Dat is wel een "open deur"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op ging dwars door de deur van de zaak van Claire.
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huub had ook hele hoge telefoonkosten. Dat waren overigens geen gesprekskosten, want de telefoon stond op de zaak van Claire.
Iedere keer een nieuwe telefoon.
Dat is nog wel de vraag, HAD ie maar open gestaan, dan was Claire er niet tegenaan gevlogen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een "open deur"
Dat weet ik niet, maar iedereen heeft het steeds over paps dit en paps dat, misschien paps wel.... of Claire heeft nu een schuld bij de bank.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Op naam van de zaak....maar wie betaalde dan al die rekeningen aangezien er geld bij moest.
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Misschien moet je dat dan laten rusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:10 schreef sunny16947 het volgende:
Zit nog steeds met de vraag waarom Esmeralda de invalster niet inviel. Achterstallig loon, of getuige van de ruzies?
En Sharon die na 3 maanden nagelstudio het dichter bij huis ging zoeken, maar met klem schreef dat dat echt niet aan H&C lag en ze beide ontzettend dankbaar was voor de begeleiding en advies.
De statistieken wijzen uit dat veel scheidingen het gevolg zijn van onenigheid over geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Damn dit gaat wel heel ver, maakt het echt wat uit?
Ten koste van "wat dan ook" moet er aan Huub een positieve draai gegeven wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Sunny maakt het wel erg bont.
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Nee, absoluut niet ouderwetsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is zeker hopeloos ouderwets om te vinden dat deze zaak eigenlijk volledig achter gesloten deuren afgehandeld moet worden.
Neuh.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
De schuldeisers, papa Recourt, en misschien aan het eind van het verhaal zelfs de WSNP.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Of misschien kunnen die hun verhaal wel aan de bladen verkopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan laten rusten.
Nee hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, alleen wel mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Be careful what you wish for.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Of misschien kunnen die hun verhaal wel aan de bladen verkopen.
Ja! Kap eens!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.
Exact!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dju, al die mensen die vinden dat het achter gesloten deuren moet, willen die dan nu dit subforum verlaten?
Ja daahaag ik ga niet nog een keer in zo'n verhuisdoos zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dju, al die mensen die vinden dat het achter gesloten deuren moet, willen die dan nu dit subforum verlaten?
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
De schuldeisers, papa Recourt, en misschien aan het eind van het verhaal zelfs de WSNP.
Ik gok overigens dat papa en mama Recourt het niet zover zullen laten komen, en zo wel dan moet Huub ze weer op zijn blote knieën danken dat hij niet in gemeenschap van goederen getrouwd is.
En bovendien partypooperigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, de statieken wijzen ook uit dat de meeste huwelijken het wat langer uithouden dan tot 3 maanden na de geboorte van het eerste kind....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat veel scheidingen het gevolg zijn van onenigheid over geld.
I wish the truth and nothing but the truthquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.
Menutje oorzaak en gevolg, doorspekt met de geur van consequent zijn en opgediend op een bord "Ik lieg niet en ben jullie steun waardig".quote:
Ja! Bloot op de brandstapel aan de schandpaal!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vonden het niet erg om alles op tv te laten zien en hebben hun fans omarmd en hun leven mee gedeeld (alle vreugde enzo), dus nu moeten ze ook met de billen bloot.
..So Help You God.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
I wish the truth and nothing but the truth
Waren die er nog maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja! Bloot op de brandstapel aan de schandpaal!
Oh dus eigenlijk is het net zo'n gevalletje als Lieke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Menutje oorzaak en gevolg, doorspekt met de geur van consequent zijn en opgediend op een bord "Ik lieg niet en ben jullie steun waardig".
Oh ja, nu is het ineens niet meer de inzet van de ouders Recourt geweest dat er huwelijkse voorwaarden zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.
Je draait er wel de drukstbezochte reeks van je forum mee om zeepquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja klopt ik ben een "homosapiens" Goh je begint het licht te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de statieken wijzen ook uit dat de meeste huwelijken het wat langer uithouden dan tot 3 maanden na de geboorte van het eerste kind....
Mens hou toch eens op, waarschijnlijk is Huub idd slachtoffer van die geldverslindende, op hun luie reet zittende, Recourt-bende. Heeft Claire hem er ingeluisd door stiekem de pil niet meer te slikken en gaat ze hem nu de komende 12 jaar krom laten liggen om de partneralimentatie (wel aftrekbaar) en kinderalimentatie te laten ophoesten, en doet ze zelf al helemaal niets tot Sophie 18 is.
Oh, en Berga heeft het allemaal zo bedacht, die heeft zelfs haar Microgynon 30 vervangen voor smarties
Dat betwijfel ik, sommige mensen herkennen de waarheid nog niet als hij in hun gezicht schijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
I wish the truth and nothing but the truth
Ja, ik zou er ook vanuit gaan dat Huub nog wel ergens voor een vermogen aan barrekeningen open had staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Leandra het volgende:
Overigens kan ik me zo voorstellen dat de familie Recourt er nogal wat belang bij had dat Claire niet in gemeenschap van goederen zou trouwen.
Ja klopt, zit hier ook met een dubbel gevoel mee te lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef PC eend het volgende:
Je draait er wel de drukstbezochte reeks van je forum mee om zeep
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben een "homosapiens" Goh je begint het licht te zien
Eerlijk gezegd, dat dacht ik ook. Ik heb hem zoiets horen zeggen, maar we weten ook dat die goser soms leugens uitsprak om dingen een bepaalde draai te geven, dus zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat pappa recourt daar op aan heeft gedrongen. Natuurlijk kan ik het verkeerd hebben hoor, maar meen toch echt dat dat bij Huub vandaan kwam omdat hij (toen nog dacht te winnen) zijn miljoen niet wilde delen met iemand die daar maar 3 maanden had gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |