Ik heb die show een keer gezien, maar zij spoort echt nietquote:
Ahum..quote:
Dat dus allebei ,later terugzien @workquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
Kijk hem later.
Wil wel even zeggen dat het een goeie TT is
En ik waarom ik het gaaf vond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:06 schreef Adelante het volgende:
G=V2/R
Ik snap weer waarom ik natuurkunde niks vond op de middelbare school
Ja, ik ook. Daarom is een programma als de rijdende rechter ook geweldig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Geweldig die sombere mensen. Van Dorrestijn word ik altijd vrolijk
al 35 jaar subsidie:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele Breuker gehoord
Ja en het ook erg leuk brengen, zit altijd aan de buis gekluisterd als hij aan het woord is. Erg interessant altijdquote:
Hij is geïnteresseerd, beleefd, stelt goede vragen. Van mij mag hij het programma ook wel overnemenquote:
Er zitten gewoon te veel homo's in de modewereld. Die hebben geen verstand van vrouwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Modus het volgende:
Het was idd een beetje van 'ze moeten zich realiseren dat dit soort eisen alleen voor de modewereld bedoeld zijn'. Net alsof meisjes die naar zo'n programma kijken dat ook snappen. Die kijken er alleen maar heel erg tegenop.
ja, maar toch een beetje Klokhuis-niveau idd hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ja en het ook erg leuk brengen, zit altijd aan de buis gekluisterd als hij aan het woord is. Erg interessant altijd
Tja, die vinden vrouwen mooier naarmate ze meer op mannen gaan lijken. Dan is het niet gek dat vrouwelijke rondingen uit den boze zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zitten gewoon te veel homo's in de modewereld. Die hebben geen verstand van vrouwen
Arie is inderdaad een goede tafelgast, maar iets te ''rustig'' en ''filosofisch'' om het programma over te nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is geïnteresseerd, beleefd, stelt goede vragen. Van mij mag hij het programma ook wel overnemen
quote:Laat Yvon Jaspers niet gillen dat voetbal onbelangrijk is
AD COLUMN Yvon Jaspers trok haar allerdomste hoofd en zei toen dat ze voetbal heel stom vond. En onbelangrijk. En totááááál oninteressant.
Zelden zo hevig de neiging gehad een televisie uit het raam te gooien. Het is dat we net een nieuwe hadden, een mooie platte nog wel, anders had ik er graag een uurtje stoepvegen voor over gehad. Yvon Jaspers die vorige week in De Wereld Draait Door mocht meepraten over Diego Maradona en steeds heel diep ging zitten zuchten. Brrrr.
Ik heb altijd geleerd mijn mond te houden over dingen waarvan ik geen flauw benul heb. Zo weet ik vrijwel niets over vioolspelen, punniken en kernfysiologie. Daarom zwijg ik er braaf over, laat staan dat ik er hier een bijdehante mening over ga geven.
Misschien is vioolspelen of punniken wel heel erg boeiend, gezellig of belangrijk. Geen idee.
Voor de goede orde: het is erg onverstandig om voetbal heel serieus te nemen, vooral als de ruimte in je hersenpan beperkt is. Voor je het weet zing je een liedje over kanker wanneer Demy de Zeeuw voorbij loopt. Of je stuurt een kogelbrief naar je minst favoriete trainer, speler of voetbalanalist.
Maar laat Yvon Jaspers niet met een holle blik gillen dat voetbal totááááál onbelangrijk is. Als Nelson Mandela zegt dat 'sport de kracht heeft om de wereld te veranderen', heeft hij het niet over onderwaterhockey. En toen de Ivoriaanse burgeroorlog stopte in de zomer van 2006, zaten de soldaten niet opeens massaal naar Boer Zoekt Vrouw te kijken. Het WK voetbal was begonnen.
De Engelse schrijver David Goldblatt vroeg zich ooit af of er één culturele uiting bestaat die meer wereldomvattend is dan voetbal. Rites rond geboorte, dood en huwelijk zijn universeel, constateerde Goldblatt, maar ze zijn tegelijk oneindig divers.
Voetbal wordt overal ter wereld volgens dezelfde regels gespeeld. Bovendien, schreef Goldblatt: geen enkele wereldreligie kan tippen aan het geografische bereik van voetbal.
Vooruit, het klinkt allemaal wat hoogdravend. Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag. Slap ouwehoeren en lachen om de linksback van Telstar, René van der Gijp en verder niks. Maar tegelijk betwijfel ik of Yvon Jaspers één woord van Mandela of Goldblatt kan weerleggen.
Eergisteren zat ze er weer, als tafeldame bij De Wereld Draait Door, het brave blonde buurmeisje van de KRO. Journalist Simon Kuper kwam vertellen over zijn fenomenale boek 'Dure spitsen scoren niet'. Een briljante, hoogst intelligente kijk op voetbal en wetenschap.
Yvon Jaspers zweeg en nam een slokje water.
En zo hoort het. (SJOERD MOSSOU)
Het zit juist diep bij haar, en dat is wat veel mensen stoort (zie ook de website van DWDD zelf). Jan Mulder gaat toch ook niet zeggen dat het echt niet boeiend is voor welke vrouw een of ander boertje kiest? Ik vind het een nette collumn met onderbouwing.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:01 schreef Modus het volgende:
Mijn god het zit wel diep bij sommigen he. Figures.
Verschil is dat ik geen tafelheer ben bij een allround actualiteiten-programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Modus het volgende:
Jij hebt natuurlijk nog nooooooit gezegd dat kantklossen suf is en macrameën voor vegetarische stinkhippies en korfbal voor christelijke studenten. Dat doe je allemaal niet omdat je er geen verstand van hebt en daarom kun je er beter geen mening over hebben.
Rrrrrrright..
Damn, wat ben jij achterlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:20 schreef Modus het volgende:
Ohja want dan mag je geen mening hebben..
Wat is er dan belangrijk aan? Lost het oorlogen op? Honger? Nucleaire dreigingen?quote:
Wat is dan wel 'belangrijk'? Noem eens iets wat die dingen wel doet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is er dan belangrijk aan? Lost het oorlogen op? Honger? Nucleaire dreigingen?
Idols is gewoon een (tijdelijk) populair iets, niets een branche waar miljarden in omgaan en niet gespreksonderwerp nummer 1 over de hele bevolking gezien. Voor het jeugdjournaal of TMF is Idols overigens misschien wel 'belangrijk'.quote:Het is niet meer dan vermaak waar je naar zit te kijken. Dat daar heel veel naar gekeken wordt maakt het inhoudelijk nog niet belangrijk. Idols kijken ook hele kuddes naar. Is dat dan ook ineens iets verhevens?
Nou, dan kun je dus nagaan hoe belangrijk het is.quote:Kijk nou eens even heel simpel. Vroeger had je gewoon Studio Sport op zondag 19u. Paar samenvattingen en de uitslagen. Van de koploper ms nog een toelichting van 3 zinnen. Next. Tegenwoordig meldt het fucking NOS Journaal als 1 Oranje speler zich een kwartier te laat meldt bij een trainingskamp voor een oefenwedstrijd..
Dat is een andere discussie (waarin ik je deels gelijk geef). Maar bij 'Boer zoekt vrouw' is er 2 uur eindeloos gelul over het liefdesleven van een autistische boer, alsof dat wel belangrijk is?quote:Zo'n Voetbalinsite. Zo'n Johan Derksen. Eindeloos gelul. "Je moet hem beter in de zone dekken." "Als ie die dit gedaan had, dan was het een hele andere wedstrijd geworden." Van dat holle gezever, clichés over en weer. Als die Derksen er zoveel verstand van heeft, waarom wordt ie zelf geen trainer?
Onzin, voetbal is al 100 jaar super populair, ook voordat de media er mee aan de haal gingen.quote:Het wordt allemaal alleen maar belangrijk gemaakt, door de media ook.
F1 kijk ik niet maar zelfs de belangrijkste wedstrijden daarvan halen niet eens de kijkcijfers van een gemiddelde eredivisiedag.quote:Kijk ook eens naar de F1. Weet ik veel hoeveel persconferenties tijdens zo'n weekend, vanaf dag 1 al. Interviewtjes tussendoor, in de pits. Als je goed oplet zeggen al die gasten allemaal hetzelfde. "Ja het ging best goed vandaag, maar we zullen zien hoe het morgen gaat. We'll see." Heeft toch totaal geen nut, zoveel gelul eromheen al.
Idd, anders zou je 90 % van de onderwerpen op TV kunnen schrappen. Onder andere Yvons programma.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:11 schreef Felagund het volgende:
Het hele punt is toch dat iets belangrijks subjectief is? Dus ergens heeft die columnist wel gelijk.
Tsja, als je kan kiezen tussen Studio Hockey (200.000 kijkers) of Studio Voetbal (1 miljoen kijkers) waarvoor kies je als zender dan?quote:Het is alleen zo imo dat voetbal op tv soms teveel aandacht krijgt. Net alsof er geen andere sporten zijn.
Ik kan me deels vinden in je mening. Ik vond Arie nogal verwijtend dat zij het voor de aandacht deden, hij zit zelf in die branche en hij gaat hun wel even vertellen hoe en wat ze moeten doen en dat het allemaal oppervlakkig is... lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef DrDentzz het volgende:
Ik vind Arie vreselijk. Alsof hij er zelf niet zit om de aandacht. En dan dat meisje zoiets aanpraten, brr.
Dat is ook wel zo, maar ik bedoel meer dat er bijvoorbeeld ook veel eerste divisie wordt uitgezonden. Hoeveel kijkers zullen daar naar kijken? Dit zijn dan vaak ook nog eens dezelfde kijkers die ook naar al die andere voetbalprogramma's kijken. Dan kun je wat mij betreft beter voor een andere doelgroep kiezen. Dan bereik je uiteindelijk meer mensen. Studio sport zou wat mij betreft ook wat gevarieerder kunnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, anders zou je 90 % van de onderwerpen op TV kunnen schrappen. Onder andere Yvons programma.
[..]
Tsja, als je kan kiezen tussen Studio Hockey (200.000 kijkers) of Studio Voetbal (1 miljoen kijkers) waarvoor kies je als zender dan?
Eerste divisie is een beetje een 'troostprijs' voor de commerciele omroep (RTL). Overigens denk ik dat dat nog best goed bekeken wordt, al was het maar om de fans van de kleinere clubs samen een best hoog kijkersaantal vormen + de vaste groep die 'toevallig' Voetbal International op heeft staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar ik bedoel meer dat er bijvoorbeeld ook veel eerste divisie wordt uitgezonden. Hoeveel kijkers zullen daar naar kijken? Dit zijn dan vaak ook nog eens dezelfde kijkers die ook naar al die andere voetbalprogramma's kijken. Dan kun je wat mij betreft beter voor een andere doelgroep kiezen. Dan bereik je uiteindelijk meer mensen. Studio sport zou wat mij betreft ook wat gevarieerder kunnen.
quote:Vanavond zijn te gast: Ayse Okci, Mayke Gorris, Patrick Lodiers en Nico Dijkshoorn. Verder: Inge de Bruijn, Edsilia Rombley en Ella Bandita komen praten over de film 'This is it!'. Muziek wordt verzorgd door DeWolff en tafeldame is Janine Jansen.
Dat zal het toch wel worden bij dat item lijkt me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Gilead het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond, zit eigenlijk niet zo te wachten op een discussie of ONM wel of niet op de buis moet blijven.
Lekker wijf met vioolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef qonmann het volgende:
Janine Jansen..afgelopen maandag nog gezien gehoord in het Concertgebouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |