Waar woon jij eigenlijk, maffe doperwt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
een stukje wat normaal 1 minuut kost duurt nu bijna 10 om dat je door dat achterlijk hatert heen moet....en dit nog zeker tot Sinterklaas
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk, maffe doperwt?
Daar wonen en dan spugen op Hatert, Heterd?quote:
hey,,,,het was malvert of weer bij mn moeder en dan is die keus toch nog makkelijk gemaakt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar wonen en dan spugen op Hatert, Heterd?
Dag mam *koffers neerzet* hier ben ik weer! Zet eens koffie en hier is de was!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey,,,,het was malvert of weer bij mn moeder en dan is die keus toch nog makkelijk gemaakt...![]()
en normaal heb ik niks tegen Hatert...alleen nu ff nog tot december ofzo
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dag mam *koffers neerzet* hier ben ik weer! Zet eens koffie en hier is de was!![]()
Ik ben alleen jaloers hoor! Zelfs Hatert is te duur voor me!
Ik zit nu nog prima via de SSHN maar dat kan ik ook geen decennia meer volhouden! Tegen die tijd ligt Malvert dus al tegen de vlakte!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgt
de geruchten gaan rond dat er tot 2014 helemaal niets gebeurdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit nu nog prima via de SSHN maar dat kan ik ook geen decennia meer volhouden! Tegen die tijd ligt Malvert dus al tegen de vlakte!
Het is maar een sneetje van 8-10 cm dwars door mijn buikspieren. It is just a flesh wound!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
Hoe gaat het nu met je??? heb je al wat minder pijn?
zeg tie heul stoer......quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is maar een sneetje van 8-10 cm dwars door mijn buikspieren. It is just a flesh wound!
Pas de 3x dit jaar dat ze die open hebben gemaaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg tie heul stoer..........maar is dan de oorspronkelijke pijn al minder of merk je nog niets
Heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pas de 3x dit jaar dat ze die open hebben gemaaktDie pijn is te doen. Ik heb niet zo heel veel pijn dus ik hoop van wel! Maar ik durf nog niets te zeggen, bang dat ik straks ga geloven in mijn eigen illusies en het ineens weer terug is.
Eigenlijk hoor je dat helemaal niet te snappen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Held....maar ik snap wat je bedoeld.....ff afwachten dus nog
ja sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je dat helemaal niet te snappen!
Zo'n vermoeden had ik eigenlijk wel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja sorry...maar ik doe het lekker wel
![]()
Zijn dat die flatjes die 380 euro per maand kosten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik 3 maanden gedaan en toen was het wel weer genoeg.....maar in malvert kan je zo dr in hoor....tis '' tijdelijk bewoond'''....soort van anti-kraak.....want ze willen de boel al sinds 1992 slopen maar het lukt ze maar niet...en de prijs valt echt mee voor de ruimte die je krijgt
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zijn dat die flatjes die 380 euro per maand kosten?
Wat komt daar nog aan servicekosten bij als ik vragen mag? Is misschien nog wel aantrekkelijk...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoper
Das wel iets voor mikkie die zonder garage! Die heeft toch geen auto!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
das die mét garage....zonder zijn ze 30 euro goedkoper
geen service kosten...wel je energie kosten nog....maar ik weet niet of je voor huursubsidie in aanmerking komt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat komt daar nog aan servicekosten bij als ik vragen mag? Is misschien nog wel aantrekkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |