Je zou bijna zeggen, zo dochter, zo vader. Maar ik weet niet of dat mag op FOK!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Mag ik hier zeggen dat Huub een Crackhoer gaat worden? Of ligt daar de grens?
Nou, eigenlijk niet, maar nu het al staat, let it bequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
Daar ligt ie nu, laat 'm daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:34 schreef versabommie het volgende:
nah slecht hoor zelf niet kokenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een snackhoer, want koken doet ie vast niet?
Ha fijn, eindelijk een bekende grens!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar ligt ie nu, laat 'm daar.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik las vandaag goede verhalen van je
En twitter lekker verder met je favo modquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha fijn, eindelijk een bekende grens!Mensen hebben grenzen nodig en nu ligt de grens ongeveer bij crackhoer! Goeie moderatie Pietje! Hulde!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En twitter lekker verder met je favo mod
Word er al met modem's gegooid ? Of firewalls ingetraptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En twitter lekker verder met je favo mod
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo Mobiel!
Mooiiii is trouwens een uitzondering, die mag wél geslagen worden door mannenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo debiel!
geen mod, nee,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Ik heb geen mod op m'n timeline! Doe eens niet zo debiel!
Dit topic is trouwens geen slowchat, de 'in de media' reeks was dat op een bepaald moment bijna maar de "gate" topics zoals deze gaan ergens over (in dit geval Huub en Claire).quote:
Wel prettig zit nu net ff te kijken wat ik allemaal kan gaan blockenquote:
Eeen schatje.. Hij moest alleen carbid lusten..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja ,echt zon lieverd die huub !
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik kan me zoiets wel herinneren.
Kunnen de soppers hem alvast grote potten vaseline opsturen.
Maar wel elke dag fanmail, bloemen en cadeaus van zijn soppers!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als hij de gevangenispoort al ziet rent ie huilend naar zijn moeder, echt die houd het nog geen dag vol, want daar kan je geen grote bek opzetten hoor, en drank vloeit er ook weinig, alleen met kerst en koningendag dus wordt zeer zeer zwaar voor hem.
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, is er al nieuw nieuws of hoe zit het, heeft iemand al iets opgespoord??? gelezen???gehoord???? gewoon een vette roddel
Die kregen wij op school al als voorlichtingsmateriaal over drugs.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Whoeha ha ,ik heb nog niet eens alles gelezen maar pies nu al in m'n tena ha ha ha![]()
sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit topic is trouwens geen slowchat, de 'in de media' reeks was dat op een bepaald moment bijna maar de "gate" topics zoals deze gaan ergens over (in dit geval Huub en Claire).
Je bent van harte welkom in [RLS SC # 338]Jointje of lachgas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |