Ik heb die show een keer gezien, maar zij spoort echt nietquote:
Ahum..quote:
Dat dus allebei ,later terugzien @workquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
Kijk hem later.
Wil wel even zeggen dat het een goeie TT is
En ik waarom ik het gaaf vond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:06 schreef Adelante het volgende:
G=V2/R
Ik snap weer waarom ik natuurkunde niks vond op de middelbare school
Ja, ik ook. Daarom is een programma als de rijdende rechter ook geweldig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Geweldig die sombere mensen. Van Dorrestijn word ik altijd vrolijk
al 35 jaar subsidie:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele Breuker gehoord
Ja en het ook erg leuk brengen, zit altijd aan de buis gekluisterd als hij aan het woord is. Erg interessant altijdquote:
Hij is geïnteresseerd, beleefd, stelt goede vragen. Van mij mag hij het programma ook wel overnemenquote:
Er zitten gewoon te veel homo's in de modewereld. Die hebben geen verstand van vrouwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Modus het volgende:
Het was idd een beetje van 'ze moeten zich realiseren dat dit soort eisen alleen voor de modewereld bedoeld zijn'. Net alsof meisjes die naar zo'n programma kijken dat ook snappen. Die kijken er alleen maar heel erg tegenop.
ja, maar toch een beetje Klokhuis-niveau idd hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja en het ook erg leuk brengen, zit altijd aan de buis gekluisterd als hij aan het woord is. Erg interessant altijd
Tja, die vinden vrouwen mooier naarmate ze meer op mannen gaan lijken. Dan is het niet gek dat vrouwelijke rondingen uit den boze zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel homo's in de modewereld. Die hebben geen verstand van vrouwen
Arie is inderdaad een goede tafelgast, maar iets te ''rustig'' en ''filosofisch'' om het programma over te nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is geïnteresseerd, beleefd, stelt goede vragen. Van mij mag hij het programma ook wel overnemen
quote:Laat Yvon Jaspers niet gillen dat voetbal onbelangrijk is
AD COLUMN Yvon Jaspers trok haar allerdomste hoofd en zei toen dat ze voetbal heel stom vond. En onbelangrijk. En totááááál oninteressant.
Zelden zo hevig de neiging gehad een televisie uit het raam te gooien. Het is dat we net een nieuwe hadden, een mooie platte nog wel, anders had ik er graag een uurtje stoepvegen voor over gehad. Yvon Jaspers die vorige week in De Wereld Draait Door mocht meepraten over Diego Maradona en steeds heel diep ging zitten zuchten. Brrrr.
Ik heb altijd geleerd mijn mond te houden over dingen waarvan ik geen flauw benul heb. Zo weet ik vrijwel niets over vioolspelen, punniken en kernfysiologie. Daarom zwijg ik er braaf over, laat staan dat ik er hier een bijdehante mening over ga geven.
Misschien is vioolspelen of punniken wel heel erg boeiend, gezellig of belangrijk. Geen idee.
Voor de goede orde: het is erg onverstandig om voetbal heel serieus te nemen, vooral als de ruimte in je hersenpan beperkt is. Voor je het weet zing je een liedje over kanker wanneer Demy de Zeeuw voorbij loopt. Of je stuurt een kogelbrief naar je minst favoriete trainer, speler of voetbalanalist.
Maar laat Yvon Jaspers niet met een holle blik gillen dat voetbal totááááál onbelangrijk is. Als Nelson Mandela zegt dat 'sport de kracht heeft om de wereld te veranderen', heeft hij het niet over onderwaterhockey. En toen de Ivoriaanse burgeroorlog stopte in de zomer van 2006, zaten de soldaten niet opeens massaal naar Boer Zoekt Vrouw te kijken. Het WK voetbal was begonnen.
De Engelse schrijver David Goldblatt vroeg zich ooit af of er één culturele uiting bestaat die meer wereldomvattend is dan voetbal. Rites rond geboorte, dood en huwelijk zijn universeel, constateerde Goldblatt, maar ze zijn tegelijk oneindig divers.
Voetbal wordt overal ter wereld volgens dezelfde regels gespeeld. Bovendien, schreef Goldblatt: geen enkele wereldreligie kan tippen aan het geografische bereik van voetbal.
Vooruit, het klinkt allemaal wat hoogdravend. Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag. Slap ouwehoeren en lachen om de linksback van Telstar, René van der Gijp en verder niks. Maar tegelijk betwijfel ik of Yvon Jaspers één woord van Mandela of Goldblatt kan weerleggen.
Eergisteren zat ze er weer, als tafeldame bij De Wereld Draait Door, het brave blonde buurmeisje van de KRO. Journalist Simon Kuper kwam vertellen over zijn fenomenale boek 'Dure spitsen scoren niet'. Een briljante, hoogst intelligente kijk op voetbal en wetenschap.
Yvon Jaspers zweeg en nam een slokje water.
En zo hoort het. (SJOERD MOSSOU)
Het zit juist diep bij haar, en dat is wat veel mensen stoort (zie ook de website van DWDD zelf). Jan Mulder gaat toch ook niet zeggen dat het echt niet boeiend is voor welke vrouw een of ander boertje kiest? Ik vind het een nette collumn met onderbouwing.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Modus het volgende:
Mijn god het zit wel diep bij sommigen he. Figures.
Verschil is dat ik geen tafelheer ben bij een allround actualiteiten-programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Modus het volgende:
Jij hebt natuurlijk nog nooooooit gezegd dat kantklossen suf is en macrameën voor vegetarische stinkhippies en korfbal voor christelijke studenten. Dat doe je allemaal niet omdat je er geen verstand van hebt en daarom kun je er beter geen mening over hebben.
Rrrrrrright..
Damn, wat ben jij achterlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:20 schreef Modus het volgende:
Ohja want dan mag je geen mening hebben..
Wat is er dan belangrijk aan? Lost het oorlogen op? Honger? Nucleaire dreigingen?quote:
Wat is dan wel 'belangrijk'? Noem eens iets wat die dingen wel doet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is er dan belangrijk aan? Lost het oorlogen op? Honger? Nucleaire dreigingen?
Idols is gewoon een (tijdelijk) populair iets, niets een branche waar miljarden in omgaan en niet gespreksonderwerp nummer 1 over de hele bevolking gezien. Voor het jeugdjournaal of TMF is Idols overigens misschien wel 'belangrijk'.quote:Het is niet meer dan vermaak waar je naar zit te kijken. Dat daar heel veel naar gekeken wordt maakt het inhoudelijk nog niet belangrijk. Idols kijken ook hele kuddes naar. Is dat dan ook ineens iets verhevens?
Nou, dan kun je dus nagaan hoe belangrijk het is.quote:Kijk nou eens even heel simpel. Vroeger had je gewoon Studio Sport op zondag 19u. Paar samenvattingen en de uitslagen. Van de koploper ms nog een toelichting van 3 zinnen. Next. Tegenwoordig meldt het fucking NOS Journaal als 1 Oranje speler zich een kwartier te laat meldt bij een trainingskamp voor een oefenwedstrijd..
Dat is een andere discussie (waarin ik je deels gelijk geef). Maar bij 'Boer zoekt vrouw' is er 2 uur eindeloos gelul over het liefdesleven van een autistische boer, alsof dat wel belangrijk is?quote:Zo'n Voetbalinsite. Zo'n Johan Derksen. Eindeloos gelul. "Je moet hem beter in de zone dekken." "Als ie die dit gedaan had, dan was het een hele andere wedstrijd geworden." Van dat holle gezever, clichés over en weer. Als die Derksen er zoveel verstand van heeft, waarom wordt ie zelf geen trainer?
Onzin, voetbal is al 100 jaar super populair, ook voordat de media er mee aan de haal gingen.quote:Het wordt allemaal alleen maar belangrijk gemaakt, door de media ook.
F1 kijk ik niet maar zelfs de belangrijkste wedstrijden daarvan halen niet eens de kijkcijfers van een gemiddelde eredivisiedag.quote:Kijk ook eens naar de F1. Weet ik veel hoeveel persconferenties tijdens zo'n weekend, vanaf dag 1 al. Interviewtjes tussendoor, in de pits. Als je goed oplet zeggen al die gasten allemaal hetzelfde. "Ja het ging best goed vandaag, maar we zullen zien hoe het morgen gaat. We'll see." Heeft toch totaal geen nut, zoveel gelul eromheen al.
Idd, anders zou je 90 % van de onderwerpen op TV kunnen schrappen. Onder andere Yvons programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Felagund het volgende:
Het hele punt is toch dat iets belangrijks subjectief is? Dus ergens heeft die columnist wel gelijk.
Tsja, als je kan kiezen tussen Studio Hockey (200.000 kijkers) of Studio Voetbal (1 miljoen kijkers) waarvoor kies je als zender dan?quote:Het is alleen zo imo dat voetbal op tv soms teveel aandacht krijgt. Net alsof er geen andere sporten zijn.
Ik kan me deels vinden in je mening. Ik vond Arie nogal verwijtend dat zij het voor de aandacht deden, hij zit zelf in die branche en hij gaat hun wel even vertellen hoe en wat ze moeten doen en dat het allemaal oppervlakkig is... lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef DrDentzz het volgende:
Ik vind Arie vreselijk. Alsof hij er zelf niet zit om de aandacht. En dan dat meisje zoiets aanpraten, brr.
Dat is ook wel zo, maar ik bedoel meer dat er bijvoorbeeld ook veel eerste divisie wordt uitgezonden. Hoeveel kijkers zullen daar naar kijken? Dit zijn dan vaak ook nog eens dezelfde kijkers die ook naar al die andere voetbalprogramma's kijken. Dan kun je wat mij betreft beter voor een andere doelgroep kiezen. Dan bereik je uiteindelijk meer mensen. Studio sport zou wat mij betreft ook wat gevarieerder kunnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, anders zou je 90 % van de onderwerpen op TV kunnen schrappen. Onder andere Yvons programma.
[..]
Tsja, als je kan kiezen tussen Studio Hockey (200.000 kijkers) of Studio Voetbal (1 miljoen kijkers) waarvoor kies je als zender dan?
Eerste divisie is een beetje een 'troostprijs' voor de commerciele omroep (RTL). Overigens denk ik dat dat nog best goed bekeken wordt, al was het maar om de fans van de kleinere clubs samen een best hoog kijkersaantal vormen + de vaste groep die 'toevallig' Voetbal International op heeft staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik bedoel meer dat er bijvoorbeeld ook veel eerste divisie wordt uitgezonden. Hoeveel kijkers zullen daar naar kijken? Dit zijn dan vaak ook nog eens dezelfde kijkers die ook naar al die andere voetbalprogramma's kijken. Dan kun je wat mij betreft beter voor een andere doelgroep kiezen. Dan bereik je uiteindelijk meer mensen. Studio sport zou wat mij betreft ook wat gevarieerder kunnen.
quote:Vanavond zijn te gast: Ayse Okci, Mayke Gorris, Patrick Lodiers en Nico Dijkshoorn. Verder: Inge de Bruijn, Edsilia Rombley en Ella Bandita komen praten over de film 'This is it!'. Muziek wordt verzorgd door DeWolff en tafeldame is Janine Jansen.
Dat zal het toch wel worden bij dat item lijkt me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Gilead het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond, zit eigenlijk niet zo te wachten op een discussie of ONM wel of niet op de buis moet blijven.
Lekker wijf met vioolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef qonmann het volgende:
Janine Jansen..afgelopen maandag nog gezien gehoord in het Concertgebouw
beetje raar onderwerp, meer iets voor een actualiteitenrubriekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef macca728 het volgende:
Waar gaat dit over
een crimineel die een terechte straf krijgt ?
wat een gezeur, in elke gemeente is er vriendjespolitiek, mag ik dan ook een wethouder bedreigen met een pistool. Wat een links gelul zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
beetje raar onderwerp, meer iets voor een actualiteitenrubriek
Hij had één argument, dat de groep van 13-19 moeilijk te bereiken was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Marcoss het volgende:
Interesseert mij verder niet zoveel dat ONM stopt, maar Lodiers had in ieder geval betere argumenten dan die andere kerel..
Tegen één argument: de kijkcijfers dalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Hij had één argument, dat de groep van 13-19 moeilijk te bereiken was.
Z'n eerste gedicht was goed raakquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:09 schreef superjojo het volgende:
Nico ging na die persiflage opeens een stuk sneller praten.
Maar hij was wel goed vandaag.
Winnares van één of ander tv-programma met een performance van MJ (werd ook gewoon gezegd).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef Roi het volgende:
Wat doet Inge de Bruin daar (over MJ te praten)
ja echt zielig hoor, als mensen dat de echte Michael Jackson vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Modus het volgende:
Pinguin? Leek meer een serie spasmen achter elkaar.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Winnares van één of ander tv-programma met een performance van MJ (werd ook gewoon gezegd).
die vrouw zat eigenlijk alleen maar de daad van haar man te rechtvaardigen. zeggen dat de gemeente hun gezin kapot heeft gemaakt terwijl het toch echt zijn eigen schuld is dat hij in de cel zit en nu niet bij z'n kinderen kan zijn. brandstichting, illegaal wapenbezit en gijzeling hoort gewoon flink bestraft te worden. dat het een zooitje is bij de gemeente staat hier los van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef macca728 het volgende:
Waar gaat dit over
een crimineel die een terechte straf krijgt ?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef golfer het volgende:
Hype over MJ gaat wel weer over na deze film.
Links gelul dus, want het is weer een dolgedraaide allochtoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
die vrouw zat eigenlijk alleen maar de daad van haar man te rechtvaardigen. zeggen dat de gemeente hun gezin kapot heeft gemaakt terwijl het toch echt zijn eigen schuld is dat hij in de cel zit en nu niet bij z'n kinderen kan zijn. brandstichting, illegaal wapenbezit en gijzeling hoort gewoon flink bestraft te worden. dat het een zooitje is bij de gemeente staat hier los van.
Ik vond het argument van Roek Lips, dat 7 miljoen euro per jaar wel een beetje veel is voor een programma dat 360.000 mensen bereikt, en dat er met dat geld ook veel andere mooie dingen gemaakt kunnen worden, ook wel hout snijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:03 schreef Marcoss het volgende:
Interesseert mij verder niet zoveel dat ONM stopt, maar Lodiers had in ieder geval betere argumenten dan die andere kerel..
Dat gezeur over dat tijdslot ook , ze zitten voor DWDD, wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het argument van Roek Lips, dat 7 miljoen euro per jaar wel een beetje veel is voor een programma dat 360.000 mensen bereikt, en dat er met dat geld ook veel andere mooie dingen gemaakt kunnen worden, ook wel hout snijden.
Er voor zitten heb je toch niets aan? Mensen zetten hun tv pas half acht of iets voor half acht aan, maar dan vallen ze in reclame.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat gezeur over dat tijdslot ook , ze zitten voor DWDD, wat wil je nog meer.
Ik ben wel benieuwd hoeveel geld er naar de acteurs/actrices gaan, er spelen namelijk regelmatig mensen in de serie die al op een of andere manier bekend zijn, zoals nu Fatima Moreiro de Melo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef superjojo het volgende:
[..]
Er voor zitten heb je toch niets aan? Mensen zetten hun tv pas half acht of iets voor half acht aan, maar dan vallen ze in reclame.
Die zeven miljoen vind ik ook makkelijk. Het is natuurlijk wel een dagelijkse serie die het hele jaar loopt, dus dat is sowieso duur. Viel me nog mee dat hij niet riep: 'en dat allemaal van onze belastingcentjes!!!!'
DWDD is links en niemand verplicht jou om te kijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
Links gelul dus, want het is weer een dolgedraaide allochtoon.
Als het nu een Nederlander was zou er geen woord over gesproken zijn
Inderdaad. Probeerde ook telkens alle aandacht naar haar zelf toe te trekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Edsilia tenenkrommender dan Inge
Erg overdrevenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik vond Edsilia tenenkrommender dan Inge
Wat dacht je dan? Dat Sony een docu ging maken, waarin je ziet hoe hij echt was?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Viel me op dat Michael Jackson in twee nummers twee verschillende outfits aan had. Zo kan ik ook een docu maken om te bewijzen dat hij prima in vorm was; eerst een stukje van dinsdag erin en dan van donderdag
Ik moet de eerste docu nog zien waarin dat gebeurt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat Sony een docu ging maken, waarin je ziet hoe hij echt was?
Dit is gewoon voor de fans... wat op zich niet slecht is of zo
Neuh, ik dacht alleen dat ze het minder doorzichtig zouden doen. Als ik al kan zien dat de outfitjes niet kloppen, dan zal er nog wel meer zijn gesleuteld. Beetje flauw, ook al is het alleen voor de fans.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat dacht je dan? Dat Sony een docu ging maken, waarin je ziet hoe hij echt was?
Dit was bij Yorin al reeds het geval, alleen wilde BNN de stekker er nog niet uit trekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Hij had één argument, dat de groep van 13-19 moeilijk te bereiken was.
Die denken idd dat ze nog 50 jaar terug leven ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:30 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ze hebben de jaren '60 meegemaakt hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die denken idd dat ze nog 50 jaar terug leven ja.Teringherrie.
quote:Marc-Marie Huijbregts vrijdag niet in DWDD
www.mediacourant.nlquote:Marc-Marie Huijbregts is vrijdagavond niet te zien als tafelheer in De Wereld Draait Door. De vader van de cabaretier overleed dinsdag op 78-jarige leeftijd en daarom verschijnt hij deze week niet aan tafel bij Matthijs van Nieuwkerk. Ook heeft hij zijn twee voorstellingen komend weekend in Lelystad afgezegd. “Vrijdag is Jan Mulder de tafelheer“, vertelt een woordvoerder van de VARA. Het optreden van Jan Mulder als tafelheer op vrijdag is eenmalig. “Vanaf volgende week is Marc-Marie gewoon weer te gast.”
quote:Gasten in de uitzending van 29 oktober zijn: Prinses Laurentien, Femke Halsema, Gerrit Komrij, Louis Gauthier, Anneke van Gierbergen met Agua de Annique en tafelheer is Giel Beelen.
Alweer Van Grunsven?quote:
Voor Laurentien heb ik wel enige bewondering.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef bravo het volgende:
Prinses Laurentien, eens kijken of Matthijs zijn klep nu wel eens houdt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Huh, wordt Laurentien het nieuwe paard van Ankje?
Ik dacht nog zo: ik ga hem niet plaatsen deze opmerking.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze heeft dan ook geen stokpaardjes meer...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat ze iets leuks te melden heeft.
Luister maar straks.quote:
Ze heeft er wel de wenbrauwen voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat voor standaarden heb je dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Luister maar straks.
Ik vind haar leuk en ontwapenend en mooi
ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Halsema die moest grinniken bij Rouvoet als Premier
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft er wel de wenbrauwen voor.
Zag ik Halsema nou met traantjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
huilende kindjes om de dood van MJ , het moet niet gekker worden
Nee, die lachte erom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef richbitch het volgende:
[..]
Zag ik Halsema nou met traantjes?
Lief <3quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Huilende critici vind ik erger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het Brabants van Anneke is veel geiler iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef DrDentzz het volgende:
Ik kan niet tegen dat aangemeten koninklijke accent van dit mokkel.
Waarom niet? Ze blijft een prinses. Ze zegt alleen nogal veel 'uhmm'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
En dan gelijk Laurentien erachter an om het contrast groot te maken.
Hij spreekt haar met U aan
De neurdpeul.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Brabants van Anneke is veel geiler idd
Dat is gewoon een D66-accent. Check haar vader maar...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef DrDentzz het volgende:
Is ook wel zo netjes bij iemand van het koninklijk huis die ergens de 3de of 4de lijns troonopvolging staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
En dan gelijk Laurentien erachter an om het contrast groot te maken.
Hij spreekt haar met U aan
Ja Kees Schilperoort was ook gen fan van haar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze blijft een prinses. Ze zegt alleen nogal veel 'uhmm'.
Het is inderdaad geen onbekende als je papa en mama heurt praten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is gewoon een D66-accent. Check haar vader maar...
Ze is wereldvreemd opgevoed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
'Amalia heeft u de tafel van 5 uit uw hoofd geleerd ?'quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is ook wel zo netjes bij iemand van het koninklijk huis die ergens de 3de of 4de lijns troonopvolging staat.
Volgens mij praat iedereen Van Nassau met een herkenbaar accent?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef DrDentzz het volgende:
Ja kunst dat heb jij bij je moeder ingeslagenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is wereldvreemd opgevoed.
Brinkhorst wist ooit niet wie de bondscoach was.
Dat weet mijn moeder nog.
zie Maxima , die heeft het ook aangeleerd tijdens haar nederlandse spraaklessen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij praat iedereen Van Nassau met een herkenbaar accent?
Giel is wel goed vandaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Cassius het volgende:
Veel gevatte opmerkingen in deze aflevering
Toch niet weer over Yvonne Jaspers he?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Bij sommige vrouwen weet je gewoon dat ze geen string dragen.
Nee dit ging over Giel Beelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch niet weer over Yvonne Jaspers he?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch niet weer over Yvonne Jaspers he?
Annekequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
anneke van giesbergen, ben nog steeds fan van het werk van the gathering.
Ik zou ze ook niet uit mijn hoofd van alle sporten weten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Brinkhorst wist ooit niet wie de bondscoach was.
Jouw geschiedenis gaat dan ook terug naar 1920quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet uit mijn hoofd van alle sporten weten.
Enkele uitzonderingen daargelaten...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef qonmann het volgende:
..alsof het van belang is dat je de naam van een bondcoach weet.
Mensen die echt veel weten weten dat veelal niet (ze weten weinig van sport en ook weinig van popmuziek)
Hoe kom je daar bij ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:36 schreef qonmann het volgende:
..alsof het van belang is dat je de naam van een bondcoach weet.
Mensen die echt veel weten weten dat veelal niet (ze weten weinig van sport en ook weinig van popmuziek)
Dat bleef ze maar zeggen dat ze cappuccino in dat cafè dronk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Nou. Ik heb wel weer geneug geheurd van dat kakwijf.
Neem nog maar een cappuccino in het café.
Je hoeft alleen maar TV te kijken en radio te luisteren om veel van sport & muziek te weten, bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij ?
Weet Brinkhorst veel dan ?
QFTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar TV te kijken en radio te luisteren om veel van sport & muziek te weten, bij wijze van spreken.
Om kennis op te doen van andere zaken zul je moeten studeren en boeken lezen, kranten bijhouden etc.etc.
Kijk maar eens naar 2 voor 12, relatief vaak moeten ze het antwoord schuldig blijven een op sport- of pop. muziekvraag, terwijl ze verder kennis op de meest uiteenlopende terreinen etaleren.
Dat heb ik gedaan, maar heb het normale leven niet laten rusten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar TV te kijken en radio te luisteren om veel van sport & muziek te weten, bij wijze van spreken.
Om kennis op te doen van andere zaken zul je moeten studeren en boeken lezen, kranten bijhouden etc.etc.
Kijk maar eens naar 2 voor 12, relatief vaak moeten ze het antwoord schuldig blijven een op sport- of pop. muziekvraag, terwijl ze verder kennis op de meest uiteenlopende terreinen etaleren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol Halsema die moest grinniken bij Rouvoet als Premier
Ze ziet er soms zo lief uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, leuk, ze schrok er zelf van.
quote:Gasten in de media-uitzending zijn: Wendy van Dijk, Jeroen Pauw en Andries Knevel. Onze huisband Rigby verzorgt de muziek en tafelheer is Jan Mulder.
Altijd leuk de media uitzending!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef Mike het volgende:
Vanavond de media-uitzending/terugblik op oktober met:
* Wendy van Dijk (over Ushi & Dushi)
* Andries Knevel (over Louis van Gaal)
* Jeroen Pauw (over DSB)
da's wel een pre an sich.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wendy komt vanavond weer vertellen hoe geweldig zij is?
Ze wordt ook niets gevraagd, maar waarschijnlijk is dat uit zelfbescherming.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Wendy heeft echt niets in te brengen op deze onderwerpen.
Dan moest je de Tafel van 5 helemaal geweldig hebben gevonden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind die media-uitzendingen altijd wel tof. Gewoon 5 mensen aan een tafel en lekker ouwehoeren
Nee, die gasten waren kut... Sport aan Tafel was wel altijd geweldig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moest je de Tafel van 5 helemaal geweldig hebben gevonden.
Alles is zo nep aan haar en dan ook nog het gebrek aan inhoud.quote:
Ik weet niet waar je allemaal naar kijkt, maar zo vaak is ze toch niet op de buis? Ja, ze heeft een eigen programma, maar verder toch niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Ik kan het mens op tv niet mijden al had ik het graag. Ze is overal.
Zoiets heet een steekproefquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef maan. het volgende:
dat hele kijkcijfer onderzoek is toch eigenlijk een beetje onzin.. Als je op de website kijkt van stichting kijkonderzoek dan staat er zoiets als dit:
Van ongeveer 2900 mensen van 3 jaar en ouder wordt elke dag het kijkgedrag gemeten. Die 2900 mensen zijn zo uitgekozen dat ze een afspiegeling zijn van de mensen die in Nederland wonen. Daarom kun je zeggen dat het kijkgedrag dat je onderzoekt bij deze groep, ook geldt voor de rest van Nederland.
Deze 2900 mensen krijgen een kijkmeter op hun televisie. Die meter stuurt elke nacht de gegevens naar een computer van het onderzoeksbureau. Om zeker te weten wie naar een programma kijkt, zit er een afstandsbediening bij het meetapparaat. Op deze afstandsbediening zit voor ieder lid van een gezin een knop waarmee de persoon die een programma kijkt zich moet aanmelden en afmelden. Er wordt niet alleen gemeten welke televisieprogramma’s bekeken worden, maar ook of er een video of dvd gekeken wordt.
http://www.kijkonderzoek.nl/kijkonderzoek/
Waarschijnlijk keek ik steeds de verkeerde programma's. Stond ze daar weer als die Dushi niet-grappig te wezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je allemaal naar kijkt, maar zo vaak is ze toch niet op de buis? Ja, ze heeft een eigen programma, maar verder toch niet?
Overigens: normaal snap ik de antipathie tegen Wendy niet zo, maar vanavond is ze wel erg suf/leeg...
Wat me vooral opvalt: hij kijkt de hele tijd naar de grond. Staat daar een autocue met zijn tekst ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Remmy het volgende:
Wat kan die zanger van Rigby toch absoluut NIET zingen zeg
Vincent Bijlo ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef maan. het volgende:
en daarbij komt dat een deel van de nederlandse bevolking niet eens televisie kijkt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Zag iemand nog die haat volle blik van Knevel richting Pauw
De gelijkenis tussen die twee blijf ik zeer verontrustend vinden. Het zou me niets verbazen als Obama opeens Darth Obama blijkt te zijn..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt zo'n blik inderdaad toen hij even wilde uiten dat hij niet Dirk Scheringa in zijn show had
Ondat in haar bovenkamer alleen maar lucht zit.quote:
Wat slaat dat opquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Ondat in haar bovenkamer alleen maar lucht zit.
Een zak borrelnootjes komt nog beter uit een IQ-test...
Wat voegde ze nou toe? Ze zat een beetje aro mee te luisteren zonder iets toe te voegen. Xander had gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slaat dat opIk vind ook vreemd die haat tegen Wendy
![]()
Dacht ik ook... Egt suf dat ie een ode brengt aan Beatifull girls (hij bedoelde denk ik Wendy) en dat ie dan daar niets mee doet, maar naar de grond staat te kijken...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt: hij kijkt de hele tijd naar de grond. Staat daar een autocue met zijn tekst ofzo?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
Overdreven, die haat tegen Wendy van Dijk. Ok, je hoeft geen fan van d'r te zijn (ben ik ook niet) maar ik vind d'r wel sympathiek.
Claudia de Breij heeft hamsterwangen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Inderdaad, waarom wordt er nooit eens iets negatiefs gezegd over een VARA-vrouw als Claudia de Breij, of een VPRO'er als Hanneke Groenteman?
Claudia de Breijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Claudia de Breij heeft hamsterwangen!![]()
Groenteman heeft een oude kop!
Waar dat op slaat is gewoon het feit dat ze echt dom is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat slaat dat opIk vind ook vreemd die haat tegen Wendy
![]()
Ze zijn beiden afgezaagd op Fok.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Inderdaad, waarom wordt er nooit eens iets negatiefs gezegd over een VARA-vrouw als Claudia de Breij, of een VPRO'er als Hanneke Groenteman?
da's niet zo mooi...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden afgezaagd op Fok.
Niet te selectief lezen.
Je hebt een hekel aan iedereen met een lager IQ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Waar dat op slaat is gewoon het feit dat ze echt dom is.
Dat was mn punt ook, dat vara en vpro-vrouwen net zo goed afgezeken worden. Maar dat kwam niet helemaal over blijkbaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden afgezaagd op Fok.
Niet te selectief lezen.
Kwam wel over hoor ...maar ik vond de 2quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat was mn punt ook, dat vara en vpro-vrouwen net zo goed afgezeken worden. Maar dat kwam niet helemaal over blijkbaar![]()
quote:Gasten in de uitzending van maandag 2 november zijn: Martin Simek. De muziek wordt verzorgd door Charlene en tafelheer is Jan Mulder.
Laurentien heeft het hele mestoverschot van haar vader achter de kiezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:
quote:Gasten in de uitzending van maandag 2 november zijn: Alexander Pechtold, Annette Gerritsen, Stefan Groothuis en Martin ¦imek. De muziek wordt verzorgd door Charlene en tafelheer is Jan Mulder.
Heb 'm wel eens beter gezien ja.quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Adelante het volgende:
Pechtold is niet heel sterk vanavond.
Nou, hij valt ook niet door de mand ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb 'm wel eens beter gezien ja.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 2 november 2009 19:44 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nou, hij valt ook niet door de mand ofzo.
Een beetje een Wytsequote:Op maandag 2 november 2009 19:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Groothuis heeft ook weinig te melden
wie nietquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef DrDentzz het volgende:
Jan geilt nog steeds op Marianne Timmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |