quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had net Jaap en Sjoerd aan de foon, die zitten in een MacBurger, hahahahahahaha
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:26 schreef BuffyJan het volgende:![]()
Edwin
![]()
Ik ga maar ns slapen, truste Fokkies
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.quote:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.
Edit: Helaas krijgen we het niet te zien.![]()
Ik zag het.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjes
zag je hem heen en weer rennen in het hok, haha, die is zich lam geschrokken, wegen/meten/ringen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag het.Zo'n beessie weegt echt niks hè?
Yep, denk dat hij of zij heel snel weg is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:23 schreef Giertje het volgende:
dan gaat holle bolle binnenkort dus echt weg als enige van de 4
wtfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Had ze dat gezien dan ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |