Een nerd met grootsheid waanzinquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Dan is het een klant, en is dat dus een heel andere situatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Nee, gewoon niet het soort discussie waar ik iets in kan bijdragenquote:
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Dupje het volgende:
Pfff gister om 10 uur 's avonds was er een gijzeling in de Albert Heijn in Eindhoven waar mijn ouders altijd komen!
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruiken.
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien. In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien.
Welkom in Nederlandquote:In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.
waarom denk je dat ik na 3 maanden naar iets voor mezelf op zoek gingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?
Haha zou allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?
[..]
Welkom in Nederland.
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.quote:
En dat ja. Dit was nog niks vergeleken met andere usersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!quote:
Goed plan, het is hier zo doodsaai nu @ work.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!
Uit ervaring weet ik dat het bij 48u begint, dus dan is de volgende termijn een week?quote:
Meid, wat een problemen tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
Vanmiddag naar de kapper, wat een kuttijd. Altijd zo irritant hè... moet je van tevoren je haren wassen en achteraf kun je weer onder de douche omdat je anders overal die kleine klotehaartjes hebt zitten.
We missen Yashi, dus af een toe zo'n Yashi-post houdt haar in erequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meid, wat een problemen toch. Sterkte vanmiddag.....
die is al meer dan 3 maanden geleden, je begint weer bij 48 uurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het bij 48u begint, dus dan is de volgende termijn een week?
De pijn ervan is nog versquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is al meer dan 3 maanden geleden, je begint weer bij 48 uur
Je moet ook lief doen tegen swarma.quote:
Vind je dat echt weinig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer wakker, 6,5 uur geslapen en voel me nog best prima
Ja maar! Hij was onrechtvaardigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moet ook lief doen tegen swarma.
6,5 uur is best veel inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vind je dat echt weinig?
Ik ga vanmiddag voor het eerst in een paar jaar weer eens hockeyen
Fok! mods zijn altijd rechtvaardig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar! Hij was onrechtvaardig
[..]
Geen idee waar het is eigenlijk.. sportvelden van de uni volgens mij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Hockeyen is leuk! Waar ga je het doen? Het is dat ik geen tijd heb, anders was ik echt alweer begonnen denk ik...
ik slaap er soms nog steeds slecht vanquote:
Bij apeliotes dus, of gewoon een cursus ofzo? Wel grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen idee waar het is eigenlijk.. sportvelden van de uni volgens mij?
Gewoon met vrienden!
Gewoon even een avondje back-to-back-masturbation-session houden en het schuldgevoel is weg bij beiden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik slaap er soms nog steeds slecht van
Neuh gewoon zelf een balletje slaan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij apeliotes dus, of gewoon een cursus ofzo? Wel grappig.
kost dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:08 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel een mooi ding hoor.
107 cm voor 700 euro.quote:
Welke game?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Dj_unkie het volgende:
nee ik moet morgen zelf weer aan de slag voor mijn "drie letterige" internetprovider...dus ik zet nu mijn PS3 aan en kom niet meer van de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |