abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74264176

. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren ! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN).
Meer informatie over Nijmegen vind je hier .

. Users uit deze reeks !

. Top 10 TT's !

1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #228 - waar Slari z'n mamma mist
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt, zie ook: #308 - waar we moblo richting Schotland bashen
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #322 - waar Dupje weer genaaid is

. Vorige delen !

• Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

. Andere Nijmegen Topics !

• [04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen
  • [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1
  • [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark
  • Introductieweek Nijmegen
  • [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!

. De Stats !

• Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

. De OP !

• Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? Dan weet je hem te vinden .

• The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_74264198
    LR!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_74264209
    quote:
    Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
    LR!
    Gelukkig, ik was al bang dat ik heel lang de enige deelnemer aan dit topic zou zijn
    The rock candy's melted, only diamonds now remain
    pi_74264440
    pi_74264441
    tvp
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_74264699
    tevepe
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:09:20 #7
    271205 Dj_unkie
    Industrialized
    pi_74265189
    teeeveepeee

* Dj_unkie pakt zo een schuimrakkert uit de koelkast
    Stand for something or fall for anything
    pi_74265748
    tvp
      † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 01:39:50 #9
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_74268102
    Ik heb vandaag mijn zilveren rozenkrans opgehaald! Zilversmid een slotje in gezet!
      zondag 1 november 2009 @ 02:51:50 #10
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_74268918
    quote:
    Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef LastRequest het volgende:
    Lieve mensen, ik heb een vraag.
    Ik vraag me af wat er gebeurt wanneer ik deze week een tentamen niet haal.. Ik heb helemaal geen uitleg gehad ofzo, qua herkansingen en dat soort dingen. Ik volg nu bijvoorbeeld een vak "Inleiding in de Communicatiewetenschap".. Kan ik ergens vinden wat er gebeurt als ik dat vak niet haal? Moet ik dan in augustus herkansen? Moet ik het vak volgend jaar opnieuw doen? Tis maar hypothetisch maar ik vraag het me ineens af.

Waarschijnlijk verschilt het per opleiding maar misschien is er toevallig iemand die het weet, of die weet waar ik het kan vinden..
    Ik zal schrijven wat ik weet, of het 100% geldt voor jouw studie dit jaar weet ik niet.

Bij CW zijn hertentamens in augustus. Bij veel studies door het jaar heen, bij CW niet. Dus wat je de eerste keer niet haalt, moet je in augustus doen. Keerzijde is dat je het hele jaar feest kan vieren, als je juli en augustus opoffert om te leren en alle herren haalt. Je propedeuse is dus in een maand leren te halen . Er is ooit een assessor van FSW geweest die die uitdaging bijna aan wilde gaan, waarna Ed Hollander (directeur onderwijs) bijna over de flos ging. Kortom: je mag alles falen, in augustus is de her. Haal je het dan nog niet, dan is er het jaar erop een nieuwe kans. Wel moet je dan opdrachten en eventuele werkgroepen enzo vaak opnieuw doen. Zo was het een jaar of twee terug in elk geval bij CW, en zo zal het nu ook nog wel zijn.
    quote:
    Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef LastRequest het volgende:
    Hmm laat maar heb al iets meer info gevonden.. mag maximaal 3 keer hetzelfde tentamen doen.. En verder ga ik toch maar eens ergens informeren want ik snap er niet zoveel van.
    Qua maximaal drie kansen: volgens mij bestaat dat niet. Er bestaat wel een regel in het OER (Onderwijs en Examen Reglement) dat je na drie pogingen en drie keer zakken contact op moet nemen met de docent betreffende een plan van aanpak (zo staat dat in elk geval bij pedagogiek beschreven). Punt is dat voor zover ik weet, docenten daar amper van weten en er niets mee doen. Pas als je het zes keer ofzo maakt, komt er misschien stront aan de knikker. Maar als je het een beetje voorbereid, hoef je zelfs op de uni niet voor een tentamen te zakken na drie pogingen. Bij pedagogiek werd nergens naar gekeken, of je nou poging 1 of poging 6 deed. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar bij CW veel strikter in zijn.
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
    pi_74269079
    bij informatiekunde heb ke wel echt maar 3 kansen en een 4e moet worden aangevraagd bij de examencommissie..

en mijn tentamens zijn alweer voorbij

tevens tvp
    Ja doei.
      † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 03:14:15 #12
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_74269118
    Tentamen, hertentamen! Dan niet gehaald dan volgend jaar opnieuw vak volgen!
    pi_74271194
    da's bij Engels wel zo iig

maar ik hoop dat ik bij alles aan 1 of 2 kansen genoeg heb
    Ja doei.
    pi_74271222
    Hoi!
    Vandaag mijn verjaardag vieren in Eindhoven met de familie. Was ik blij om want t gaat slecht met opa, nu kon hij iig nog op mijn verjaardag komen. Vanochtend belde oma op dat opa naar het ziekenhuis moet met wat vage klachten (hoge pols, misselijk). Kan van alles zijn natuurlijk. Maar dan komt ie wrs niet op mijn verjaardag
    Arme opa.
    Ik ben een meisje =)
    pi_74271347
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 11:09:06 ]
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_74271550
    Hosti, echt.. flikker op

*TR plaatst*
    Ja doei.
    pi_74271590
    Een spoiler was welkom geweest
    pi_74271767
    Hosti dat is echt niet relaxed bij het ontbijt.. Maar ik gok dat er wat anders moest staan, dat dit vanwege het hotlinken te zien is?

En Mik thanks voor je uitgebreide antwoord! Klopt wat je zegt, ik zei het verkeerd, na 3x moet je met de examencommissie in overleg. Dat ben ik niet van plan En eigenlijk wil ik ook zoveel mogelijk de zomer vrij houden natuurlijk.. maar zie de tentamens deze week gewoon niet zo zitten. Heb geen flauw idee hoe een tentamen er hier uit ziet, op welke manier er naar de stof gevraagd wordt (echt begrippen uitschrijven of alleen verbanden) et cetera.. Maar goed ik zie het van de week wel denk ik
    pi_74271768
    he BAHHHHHH!!!!!!
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_74271811
    Waarom concentreer je je niet op 1 of enkele tentamens? Je moet toch ergens aan af willen meten of je 't niveau aankan? Straks haal je ze niet, omdat je slecht geleerd hebt. Ben je na een tentamenperiode nog niks wijzer.
    pi_74271822
    ik wil deze zomer ook wel echt vrij houden, dus alles halen

trouwen, huwelijksreis
    Ja doei.
    pi_74272016
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Waarom concentreer je je niet op 1 of enkele tentamens? Je moet toch ergens aan af willen meten of je 't niveau aankan? Straks haal je ze niet, omdat je slecht geleerd hebt. Ben je na een tentamenperiode nog niks wijzer.
    Ik doe ze wel hoor! Ik heb er maar 2 en ik ben hard aan het werk
    Vroeg me alleen af wat er gebeurt wanneer blijkt dat ik het op een verkeerde manier aangepakt heb
    pi_74272063

Heb je geen oefenopgaven gehad? Of inleveropdrachten, casussen? Vragen uit 't boek? Ze komen meestal niet 'zomaar' met iets totaal willekeurigs .
    pi_74272110
    pi_74272134
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

Heb je geen oefenopgaven gehad? Of inleveropdrachten, casussen? Vragen uit 't boek? Ze komen meestal niet 'zomaar' met iets totaal willekeurigs .
    Geen oefenopgaven, wel 2 opdrachten per week in moeten leveren en die zijn allemaal in 1x goedgekeurd.. dus op zich kan ik het allemaal wel aan Heb alleen al 6 jaar geen tentamens meer gehad, en moet dus opnieuw leren leren.. en dan was het handiger geweest als ik iets meer wist hoe globaal/gedetailleerd ik het moet kennen, snap-ez vous?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')