Ik kreeg het idee van oud en nieuw twee jaar terug. Toen stond ik om twaalf uur op het toilet, had niks in de gatenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef morgane het volgende:
Haha Mik, je krijgt het wel voor elkaar heis wel zuur als je achter je iedereen hoort juichen
![]()
Ik ga naar bed, trusten aan ieder!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
fopi
Snap ik ook niets van maar als jij het niet weet zijn het in ieder geval geen ICT termen! Zijn het soms nieuwe SOA's?quote:
ik heb geslapen, ging best goedquote:
quote:About a week ago I was messing around with the hide button on Facebook. I had never "hidden" anyone so I decided to see exactly what it did and chose to hide a friend of mine who goes to my school. Ever since I hid him last Wednesday he hasn't been in school and no one knows where he is. Facebook, if you're reading this, I want my friend back. MLIA.
Je moest toch werken gister, druppelsletquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb geslapen, ging best goed
Hij gebruikt nu toch antibiotica tegen zijn druppelslet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moest toch werken gister, druppelslet
Vertel, mijn zoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Dj_unkie het volgende:
hebben jullie ook zo'n lekkere lunch pauze gehad
was saai, vanavond wat drukker hoop ikquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moest toch werken gister, druppelslet
ik ga hem vanavond op het werk kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
de nieuwe southpark
cartman die pokerface playbackt op de singstar![]()
Fuck you dolphin, Fuck you whale!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
de nieuwe southpark
cartman die pokerface playbackt op de singstar![]()
Bij southparkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Koningquote:Today was costume day at my school. When one of the most annoying girls in the school walked in dressed as a prostitute, my teacher looked at her and said with a straight face "where's your costume". New favorite teacher? I think so. MLIA
Slim jochquote:Today, I took a Hershey's bar from my brother's room. Inside there was a post-it note that said, "I will find you out if you eat this!" I ate it. I am not so much concerned about the death threat however, because I am too baffled over how in the world he got a post-it note inside of a wrapped Hershey bar. And if I ask him about it, he will know I stole it. Clever.
quote:Today, in Human Biology, we were working with a purple chemical. Our teacher announced that if we get it on our skin, it will turn brown. The only black kid in my class looks down at this hand and says, "too late" MLIA
Geniaalquote:Today, I went to the doctor to check if I had the flu. After waiting a while the doctor finally comes in. He stares at my mom and goes, "Mrs. Henry, tests are positive, your daughter's pregnant." My mom jumped off her chair in shock and there was a long, akward pause. The doctor finally said, "No, I'm totally kidding. She has the flu." I'm 13 and I have a new favorite doctor. MLIA
Vertel mij wat! Nu kan ik niet via de faaltertse weg de snelweg op!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Laysa het volgende:
ik word zo ongelovelijk chagerijnig van dat kleine stukje opengebroken Hatertse weg
Ga via Malden, zo erg is dat vanuit jou nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Nu kan ik niet via de faaltertse weg de snelweg op!
een stukje wat normaal 1 minuut kost duurt nu bijna 10 om dat je door dat achterlijk hatert heen moet....en dit nog zeker tot Sinterklaasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Nu kan ik niet via de faaltertse weg de snelweg op!
Via Malden kost 10 minuten extra! Suf bejaardendorp vol filesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga via Malden, zo erg is dat vanuit jou niet
Of de Groenestraat/Graafseweg-combi.
Waar woon jij eigenlijk, maffe doperwt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
een stukje wat normaal 1 minuut kost duurt nu bijna 10 om dat je door dat achterlijk hatert heen moet....en dit nog zeker tot Sinterklaas
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk, maffe doperwt?
Daar wonen en dan spugen op Hatert, Heterd?quote:
hey,,,,het was malvert of weer bij mn moeder en dan is die keus toch nog makkelijk gemaakt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar wonen en dan spugen op Hatert, Heterd?
Dag mam *koffers neerzet* hier ben ik weer! Zet eens koffie en hier is de was!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey,,,,het was malvert of weer bij mn moeder en dan is die keus toch nog makkelijk gemaakt...![]()
en normaal heb ik niks tegen Hatert...alleen nu ff nog tot december ofzo
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag mam *koffers neerzet* hier ben ik weer! Zet eens koffie en hier is de was!![]()
Ik ben alleen jaloers hoor! Zelfs Hatert is te duur voor me!
Ik zit nu nog prima via de SSHN maar dat kan ik ook geen decennia meer volhouden! Tegen die tijd ligt Malvert dus al tegen de vlakte!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgt
de geruchten gaan rond dat er tot 2014 helemaal niets gebeurdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit nu nog prima via de SSHN maar dat kan ik ook geen decennia meer volhouden! Tegen die tijd ligt Malvert dus al tegen de vlakte!
Het is maar een sneetje van 8-10 cm dwars door mijn buikspieren. It is just a flesh wound!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het nu met je??? heb je al wat minder pijn?
zeg tie heul stoer......quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is maar een sneetje van 8-10 cm dwars door mijn buikspieren. It is just a flesh wound!
Pas de 3x dit jaar dat ze die open hebben gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg tie heul stoer..........maar is dan de oorspronkelijke pijn al minder of merk je nog niets
Heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pas de 3x dit jaar dat ze die open hebben gemaaktDie pijn is te doen. Ik heb niet zo heel veel pijn dus ik hoop van wel! Maar ik durf nog niets te zeggen, bang dat ik straks ga geloven in mijn eigen illusies en het ineens weer terug is.
Eigenlijk hoor je dat helemaal niet te snappen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Held....maar ik snap wat je bedoeld.....ff afwachten dus nog
ja sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat helemaal niet te snappen!
Zo'n vermoeden had ik eigenlijk wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja sorry...maar ik doe het lekker wel
![]()
Zijn dat die flatjes die 380 euro per maand kosten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgt
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn dat die flatjes die 380 euro per maand kosten?
Wat komt daar nog aan servicekosten bij als ik vragen mag? Is misschien nog wel aantrekkelijk...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoper
Das wel iets voor mikkie die zonder garage! Die heeft toch geen auto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoper
geen service kosten...wel je energie kosten nog....maar ik weet niet of je voor huursubsidie in aanmerking komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat komt daar nog aan servicekosten bij als ik vragen mag? Is misschien nog wel aantrekkelijk...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Dupje het volgende:
Expeditieeeeee Robinson!
waar dit keer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef Dragorius het volgende:
En weer een sollicitatie de deur uit
Ikea.nl afdeling verlichting! Fapze!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe de vervolgplaatjes ook maar
Nietwaar er zit nog zo'n rits plaatjes achterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ikea.nl afdeling verlichting! Fapze!
+ http://www.privoxy.org/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
Crap, Google Chrome is best een goeie browser.
Mja, in totaal ben je met g/w/l dus nog wel tegen de 450 euro kwijt, blijft een hoop geld. En dan woon je in Malvertquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen service kosten...wel je energie kosten nog....maar ik weet niet of je voor huursubsidie in aanmerking komt?
Misschien zoekt ze wel een huisgenootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, in totaal ben je met g/w/l dus nog wel tegen de 450 euro kwijt, blijft een hoop geld. En dan woon je in Malvert.
Ik vind het niet zo heel schokkend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk, dit is nog eens wat anders dan Crank![]()
Italië geschokt door filmpje maffiamoord
Maar misschien zoek ik die nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Neuhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!quote:
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoor
Slet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Zitten ze daar ook? Was gister in Dukenburg, en daar zitten ze ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:05 schreef Dj_unkie het volgende:
is dat die shop in de mariekenstraat?
Ga je daar de nerdy verkoop adviseur uithangen? Mag ik dan een keer de vervelende nerdy klant uit komen hangen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef Dj_unkie het volgende:
geloof het wel, maar voor jou rij ik graag een blokje om
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:18 schreef royjn het volgende:
Dus het wordt goedkoop games bij je inkopen?
Dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Mja, dat kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel een game-nerd.
Mensen komen voor de extra service hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Ok, je bent geschikt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen komen voor de extra service he![]()
Er zijn zat mensen die een game voor een ander willen kopen maar geen idee hebben van wat er speelt in de gameswereld hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, je bent geschikt.
Service bij een computergame, my ass. Maar er zijn idd mensen die erin trappen.
Service op maatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn tegoedbonnen voor uitgevonden.
Niet mijn soort publiekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom post je als gamefanaat nooit in GAM?
Een nerd met grootsheid waanzinquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Dan is het een klant, en is dat dus een heel andere situatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Nee, gewoon niet het soort discussie waar ik iets in kan bijdragenquote:
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Dupje het volgende:
Pfff gister om 10 uur 's avonds was er een gijzeling in de Albert Heijn in Eindhoven waar mijn ouders altijd komen!
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruiken.
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien. In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien.
Welkom in Nederlandquote:In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.
waarom denk je dat ik na 3 maanden naar iets voor mezelf op zoek gingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?
Haha zou allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?
[..]
Welkom in Nederland.
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.quote:
En dat ja. Dit was nog niks vergeleken met andere usersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!quote:
Goed plan, het is hier zo doodsaai nu @ work.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!
Uit ervaring weet ik dat het bij 48u begint, dus dan is de volgende termijn een week?quote:
Meid, wat een problemen tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
Vanmiddag naar de kapper, wat een kuttijd. Altijd zo irritant hè... moet je van tevoren je haren wassen en achteraf kun je weer onder de douche omdat je anders overal die kleine klotehaartjes hebt zitten.
We missen Yashi, dus af een toe zo'n Yashi-post houdt haar in erequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, wat een problemen toch. Sterkte vanmiddag.....
die is al meer dan 3 maanden geleden, je begint weer bij 48 uurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het bij 48u begint, dus dan is de volgende termijn een week?
De pijn ervan is nog versquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is al meer dan 3 maanden geleden, je begint weer bij 48 uur
Je moet ook lief doen tegen swarma.quote:
Vind je dat echt weinig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer wakker, 6,5 uur geslapen en voel me nog best prima
Ja maar! Hij was onrechtvaardigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moet ook lief doen tegen swarma.
6,5 uur is best veel inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vind je dat echt weinig?
Ik ga vanmiddag voor het eerst in een paar jaar weer eens hockeyen
Fok! mods zijn altijd rechtvaardig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar! Hij was onrechtvaardig
[..]
Geen idee waar het is eigenlijk.. sportvelden van de uni volgens mij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Hockeyen is leuk! Waar ga je het doen? Het is dat ik geen tijd heb, anders was ik echt alweer begonnen denk ik...
ik slaap er soms nog steeds slecht vanquote:
Bij apeliotes dus, of gewoon een cursus ofzo? Wel grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee waar het is eigenlijk.. sportvelden van de uni volgens mij?
Gewoon met vrienden!
Gewoon even een avondje back-to-back-masturbation-session houden en het schuldgevoel is weg bij beiden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik slaap er soms nog steeds slecht van
Neuh gewoon zelf een balletje slaan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij apeliotes dus, of gewoon een cursus ofzo? Wel grappig.
kost dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een mooi ding hoor.
107 cm voor 700 euro.quote:
Welke game?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Dj_unkie het volgende:
nee ik moet morgen zelf weer aan de slag voor mijn "drie letterige" internetprovider...dus ik zet nu mijn PS3 aan en kom niet meer van de bank
De 81cm-variant is er voor 480 euro, maar die is dus niet Full-HD.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
107 cm voor 700 euro.
Maar ik ben aan het kijken voor een 82 of 94 cm, want dit is gewoon te groot voor m'n kamer.
UFC 2009?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:48 schreef Dj_unkie het volgende:
ff denken...ben bang dat ik volmondig NEE! moet zeggen
Maar Full-HD kost al gauw ruim 100 euro meer voor hetzelfde formaat. En ik betwijfel of ik dat verschil ga zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind het wel een must zelfs op een 82 cm panel. Ik zie duidelijk verschil tussen een 720P en 1080P film. Maar de prijs is verder wel erg goed! Kijk je zo nu en dan een DVD en een HDfilmpje dan lijkt het me een prima aanbieding
quote:
DVI naar HDMI is dat meestal. Ga anders eens ff in de stad kijken, daar hebben ze echt wel een FullHD en 720P scherm bij elkaar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Full-HD kost al gauw ruim 100 euro meer voor hetzelfde formaat. En ik betwijfel of ik dat verschil ga zien.
Sowieso moet ik nog even uitzoeken hoe ik m'n pc kan gaan sluiten op de tv dan, om in elk geval m'n films enzo daarop te kunnen kijken.
Uncharted een shooter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
![]()
Like...WTF?
Ben jij zon "beat em up/hack&slash" gamert.... Had ik niet verwacht van iemand met een roos als avatar![]()
Ben zelf meer een shooter fan! Gister laatste hoofdstuk van Uncharted 1 uitgespeeld
oke....dus of je bent ineens lief geworden...of je hebt een bazige vriendin die niet dol is op skullsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uncharted een shooter?Leuke adventure-game met schietactie..
Hehe ik had voorheen een Punisher avatar..
Voor zover ik kan zien is het een DVI-slot ja. Zitten er twee op. Eentje voor de monitor, de andere dus voor uitvoer naar de tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
DVI naar HDMI is dat meestal. Ga anders eens ff in de stad kijken, daar hebben ze echt wel een FullHD en 720P scherm bij elkaar staan
Geen van beiden..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
oke....dus of je bent ineens lief geworden...of je hebt een bazige vriendin die niet dol is op skulls
ROFL ik heb hem net in google gekopieerd....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geen van beiden..
En niemand die nog op mijn nieuwe ondertitel heeft gereageerdgelukkig maar
loop ff binnen bij video op de Bloemerstraat, dat is wel een nette winkelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het een DVI-slot ja. Zitten er twee op. Eentje voor de monitor, de andere dus voor uitvoer naar de tv.
Probleem is dat ik die winkels in de stad nooit zo vertrouw, die kunnen zo lekker beeld manipuleren enzo.
Housewarming in Millingenquote:
Heb al driedubbele plannen, dus dit past er niet meer echt bijquote:
Ik ben niet zo populair als mikkie maar ik ben dubbel geboekt!quote:
Zoals altijd! Zo zie je maar weer het aantal hyvesvrienden is omgekeerd evenredig aan het aantal daadwerkelijke vriendjes he!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Mikkie het volgende:
Kortom: swarmahoer is de minst populaire![]()
Ik had ook niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb niet eens Hyves, kun je nagaan
heejquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
CANT READ MY, CANT READ MY, NO YOU CANT READ MY POKERFACE!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Dj_unkie het volgende:
Die aflevering van Southpark met Dolfijnen en WalvissenMeesterlijk
Moet je toch even wat mensen aan de jas gaan trekken dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
Ik ga al naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond ergens poolen?
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verbandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
Oja... Maandag tentamen dus vanavond niet pokeren
Voor jou ook idd niet nee.... Voor Hosti misschien welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verband
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ah k heb nog wat gekocht voor je mikkie als dank voor het uitvissen van al dat boetesgedoe, wilde het net langsbrengen maar wist niet of je thuis waswel dus
True. Was gewoon niet handig, maar ja, te laatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef morgane het volgende:
Ja eh, daar kies je toch echt zelf voor he
True. Alleen doe ik het studeren meestal in de UB omdat er thuis niets van komt. Dus dan moet ik er écht voor gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef morgane het volgende:
Je kan ook eerst beginnen met studeren en als je merkt dat het niet blijft hangen alsnog even bijslapen. Het is ook zonde van je tijd om te gaan liggen meuren als het studeren eigenlijk best ok gaat.
Andersom ook, het is zonde te blijven proberen halflaf te studeren als je beter even een uurtje kunt gaan liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef morgane het volgende:Het is ook zonde van je tijd om te gaan liggen meuren als het studeren eigenlijk best ok gaat.
ik de supermarkt....wat later op de dag als al het vervelende volk al weg isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat ik zo maar ff naar de mac rol... of de supermarkt.... moeilijke keuze...
Goed ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat ik zo maar ff naar de mac rol...
http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/r/apple_ipod_touch_32gb/quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
heb dus al een tijdje geen mp3 speler oid meer... En was even aan het kijken voor een nieuwe en dan wil ik het liefst een iPod. Nu hebben ze ze dus van 16 GB en dan een gat naar 160 GB....godver... ik ga nog even twijfelen... 160GB krijg ik dus nooooooooooooit vol
Mensen nog tips van andere merken die een geheugen hebben van 32 of 64 GB ofzo en die goed werken?
De touch is er ook in 32 GB uitvoering als ik mijn niet vergis, volgens mij was er ook nog een 120Gb uitvoering van de classic. En so what als je het niet vol krijgt, de optie is er toch? 16Gb is ook meer dan genoegquote:
Dan zou ik die 120 pakken. Ik had eerst eentje van 4Gb., was in principe genoeg. Toen kocht ik die van 30Gb en dacht het nooit nodig te hebben, maar die zit stampvol.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
Die van 32 GB vind ik zo nutteloos want je krijgt allerlei dingen erop (je kan gamen, e-mail bekijken enz enz) die ik toch niet wil en daar betaal je dan meer voor dan die van 120 GB
Dan doe ik mee. Godverju zeg, van die Vinexgezinnen die zo nodig met hun hele dreinende kroost die tent in moeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik ook een duit in het "klagen-over-de-drukte-in-de-supermarkt" zakje doen?
Moet je 27 december gaan, dan is het toppunt! Alle mensen hebben twee dagen binnen gezeten en zijn het helemaal beu, gaan dus alleen maar de deur uit 'om er even uit te zijn'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
Op zondag is ook leuk winkelen... 1 keer gedaan... doe ik ook nooit meer als het niet ECHT nodig is
uberhoupt natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand hoe je in WMP 11 de totale afspeeltijd van een afspeellijst kunt zien? Of kan dit uberhaupt niet eens?
dat snap ik dan niet... want de week daarvoor slaan mensen voedsel in alsof de winkels een maand dicht zullen zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je 27 december gaan, dan is het toppunt! Alle mensen hebben twee dagen binnen gezeten en zijn het helemaal beu, gaan dus alleen maar de deur uit 'om er even uit te zijn'.
ik ga sowieso de winkel niet in rond die tijd....dan maar ff voor meerdere dagen de boodschappen halen van te vorenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat snap ik dan niet... want de week daarvoor slaan mensen voedsel in alsof de winkels een maand dicht zullen zitten.En dan na 2 dagen al geen eten meer hebben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
neuh, lekker joh, bejaarden aan de kant beuken, kinderen schoppen die je in de weg lopen, luidruchtig over seks praten, blikkie bier erbij, ik vermaak me wel
ik verkoop die dingenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
thx hosti...ik ga er nog even over nadenken
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:19 schreef Sander het volgende:
[..]
ik verkoop die dingen. Ga voor te nano 16gb. Groot zat, lekker klein en zonder de overbodige functies van de touch.
Rubik's, bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
die nieuwe audi reclame is trouwens ook wel erg vet... met die rubuskubus
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit al in een hoekje neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |