quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had net Jaap en Sjoerd aan de foon, die zitten in een MacBurger, hahahahahahaha
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:26 schreef BuffyJan het volgende:![]()
Edwin
![]()
Ik ga maar ns slapen, truste Fokkies
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.quote:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.
Edit: Helaas krijgen we het niet te zien.![]()
Ik zag het.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjes
zag je hem heen en weer rennen in het hok, haha, die is zich lam geschrokken, wegen/meten/ringen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag het.Zo'n beessie weegt echt niks hè?
Yep, denk dat hij of zij heel snel weg is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:23 schreef Giertje het volgende:
dan gaat holle bolle binnenkort dus echt weg als enige van de 4
wtfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Had ze dat gezien dan ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Waarom, hoezo en toen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje jammer
Jep. Ik was al eerder naar huis gegaan maar toen ze naar huis liep kwamen ze ze dus tegen. Schreeuwend en wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had ze dat gezien dan ?
(Goeiemorgen)
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klapquote:
Christus!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klap![]()
Eikel
Ik wou net zeggen. Als ik een jongen een meisje zie slaan wordt er tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
en kwam niemand daar tussen? Hebben meerdere mensen het gezien?
Goffer de goffer, is ie nou helemaal gek geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klap![]()
Eikel
Ja er liepen ook andere mensen daar. Dus ik denk t welquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
en kwam niemand daar tussen? Hebben meerdere mensen het gezien?
Nou, dan staat hij er gekleurd op. Het wachten is op een artikel in de Televaag, eigen schuld Huub, moet je je poten maar thuishouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:32 schreef BuffyJan het volgende:
Ja er liepen ook andere mensen daar. Dus ik denk t wel
Ik KAN als juryvoorzitter van de fotopielwedstrijd hem natuurlijk diskwalificeren als juryquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:34 schreef BuffyJan het volgende:
@ BQ ja dat denk ik wel.
@PeterNB ik baal er ook van dat ik eerder weg ben gegaan uit de kroeg, want ik had t zeker tegen m gezegd.
Domme lul, slaan doe je uberhaupt niet, en al helemaal niet als je bekend bent, en dan ook nog in t openbaar.
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
Ik eigenlijk ook niet maar er zijn dus ooggetuigen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Pfff en wij maar denken dat Brian de fout in ging.Kan het haast niet geloven.
Zou in real-life Brian dan toch die romantische gevoelige dichter blijken te zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Nou daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.Maar ik geloof jouw.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook al aan te denken...![]()
Ik ga maar ns douchen
Dat papiertje biedt geen enkele fysieke bescherming natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:57 schreef Phoebie het volgende:
ach ik denk dat ze allebei niet sporen.
Maar goed, wij zeiden ook tegen elkaar... "...en dan ben je getrouwd..."
Buffyjan met een vriendinnetje. Nog niet echt betrouwbare bron natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar er zijn dus ooggetuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |