quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:38 schreef Desii het volgende:
shit heb ik net Huppeltje gemist.....![]()
waarom kunnen sommige hun shit niet schuiluh, en blijven dit topic vervuiluh![]()
Afijn Huub kan jij niet regelen met Sly dat we zijn radio weer eens gaan gebruiken voor een Huub FM uitzending....
ene.. omdat het mijn idee is, mag ik het eerste verzoeknummertje hé, want toen heb je hem niet gedraaid![]()
Schoolvoorbeeld! Dit heeft dus geen meerwaarde maar toch bedankt voor het voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:12 schreef JohnDope het volgende:
De Huub die dus net voorbij kwam is denk ik een hoax.
En noekje dan kan je hem wel aan de telefoon gehad hebben, maar jij kan zoveel zeggen
Holland speelt vanavond tegen Frankrijk. En wij willen graag dat ze gaan winnenquote:
Als het zo is, vind ik het alleen maar een goede reclame stunt, want dit soort grappen leveren wel weer internettraffic/advertentie inkomsten op.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld! Dit heeft dus geen meerwaarde maar toch bedankt voor het voorbeeld.
Ik ook, lekker met vrienden in de kroegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Holland speelt vanavond tegen Frankrijk. En wij willen graag dat ze gaan winnen![]()
Ik geloof het wel hoor. Ik weet hoe achterdochtig sommige mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
Bij deze kan ik bevestigen dat dit wel de Huub is. Ik heb hem aan de telefoon gehad. Geloof je het niet, ook goed maar het heeft weinig meerwaarde om dit steeds te moeten vermelden. Wees een beetje lief voor elkaar.
Holland!
Tanja uit BB deed dat overigens wel, vond ik persoonlijk een stuk vermakelijker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:28 schreef avonne het volgende:
hij is geen "gewone user" die ongeremd neerplempt wat hij kwijt wil, maar het is toch onFoks.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:44 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja uit BB deed dat overigens wel, vond ik persoonlijk een stuk vermakelijker.
Oh, dan hebben we het niet over dezelfde. Ik had een hele degelijke meid voor ogen met een hele lieve moeder.quote:
De term of de persoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:20 schreef noekje het volgende:
Ah, die werd gisteren nog even aangehaald in een topic op KLB.
Wat een topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:29 schreef noekje het volgende:
Term/ haar naam.
het is kutweer en ik heb niets te roken
Ging wel hard, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |