SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23
Openingspost
UvT Fok!Wiki
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 28-10-2009 17:46:27 ]
Die van mij ziet er anders uit:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
Zo zou ik echt niet over straat gaan.
[ afbeelding ]
Zo ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die van mij ziet er anders uit:
[ afbeelding ]
en deze persoon heeft hem gek op
Ik zit op 10405, heb de 10k helemaal gemistquote:
Ik heb de 12345quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zit op 10405, heb de 10k helemaal gemist
Mijn sjaal past prima in mijn jas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef GlowMouse het volgende:
Sjaals zijn irritant, dan kan je jas niet meer dicht. Zo'n bivakmuts ziet er niet zo vriendelijk uit, maar hij hangt wel helemaal tot op je schouders dus heb je ook geen sjaal meer nodig.
SELECT COUNT(*) FROM `messages` WHERE user=167545 AND time>UNIX_TIMESTAMP()-3600*24quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik wel de dagcijfers ga halen vandaag. Vanmorgen zat ik op 12850 ofzo.
En 13k.
Developers hebben geen databasetoegang, maar sinds een paar maanden kan ik overal bij en doe ik ook andere dingen dan developen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
En ik dacht dat jij geen databasetoegang had?
Rood is voor admins, die bepalen het beleid op FOK! en dat doe ik niet. Een extra tag zal tzt wel komen, als iemand tijd/zin heeft om die te zetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
Waarom heb je dan geen extra tag, of ben je niet rood?
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Rood is voor admins, die bepalen het beleid op FOK! en dat doe ik niet. Een extra tag zal tzt wel komen, als iemand tijd/zin heeft om die te zetten.
Ben je hiermee bezigquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:45 schreef Iblis het volgende:
Eerst die [ afbeelding ]-support voor het forum!Maar als dát rond is, dan heeft hij natuurlijk mijn volledige steun.
misbruikt, je account doet het toch nog gewoon? En dat ik je postcount tel mag je ze best vertellen hoor, ligt niemand wakker van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
Zal ik verraden dat je databasetoegang misbruikt... muhahaha.
Dat kan zonder titel ook wel, maar niemand gaat mij ooit aannemen omdat ik server-admin ben geweest als ik eenmaal gepromoveerd benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.
Impressive.. naast je PhDquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon server-admin zijn. Dan heb je evengoed de admin-titel, kun je dat ook mooi op je CV zetten.
Natuurlijk wel, die diploma's van Tilburg dat zijn slechts nietszeggende papiertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
Dat kan zonder titel ook wel, maar niemand gaat mij ooit aannemen omdat ik server-admin ben geweest als ik eenmaal gepromoveerd ben
wacht maar tot FOK! uitgroeit tot Hyves-achtige proportiesquote:
Het kan wel meespelen. Er zijn nu bijvoorbeeld mensen geweest die voldoende vertrouwen in mij hadden dat ik geen gegevens op straat gooi en niet voor de lol de boel laat vastlopen. En als iemand mij een ton biedt voor alle e-mailadressen moet ik daar ook maar nee tegen kunnen zeggen. Qua technische skills is het alleen handig voor een soortgelijke functie, maar die ga ik nooit bekleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
Ik zou echt niemand aannemen omdat ze admin waren op een of andere site.
Er zijn toch mensen die zo'n dingen op hun CV zetten. Dan moet je wel een groot forum of website beheren wil je daar punten mee scoren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:13 schreef Tegan het volgende:
Ik zou echt niemand aannemen omdat ze admin waren op een of andere site.
dat is de beste benchmarkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
ik beheers de meeste stof beter als mijn medestudenten dus ik zie het wel met vertrouwen tegemoet.
Open boek, right? Maak een index met steekwoorden, zodat je alles snel kan opzoeken dat ga je nodig hebben. 2 jaar geleden vroeg hij naar een Silver Bullet welke tussen neus en lippen een keer was vermeld tussen 10 andere kreten op een sheet... Ik had er 2 woorden aantekeningen bij vermeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Morgen heb ik wel weer 'n drukke dag om te leren op de planning staan. Moet nog heel wat colleges Brand Mangement doornemen. Heb eigenlijk nog steeds geen idee hoe ik me daar het best op voor kan bereiden, maar ik beheers de meeste stof beter als mijn medestudenten dus ik zie het wel met vertrouwen tegemoet.
Open boek inderdaad. Met zo'n index ben ik daarom ook al bezig. Probeer zoveel mogelijk (belangrijke) elementen uit de colleges daar in te vermelden en dan kan ik het daarna wel opzoeken. Wil gewoon alle concepten die behandeld zijn begrijpen en zorgen dat ik die snel kan vinden. Dan moet het uiteindelijk wel goed gaan komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Open boek, right? Maak een index met steekwoorden, zodat je alles snel kan opzoeken dat ga je nodig hebben. 2 jaar geleden vroeg hij naar een Silver Bullet welke tussen neus en lippen een keer was vermeld tussen 10 andere kreten op een sheet... Ik had er 2 woorden aantekeningen bij vermeld.
quote:
quote:datum eind datum activiteit locatie aanvang organisatie
Wo 28 Okt Wo 28 Okt Bachelor Voorlichtingsdag FEB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |