Veel plezier allenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:19 schreef Friek_ het volgende:
Eh, zijn jullie er al? Zat middenin de Esplanada m'n Hoegaarden te drinken in de hoop dat iemand me aansprak. Gaan rondlopen en vragen "Hee, zijn jullie soms van het FOK!forum?!" is ook zoiets.
Hoera!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:25 schreef Tegan het volgende:
Friek_, ik ben er, kom hierheen!
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef aardappel het volgende:
Ik zit straks op de tweede etage van E, miss kom ik wel ff naar beneden om te loeren =)
Iemand durfde te vragen hoe oud oompaloompa nou eigenlijk wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bewaar de sappige roddels voor me![]()
.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:51 schreef GlowMouse het volgende:
En Grieken zijn echte heren, dat blijkt maar weer.
Gelukkig ben ik vooralsnog nog onvindbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Frieks facebook gevonden, echt makkelijkEn zijn linkedin.
Er is geen HR-versiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Dan nu nog even verder met het beloofde spot Dr_Strangelove:
Ik heb ook al 410.000 views met m'n filmpje zie ik.
Het is idd eigenlijk heel makkelijk kwam ik achter op de weg naar huis toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb Frieks facebook gevonden, echt makkelijkEn zijn linkedin. Met zijn Super de boer verleden
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef Friek_ het volgende:
Tegan praat niet in programmeertaal tijdens meets.
Leuk om nog eens terug te lezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.
En dit waren die mails: Universiteit van Tilburg deel 4 (plus twee posts verder)
Lees dit nu pas, maar moest de hele dag werken bij de voorlichtingsdag. Ik was er zo eentje met een blauwe polo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Komen arj1o1, Ron.Burgundy, hmmmz en Jabberwocky misschien nog?
Kleine toevoeging:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:06 schreef Friek_ het volgende:
De conclusies na deze meet op een rij:Tegan praat niet in programmeertaal tijdens meets. Dr_Strangelove ziet er inderdaad jonger uit dan dat hij is. Jaartje of 27/28 had ik ook geloofd. Al is GlowMouse de oppernerd, hij drinkt wel gewoon BIER. Oompaloompa moet in geen geval aan de energydrinks. Indien wel, dan [ afbeelding ].
Zat jou nou achterin onder een tafel?quote:
Ik zat op de ijsbaan in Breda en oompa kent mij ook wel,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zat jou nou achterin onder een tafel?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zat op de ijsbaan in Breda en oompa kent mij ook wel,
Ja, maar stel dat je gaat twijfelen ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
![]()
ik zou je ook wel herkennen nu!
quote:
Kabouter Wesleyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:43 schreef Friek_ het volgende:
Die Kabouter Wesley dingen zijn ook een partij teringlijp.
1.23, 1.24, 1.39 etc zijn ook mooi. En 3.14 natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een vriendinnetje die precies om 1.11u of 2.22u, etc. offline wilde gaan omdat het zo mooi stond. Behoorlijk eng.
met jouw voorbereiding moet het lukken! Ik heb de reader en de sheets destijds vanuit mijn ligbed in Egypte geleerd tussen de cocktails door en had alsnog een voldoende!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eerst moet sinterklaas nog voorbij komen, dan pas kerst en sneeuw.
Ik ben helemaal gaar van het leren van m'n tentamens. Moet nog een college behandelen en een aantal papers maar dat gaat niet lukken voor 't weekend vrees ik.
Ik heb gewoon alles doorgenomen en begrijp alle concepten die uitgelegd zijn wel. Heb er ook wel vertrouwen in. Mja, wat is lerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:13 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
met jouw voorbereiding moet het lukken! Ik heb de reader en de sheets destijds vanuit mijn ligbed in Egypte geleerd tussen de cocktails door en had alsnog een voldoende!
Niemand houd je tegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:16 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles doorgenomen en begrijp alle concepten die uitgelegd zijn wel. Heb er ook wel vertrouwen in. Mja, wat is lerenhet is niet zo dat ik alles onthouden heb, ik weet ongeveer waar ik het moet zoeken en begrijp het gewoon. Dat is hopelijk wel voldoende.
Als ik de keus had dan was ik ook wel naar Egypte gegaan om te leren
Dan moet je eens op mijn bankrekening kijken.quote:
Oeeequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is die meer voor automatic_ want die had altijd al een pinguin.
Ben zeer benieuwd en stiekem een beetje bang =)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ironisch, oompaloompa gaf een leuke psychologische analyse van jou en die geeft deze post een hele nieuwe dimensie.
houden zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd en stiekem een beetje bang =)
Wel een leuk initiatiefquote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk hiervan?
http://www.uvt.nl/kinderuniversiteit/
Kinderen horen niet op een universiteitquote:
Ik vind het leuk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk hiervan?
http://www.uvt.nl/kinderuniversiteit/
Dat conflict uit het filmpje waar ook jij in figureert?quote:Op zondag 1 november 2009 18:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb trouwens even jullie hulp nodig.
Ik moet een recent nieuwsberichtje (krant, internet, maakt niet uit) hebben over een conflict. Het gaat erom dat ik een adviesje moet schrijven waarin ik aangeef hoe dit buiten de rechter om opgelost kan worden (met mediation of zo). Bekende Nederlanders of juist iets een lokale burenruzie, het maakt allemaal niet uit - maar ik kan zo even niks vinden.
Kan iemand me dus met een leuk linkje blij maken?
Nutteloos ook jaquote:Op zondag 1 november 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het op zich wel grappig, maar ook een beetje nutteloos.
Die ga ik misschien wel gebruiken - hij staat in ieder geval genoteerd. Bedankt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
Deze bedoelde ik niet, maar ook wel geinig
http://www.noordhollandsd(...)ke-duw-na-burenruzie
Geen dankquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die ga ik misschien wel gebruiken - hij staat in ieder geval genoteerd. Bedankt.
Inderdaad, ik kom net terug uit D, helemaal vol met irritante huppelende wezens, waaaaaaaahquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kinderen horen niet op een universiteit
Ja.quote:Op maandag 2 november 2009 13:15 schreef martishard het volgende:
Betekent dit dat je na dat eerste jaar nog kan switchen? Dus dat ik dan nog kan kiezen voor zowel economie als bedrijfseconomie als fiscale economie?
Blijkbaarquote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef Hartigan het volgende:
Ik was vanmiddag in de bibliotheek en moest dringen plassen. Loop ik de wc in staat daar gewoon zo'n gast zijn tanden te poetsenOf is dat gewoon heel normaal?
Proficiatquote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
En ik heb oompaloompa vandaag gespot!
quote:
Thanks!quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Proficiat![]()
Dat is wel een erg goed resultaat. Wat had je als onderwerp als ik vragen mag?
Feli!quote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
quote:
Nee, maar wel op dinsdag- en (vanaf deze week) woensdagavond.quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef automatic_ het volgende:
Dr_ jij hebt toch 's avonds les op maandag?
ruim genoeg voor cum laudequote:Op maandag 2 november 2009 18:47 schreef arj1o1 het volgende:
8.5 voor scriptie![]()
Er reden wel treinen, maar minder. De intercity reed nog wel eens in het uur. Ik kon gelukkig met iemand meerijden die net in Den Bosch was.quote:Op maandag 2 november 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben maar bij pa en ma gebleven omdat de trein tussen Den Bosch en Tilburg niet rijdt. En morgen verwachten ze tot 12 uur nog 'storing' en dat er minder rijden.. maar dat stond er vanmiddag ook en op tv zeiden ze dat er helemaal geen trein reed dus
Oh, dan zat ik foutquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, maar wel op dinsdag- en (vanaf deze week) woensdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |