heejquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
CANT READ MY, CANT READ MY, NO YOU CANT READ MY POKERFACE!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Dj_unkie het volgende:
Die aflevering van Southpark met Dolfijnen en WalvissenMeesterlijk
Moet je toch even wat mensen aan de jas gaan trekken dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van huisgenootje kan met zijn laptop wel op rabobank fok enzovoort
Dus even geleendMaar ga nu weer toffe dingen met IB doen
Groetjes van ons
Ik ga al naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond ergens poolen?
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verbandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:48 schreef Californium het volgende:
Oja... Maandag tentamen dus vanavond niet pokeren
Voor jou ook idd niet nee.... Voor Hosti misschien welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet pokeren vanavond en heb ook maandag tentamen, maar toch is er geen causaal verband
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ah k heb nog wat gekocht voor je mikkie als dank voor het uitvissen van al dat boetesgedoe, wilde het net langsbrengen maar wist niet of je thuis waswel dus
True. Was gewoon niet handig, maar ja, te laatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:25 schreef morgane het volgende:
Ja eh, daar kies je toch echt zelf voor he
True. Alleen doe ik het studeren meestal in de UB omdat er thuis niets van komt. Dus dan moet ik er écht voor gaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef morgane het volgende:
Je kan ook eerst beginnen met studeren en als je merkt dat het niet blijft hangen alsnog even bijslapen. Het is ook zonde van je tijd om te gaan liggen meuren als het studeren eigenlijk best ok gaat.
Andersom ook, het is zonde te blijven proberen halflaf te studeren als je beter even een uurtje kunt gaan liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef morgane het volgende:Het is ook zonde van je tijd om te gaan liggen meuren als het studeren eigenlijk best ok gaat.
ik de supermarkt....wat later op de dag als al het vervelende volk al weg isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat ik zo maar ff naar de mac rol... of de supermarkt.... moeilijke keuze...
Goed ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
denk dat ik zo maar ff naar de mac rol...
http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/r/apple_ipod_touch_32gb/quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
heb dus al een tijdje geen mp3 speler oid meer... En was even aan het kijken voor een nieuwe en dan wil ik het liefst een iPod. Nu hebben ze ze dus van 16 GB en dan een gat naar 160 GB....godver... ik ga nog even twijfelen... 160GB krijg ik dus nooooooooooooit vol
Mensen nog tips van andere merken die een geheugen hebben van 32 of 64 GB ofzo en die goed werken?
De touch is er ook in 32 GB uitvoering als ik mijn niet vergis, volgens mij was er ook nog een 120Gb uitvoering van de classic. En so what als je het niet vol krijgt, de optie is er toch? 16Gb is ook meer dan genoegquote:
Dan zou ik die 120 pakken. Ik had eerst eentje van 4Gb., was in principe genoeg. Toen kocht ik die van 30Gb en dacht het nooit nodig te hebben, maar die zit stampvol.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef Californium het volgende:
Die van 32 GB vind ik zo nutteloos want je krijgt allerlei dingen erop (je kan gamen, e-mail bekijken enz enz) die ik toch niet wil en daar betaal je dan meer voor dan die van 120 GB
Dan doe ik mee. Godverju zeg, van die Vinexgezinnen die zo nodig met hun hele dreinende kroost die tent in moeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik ook een duit in het "klagen-over-de-drukte-in-de-supermarkt" zakje doen?
Moet je 27 december gaan, dan is het toppunt! Alle mensen hebben twee dagen binnen gezeten en zijn het helemaal beu, gaan dus alleen maar de deur uit 'om er even uit te zijn'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
Op zondag is ook leuk winkelen... 1 keer gedaan... doe ik ook nooit meer als het niet ECHT nodig is
uberhoupt natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:27 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand hoe je in WMP 11 de totale afspeeltijd van een afspeellijst kunt zien? Of kan dit uberhaupt niet eens?
dat snap ik dan niet... want de week daarvoor slaan mensen voedsel in alsof de winkels een maand dicht zullen zitten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je 27 december gaan, dan is het toppunt! Alle mensen hebben twee dagen binnen gezeten en zijn het helemaal beu, gaan dus alleen maar de deur uit 'om er even uit te zijn'.
ik ga sowieso de winkel niet in rond die tijd....dan maar ff voor meerdere dagen de boodschappen halen van te vorenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
dat snap ik dan niet... want de week daarvoor slaan mensen voedsel in alsof de winkels een maand dicht zullen zitten.En dan na 2 dagen al geen eten meer hebben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
neuh, lekker joh, bejaarden aan de kant beuken, kinderen schoppen die je in de weg lopen, luidruchtig over seks praten, blikkie bier erbij, ik vermaak me wel
ik verkoop die dingenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
thx hosti...ik ga er nog even over nadenken
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:19 schreef Sander het volgende:
[..]
ik verkoop die dingen. Ga voor te nano 16gb. Groot zat, lekker klein en zonder de overbodige functies van de touch.
Rubik's, bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
die nieuwe audi reclame is trouwens ook wel erg vet... met die rubuskubus
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit al in een hoekje neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |