quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Wat een kutjong aan de galg met hemquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
omdat mijn vriend ZO VERTIEFD stom is om dat pakje vergeten mee te nemen net bij de boodschappen.
klacht mannen die van alles vergeten waardoor ik niet kan roken !
Staat in het FOBO van wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:42 schreef zarGon het volgende:
Was jij niet zwanger?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Ik zou het uit principe niet doen. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ja ik ben zwanger maar ik mag zes sigaretten per dag roken van de verloskundige
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Dus dan is het niet erg voor de baby!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
dat komt omdat ik 28 en als sinds mijn negende rook, rookte een half pakje zware sgah per dag.. en als je niet kunt stoppen.. raden ze uit nood maar aan om er maximaal zes per dag te roken ..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg voor de baby!
Goed advies van de uithetlijdenverloskundige!
Jaah met 6 per dag wordt ie alleen maar geboren met een boggel op zn kinquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Geen kinderen maken als je weet dat je niet kan stoppen een optie?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat komt omdat ik 28 en als sinds mijn negende rook, rookte een half pakje zware sgah per dag.. en als je niet kunt stoppen.. raden ze uit nood maar aan om er maximaal zes per dag te roken ..
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |