]

Maar schuldig is hij pas als de rechter dat vindt.

Wederom wil niet zeggen dat het niet gebeurt is alleen het valt heel moeilijk te bewijzen. Zie eerdere reactie

Ja het is me duidelijk welk punt je wilt maken

En die spreekt mijn punt niet tegen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')