quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had net Jaap en Sjoerd aan de foon, die zitten in een MacBurger, hahahahahahaha
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 03:26 schreef BuffyJan het volgende:![]()
Edwin
![]()
Ik ga maar ns slapen, truste Fokkies
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.quote:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjesquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, ik zit nu te kijken naar het ringen.
Edit: Helaas krijgen we het niet te zien.![]()
Ik zag het.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:08 schreef Kaat38 het volgende:
Moggel, Gijs weegt 139,7 goed gewicht, nu weer terug in hok en rende geschrokken rondjes
zag je hem heen en weer rennen in het hok, haha, die is zich lam geschrokken, wegen/meten/ringen!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag het.Zo'n beessie weegt echt niks hè?
Yep, denk dat hij of zij heel snel weg is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:23 schreef Giertje het volgende:
dan gaat holle bolle binnenkort dus echt weg als enige van de 4
wtfquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Had ze dat gezien dan ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Vriendinnetje van mij kwam H&C vannacht tegen in Hsum. Ze hadden heel erg ruzie en Huub heeft Claire geslagen![]()
Beetje jammer
Waarom, hoezo en toen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:14 schreef BuffyJan het volgende:
Goedemorgen![]()
Beetje jammer
Jep. Ik was al eerder naar huis gegaan maar toen ze naar huis liep kwamen ze ze dus tegen. Schreeuwend en wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had ze dat gezien dan ?
(Goeiemorgen)
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klapquote:
Christus!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klap![]()
Eikel
Ik wou net zeggen. Als ik een jongen een meisje zie slaan wordt er tochquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
en kwam niemand daar tussen? Hebben meerdere mensen het gezien?
Goffer de goffer, is ie nou helemaal gek geworden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom weet ik niet. H&C haalde haar gillend in. Claire was heel hysterisch aan t huilen en later gaf ie dr dus een klap![]()
Eikel
Ja er liepen ook andere mensen daar. Dus ik denk t welquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:29 schreef noekje het volgende:
en kwam niemand daar tussen? Hebben meerdere mensen het gezien?
Nou, dan staat hij er gekleurd op. Het wachten is op een artikel in de Televaag, eigen schuld Huub, moet je je poten maar thuishouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:32 schreef BuffyJan het volgende:
Ja er liepen ook andere mensen daar. Dus ik denk t wel
Ik KAN als juryvoorzitter van de fotopielwedstrijd hem natuurlijk diskwalificeren als juryquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:34 schreef BuffyJan het volgende:
@ BQ ja dat denk ik wel.
@PeterNB ik baal er ook van dat ik eerder weg ben gegaan uit de kroeg, want ik had t zeker tegen m gezegd.
Domme lul, slaan doe je uberhaupt niet, en al helemaal niet als je bekend bent, en dan ook nog in t openbaar.
Wat een mongool.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:36 schreef Phoebie het volgende:
Echt gebeurd. Ik heb het gezien. (ik zat er naaaast haha)
Ze maakten heel veel herrie, en liepen ons schelden voorbij. Clair een beetje jankerig.
Toen liepen ze een zijstraat in en konden we ze alleen nog horen.
Echt schreeuwen en Clair janken "niet doen niet doen".
Toen ben ik gaan kijken want ik kan daar slecht tegen. Ook als ik ze niet had gekend had ik het gedaan.
Ze zagen mij niet, maar ik zag Huub Clair 2x een mep geven (soort backhand) met zn vlakke hand tegen haar lijf.
Ze maakten zo veel herrie dat er echt mensen op af kwamen, voor ik iets kon doen liepen ze verder, ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar het zal me niet verbazen als er filmpjes van vannacht opduiken op youtube.
Gewoon heel dom van ze. En vooral van Huub.
Ik eigenlijk ook niet maar er zijn dus ooggetuigen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Pfff en wij maar denken dat Brian de fout in ging.Kan het haast niet geloven.
Zou in real-life Brian dan toch die romantische gevoelige dichter blijken te zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Nou daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:47 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.Maar ik geloof jouw.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook al aan te denken...![]()
Ik ga maar ns douchen
Dat papiertje biedt geen enkele fysieke bescherming natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:57 schreef Phoebie het volgende:
ach ik denk dat ze allebei niet sporen.
Maar goed, wij zeiden ook tegen elkaar... "...en dan ben je getrouwd..."
Buffyjan met een vriendinnetje. Nog niet echt betrouwbare bron natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar er zijn dus ooggetuigen.
Dat valt me zooooooooo enorm tegen van Huubquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Eikel
buffyjan is juist één van degene die wel betrouwbaar isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Buffyjan met een vriendinnetje. Nog niet echt betrouwbare bron natuurlijk.
Dat deed ze nooit. Als toch iemand makkelijk was dan was zij dat wel. Leuk Hollandsch muziekje erbij, peuk en glas wijn en je had er geen kind meer aan. 'Handjes in de lucht en gaan!'quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Eerst maar een betrouwbare bron voordat we over gaan tot het veroordelen van een ex miljonair.
Zo kan ik ook gemakkelijk roepen dat ik Brian gisteren Amanda heb zien slaan iop de afdeling sanitair in een bouwmarkt.
Claire kon echt onuitstaanbaar zijn in de kooi, ze kon af en toe zo behoorlijk zeiken over niets
Ech nie, ze had van die momenten dat ze onuitstaanbaar was.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat deed ze nooit. Als toch iemand makkelijk was dan was zij dat wel. Leuk Hollandsch muziekje erbij, peuk en glas wijn en je had er geen kind meer aan. 'Handjes in de lucht en gaan!'
Je verwart haar met iemand anders.
Maar ze was absoluut geen zeikerd. Ze begreep alles, écht alles!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ech nie, ze had van die momenten dat ze onuitstaanbaar was.
Maar goed ik ben dan ook een vent misschien zie ik het anders.
Die gespeelde gezelligheid en vrolijkheid van haar begon me ook al snel de keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef Desii het volgende:
[..]
buffyjan is juist één van degene die wel betrouwbaar is
Ik geloof jouw wel.Je was zelf ook altijd fan van Huub en denk niet dat jij iemand bent om lekker de boel op stang te jagen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]Ik post dit echt niet om te rellen. No way. En er waren ook 2 andere vrienden van me bij die t ook bevestigen dus waarom zouden ze daar over liegen dan
![]()
Maar goed, als mensen t niet willen geloven, dan lekker niet
Er is nog maar een topic daar over de kooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
Wat is dat forumsysteem wat ze op Nowlive gebruiken ruk zeg, iets opzoeken of even lekker door topics heen bladderen is zo omslachtig.
Ja ik was ook fan van Huub. Dat was ook wel af te lezen aan mn telefoonrekening, al die klote smsjes en telefoontjes voor hemquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geloof jouw wel.Je was zelf ook altijd fan van Huub en denk niet dat jij iemand bent om lekker de boel op stang te jagen.
Nie waar.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is nog maar een topic daar over de kooi.
Ik anders wel, hoe dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jawel hoor.In de anderen kan je niet meer posten
Ze hebben nu een topic DGK algemeen,daar moet nu alles in over de kooi.Voor de rest zijn het EK topics en nog meer van die zooi.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik anders wel, hoe dan?
Of is dat pas sinds vandaag?
Toch kan ik nog gewoon posten in een willekeurig DGK topic en daar ging het om.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben nu een topic DGK algemeen,daar moet nu alles in over de kooi.Voor de rest zijn het EK topics en nog meer van die zooi.
In welke post jij dan.ik kan in de topic Dimitri niet meer reageren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik anders wel, hoe dan?
Of is dat pas sinds vandaag?
Edit: nee hoor, posten lukt gewoon in een willekeurig DGK topic.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In welke post jij dan.ik kan in de topic Dimitri niet meer reageren.
Het zou mij geen seconde verbazen, het is precies hoe ik het ventje al die tijd gezien heb......quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Eikel
Misschien ben je wel gebanned.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus ook niet reageren.Ook in die van Jaap niet
Kan jij wel reageren dan.Het laatste wat in die topics staat is dat je in het topic DGK algemeen moet posten.quote:
wromquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:
Op now live hebben ze alle posten weggehaald over Huub en Claire .
Ze gaan de jonkies inzetten tegen roemenie gewoon voor de fun en het is goed voor de jonkies.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:28 schreef kahaarin het volgende:Nou moe, ruzie maken in het openbaar is ook niet handig, dat wordt altijd overtrokken.......
![]()
Maar goed, 4-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie, gaat het Ned. 11-tal hun best doen tegen Roemenie of mogen Italie en Frankrijk naar huis?
Ja het is nu een lief bord wat zich alleen met de voetbal en de radio mag bezig houdenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:
Op now live hebben ze alle posten weggehaald over Huub en Claire .
Ik zwaai even mee de 4-1 was superrrrrrrquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:28 schreef kahaarin het volgende:Nou moe, ruzie maken in het openbaar is ook niet handig, dat wordt altijd overtrokken.......
![]()
Maar goed, 4-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denken jullie, gaat het Ned. 11-tal hun best doen tegen Roemenie of mogen Italie en Frankrijk naar huis?
Het hele elftal, Cruiff, de reservespelers en Nanningaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Zou Sly ook van Basten bellen als Oranje slecht speelt?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zwaai even mee de 4-1 was superrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, misschien kunnen ze er nog wat van maken ook, die zullen wel gebrand zijn zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan de jonkies inzetten tegen roemenie gewoon voor de fun en het is goed voor de jonkies.
Kater?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
heb het in de kroeg gezien, was errug gezellig!
![]()
[..]
Precies, misschien kunnen ze er nog wat van maken ook, die zullen wel gebrand zijn zich te bewijzen.
En dan maar gaan dreigen als hij zijn zin niet krijgt of aandacht tekort komt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het hele elftal, Cruiff, de reservespelers en Nanninga
Tell me about it, zucht.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan maar gaan dreigen als hij zijn zin niet krijgt of aandacht tekort komt.
"Ik snij je keel door wacht maar af, wacht maar rustig af, wacht maar af"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Zou Sly ook van Basten bellen als Oranje slecht speelt?
dit vind ik nou echt een heel grappige postquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Eerst maar een betrouwbare bron voordat we over gaan tot het veroordelen van een ex miljonair.
Zo kan ik ook gemakkelijk roepen dat ik Brian gisteren Amanda heb zien slaan op de afdeling sanitair in een bouwmarkt.
Claire kon echt onuitstaanbaar zijn in de kooi, ze kon af en toe zo behoorlijk zeiken over niets![]()
En meteen jankend aan de telefoon hangen als er iets mis was.![]()
Hey zo bedoel ik het niet, vrouwen slaan is fout maar ik kan best begrijpen dat Huub na een bizar drukke avond Claire even aan haar arm pakt en zou zeggen doe eens rustig en normaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:22 schreef avonne het volgende:
[..]
dit vind ik nou echt een heel grappige post![]()
![]()
ze lokt het zelf uit
ja.... en Huub is God en hij maakt nooit fouten
jemig, ik wist dat Huubsoppers héél ver gaan in alles goedpraten, maar om de schuld op Claire off all people af te schuiven is wel héél twisted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |