Vriendin van BuffyJan zag dit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef Elisa1958 het volgende:
Kan iemand dat commotie over Huub deel 1 nog ergens terug vinden dat mensen hem met
Claire in die steeg hadden gezien dat hij op haar lichaam sloeg.
Hij had daar toen een verklaring voor wat er gebeurd was.
Claire was toen overstuur of zo omdat iemand Huub had lastig gevallen bij het verlaten van
een tent in hilversum. Weet niet precies meer hoe het was maar is dat hier op te zoeken of niet?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum.
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
In wel Fok-contract dat ik heb getekend staat dat ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Foreignergirl het volgende:
Goed dan. We kunnen dus vaststellen dat:
-Huub schuldig ZOU KUNNEN ZIJN
-Claire ZOU KUNNEN LIEGEN
Heb ik het goed samen gevat????? Dus of je nu voor of tegen Huub bent, of dat je voor of tegen Claire bent, dat mag geen reden zijn om dat mee te laten wegen. Simpeler kan het volgens mij niet.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig voor Huub was hij, dankzij papa en mama Recourt, niet in gemeenschap van goederen getrouwd, dus als er nog centjes uit de zaak te halen zijn, dan komt dat wel op z'n pootjes terecht.
Het "wat het over 10 jaar met Sophie" doet slaat sowieso al nergens op.... noch de cover van de Party waarop Huub met een ander loopt, noch deze uitspraken van Claire.
Als Sophie namelijk op internet gaat zoeken naar berichten over haar ouders dan komen er heel andere dingen boven dan een paar roddelbladen uit 2009, en als dat kind de roddelbladen al te zien krijgt dan zal het wel zijn doordat een of anderen droeftoeter 10 jaar later nog steeds denkt dat Huub heilig is en zijn dochter "de waarheid" moet weten en uit de verstikkende indoctrinerende Recourt-omgeving gered moet worden.
Ok thanx, ik ga het allemaal dan nog wel even goed lezen, hoe het werkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, de mediareeks vervalt.
Als er bijv. in de Telegraaf oid iets over Jaap staat, mag daar voortaan een apart topic voor geopend worden.
We hebben nu ruimte zat met een heel eigen forum, en hoeven geen toestemming aan Static te vragen.
En voor de andere "uitingen" op internet, dus niet in de "echte" media, is er nu dit topic:
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1
Het geld dat hij in DGK gewonn....o wachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
En welke centjes (...) zou Huub moeten hebben geïnvesteerd in Claire's zaak?
Ja dat vroeg ik me ook al af, maar ik dacht "ach.... laat ik ff meegaan in de droom"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
De gebroeders Grimm en Oma Duck zijn er niks bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Zelfs getuigen zien soms dingen die ze willen zien. De een zegt hij had een rode muts, de ander zegt een blauwe, blijkt hij helemaal geen muts op gehad te hebben![]()
Oké ruzie in het steegje en Huub zou Claire op haar lichaam hebben geslagen. Zou het kunnen?
H&C zijn samen stappen. Huub wordt belaagd door een stel snotapen of whatever. Huub kennende gaat hij daar wel even tegen te keer of zo. Claire staat maar hysterisch te roepen, Huub niet doen, en trekt hem uit alle macht weg. Huub boos op Claire en die gasten.
Huub wil toch nog wel even Claire uitleggen wat er was gebeurd.
Huub doet dus even voor (want Huub is nogal visueel makend ingesteld) wat die jongens bij hem deden en dat hij dat niet pikt en dat zij niet zo hysterisch moet doen en hem afvallen waar jan en alleman bij is.![]()
Zou zomaar kunnen toch?
Precies. Dus aannemen dat ie haar wel de tyfus heeft geschopt is nogal snel aangenomen. Ik denk niet dat de mishandelingen van dien aard zijn geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet, als je dreigend met een revolver voor iemand gaat staan en je tikt op de handjes en verbaal voeg je er ook nog het nodige aan toe, dan schijt je vast wel bagger en voel je je bedreigd. Die tik op de handjes is dan nog niet eens nodig
Je denkt dat hij er niets aan heeft overgehouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens.
Ja. Maar ik geloof dat voorval in dat steegje wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Zelfs getuigen zien soms dingen die ze willen zien. De een zegt hij had een rode muts, de ander zegt een blauwe, blijkt hij helemaal geen muts op gehad te hebben![]()
Oké ruzie in het steegje en Huub zou Claire op haar lichaam hebben geslagen. Zou het kunnen?
H&C zijn samen stappen. Huub wordt belaagd door een stel snotapen of whatever. Huub kennende gaat hij daar wel even tegen te keer of zo. Claire staat maar hysterisch te roepen, Huub niet doen, en trekt hem uit alle macht weg. Huub boos op Claire en die gasten.
Huub doet dus even voor (want Huub is nogal visueel makend ingesteld) wat die jongens bij hem deden en dat hij dat niet pikt en dat zij niet zo hysterisch moet doen en hem afvallen waar jan en alleman bij is.![]()
Zou zomaar kunnen toch?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Zou zomaar kunnen toch?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marrije het volgende:
Ja. Maar ik geloof dat voorval in dat steegje wel.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien.
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen.
Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn
vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen
liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen
als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
Vast wel, zeker met de gigs die hij daarna had, maar ik ben er niet van overtuigd dat het allemaal in Claire d'r zaak gestopt isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt dat hij er niets aan heeft overgehouden?
Maar dat wil nog niet zeggen dat hij maar iets heeft gestoken in haar zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet veel, in ieder geval, gok ik. En ik denk ook niet dat hij die centjes heeft geïnvesteerd in deze zaak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Dementor het volgende:
Ik ook. Niet in de laatste plaats omdat ik het uit naaste hoek bevestigd kreeg toentertijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Marrije het volgende:
Ja. Maar ik geloof dat voorval in dat steegje wel.
Oeh, we zijn het wel heel erg eens vandaagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel, in ieder geval, gok ik. En ik denk ook niet dat hij die centjes heeft geïnvesteerd in deze zaak.
Dat is erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Niet in de laatste plaats omdat ik het uit naaste hoek bevestigd kreeg toentertijd.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef Leandra het volgende:
Over het algemeen zien getuigen geen dingen van hun "idool" die het idool een negatief beeld geven.
Dit meisje was Huub-fan, en simpelweg geschokt door wat ze gezien had.
Damn, sommige mensen proberen ook alles wat krom is recht te lullen hè
Ze viel zomaar in mijn mes. Veertien keerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Zou zomaar kunnen toch?
De centjes die Huub had verdiend met tv maken. De standaard onkostenvergoeding, die hij zonder huis etc niet nodig had. En die Joris keurig voor hem bijhield op een rekening. Hoe weet ik dat? Ik ving wel eens wat op als de regie te laat wegdraaide.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het geld dat hij in DGK gewonn....o wacht
Gokken kan iedereen Cc'tje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel, in ieder geval, gok ik. En ik denk ook niet dat hij die centjes heeft geïnvesteerd in deze zaak.
Net zoveel als iedereen, neem ik aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De centjes die Huub had verdiend met tv maken. De standaard onkostenvergoeding, die hij zonder huis etc niet nodig had. En die Joris keurig voor hem bijhield op een rekening. Hoe weet ik dat? Ik ving wel eens wat op als de regie te laat wegdraaide.
Jij hebt de harde feiten bij de hand, Dementorretje?quote:
OMG ik las Demerolletjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de harde feiten bij de hand, Dementorretje?
Ik heb wel feitjes maar die ga ik toch niet zo in dit topic spuien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt de harde feiten bij de hand, Dementorretje?
Dat beweren ze allemaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb wel feitjes maar die ga ik toch niet zo in dit topic spuien.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze viel zomaar in mijn mes. Veertien keer
Beetje offtopic allemaal, maar het was niet de eerste keer dat davids met justitie in aanraking kwam...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch, weet je zeker dat er daar nooit iets gebeurd is??
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het er niet meer over zouden hebben, en nu begint hij ineens geld terug te vorderen van zijn ex.... misschien dat zij het dan ook niet meer zo nodig vind om die mishandeling in de privésfeer te houden.
quote:De twee zijn inmiddels anderhalf jaar uit elkaar, maar ze hebben nog regelmatig contact over de opvoeding van hun zoontje. Dat zou begin deze maand opnieuw hebben geleid tot gewelddadigheden. De ex van Davids heeft bij haar aangifte ook foto's aangeleverd van de kwetsuren die ze zou hebben opgelopen.
Zelfs foto's van kwetsuren en doktersverklaringen hoeven geen bewijs te zijnquote:Aan de hand van doktersverklaringen, foto's en zogeheten 'de-auditu-getuigen' (bijvoorbeeld mensen die iets kunnen zeggen over de lichamelijke en geestelijke toestand van Sarah H. kort na de veronderstelde mishandelingen) probeerde de recherche tot een reconstructie te komen. In het onderzoek zoekt de politie vooral naar bewijzen van in totaal acht door de aangeefster beschreven geweldsincidenten die in één jaar tijd zouden hebben plaatsgevonden.
Volgens het OM is er niet genoeg bewijs om de zaak voor de rechter te brengen. Het ministerie liet weten in het twee jaar durende onderzoek voornamelijk bezig te zijn geweest met het verkrijgen van informatie uit Italië, waar het koppel woonde ten tijde van de mishandelingen.
en dan kun je er nog een schepje boven op doen door te zeggen dat Huub zich toen vast niet helemaal liet gaan omdat ze in het openbaar warenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
Tsja.... dan hebben we dus al één steegje-incident dat door de meesten als "waar gebeurd" wordt aangemerkt.
Misschien zat Claire dan toch niet helemaal voor te lezen uit het grote sprookjesboek toen ze dat interview met Boulevard en Privé had.
Je hebt vast verhalen, geen feiten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Huub z'n transacties via bankafschriften heeft laten zien of dat Bram daar bewijzen van getoond heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar? Jij beweert wel iets waarvan je zeker lijkt te weten hoe het zit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, ze beweren dat allemaal.
Kijk daar zitten ze!
Verhalen worden hier ook voor feiten aangenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt vast verhalen, geen feiten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Huub z'n transacties via bankafschriften heeft laten zien of dat Bram daar bewijzen van getoond heeft.
Het is toch te zot voor woorden hè.....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje offtopic allemaal, maar het was niet de eerste keer dat davids met justitie in aanraking kwam...
[..]
[..]
Zelfs foto's van kwetsuren en doktersverklaringen hoeven geen bewijs te zijn
Zwart op wit of opgetekend uit de mond van?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Mij om het even! Kom op Dementor, spit it out!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt vast verhalen, geen feiten. Ik kan mij echt niet voorstellen dat Huub z'n transacties via bankafschriften heeft laten zien of dat Bram daar bewijzen van getoond heeft.
Daarom ook heel makkelijk er in te gooien. Zijn imago had hij al tegen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje offtopic allemaal, maar het was niet de eerste keer dat davids met justitie in aanraking kwam...
[..]
[..]
Zelfs foto's van kwetsuren en doktersverklaringen hoeven geen bewijs te zijn
Ja dat betwijfel ik ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zwart op wit of opgetekend uit de mond van?
Anyhood, mocht hij er wel een substantieel bedrag aan hebben overgehouden, dan nog betwijfel ik het ten zeerste dat Huub heeft geïnvesteerd in de zaak van Claire.
Niet door iedereen hoor......quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Verhalen worden hier ook voor feiten aangenomen.
Mwah, ik hoef niet zo nodig die kant op te speculeren, het is natuurlijk wel makkelijk, maar ik heb geen reden om aan te nemen dat iemand in de "eigen" omgeving meer, of ernstigere, dingen doet dan en plein pulblic.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan kun je er nog een schepje boven op doen door te zeggen dat Huub zich toen vast niet helemaal liet gaan omdat ze in het openbaar waren
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:57 schreef Sanne het volgende:
Heeft het nog zin een tvp te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |