quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Wat een kutjong aan de galg met hemquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:38 schreef DJMO het volgende:
omdat mijn vriend ZO VERTIEFD stom is om dat pakje vergeten mee te nemen net bij de boodschappen.
klacht mannen die van alles vergeten waardoor ik niet kan roken !
Staat in het FOBO van wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:42 schreef zarGon het volgende:
Was jij niet zwanger?
* ruud.nl checkt fobo van TS en zou niet teruggekeerd zijn na medegedeeld te hebben even sigaretten te zijn gaan halen.
Ik zou het uit principe niet doen. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
ja ik ben zwanger maar ik mag zes sigaretten per dag roken van de verloskundige
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Dus dan is het niet erg voor de baby!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
dat komt omdat ik 28 en als sinds mijn negende rook, rookte een half pakje zware sgah per dag.. en als je niet kunt stoppen.. raden ze uit nood maar aan om er maximaal zes per dag te roken ..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg voor de baby!
Goed advies van de uithetlijdenverloskundige!
Jaah met 6 per dag wordt ie alleen maar geboren met een boggel op zn kinquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Geen kinderen maken als je weet dat je niet kan stoppen een optie?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat komt omdat ik 28 en als sinds mijn negende rook, rookte een half pakje zware sgah per dag.. en als je niet kunt stoppen.. raden ze uit nood maar aan om er maximaal zes per dag te roken ..
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef ruud.nl het volgende:
Mja, de stress die veroorzaakt zou worden wanneer je stopt met roken is waarschijnlijk slechter voor je baby dan 6 peuken per dag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat komt omdat ik 28 en als sinds mijn negende rook, rookte een half pakje zware sgah per dag.. en als je niet kunt stoppen.. raden ze uit nood maar aan om er maximaal zes per dag te roken ..
Stoer hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zwak excuus. Iedereen kan stoppen. Zelfs mijn moeder stopte na 45 jaar gerookt te hebben, dus jij kan het ook.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Must...not...laugh nooooo my godquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Als je rookt tijdens je zwangerschap krijg je een kind dat er zo uit komt te zien:
[ afbeelding ]
ouwe fotoquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Als je rookt tijdens je zwangerschap krijg je een kind dat er zo uit komt te zien:
[ afbeelding ]
Omg, je bent piraat. Piraten kopen niks die roepen yarrrr en rossen iemand af voor peukenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
neequote:
Beter stop je gewoon als je het beste voor je toekomstige kind over hebtquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zoveel lui van 25+ hebben een moeder die tijdens de zwangerschap gewoon doorrookte en daar is niks mis mee op latere leeftijd. Ja, het kind loopt een grote risico op problemen, maar het is nog steeds niet 100% als je een paar peuken per dag rookt.
Oh, ik dacht dat je vanaf je negende ook al een kratje per dag dronk, dan is het vanwege de stress natuurlijk moeilijk stoppen. Dan maar zes biertjes per dag voor de babyquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
SHAG jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:00 schreef godigita het volgende:
Je kunt nieteens stoppen voor het welzijn van je kind? Kansloos.
Een half pakje zware shagSinds je negende
En je neemt dan niet zelf de verantwoordelijk om maar gewoon te stoppen terwijl je zwanger bent, omdat dat beter is voor je kind?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Misschien heeft haar eigen moeder dat ook niet gedaan, aangezien ze al vanaf haar negende rookt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je neemt dan niet zelf de verantwoordelijk om maar gewoon te stoppen terwijl je zwanger bent, omdat dat beter is voor je kind?
Jamaar een leven zonder roken!1!!1quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je neemt dan niet zelf de verantwoordelijk om maar gewoon te stoppen terwijl je zwanger bent, omdat dat beter is voor je kind?
zoveel mogelijk geminderd maar als ik niet rook raak ik helemaal in de stress word ik ongenietbaar en heb ik en mijn omgeving geen leven meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
tsja, dat heet afkicken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoveel mogelijk geminderd maar als ik niet rook raak ik helemaal in de stress word ik ongenietbaar en heb ik en mijn omgeving geen leven meer
T zou wel moeten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:10 schreef Gizmo112 het volgende:
is dit een lemming ?
doet me denken aan Tanja van BB die zei dat ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Kutwijf.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:44 schreef DJMO het volgende:
Hear hear.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
In mijn optiek echter, moet je niet aan zwangerschap denken als je niet van je verslavingen af bent. Althans, dat lijkt mij een logische stap.
zijn dat de meeste topics in KLB al niet?? kan er best nog eentje bij en da, het was voor mij een klacht simpel .quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:08 schreef JanPiraat het volgende:
Waarom maak je hier eigenlijk een topic over ?? beetje kansloos vind je zelf niet ?
Dank je wel. Mijn moeder rookte ook door tijdens mijn draagtijd, en daardoor heb ik nu astmatische bronchitis aan overgehouden. Tuurlijk krijg je er niks van, kankerdebiel dat je er bentquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Zoveel lui van 25+ hebben een moeder die tijdens de zwangerschap gewoon doorrookte en daar is niks mis mee op latere leeftijd. Ja, het kind loopt een grote risico op problemen, maar het is nog steeds niet 100% als je een paar peuken per dag rookt.
Maar dit is het internet. Je kan hier zelfs een andere identiteit nemen, maar dat doe je niet eensquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
zijn dat de meeste topics in KLB al niet?? kan er best nog eentje bij en da, het was voor mij een klacht simpel .
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dank je wel. Mijn moeder rookte ook door tijdens mijn draagtijd, en daardoor heb ik nu astmatische bronchitis aan overgehouden. Tuurlijk krijg je er niks van, kankerdebiel dat je er bent
Touché!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
zijn dat de meeste topics in KLB al niet?? kan er best nog eentje bij en da, het was voor mij een klacht simpel .
Je loopt uiteraard een verhoogd risico, maar ook mijn broer, zus en ik hebben niets overgehouden aan het feit dat onze moeder tijdens de zwangerschap (jaren zestig) rookte.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Scorpie het volgende:
Dank je wel. Mijn moeder rookte ook door tijdens mijn draagtijd, en daardoor heb ik nu astmatische bronchitis aan overgehouden. Tuurlijk krijg je er niks van, kankerdebiel dat je er bent
Behalve het feit dat je nu zelf rooktquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je loopt uiteraard een verhoogd risico, maar ook mijn broer, zus en ik hebben niets overgehouden aan het feit dat onze moeder tijdens de zwangerschap (jaren zestig) rookte.
Maar dat doet niets af aan het feit dat 'we' nu wel beter zouden moeten weten.
waarom zou ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dit is het internet. Je kan hier zelfs een andere identiteit nemen, maar dat doe je niet eens
Touché.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef TNA het volgende:
Behalve het feit dat je nu zelf rooktHad je anders misschien ook gedaan, maar die kans neemt toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |