De 81cm-variant is er voor 480 euro, maar die is dus niet Full-HD.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
107 cm voor 700 euro.
Maar ik ben aan het kijken voor een 82 of 94 cm, want dit is gewoon te groot voor m'n kamer.
UFC 2009?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:48 schreef Dj_unkie het volgende:
ff denken...ben bang dat ik volmondig NEE! moet zeggen
Maar Full-HD kost al gauw ruim 100 euro meer voor hetzelfde formaat. En ik betwijfel of ik dat verschil ga zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:51 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind het wel een must zelfs op een 82 cm panel. Ik zie duidelijk verschil tussen een 720P en 1080P film. Maar de prijs is verder wel erg goed! Kijk je zo nu en dan een DVD en een HDfilmpje dan lijkt het me een prima aanbieding
quote:
DVI naar HDMI is dat meestal. Ga anders eens ff in de stad kijken, daar hebben ze echt wel een FullHD en 720P scherm bij elkaar staanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Full-HD kost al gauw ruim 100 euro meer voor hetzelfde formaat. En ik betwijfel of ik dat verschil ga zien.
Sowieso moet ik nog even uitzoeken hoe ik m'n pc kan gaan sluiten op de tv dan, om in elk geval m'n films enzo daarop te kunnen kijken.
Uncharted een shooter?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
![]()
Like...WTF?
Ben jij zon "beat em up/hack&slash" gamert.... Had ik niet verwacht van iemand met een roos als avatar![]()
Ben zelf meer een shooter fan! Gister laatste hoofdstuk van Uncharted 1 uitgespeeld
oke....dus of je bent ineens lief geworden...of je hebt een bazige vriendin die niet dol is op skullsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Uncharted een shooter?Leuke adventure-game met schietactie..
Hehe ik had voorheen een Punisher avatar..
Voor zover ik kan zien is het een DVI-slot ja. Zitten er twee op. Eentje voor de monitor, de andere dus voor uitvoer naar de tvquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:55 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
DVI naar HDMI is dat meestal. Ga anders eens ff in de stad kijken, daar hebben ze echt wel een FullHD en 720P scherm bij elkaar staan
Geen van beiden..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:57 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
oke....dus of je bent ineens lief geworden...of je hebt een bazige vriendin die niet dol is op skulls
ROFL ik heb hem net in google gekopieerd....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geen van beiden..
En niemand die nog op mijn nieuwe ondertitel heeft gereageerdgelukkig maar
loop ff binnen bij video op de Bloemerstraat, dat is wel een nette winkelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het een DVI-slot ja. Zitten er twee op. Eentje voor de monitor, de andere dus voor uitvoer naar de tv.
Probleem is dat ik die winkels in de stad nooit zo vertrouw, die kunnen zo lekker beeld manipuleren enzo.
Housewarming in Millingenquote:
Heb al driedubbele plannen, dus dit past er niet meer echt bijquote:
Ik ben niet zo populair als mikkie maar ik ben dubbel geboekt!quote:
Zoals altijd! Zo zie je maar weer het aantal hyvesvrienden is omgekeerd evenredig aan het aantal daadwerkelijke vriendjes he!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:18 schreef Mikkie het volgende:
Kortom: swarmahoer is de minst populaire![]()
Ik had ook niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:21 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb niet eens Hyves, kun je nagaan
heejquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
CANT READ MY, CANT READ MY, NO YOU CANT READ MY POKERFACE!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Dj_unkie het volgende:
Die aflevering van Southpark met Dolfijnen en WalvissenMeesterlijk
Moet je toch even wat mensen aan de jas gaan trekken dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
Ik ga al naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond ergens poolen?
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verbandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
Oja... Maandag tentamen dus vanavond niet pokeren
Voor jou ook idd niet nee.... Voor Hosti misschien welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verband
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ah k heb nog wat gekocht voor je mikkie als dank voor het uitvissen van al dat boetesgedoe, wilde het net langsbrengen maar wist niet of je thuis waswel dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |