Uit de OP had ik die twee plaatjes, had al een selectie gemaakt.quote:
Zal je niet meevallen om raak te kotsenquote:
De studieadviseur van jullie lichting? Als er geen docent ofzo is.quote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef booo het volgende:
Probleem probleem.
Ik heb mijn presentatievaardigheid waarschijnlijk niet gehaald (lachwekkend, ja) . Er is gezegd dat het niet zeker was of ik de cursus moest volgen, maar bij de "uitslag" staat dus dat ik het niet heb gehaald, en dan zou je een mail krijgen met een opdracht of de cursussen die je moet volgen. Maar ik heb dus geen mail gehadEn ik denk dat ik een onvoldoende krijg als ik er niet achteraan ga? Maar nu weet ik dus niet waar ik naartoe moet mailen, hoe kan ik hier achter komen?
Je wilt je toch niet vereenzelvigen met leegte?quote:
'Rust.'quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je wilt je toch niet vereenzelvigen met leegte?
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
De studieadviseur van jullie lichting? Als er geen docent ofzo is.
http://www.uvt.nl/studenten/advies/studieadviseurs/feb/quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.
Vast niet, maar ik heb er geen last van.quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Ben ik de enige hier die de laatste tijd ineens best veel spam-mail krijgt op zijn UvT-mail?
Wat studeer je? Welk jaar?quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef booo het volgende:
[..]
Mja, ik heb dus geen idee wie dat is en hoe ik die kan bereiken. Of hoe ik erachter kan komen.
Hier ook... Ze gaan vanaf dit jaar de adresboeken e.d. wat beter dichtzetten. Via ldap.uvt.nl www.tilburguniversity.nl/ldap/, kan iedereen alle e-mailadressen eruitvissen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Ben ik de enige hier die de laatste tijd ineens best veel spam-mail krijgt op zijn UvT-mail?
+1 (@8.45@P)quote:Op maandag 2 november 2009 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
bedtijd, vroeg collegemorgenochtend, en in P nog wel
Werk of tentamen?quote:Op maandag 2 november 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Ik ben vanochtend al om 6:00 opgestaan.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Werk of tentamen?
Ik heb ook maar 6 uur geslapen ofzo, alleen mocht ik er veel later pas uit
Economie en Bedrijfseconomie 1e jaar. Maar ik heb een mailtje de deur uit gedaan, dus ben benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent nog steeds geen wiskundige, want die antwoord gewoon met 'ja'quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Ging wel goed, alleen.Je pakt de som van de frequenties, zeg N. Java syntax ken ik niet goed, maar dan zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
int cumfreq = 0;
int i = 0;
while (2*cumfreq < N) {
i++;
cumfreq = cumfreq + freq( i);
}
getal(i ) moet je dan hebben. Of getal(i+/-1), maar dit is het idee.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
En heb trouwens woensdag tot zondag weekend, dus wie wil er mee op een last minute stedentrip ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in 2010 niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:09 schreef Tegan het volgende:
Op mijn nieuwe rooster heb ik trouwens maandagochtend vrij.
Stedentrips.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
En heb trouwens woensdag tot zondag weekend, dus wie wil er mee op een last minute stedentrip ofzo?
Over 7.5 weken is het al kerst, zo vreemd is dat toch niet? Met sinterklaas beginnen de winkels al drie maanden vantevoren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:12 schreef aardappel het volgende:
GloeiendeMuis, waarom heb je eigenlijk nu al een kerstmuts op je avatar?
Help! Mijn ogen!quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geen wiskundige, want die antwoord gewoon met 'ja'
Goed gegaan?
4/11 right?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik begin weer aardig verkouden te worden volgens mij, heb flink last van mijn longen. Moet het ziek worden wel nog even zien te rekken tot aan mijn tentamen natuurlijk.
dat vind ik ook belachelijk =)quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met sinterklaas beginnen de winkels al drie maanden vantevoren.
Yep, ik heb wel zin om het tentamen te maken en er dan klaar mee te zijn.quote:
Uvt account inladen op een gmailaccount, nooit meer spamquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
saai college. heb geen zin om door dit vieze weer te fietsen. en ik krijg ook spam op mn uvtaccount, irritant is dat.
Hoelang heb je door P moeten dolen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een miezerige dag weer. Enige lichtpuntje was dat ik Oompaloompa vandaag wel hebben weten te spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |