Maar misschien zoek ik die nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Neuhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!quote:
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoor
Slet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Zitten ze daar ook? Was gister in Dukenburg, en daar zitten ze ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:05 schreef Dj_unkie het volgende:
is dat die shop in de mariekenstraat?
Ga je daar de nerdy verkoop adviseur uithangen? Mag ik dan een keer de vervelende nerdy klant uit komen hangen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef Dj_unkie het volgende:
geloof het wel, maar voor jou rij ik graag een blokje om
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:18 schreef royjn het volgende:
Dus het wordt goedkoop games bij je inkopen?
Dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Mja, dat kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel een game-nerd.
Mensen komen voor de extra service hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Ok, je bent geschikt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen komen voor de extra service he![]()
Er zijn zat mensen die een game voor een ander willen kopen maar geen idee hebben van wat er speelt in de gameswereld hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, je bent geschikt.
Service bij een computergame, my ass. Maar er zijn idd mensen die erin trappen.
Service op maatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn tegoedbonnen voor uitgevonden.
Niet mijn soort publiekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom post je als gamefanaat nooit in GAM?
Een nerd met grootsheid waanzinquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Dan is het een klant, en is dat dus een heel andere situatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:58 schreef morgane het volgende:
Toch is het gedeeltelijk datzelfde publiek dat bij jou in de winkel komt straks
Nee, gewoon niet het soort discussie waar ik iets in kan bijdragenquote:
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:07 schreef Dupje het volgende:
Pfff gister om 10 uur 's avonds was er een gijzeling in de Albert Heijn in Eindhoven waar mijn ouders altijd komen!
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gijzelingen zijn voor watjes die hun wapen niet durven gebruiken.
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet hoe ze weg zijn gekomen, de hele buurt was afgezet, en niemand heeft de gijzelaars gezien! Vreemd.
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien. In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kleine straatjes tussendoor? Ze woonden in de buurt? Gedaan alsof ze slachtoffers waren?
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha ja, alleen doen alsof ze slachtoffers zijn lijkt me sterk, want de echte slachtoffers hebben ze natuurlijk gezien.
Welkom in Nederlandquote:In de buurt wonen zou kunnen. En als ze via kleine straatjes ontvlucht zijn heeft de politie hun werk niet goed gedaan.
waarom denk je dat ik na 3 maanden naar iets voor mezelf op zoek gingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?
Haha zou allemaal kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maskers/mutsen die ze afgezet hebben voor ze in armen van de politie liepen?
[..]
Welkom in Nederland.
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.quote:
En dat ja. Dit was nog niks vergeleken met andere usersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is blauw, dan kan je 't hebben.
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!quote:
Goed plan, het is hier zo doodsaai nu @ work.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, vrijdagmiddagrelletje ftw!
Uit ervaring weet ik dat het bij 48u begint, dus dan is de volgende termijn een week?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |