Ik ga voor foute leningen van obscure mannetjes.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaag verhaal. Zomaar ff een cafe beginnen aan de Amstel is ook wel moeilijk (lees duur). Misschien verkeerde contacten gehad.
Kan van alles zijn. Of het liep gewoon niet. Of er was sprake van een wurgfinanciering / wurgcontract. Of er wilden bepaalde mensen geld zien in ruil voor "bescherming".. of alledrie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaag verhaal. Zomaar ff een cafe beginnen aan de Amstel is ook wel moeilijk (lees duur). Misschien verkeerde contacten gehad.
Kan ook de gemeente zijn die haar tegen werkt, de bierleverancier, geldschieters, dure huur, ach kan van alles geweest zijn, maar gunde haar gewoon alles is leuk mens en gewoon lief en spontaan, echt sneu voor haar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
stond 2 keer hetzelfde commentaar van mij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk toch dat er meer aan de hand is. Anders zou ze het niet over 'vechten tegen de bierkaai' hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Of het liep gewoon niet. Of er was sprake van een wurgfinanciering / wurgcontract. Of er wilden bepaalde mensen geld zien in ruil voor "bescherming".. of alledrie.
Misschien bedoelde ze de Gemeente, die denken echt dat ze alles maar elke maand kunnen afschaffen en dan weer goedkeuren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er meer aan de hand is. Anders zou ze het niet over 'vechten tegen de bierkaai' hebben.
Precies, en anders zeg je zoiets niet:quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch dat er meer aan de hand is. Anders zou ze het niet over 'vechten tegen de bierkaai' hebben.
Nou, we wachten maar weer af, dus de volgende *soap* is geboren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Precies, en anders zeg je zoiets niet:
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Ik vind het ook zo toevallig dat ze hem 'meneer Rat' noemt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Precies, en anders zeg je zoiets niet:
Een bepaald persoon, ik ga nu nog even niet zijn echte naam vertellen dus noem hem maar meneer Rat, heeft met list, bedrog en voorbedachte raden mij willens en wetens kapot gemaakt!
Ik moest toch ook meteen aan Braai denkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo toevallig dat ze hem 'meneer Rat' noemt.Maar dat is maar speculeren van mijn kant.
Er zal nog wel duidelijkheid komen, want aan het eind zegt ze: "Ook zal de waarheid spoedig boven water komen over het hoe en waarom ik weg ben gegaan."
Ik denk gewoon dat huub zich daar klem gezopen heeft al die tijd en de rekeningen niet heeft betaald en nu is het te laat. Heel erg dit voor Palmaquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga voor foute leningen van obscure mannetjes.
nee, jij bent leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:06 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat huub zich daar klem gezopen heeft al die tijd en de rekeningen niet heeft betaald en nu is het te laat. Heel erg dit voor Palma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |