SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 28-10-2009 17:46:27 ]
Die van mij ziet er anders uit:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
Zo zou ik echt niet over straat gaan.
[ afbeelding ]
Zo ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die van mij ziet er anders uit:
[ afbeelding ]
en deze persoon heeft hem gek op
Ik zit op 10405, heb de 10k helemaal gemistquote:
Ik heb de 12345quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zit op 10405, heb de 10k helemaal gemist
Mijn sjaal past prima in mijn jas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
Sjaals zijn irritant, dan kan je jas niet meer dicht. Zo'n bivakmuts ziet er niet zo vriendelijk uit, maar hij hangt wel helemaal tot op je schouders dus heb je ook geen sjaal meer nodig.
SELECT COUNT(*) FROM `messages` WHERE user=167545 AND time>UNIX_TIMESTAMP()-3600*24quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik wel de dagcijfers ga halen vandaag. Vanmorgen zat ik op 12850 ofzo.
En 13k.
Developers hebben geen databasetoegang, maar sinds een paar maanden kan ik overal bij en doe ik ook andere dingen dan developen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
En ik dacht dat jij geen databasetoegang had?
Rood is voor admins, die bepalen het beleid op FOK! en dat doe ik niet. Een extra tag zal tzt wel komen, als iemand tijd/zin heeft om die te zetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Waarom heb je dan geen extra tag, of ben je niet rood?
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Rood is voor admins, die bepalen het beleid op FOK! en dat doe ik niet. Een extra tag zal tzt wel komen, als iemand tijd/zin heeft om die te zetten.
Ben je hiermee bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:45 schreef Iblis het volgende:
Eerst die [ afbeelding ]-support voor het forum!Maar als dát rond is, dan heeft hij natuurlijk mijn volledige steun.
misbruikt, je account doet het toch nog gewoon? En dat ik je postcount tel mag je ze best vertellen hoor, ligt niemand wakker van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
Zal ik verraden dat je databasetoegang misbruikt... muhahaha.
Dat kan zonder titel ook wel, maar niemand gaat mij ooit aannemen omdat ik server-admin ben geweest als ik eenmaal gepromoveerd benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.
Impressive.. naast je PhDquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.
Natuurlijk wel, die diploma's van Tilburg dat zijn slechts nietszeggende papiertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
Dat kan zonder titel ook wel, maar niemand gaat mij ooit aannemen omdat ik server-admin ben geweest als ik eenmaal gepromoveerd ben
wacht maar tot FOK! uitgroeit tot Hyves-achtige proportiesquote:
Het kan wel meespelen. Er zijn nu bijvoorbeeld mensen geweest die voldoende vertrouwen in mij hadden dat ik geen gegevens op straat gooi en niet voor de lol de boel laat vastlopen. En als iemand mij een ton biedt voor alle e-mailadressen moet ik daar ook maar nee tegen kunnen zeggen. Qua technische skills is het alleen handig voor een soortgelijke functie, maar die ga ik nooit bekleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
Ik zou echt niemand aannemen omdat ze admin waren op een of andere site.
Er zijn toch mensen die zo'n dingen op hun CV zetten. Dan moet je wel een groot forum of website beheren wil je daar punten mee scoren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
Ik zou echt niemand aannemen omdat ze admin waren op een of andere site.
dat is de beste benchmarkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
ik beheers de meeste stof beter als mijn medestudenten dus ik zie het wel met vertrouwen tegemoet.
Open boek, right? Maak een index met steekwoorden, zodat je alles snel kan opzoeken dat ga je nodig hebben. 2 jaar geleden vroeg hij naar een Silver Bullet welke tussen neus en lippen een keer was vermeld tussen 10 andere kreten op een sheet... Ik had er 2 woorden aantekeningen bij vermeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen heb ik wel weer 'n drukke dag om te leren op de planning staan. Moet nog heel wat colleges Brand Mangement doornemen. Heb eigenlijk nog steeds geen idee hoe ik me daar het best op voor kan bereiden, maar ik beheers de meeste stof beter als mijn medestudenten dus ik zie het wel met vertrouwen tegemoet.
Open boek inderdaad. Met zo'n index ben ik daarom ook al bezig. Probeer zoveel mogelijk (belangrijke) elementen uit de colleges daar in te vermelden en dan kan ik het daarna wel opzoeken. Wil gewoon alle concepten die behandeld zijn begrijpen en zorgen dat ik die snel kan vinden. Dan moet het uiteindelijk wel goed gaan komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek, right? Maak een index met steekwoorden, zodat je alles snel kan opzoeken dat ga je nodig hebben. 2 jaar geleden vroeg hij naar een Silver Bullet welke tussen neus en lippen een keer was vermeld tussen 10 andere kreten op een sheet... Ik had er 2 woorden aantekeningen bij vermeld.
quote:
quote:datum eind datum activiteit locatie aanvang organisatie
Wo 28 Okt Wo 28 Okt Bachelor Voorlichtingsdag FEB
Lekker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, ik bijt enkel zachtjes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:55 schreef Tegan het volgende:
En helemaal geen triplepost.
Be careful what you wish for.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om het goed te maken mag je me morgen wel een extra keer bijten.
Nou, zusje is helemaal niet van de meets - wat ik weet - dus ik vraag het mij af, haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt.
Zusje komt toch wel?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, zusje is helemaal niet van de meets - wat ik weet - dus ik vraag het mij af, haha.
Ik heb het gevraagd en ze komt niet. Ze is sowieso in haar hometown, dus niet in Tilburg.quote:
Je bedoelt buslijn 4 naar Reeshof (via UvT) neem ik aan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:16 schreef Tegan het volgende:
Iemand die het schema kent van de 4 vanaf het station?
Mooi en thanks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt buslijn 4 naar Reeshof (via UvT) neem ik aan?
Vertrekt om tien over en tien over half.
Waarom niet? Ik krijg toch geen studiebeurs en je tempo kun je ook gewoon zelf bepalen. Het is eigenlijk zelfs nog voordeliger (voor de mensen zonder beurs) omdat je geen bindend studieadvies hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:22 schreef Tegan het volgende:
He, Dr_Strangelove, waarom studeer jij eigenlijk deeltijd?
Maar dat voelt altijd weer goed in maart, wanneer ik het als aftrekpost op mag geven (evenals m'n laptop trouwens).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Maar je moet wel collegegeld betalen...
Haha, dat kan ik mij wel voorstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar dat voelt altijd weer goed in maart, wanneer ik het als aftrekpost op mag geven (evenals m'n laptop trouwens).
Ik heb een contract voor 24 uur, werk meestal wat meer maar nu (dit semester is m'n drukste semester bijvoorbeeld) wat minder.quote:
Maar waarom ben jij er morgen niet bij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik mij wel voorstellen
Ik waarschijnlijk niet. Mijn medestudent waarmee ik projectwerk zou moeten doen is ziek dus die was niet van plan om naar Tilburg te gaan. Als ik het morgen ga missen dan moet ik sowieso 'ns kijken naar een alternatieve datum, anders herken ik de harde kern van de UvT natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Komen arj1o1, Ron.Burgundy, hmmmz en Jabberwocky misschien nog?
Noes, jou wilde ik nog sprekenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet. Mijn medestudent waarmee ik projectwerk zou moeten doen is ziek dus die was niet van plan om naar Tilburg te gaan. Als ik het morgen ga missen dan moet ik sowieso 'ns kijken naar een alternatieve datum, anders herken ik de harde kern van de UvT natuurlijk nooit.
Dan kunnen we dat wellicht op 'n ander tijdstip doen en anders mag je altijd PM's of postduiven sturen.quote:
Ja is goed, schuif ik even vooruit tot de nieuwe fp online staat. Wel postduif doen dan, dat is de leukste optiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat wellicht op 'n ander tijdstip doen en anders mag je altijd PM's of postduiven sturen.
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja is goed, schuif ik even vooruit tot de nieuwe fp online staat. Wel postduif doen dan, dat is de leukste optie![]()
Idd mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.
Alleen sport/games/fp wordt gelijkgetrokken he, forum blijft anders. De nieuwe fp is al een stuk beter dus daarop wachten loont wel. Reken op een paar maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.
Omdat ik moet werken... Ik heb vakantie, dus dat betekent werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij er morgen niet bij?
Gewoon een briefje op je hoofd plakken met je naam en FOK!-usernaam erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Ik MOET vantevoren de namen hebben van wie er allemaal komen morgen. Anders zit ik daar met hoofdpijn.
Veel plezier allenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef Friek_ het volgende:
Eh, zijn jullie er al? Zat middenin de Esplanada m'n Hoegaarden te drinken in de hoop dat iemand me aansprak. Gaan rondlopen en vragen "Hee, zijn jullie soms van het FOK!forum?!" is ook zoiets.
Hoera!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
Friek_, ik ben er, kom hierheen!
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef aardappel het volgende:
Ik zit straks op de tweede etage van E, miss kom ik wel ff naar beneden om te loeren =)
Iemand durfde te vragen hoe oud oompaloompa nou eigenlijk wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bewaar de sappige roddels voor me![]()
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef GlowMouse het volgende:
En Grieken zijn echte heren, dat blijkt maar weer.
Gelukkig ben ik vooralsnog nog onvindbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Frieks facebook gevonden, echt makkelijkEn zijn linkedin.
Er is geen HR-versiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dan nu nog even verder met het beloofde spot Dr_Strangelove:
Ik heb ook al 410.000 views met m'n filmpje zie ik.
Het is idd eigenlijk heel makkelijk kwam ik achter op de weg naar huis toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Frieks facebook gevonden, echt makkelijkEn zijn linkedin. Met zijn Super de boer verleden
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef Friek_ het volgende:
Tegan praat niet in programmeertaal tijdens meets.
Leuk om nog eens terug te lezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.
En dit waren die mails: Universiteit van Tilburg deel 4 (plus twee posts verder)
Lees dit nu pas, maar moest de hele dag werken bij de voorlichtingsdag. Ik was er zo eentje met een blauwe polo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Komen arj1o1, Ron.Burgundy, hmmmz en Jabberwocky misschien nog?
Kleine toevoeging:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef Friek_ het volgende:
De conclusies na deze meet op een rij:Tegan praat niet in programmeertaal tijdens meets. Dr_Strangelove ziet er inderdaad jonger uit dan dat hij is. Jaartje of 27/28 had ik ook geloofd. Al is GlowMouse de oppernerd, hij drinkt wel gewoon BIER. Oompaloompa moet in geen geval aan de energydrinks. Indien wel, dan [ afbeelding ].
Zat jou nou achterin onder een tafel?quote:
Ik zat op de ijsbaan in Breda en oompa kent mij ook wel,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zat jou nou achterin onder een tafel?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zat op de ijsbaan in Breda en oompa kent mij ook wel,
Ja, maar stel dat je gaat twijfelen ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
![]()
ik zou je ook wel herkennen nu!
quote:
Kabouter Wesleyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:43 schreef Friek_ het volgende:
Die Kabouter Wesley dingen zijn ook een partij teringlijp.
1.23, 1.24, 1.39 etc zijn ook mooi. En 3.14 natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een vriendinnetje die precies om 1.11u of 2.22u, etc. offline wilde gaan omdat het zo mooi stond. Behoorlijk eng.
met jouw voorbereiding moet het lukken! Ik heb de reader en de sheets destijds vanuit mijn ligbed in Egypte geleerd tussen de cocktails door en had alsnog een voldoende!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eerst moet sinterklaas nog voorbij komen, dan pas kerst en sneeuw.
Ik ben helemaal gaar van het leren van m'n tentamens. Moet nog een college behandelen en een aantal papers maar dat gaat niet lukken voor 't weekend vrees ik.
Ik heb gewoon alles doorgenomen en begrijp alle concepten die uitgelegd zijn wel. Heb er ook wel vertrouwen in. Mja, wat is lerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
met jouw voorbereiding moet het lukken! Ik heb de reader en de sheets destijds vanuit mijn ligbed in Egypte geleerd tussen de cocktails door en had alsnog een voldoende!
Niemand houd je tegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles doorgenomen en begrijp alle concepten die uitgelegd zijn wel. Heb er ook wel vertrouwen in. Mja, wat is lerenhet is niet zo dat ik alles onthouden heb, ik weet ongeveer waar ik het moet zoeken en begrijp het gewoon. Dat is hopelijk wel voldoende.
Als ik de keus had dan was ik ook wel naar Egypte gegaan om te leren
Dan moet je eens op mijn bankrekening kijken.quote:
Oeeequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is die meer voor automatic_ want die had altijd al een pinguin.
Ben zeer benieuwd en stiekem een beetje bang =)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.
houden zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd en stiekem een beetje bang =)
Wel een leuk initiatiefquote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk hiervan?
http://www.uvt.nl/kinderuniversiteit/
Kinderen horen niet op een universiteitquote:
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk hiervan?
http://www.uvt.nl/kinderuniversiteit/
Dat conflict uit het filmpje waar ook jij in figureert?quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb trouwens even jullie hulp nodig.
Ik moet een recent nieuwsberichtje (krant, internet, maakt niet uit) hebben over een conflict. Het gaat erom dat ik een adviesje moet schrijven waarin ik aangeef hoe dit buiten de rechter om opgelost kan worden (met mediation of zo). Bekende Nederlanders of juist iets een lokale burenruzie, het maakt allemaal niet uit - maar ik kan zo even niks vinden.
Kan iemand me dus met een leuk linkje blij maken?
Nutteloos ook jaquote:Op zondag 1 november 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ook een beetje nutteloos.
Die ga ik misschien wel gebruiken - hij staat in ieder geval genoteerd. Bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
Deze bedoelde ik niet, maar ook wel geinig
http://www.noordhollandsd(...)ke-duw-na-burenruzie
Geen dankquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die ga ik misschien wel gebruiken - hij staat in ieder geval genoteerd. Bedankt.
Inderdaad, ik kom net terug uit D, helemaal vol met irritante huppelende wezens, waaaaaaaahquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kinderen horen niet op een universiteit
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 13:15 schreef martishard het volgende:
Betekent dit dat je na dat eerste jaar nog kan switchen? Dus dat ik dan nog kan kiezen voor zowel economie als bedrijfseconomie als fiscale economie?
Blijkbaarquote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Hartigan het volgende:
Ik was vanmiddag in de bibliotheek en moest dringen plassen. Loop ik de wc in staat daar gewoon zo'n gast zijn tanden te poetsenOf is dat gewoon heel normaal?
Proficiatquote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
En ik heb oompaloompa vandaag gespot!
quote:
Thanks!quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Proficiat![]()
Dat is wel een erg goed resultaat. Wat had je als onderwerp als ik vragen mag?
Feli!quote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
quote:
Nee, maar wel op dinsdag- en (vanaf deze week) woensdagavond.quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Dr_ jij hebt toch 's avonds les op maandag?
ruim genoeg voor cum laudequote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
Er reden wel treinen, maar minder. De intercity reed nog wel eens in het uur. Ik kon gelukkig met iemand meerijden die net in Den Bosch was.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben maar bij pa en ma gebleven omdat de trein tussen Den Bosch en Tilburg niet rijdt. En morgen verwachten ze tot 12 uur nog 'storing' en dat er minder rijden.. maar dat stond er vanmiddag ook en op tv zeiden ze dat er helemaal geen trein reed dus
Oh, dan zat ik foutquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, maar wel op dinsdag- en (vanaf deze week) woensdagavond.
Uit de OP had ik die twee plaatjes, had al een selectie gemaakt.quote:
Zal je niet meevallen om raak te kotsenquote:
De studieadviseur van jullie lichting? Als er geen docent ofzo is.quote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef booo het volgende:
Probleem probleem.
Ik heb mijn presentatievaardigheid waarschijnlijk niet gehaald (lachwekkend, ja) . Er is gezegd dat het niet zeker was of ik de cursus moest volgen, maar bij de "uitslag" staat dus dat ik het niet heb gehaald, en dan zou je een mail krijgen met een opdracht of de cursussen die je moet volgen. Maar ik heb dus geen mail gehadEn ik denk dat ik een onvoldoende krijg als ik er niet achteraan ga? Maar nu weet ik dus niet waar ik naartoe moet mailen, hoe kan ik hier achter komen?
Je wilt je toch niet vereenzelvigen met leegte?quote:
'Rust.'quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wilt je toch niet vereenzelvigen met leegte?
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
De studieadviseur van jullie lichting? Als er geen docent ofzo is.
http://www.uvt.nl/studenten/advies/studieadviseurs/feb/quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.
Vast niet, maar ik heb er geen last van.quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Ben ik de enige hier die de laatste tijd ineens best veel spam-mail krijgt op zijn UvT-mail?
Wat studeer je? Welk jaar?quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.
Hier ook... Ze gaan vanaf dit jaar de adresboeken e.d. wat beter dichtzetten. Via ldap.uvt.nl www.tilburguniversity.nl/ldap/, kan iedereen alle e-mailadressen eruitvissen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Ben ik de enige hier die de laatste tijd ineens best veel spam-mail krijgt op zijn UvT-mail?
+1 (@8.45@P)quote:Op maandag 2 november 2009 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
bedtijd, vroeg collegemorgenochtend, en in P nog wel
Werk of tentamen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Ik ben vanochtend al om 6:00 opgestaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Werk of tentamen?
Ik heb ook maar 6 uur geslapen ofzo, alleen mocht ik er veel later pas uit
Economie en Bedrijfseconomie 1e jaar. Maar ik heb een mailtje de deur uit gedaan, dus ben benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nog steeds geen wiskundige, want die antwoord gewoon met 'ja'quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Ging wel goed, alleen.Je pakt de som van de frequenties, zeg N. Java syntax ken ik niet goed, maar dan zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
int cumfreq = 0;
int i = 0;
while (2*cumfreq < N) {
i++;
cumfreq = cumfreq + freq( i);
}
getal(i ) moet je dan hebben. Of getal(i+/-1), maar dit is het idee.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
En heb trouwens woensdag tot zondag weekend, dus wie wil er mee op een last minute stedentrip ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in 2010 niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
Op mijn nieuwe rooster heb ik trouwens maandagochtend vrij.
Stedentrips.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
En heb trouwens woensdag tot zondag weekend, dus wie wil er mee op een last minute stedentrip ofzo?
Over 7.5 weken is het al kerst, zo vreemd is dat toch niet? Met sinterklaas beginnen de winkels al drie maanden vantevoren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:12 schreef aardappel het volgende:
GloeiendeMuis, waarom heb je eigenlijk nu al een kerstmuts op je avatar?
Help! Mijn ogen!quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geen wiskundige, want die antwoord gewoon met 'ja'
Goed gegaan?
4/11 right?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik begin weer aardig verkouden te worden volgens mij, heb flink last van mijn longen. Moet het ziek worden wel nog even zien te rekken tot aan mijn tentamen natuurlijk.
dat vind ik ook belachelijk =)quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met sinterklaas beginnen de winkels al drie maanden vantevoren.
Yep, ik heb wel zin om het tentamen te maken en er dan klaar mee te zijn.quote:
Uvt account inladen op een gmailaccount, nooit meer spamquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
saai college. heb geen zin om door dit vieze weer te fietsen. en ik krijg ook spam op mn uvtaccount, irritant is dat.
Hoelang heb je door P moeten dolen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een miezerige dag weer. Enige lichtpuntje was dat ik Oompaloompa vandaag wel hebben weten te spotten.
Ik was maar heel even in P om te eten, en ben daarna snel naar M gegaan (alwaar De Roos zei m'n tentamen "billijk" te zullen beoordelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoelang heb je door P moeten dolen?
omkoping?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik was maar heel even in P om te eten, en ben daarna snel naar M gegaan (alwaar De Roos zei m'n tentamen "billijk" te zullen beoordelen).
quote:
Je schrikt toch niet van een continue functie?quote:En wat is dat nu weer?
Oe, dat is balenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee. Ik schrik er wel van dat ik morgen om 8:45 college heb, en daarna pas weer om 18:45. Dus geen continu college....
Mooi toch? Continu college van 8:45 tot 20:30 is geen pretje hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nee. Ik schrik er wel van dat ik morgen om 8:45 college heb, en daarna pas weer om 18:45. Dus geen continu college....
Good luck!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Yep, ik heb wel zin om het tentamen te maken en er dan klaar mee te zijn.
Vandaag nog wat dingen doornemen en verder een beetje chillen. Ga niet stressen zoals sommige anderen, daar heb ik nooit baat bij.
Huh? Ik was gisteravond ook in Dante en ik dacht al dat jij dat was die achter een PC zat te werken. Grappig.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Het heeft me 40 minuten gekost om erachter te komen wie het cybercaf'e in Dante kan openen (uiteindelijk bewaking maar opgeroepen) maar ik heb een werkplek, woei.
Echt belachelijk dat 't dicht zat trouwens, 't hoort van 8 tot 23u open te zijn.
Gisteravond ben ik er niet geweest hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Huh? Ik was gisteravond ook in Dante en ik dacht al dat jij dat was die achter een PC zat te werken. Grappig.
Very nicequote:Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik een 8,4 gehaald voor een essay. Dat mag gevierd worden.
Aardige man is het toch wel: hij kwam vanavond in de pauze even melden dat ik me geen zorgen hoefde te maken, het tentamen goed gemaakt had en dus wel een ruime voldoende had. Al liet ie wel in het midden hoe ie de verkeerd geïnterpreteerde vraag zou beoordelen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik was maar heel even in P om te eten, en ben daarna snel naar M gegaan (alwaar De Roos zei m'n tentamen "billijk" te zullen beoordelen).
Ik heb een goed gevoel over gehouden na het tentamen, dus dan zal ik het wel gehaald hebben ga ik vooralsnog van uit.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:12 schreef aardappel het volgende:
GloeiendeMuis, waarom heb je eigenlijk nu al een kerstmuts op je avatar?
Het is nog dezelfde muts ook hè?quote:
zelfde vorm, en hij heeft op dezelfde plek een donkere vlekquote:
Achter het masker zit Agent Smith.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Ik kan alleen heel The Matrix meepraten.
I know. Zelfde regisseurs.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Achter het masker zit Agent Smith.
The more the merrier.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh sorry dat ik jullie conversatie verstoor, gaat u verder. Truste
![]()
.
Niet meer doen hè? Trustenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh sorry dat ik jullie conversatie verstoor, gaat u verder. Truste
![]()
.
Vooral veel blaadjes actually, die dan vooral verzameld worden voor onze voordeur omdat we net in zo'n hoek zitten waar de wind waait. blegh.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:20 schreef Friek_ het volgende:
De wind verzamelt stemmen en papierrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |