abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:44:03 #141
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183014
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je dat wat je wel weet over Huub en Claire naast elkaar legt, dan heb je veel en veel meer reden om aan te nemen dat Claire absoluut niet agressief is en niet leugenachtig en dat bij Huub het tegenovergestelde aan de hand is.

En dat rechtvaardigd dan niet het gebash in haar richting en het in een kwaad daglicht stellen van 'r.

Vreemd genoeg is zij hier nogal de gebeten hond en wordt Huub redelijk in bescherming genomen door redelijk wat mensen die maar blijven roepen om bewijzen. Kijk gewoon op Youtube, kijk gewoon de artikels die in de kranten geschreven zijn.

Kom op, Claire liegt niet, dat geloof je toch zeker zelf niet
Ze verkondigde met droge ogen en vol overtuiging dat ze niet met Huub zou aanpappen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 12:44:08 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74183019
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je dat wat je wel weet over Huub en Claire naast elkaar legt, dan heb je veel en veel meer reden om aan te nemen dat Claire absoluut niet agressief is en niet leugenachtig en dat bij Huub het tegenovergestelde aan de hand is.

En dat rechtvaardigd dan niet het gebash in haar richting en het in een kwaad daglicht stellen van 'r.

Vreemd genoeg is zij hier nogal de gebeten hond en wordt Huub redelijk in bescherming genomen door redelijk wat mensen die maar blijven roepen om bewijzen. Kijk gewoon op Youtube, kijk gewoon de artikels die in de kranten geschreven zijn.

Kom op, Claire liegt niet, dat geloof je toch zeker zelf niet
Het lijkt voor jou al volkomen vast te liggen allemaal, voor mij nog niet.
En nogmaals, ik vind het écht naïef om te denken dat Claire de waarheid en niets dan de waarheid vertelt. Gewoon omdat ze het even kwijt moest, aan de Weekend, Story, RTL Boulevard etc. Ik vind het maar een vreemde zaak om het op die manier te spelen. En het zou me ook niet verbazen als er krachten achter Claire bezig zijn die haar hiertoe aanzetten.

En ik wil eerst nog weleens bevestigd zien dat het OM inderdáád een onderzoek is gestart. We weten niet eens of er wel daadwerkelijk aangifte is gedaan!

En ga nou niet doen alsof Claire hier maar voortdurend wordt aangevallen en Huub schoongepraat. Met evenveel gemak is het tegendeel te beweren en te "bewijzen". Het is hier een gemeleerd gezelschap van meningen, en daarom zijn we al bij topic zeventig en nog wat.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74183026
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef Elisa1958 het volgende:
@ oma duck wat jij wil, soms zijn er mensen waarvan je weet dat je er maar niet meer op moet reageren vanwege hun domheid, jij bent er een van.

Berga niet iedereen geloofd claire op voorhand hoor.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:44:55 #144
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74183044
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het allebei erg, je zal toch maar bang dat je man je gaat slaan
Of je zal maar bang zijn dat je vrouw je vals beschuldigd van mishandeling. Dat is ook heel laag.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:45:31 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74183057
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook als je bang bent voor een paar klappen is het tijd om te gaan. Dat is gewoon not done
Mee eens. Maar het ging mij meer om het beeld van Huub. Je kunt iemand die een keer een klap heeft uitgedeeld nog zien als een fout iemand die zn leven nog kan beteren, iemand die zn vrouw tig keer de tyfus slaat al een stuk minder.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 12:45:40 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74183066
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou zo komt het over op mij, die post. En je latere posts.
Er zijn gradaties? Nee, er is 1 gradatie, namelijk NIET.

Niet door mannen en niet door vrouwen. Klaar.
Mee eens.
Evenals met dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_74183097
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ze verkondigde met droge ogen en vol overtuiging dat ze niet met Huub zou aanpappen
Ben jij nog nooit teruggekomen op een eerdere bewering die je gedaan hebt.
Dat is geen liegen, dat is iets waar ze van overtuigd was, toen ze huub leerde kennen in de kooi en ook zijn andere kant meemaakte is ze verliefd op hem geworden. En kreeg toen net zoals bijna iedereen die verliefd wordt, oogkleppen op.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:46:20 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183105
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:

Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74183125
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Het lijkt voor jou al volkomen vast te liggen allemaal, voor mij nog niet.
En nogmaals, ik vind het écht naïef om te denken dat Claire de waarheid en niets dan de waarheid vertelt. Gewoon omdat ze het even kwijt moest, aan de Weekend, Story, RTL Boulevard etc. Ik vind het maar een vreemde zaak om het op die manier te spelen. En het zou me ook niet verbazen als er krachten achter Claire bezig zijn die haar hiertoe aanzetten.

En ik wil eerst nog weleens bevestigd zien dat het OM inderdáád een onderzoek is gestart. We weten niet eens of er wel daadwerkelijk aangifte is gedaan!

En ga nou niet doen alsof Claire hier maar voortdurend wordt aangevallen en Huub schoongepraat. Met evenveel gemak is het tegendeel te beweren en te "bewijzen". Het is hier een gemeleerd gezelschap van meningen, en daarom zijn we al bij topic zeventig en nog wat.
Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Volgens mij draait ze er nu aardig omheen .
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:47:22 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74183132
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou zo komt het over op mij, die post. En je latere posts.
Er zijn gradaties? Nee, er is 1 gradatie, namelijk NIET.

Niet door mannen en niet door vrouwen. Klaar.
Ja, als je het zwart wit bekijkt wel. Ik bekijk het iets genuanceerder, maar daar is bij de meeste mensen hier geen ruimte voor.
pi_74183161
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij bent die trieste Twitteraar hè? Ontkennen heeft geen zin. Elisa is Berga, dan bij jij de Trieste Twitteraar .
Nee helaas voor jou ,ik snap helemaal niks van dat twitteren , jammer he dat ik het niet ben.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:48:26 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183174
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:

Wat ik nu vreemd vind is waarom verteld Claire niet alles ,ook wat Huub gedaan zou hebben.
Durft ze dat niet omdat ze dan pas echt smaad pleegt of is er een andere reden , want als je zoveel stront over je as ex uitstrooit had ze ook wel alles kunnen zeggen.
Ik gok dat haar advocaat haar dit heeft geadviseerd. In algemeenheden blijven praten en niet in details treden, Kan me zo maar voorstellen dat dat usance is, met het oog op de komende rechtsgang.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:48:40 #153
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_74183182
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef CarOnline het volgende:
Kamp Claire want Huub is een lul
Kamp Lieke !!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:48:42 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74183186
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nee helaas voor jou ,ik snap helemaal niks van dat twitteren , jammer he dat ik het niet ben.
Ontkennen heeft geen zin, Twitteraar!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:49:17 #155
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74183203
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:43 schreef Elisa1958 het volgende:

[..]

Als je goed leest weet kun je weten dat claire toen al weg was bij huub. Goh zou ze toen met iets anders bezig zijn geweest. Lijkt mij wel.
Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_74183238
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Mee eens.
Evenals met dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.
Als ik iemand vermoord maar ik word niet gepakt, ben ik dan ook onschuldig?
pi_74183253
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Oke nu ben ik weer berga. Is goed hoor, noem me hoe je wil. Moet je me nog geen trut noemen zoals je mede huub beschermster gister avond deed. Mag hoor geen probleem.
Maar ik ben ervan overtuigd dat claire niet uit heimwee naar tilburg is gegaan maar dat er wel degelijk dingen zijn gebeurd die te ver zijn gegaan om nog bij huub te kunnen blijven wonen. Anders neem je niet de benen met een baby van 3 maanden. Maarja je zult wel weer zeggen dat claire een postnatale depressie heeft of zo. Ohnee haar familie is overal de schuld van.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 12:51:15 #158
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74183268
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben het iig niet, ik twitter alleen op eigen naam
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74183282
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dan is dat getwitter en gehyve toch wel weer handig. De familie van Huub is nog gezellig op visite geweest bij Huub EN Claire. De neefjes deden ook zo leuk met Sophie.
Bij sophie zijn ze geweest, huub twitterde dat, niet claire.
pi_74183300
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

dat geeft weer heerlijk ruimte voor muggen die ri. olifanten transformeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')