quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Dupje het volgende:
Expeditieeeeee Robinson!
waar dit keer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef Dragorius het volgende:
En weer een sollicitatie de deur uit
Ikea.nl afdeling verlichting! Fapze!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe de vervolgplaatjes ook maar
Nietwaar er zit nog zo'n rits plaatjes achterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ikea.nl afdeling verlichting! Fapze!
+ http://www.privoxy.org/quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:31 schreef Sander het volgende:
Crap, Google Chrome is best een goeie browser.
Mja, in totaal ben je met g/w/l dus nog wel tegen de 450 euro kwijt, blijft een hoop geld. En dan woon je in Malvertquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen service kosten...wel je energie kosten nog....maar ik weet niet of je voor huursubsidie in aanmerking komt?
Misschien zoekt ze wel een huisgenootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, in totaal ben je met g/w/l dus nog wel tegen de 450 euro kwijt, blijft een hoop geld. En dan woon je in Malvert.
Ik vind het niet zo heel schokkend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk, dit is nog eens wat anders dan Crank![]()
Italië geschokt door filmpje maffiamoord
Maar misschien zoek ik die nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Neuhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze wel een huisgenoot
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!quote:
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Je moeder heeft nog ene plekje vrij las ik ergens! Heeft die nog een kamertje in de verhuur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehe.....even geen samenwonen met wie dan ook voor mij hoor
Slet!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Damn! Dat was even aftasten voor mezelf hè en ik denk ik gebruik mikkie even als pion!
Zitten ze daar ook? Was gister in Dukenburg, en daar zitten ze ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:05 schreef Dj_unkie het volgende:
is dat die shop in de mariekenstraat?
Ga je daar de nerdy verkoop adviseur uithangen? Mag ik dan een keer de vervelende nerdy klant uit komen hangen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:09 schreef Dj_unkie het volgende:
geloof het wel, maar voor jou rij ik graag een blokje om
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:18 schreef royjn het volgende:
Dus het wordt goedkoop games bij je inkopen?
Dat dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Mja, dat kan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, ik ben best wel een game-nerd.
Mensen komen voor de extra service hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen gaat in de winkel info inwinnen om vervolgens te zeggen "ik denk er nog ff over na" en 't goedkoper op internet te bestellen.
Ok, je bent geschikt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen komen voor de extra service he![]()
Er zijn zat mensen die een game voor een ander willen kopen maar geen idee hebben van wat er speelt in de gameswereld hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, je bent geschikt.
Service bij een computergame, my ass. Maar er zijn idd mensen die erin trappen.
Service op maatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn tegoedbonnen voor uitgevonden.
Niet mijn soort publiekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom post je als gamefanaat nooit in GAM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |