Lekker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, ik bijt enkel zachtjes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:55 schreef Tegan het volgende:
En helemaal geen triplepost.
Be careful what you wish for.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om het goed te maken mag je me morgen wel een extra keer bijten.
Nou, zusje is helemaal niet van de meets - wat ik weet - dus ik vraag het mij af, haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt.
Zusje komt toch wel?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, zusje is helemaal niet van de meets - wat ik weet - dus ik vraag het mij af, haha.
Ik heb het gevraagd en ze komt niet. Ze is sowieso in haar hometown, dus niet in Tilburg.quote:
Je bedoelt buslijn 4 naar Reeshof (via UvT) neem ik aan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:16 schreef Tegan het volgende:
Iemand die het schema kent van de 4 vanaf het station?
Mooi en thanks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bedoelt buslijn 4 naar Reeshof (via UvT) neem ik aan?
Vertrekt om tien over en tien over half.
Waarom niet? Ik krijg toch geen studiebeurs en je tempo kun je ook gewoon zelf bepalen. Het is eigenlijk zelfs nog voordeliger (voor de mensen zonder beurs) omdat je geen bindend studieadvies hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:22 schreef Tegan het volgende:
He, Dr_Strangelove, waarom studeer jij eigenlijk deeltijd?
Maar dat voelt altijd weer goed in maart, wanneer ik het als aftrekpost op mag geven (evenals m'n laptop trouwens).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Tegan het volgende:
Maar je moet wel collegegeld betalen...
Haha, dat kan ik mij wel voorstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar dat voelt altijd weer goed in maart, wanneer ik het als aftrekpost op mag geven (evenals m'n laptop trouwens).
Ik heb een contract voor 24 uur, werk meestal wat meer maar nu (dit semester is m'n drukste semester bijvoorbeeld) wat minder.quote:
Maar waarom ben jij er morgen niet bij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik mij wel voorstellen
Ik waarschijnlijk niet. Mijn medestudent waarmee ik projectwerk zou moeten doen is ziek dus die was niet van plan om naar Tilburg te gaan. Als ik het morgen ga missen dan moet ik sowieso 'ns kijken naar een alternatieve datum, anders herken ik de harde kern van de UvT natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Friek_ het volgende:
Komen arj1o1, Ron.Burgundy, hmmmz en Jabberwocky misschien nog?
Noes, jou wilde ik nog sprekenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet. Mijn medestudent waarmee ik projectwerk zou moeten doen is ziek dus die was niet van plan om naar Tilburg te gaan. Als ik het morgen ga missen dan moet ik sowieso 'ns kijken naar een alternatieve datum, anders herken ik de harde kern van de UvT natuurlijk nooit.
Dan kunnen we dat wellicht op 'n ander tijdstip doen en anders mag je altijd PM's of postduiven sturen.quote:
Ja is goed, schuif ik even vooruit tot de nieuwe fp online staat. Wel postduif doen dan, dat is de leukste optiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan kunnen we dat wellicht op 'n ander tijdstip doen en anders mag je altijd PM's of postduiven sturen.
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja is goed, schuif ik even vooruit tot de nieuwe fp online staat. Wel postduif doen dan, dat is de leukste optie![]()
Idd mooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.
Alleen sport/games/fp wordt gelijkgetrokken he, forum blijft anders. De nieuwe fp is al een stuk beter dus daarop wachten loont wel. Reken op een paar maanden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Wanneer wordt die gelanceerd? Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe forum lay-out de dingen die ik van Danny gezien en gehoord heb die zagen er wel goed uit. Ben sowieso blij dat de lay-out van de verschillende subsites gelijkgetrokken gaat worden.
Omdat ik moet werken... Ik heb vakantie, dus dat betekent werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij er morgen niet bij?
Gewoon een briefje op je hoofd plakken met je naam en FOK!-usernaam erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Ik MOET vantevoren de namen hebben van wie er allemaal komen morgen. Anders zit ik daar met hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |